Pískal na Hradě při vstupu do NATO. Udělal by to i dnes?

12. 03. 2009 | 17:10
Přečteno 36679 krát
Před deseti lety vstoupila Česká republika do NATO a vedle slavnostních přípitků, projevů a fanfár, které tomuto kroku předcházely, zachytily televizní kamery i protest tehdy pětadvacetiletého Jana Křečka. Při slavnostním podpisu přístupových listin tehdejším prezidentem Václavem Havlem se Trůnním sálem Pražského hradu rozlehl pískot a v Křečkově ruce vzplála kartička s logem NATO. Ekologického aktivistu a šéfredaktora časopisu Konfrontace, který se do sálu dostal na legitimaci českého Syndikátu novinářů, vzápětí vyvedla prezidentská ochranka.

Později byl obviněn z výtržnictví, hrozilo mu i odnětí svobody, ale nakonec dostal jen pokutu. Přišel ovšem o členství v syndikátu, který jej s odkazem na zneužití legitimace vyloučil.

Zajímalo nás, jak se Jan Křeček, který dnes přednáší na fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy, na svůj čin dívá s odstupem deseti let. Zde je jeho vyjádření, které nám poslal mejlem:

Chcete-li po mně zpětný pohled, pak upřímně říkám, že bych na tom nic neměnil, ba jsem i rád, že mě tenkrát napadlo na Hrad zaskočit. Vyhraněně kritický postoj k Severoatlantickému paktu, který jsem v té době vyjadřoval na stránkách dvouměsíčníku Konfrontace, si držím dodnes, byť to není moje osudové téma. Ten protest se navíc týkal způsobu, jakým se o vstupu ČR do NATO rozhodovalo: politické elity jednaly proti vůli lidu, který jim stál jen za propagandistické přesvědčovací kampaně a manipulované průzkumy veřejného mínění. A jestliže se po letech to samé děje v souvislosti s radarem, je to dobrým důkazem, že to smysl mělo a má.

Jiná otázka ovšem je, zda bych něco podobného podnikl podruhé nebo zda bych něco podobného podnikl dnes. Asi ne. I když mne nejdřív samozřejmě těšilo a lichotilo, jak masivních ohlasů podpory a sympatií se mi dostalo, postupem času mi začalo vadit, že tahle spektakulární akce zastínila moje další aktivity, byť dlouhodobější, pracnější, důležitější. Takže jsem rád, že po pár letech už zase nejsem jen ten, kdo „píská na Havla“. Pro podobné akty gerilové politické komunikace by tady měli být jiní a – proč si to nepřiznat – mladší lidé.

Na otázku, zda a jak ten tehdejší protest nějak přispěl politickému životu v ČR, si moc odpovědět netroufám. Tenkrát jsem ho interpretoval i tak, že jsem chtěl pro historii zachovat povědomí o existenci odporu vůči vstupu ČR do NATO. No a když se mě teď po letech ptáte, tak se to snad i trochu podařilo. Čistě osobní až sobecký následek toho protestu jsem si užíval hned pár měsíců poté, kdy NATO rozbombardovalo Jugoslávii – vědomí, že jsem alespoň něco udělal proti a smyl tak minimálně ze sebe vinu za český příspěvek civilizaci, termín „humanitární bombardování“, bylo osvobozující. Ptáte-li se mne na nějaké existenční následky, pak krom drobné pokuty za přestupek a vyloučení ze Syndikátu novinářů žádné nenastaly, nebo o nich alespoň nevím. Což může být dobrá dílčí zpráva o stavu demokracie v ČR, anebo (opět sobecky) jen informace o tom, že mám zkrátka štěstí na lidi a prostředí, mezi kterými a ve kterých žiji.


PhDr. Jan Křeček, Ph.D.
katedra mediálních studií
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

RA napsal(a):

dnes už by to pan Křeček neudělal , neboť mezitím dostal alespoň částečně rozum. Stydí se to ovšem říci.
12. 03. 2009 | 17:50

Kritik napsal(a):

Tomu hrdinovi - panu Janu Křečkovi, může většina obyvatel této země jen závidět. Škoda, že svéprávných (nezmanipulovaných), hrdých a statečných lidí je zde tak málo.
12. 03. 2009 | 17:58

RA napsal(a):

třeba mohl házet botami, mohl být ještě statečnější. Mohu býti statečným v demokracii, kdy vím, že mi nic nehrozí.
12. 03. 2009 | 18:03

Holubář napsal(a):

Já vím, že mi vesměs vynadáte, ale Jan Křeček není tak úplně mimo mísu. Ona se nám ta účast v paktech a břatření se spojenci nějak historicky moc nedaří. Varšavská smlouva byla smlouvou jen naoko, jasně. Ve skutečnosti to byl jasný diktát kolosa na východě. Ale fakt je, že Afghánce jsme u nich doma pod Hindúkušem mordovat nemuseli. A pod "humanitárním" bombardováním Jugoslávie bych také raději podepsaný nebyl.
Mám z toho všeho tak trochu pocit, že jsme do NATO i do EU vstoupili tak trochu po sezoně, dobře už tam bylo. Ale zda byla nějaké jiná alternativa, to si jist nejsem. Metoda volby menšího zla?
12. 03. 2009 | 18:04

BETULA napsal(a):

Jde o to, kdyby J.K. tohle udělal dnes, mohl by mít problémy na UK a to je horší, než nějaká pokuta.
Zkrátka by mohl přijít o karieŕu, kterou si nezávisle na politice vybudoval.
12. 03. 2009 | 18:13

vlasta napsal(a):

Pan Holubář vystihl ve své osobě typicky smýšlejícího Čecha( např.dobře už tam bylo)je to opravdu otravná povaha, se kterou se musíme trmácet světem
12. 03. 2009 | 18:17

gakusei napsal(a):

to je ale nudný chlap, tenhle Křeček. dělal někdy něco užitečného?
12. 03. 2009 | 18:21

Petr napsal(a):

Holubáři máte pravdu. Pro Vlastu: raději Holubář, než vlezdoprelka, který naví do jaké zadnice by vlezl dřív.
12. 03. 2009 | 18:25

martas napsal(a):

12. 03. 2009 | 18:26

Ivan Smolík napsal(a):

Pan Křeček je jeden z mála, který se v dnešní době nebojí říci svůj názor, i když to těm u koryt nevyhovuje....tleskám a doufám, že takových lidí bude stále více
12. 03. 2009 | 18:28

Al Jouda napsal(a):

Ještě více takových Křečků a můžeme se jít zase na 50 let klouzat !
12. 03. 2009 | 18:35

Ivan Smolík napsal(a):

Pane Jouda, vy asi budete ta tzv. poslušná ovečka bez vlastního názoru, bé, bé:)
12. 03. 2009 | 18:37

Kapitán napsal(a):

NATO je organizace, kde poroučí američané a ostatní členové se chovají jako ovce. Včera to uvedl jeden politik Francie. Když se dívýám na Parkanovou, tak francouz má 100% pravdu.
12. 03. 2009 | 18:38

pavel napsal(a):

Skutečně rek je ten Křeček.Tak malej a tak šikovnej.Karel by se asi divil kdo všechno může přednášet na univerzitě,kterou založil.
12. 03. 2009 | 18:38

Realista napsal(a):

Myslím, že Křeček má celkem potenciál. Za názorem si stojí, ale vzdal se hysterčení.

To u takového Pavla Béma jde vývoj opačně: když začínal, byl rozumný politik - starosta městské části, v současnosti je to paranoidní hysterik, se kterým není řeč.
12. 03. 2009 | 18:38

Komentátor napsal(a):

Ani nechci vědet, jak pan Křeček přišel za tak krátkou dobu k doktorátu a PhD.
Jelikož v tomto státě je takový bordel, že to nemá ve světě obdoby!
12. 03. 2009 | 18:45

Antikřeček napsal(a):

Kde se před kamerami dá spálit fotografie pana Křečka a pískat? Mám svůj názor, za kterým si stojím, ale chtěl bych ho projevit mediálně.
12. 03. 2009 | 18:49

David napsal(a):

Docela mne už provokuje, že jsme NEUSTÁLE OHLUPOVÁNI tím, že bylo nezbytně nutné vstoupit do NATO, protože jinak by byla ohrožena naše bezpečnost.

Představme si, že bychom v NATO nebyli a všechny okolní státy by členy byly. Myslíte si, že by nás, malý stát uprostřed Evropy, někdo vojensky napadl? Kdybych připustil, že ano, tak myslíte si, že by státy NATO dovolily uprostřed Evropy vojenský konflikt? V Jugoslávii stejně nakonec zasáhly.

Když se rušila Varšavská smlouva, tak nám bylo jen chvíli slibováno, že už v žádném podobném uskupení nebudeme. Potom bez referenda jsme byli zavlečeni do NATO. Argumentovalo se, že referendum být nemůže, protože občané jsou „hloupí“ a nepochopili by odbornou stránku problému. Přitom v Maďarsku referendum o vstupu do NATO bylo. O co jsme my hloupější než Maďaři???

Klidně jsme mohli být mimo NATO a chovat se jako svobodný a nezávislý stát. Podobně jako Švýcarsko.

V podstatě nemám nic proti našim vojenským misím v zahraničí. Kdybychom se však o nich mohli rozhodovat samostatně a nezávisle, tak naše prestiž ve světě by byla podstatně větší.

Naše členství v NATO nám tak nepřineslo žádné bezpečnostní záruky. Spíše naopak.

Sice nepředpokládám, že by nás někdo napadl jadernými raketami, ale pokud bude na našem území radar, staneme se zcela jistě terčem prvního úderu.

Mnohem větší nebezpečí nám hrozí ze strany teroristů, kteří s relativně velmi nízkými náklady mohou udělat velké škody - chemické a bakteriologické zbraně, chaos a strach mezi obyvatelstvem.

Právě členství v NATO naši bezpečnost spíše ohrožuje.

Říkalo se také, že NATO je obranná aliance, ale současné aktivity NATO ve světě jsou spíše preventivně útočné.

Dnes v NATO má stejně „rozhodující hlas“ USA a ostatní státy se více méně chovají spíše jako servilní stádo ovcí, když se nechaly zatáhnout do války z falešného důvodu, že Irák ohrožuje svět jadernými a chemickými zbraněmi.

Prostě by to asi chtělo více selského rozumu a nenechat se neustále ohlupovat.

Ani členství v NATO nevychovalo naši generalitu ke slušnému chování. Permanentní korupční jednání na ministerstvu obrany a generálním štábu poškodilo důvěryhodnost naší armády na mnoho let.

Takže, pane Křečku, díky! Už před deseti lety jste pískal také i za mě.
12. 03. 2009 | 18:49

Drda napsal(a):

Andulko, copak se nelíbí? Že je někdo chytřejší než vy? Zkuste si dodělat základní školu a pak doktora Křečka kritizujte
12. 03. 2009 | 18:49

Tip napsal(a):

Antikřečku: zkus se upálit jako Palach, uleví se ti
12. 03. 2009 | 18:51

Aleš Bartal napsal(a):

Pana Křečka si vážím víc než pánů Havla, Rumla a spol.
12. 03. 2009 | 18:52

stále rebel napsal(a):

PhDr. Jan Křeček, Ph.D. (1974)
12. 03. 2009 | 18:56

Dirk napsal(a):

Je to dobře, je vidět, že nová generace vysokoškolských profesorů se již servítky brát nebude, to je varování pro Vondru, Havla a spol.
12. 03. 2009 | 19:00

Holubář napsal(a):

Vlasta:
Ale kdeže, já nejsem typicky smýšlející Čech. Ten volá nejdřív hurá v únoru a potom zase hurá v listopadu, na ročním období mu nezáleží. A až později si říká "kdybych to byl věděl, tak bysem sem nechodil". Trochu zdravé skepse, milá dámo.
Ohledně trmácením světem - co naděláte? Smiřte se s realitou, já vás z Čech také nevyháním. Zkuste si nedělat monopol na pravdu. Ale pozor, někdy je to bolestivý proces, musí se přitom víc myslet a méně zpívat o radarech.
12. 03. 2009 | 19:07

Petr napsal(a):

Křečka si vážím, humanitarní bombarďák Havel by měl jít do kriminálu za to co dělal za války v Jugoslávii. Právě za toho "humanistického" prevíta se stydím. A vy co se tetelíte blahem že jsme v NATO - vy by jste šli třeba dnes bojovat do Afghanistánu, nebo tam poslali své dítě? Opravdu si až tak stojíte za názorem, že by jste šli bojovat do cizí země za cizí zájmy? Nebo snad hloupoučce a naivně věříte, že tam se bojuje za demokracii?
12. 03. 2009 | 19:10

učitelka napsal(a):

soudruha Křečka si můžou vážit jen staré komunistické struktury, je to opravdu ostuda, že učí na UK
12. 03. 2009 | 19:17

Jan K. napsal(a):

David:
Typický český vyčůránek. Ať se ostatní okolo snaží a já se svezu s nimi zadarmo. Gratuluji, soudruhu.
12. 03. 2009 | 19:30

IronNick napsal(a):

Čím to je, že zrovna Fakulty soc. věd tak magicky přitahují podobné originální myslitele... Tady je Křečkův kolega z téže fakulty:
http://www.youtube.com/watc... :)
12. 03. 2009 | 19:31

Luki napsal(a):

To vojtus: Naučte se nejdříve gramatiku, která Vám zjevně chybí, než budete někoho nazývat idiotem, který učí na UK ;)
12. 03. 2009 | 19:32

el napsal(a):

Zo Aleš Bartal

Kdo je Václav Havel ví svět od poloviny 60. let minulého století. A kdo jste vy?
12. 03. 2009 | 19:57

Uncle Sam napsal(a):

Strýček Sam naše vojáky potřebuje, a ani Křeček nebo Morče mu v jejich zverbování nezabrání.
12. 03. 2009 | 20:01

Komentátor napsal(a):

Elektrická vlečka,
přejela nám Křečka!
P.S. Děkuji pánu Bohu, že jsem svoji Alma mater opustil před drahnými lety a nemusel se na jejích chodbách potkávat s dnešními "rádobypedagogy"...
Už bych na to neměl nervy!!!
12. 03. 2009 | 20:03

Kanalnik napsal(a):

Co se tady 99% diskutujicim stalo? Nechcete jit otravovat vzduch nekam jinam? To je smradu, to se opravdu neda... Takovych splasku pohormade, plnych nenavisti a jakehosi pseudochytractvi jsem uz dlouho necetl.
12. 03. 2009 | 20:13

ego napsal(a):

Dnes jsem poslouchal proslovy našich velikánů ke dni NATo a vrátil jsem se o desítky let zpět. Pouze místo Varš. smlouva se říká NATO, boj za mír, ušlechtilé cíle a podobné žvásty zůstaly, navíc byla pouze jedna šereda se zrzavou parukou, údajně ministr války ČR. Souhlas s Křečkem, byl bych pro členství v tomto útočném paktu, ale po referendu a odpovídající možnosti protinatovských struktur ve sdělovacích prostředcích. Jednostranná masáž není normální, zanechává pachuť na patře. Žvanit o lidských právech a nedívat se na statisíce povražděných v nejrůznějších státech světa v rámci boje za cokoliv je hnusné. Nyní nás čeká osvobození nějaké bohaté země od jejich surovin, naštěstí nás nikdo soudit nebude, jako Hitlerovy muže.
12. 03. 2009 | 20:19

RUMCAJS napsal(a):

Hele hrdina !

25 let držel hubu a krok a pak s nasazením vlastního života zapálil logo NATO.

Komunisti dělali z profesorů kotelníky a demokrati to dělají právě naopak.

Jo, každá doba má své mouchy.
12. 03. 2009 | 20:27

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem několik hrubě urážlivých a vulgárních textů, které byly v rozporu se záměry těchto stránek - což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
12. 03. 2009 | 20:27

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Na rozdíl od většiny zdejších diskutérů a údajných výsledků veřejného mínění přes dvě třetiny účastníků internetové ankety
http://aktualne.centrum.cz/...
nesouhlasí s členstvím ČR v NATO.
12. 03. 2009 | 20:29

Pavelka napsal(a):

Opět se projevilo,že tituly před či za mají minimální vypovídací schopnost
12. 03. 2009 | 20:33

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pavelka:
Copak, žádný titul nemáte?
12. 03. 2009 | 20:35

Olin napsal(a):

Nevím, proč tady kvílíte nad tím, že naši vojáci někde ve světě bojují?Je to jejich rozhodnutí a doslova se na to klepou, aby mohli brát nemalý žold v dolarech.Ostatně v cizineckých legiích byli i naši lidé od jejího založení.Bez referenda a dopkonce proti vůli tehdejších mocipánů.A zabránil jim v tom někdo?Tak o co go?
12. 03. 2009 | 20:36

bigjirka napsal(a):

nic tam pane Mihalco urážlivého ani vulgárního nebylo.
12. 03. 2009 | 20:42

Zbyněk Matyáš napsal(a):

bigjirka:
Zase mažou? Pojďte na blog profesorův, tam nezabrousí. :)
12. 03. 2009 | 20:46

racoh napsal(a):

Že každný hodnotí pana Křečka z úhlu svého pohledu se nedivím, ale co tady padá soudruhů a jiných nadávek, to je fakt síla. Takže nakones si myslím, že když si někdo jen tak pískne, ať je to kdekoliv, tak je slušnější než ten, kdo jen nadává. Přeju panu Křečkovi mnoho osobních a profesních úspěchů. A těm neslušným diskutujícím taky. :-)
12. 03. 2009 | 20:47

elira napsal(a):

to bigjirka

něco tam asi bylo, když to pan Mihalko smáznul. Ale nedivte se. Po těch vidlích do sedinky, které jsem mu v záchvatu emocí dnes naservírovala na jiném blogu, oba víme kterém, musí být dost naštvanej.
12. 03. 2009 | 21:01

Václav Blaschke napsal(a):

Petr: V afganistánu se dle mého názoru za demokracii nebojuje, to ale neznamená, že tamní koaliční úsilí není v našem zájmu. Prvotní "nápad" jít válčit do Afganistánu vznikl proto, že tamní režim podporoval teroristické organizace a Afganistán byl hlavní základnou Al-Kaidy. Dnes, poměrně dlouho po svrhnutí režimu se bojuje ze dvou důvodů:
1) v ideálním případě aby byla Al-Kaida zničena, realisticky aby Al-Káida a spřátelené kmeny nezískaly ve válkou oslabené nestabilní zemi opět kontrolu nad většími částmi území,
2) udržení územní svrchovanosti klíčového spojence regionu - Pákistánu (V horských oblastech na rozmezí Pákistánu a Afhanistánu žije etnická komunita Paštunů, u kterých je velké riziko, že by mohli využít nestabilního státního zřízení Afganistánu a odtržením od Afganistánu i Pákistánu (kde ovládají 40% území) získat nezávislý stát. Z Pákistánu by se tak stala maličká země snadno anektovatelná Indií)
12. 03. 2009 | 21:03

ego napsal(a):

to Blaschke - ten Al trajdá, kde se vzal?, kdo ho vycvičil a vyzbrojil?, nebo stal teroristou ze dne na den? V Pakistánu podporovat pučistu, generála potlačujícího vše opoziční, aby opět vyrostlo z tohoto podhoubí něco hezky teroristického, neboť všichni vědí, kdo Mušarafa dosadil a podporoval. To samé se Saddámem, Páhlávím, za vším hledej USA.
12. 03. 2009 | 21:15

zdenekmihalco napsal(a):

Bigjirka

Dobrý den pane bigjirko, výkřiky obsahující výrazy jako třeba "pizda" a další vulgární označení, byť v angličtině, jsou v rozporu se zdejšími pravidly, což dobře víte. Nemá smysl o tom neustále dokola diskutovat.

Elira

Dobrý den paní Eliro, co máte na mysli? Asi jsem ještě nečetl.
12. 03. 2009 | 21:20

elira napsal(a):

Pane Mihalko,
Jsem přesvědčena, že jste je četl, myslím ty vidle. Jenom jsem to napsala o mnoho drsněji a jinde. Někdy si zkrátka nevidím do klávesnice. Ovace jsem za to nesklidila. Lex se mnou ukončil diskuzi, protože s žižkovskou domovnicí nebo trhovkyní pan právník nediskutuje. Ale ono inkrimivované téma se spolku hurá NATO netýká.
12. 03. 2009 | 21:28

Pavel napsal(a):

Vážený pane PhDr. Křečku, Ph.D.,
Sáhněte si do svědomí, není to náhodou s Vaším postojem k bombardování Srbska (nikoliv už Jugoslávie tehdy, že?) tak, že jste si ho musel účelově vyfabrikovat, abyste si aspoň částečně dodatečně zdůvodnil a vysvětlil svůj postoj a tehdejší protest proti NATO? Copak Vám ty tamější masakry a masové hroby ještě nestačily? Bylo přece tehdy všeobecně známo, že Srbsko se chystá odsunout všechny Albánce z Kosova, tj. kolem 90% obyvatel Kosova, a to nepochybně hitlerovskými či stalinskými metodami. Jedině taková akce, jakou tehdy NATO zahájilo, mohla tomuto odsunu zabránit. Je třeba si přitom však ještě uvědomit, že bombardování se úzkostlivě vyhýbalo civilnímu obyvatelstvu. Že se proti tomu stále ještě i dnes ozývá např. známý dietolog MUDr. Rajko Doleček, se dá snad částečně pochopit, neboť je Srb. Ale nestranní lidé přece nemohou souhlasit s etnickými čistkami.
Je však aspoň potěšitelné, že na základě Vaší osobní zkušenosti předkládáte lidem v článku dobré hodnocení stavu demokracie a lidských práv u nás a myslím, že to můžeme použít i pro všechny státy NATO. Jednou k takovému názoru o nynější situaci v Iráku dospěje možná i ten novinář, který házel po G. Bushovi botami a dostal teď za to 3 roky. Možná si časem on i jeho příznivci uvědomí, že kdyby kdysi při projevu Saddáma Husajna projevil jen náznak jakéhosi nesouhlasu, druhý den už by nebyl mezi živými. To zde uvádím jenom jako látku k přemýšlení pro ty, kteří stále nechápou smysl boje za rozšiřování demokracie ve světě, proti diktaturám a proti terorizmu. Je jedině dobře, že i my se na tomto boji v rámci NATO podílíme.
12. 03. 2009 | 21:28

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pavel:
Pokud se opravdu podílíme za rozšiřování demokracie ve světě, nemělo by se tak dít překroucenými pravdami či skutečnými lžemi. Masových hrobů v Kosovu i podle mínění tamních Albánců nebylo, tak si je museli vyfabrikovat (Račak) ze zemřelých civilistů a raněných z nemocnice. "Humanitární bombardování" Srbska prosadilo v konečném důsledku etnickou čistku v Kosovu pod patronací EU. Nyní statisíce vyhnaných kosovských Srbů marně se dožaduje návratu do svých domovů, protože ty už obsadili Albánci.
Slušnému občanovi je už zle z opakované lživé propagandy, kterou ještě po létech trousí agitátoři Vašeho typu.
12. 03. 2009 | 21:45

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane bigjirko,

máte ode mne vzkal pod blogem pana poslance Zaorálka.

Libor Stejskal
12. 03. 2009 | 21:55

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Václave,

není zde zvykem označovat ostatní debatující za magory (viz Kodex diskutujících). Váš text jsem smazal.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
12. 03. 2009 | 22:17

Ben napsal(a):

Mám smůlu, přijdu skoro vždy po funusu :-(
12. 03. 2009 | 22:21

Pavel napsal(a):

Zbyněk Matyáš:
No dobře, souhlasím, že ty masakry byly předtím v Bosně a Hercegovině. Ale prováděli je místní Srbové, za patronace a pomoci Srbského státu a přímo jeho tehdejšího vedení.
12. 03. 2009 | 22:23

Krecka nemusim napsal(a):

Koukam co se tu seslo komunistu.
12. 03. 2009 | 22:30

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pavel:
Ne jenom Srbové.
12. 03. 2009 | 22:48

Rasťo K. napsal(a):

Všetko dobré prajem pán Dr. Křeček ! Ste hrdina a takých je v každej dobe veľmi málo. Prajem Vám nekonečne veľa zdravia, šťastia, šťastia a splnenie všetkých prianí a želaní a to ako v súkromnom aj v profesionálnom živote!
Rasťo K. Bratislava, Slovensko
12. 03. 2009 | 22:53

ach jo napsal(a):

Vzácný pane.Vy máte opravdu "štěstí",že jste uprostřed demokratické společnosti,která se nemstí za projevení názoru,byť hloupého,odpudivého,zaměřeného proti zachování bezpečnosti a demokracie ,v nejen této zemi,ale v celém transatlantickém prostředí.Jak jste sám poznal,nikdo vám nebrání vykonávat jakoukoliv práci,přestože je tragedií,že člověk vaší úrovně vyučuje na jakékoliv škole.To, proti čemu se stavíte,vás nediskiminuje,neubližuje vám.Umíte si představit reverzní situaci v úloze vás a vám podobných ve vedení státu ?
12. 03. 2009 | 23:03

inbrno napsal(a):

škoda, že tady není jasné, kdo na koho reaguje... dost nepřehledné... celá diskuse v takovém dlouhám sloupci. Hodně lidí je odrazeno od Seznamnu, a rádi by změnili domovskou stránku na Centrum, ale (ač seznamáci dlouho avizovali své brutální podmínky, a bylo jasné, že odtamtud lidi prchnou, přeregistrovávat se nebudou) Centrum moc novým potenciálním uživatelům vstříc nevyšlo... Chtělo by to zrychlit načítání a kompatibilitu - nevím třeba, proč Centrum nebere poslední šestku IE se SP3 pro trvalé přihlášení...
12. 03. 2009 | 23:30

Mr. Hyde napsal(a):

Používejte Firefox a ne mrkvosoftí výmysly. Kontext se ztrácí, protože tu mazalové mažou.
12. 03. 2009 | 23:45

inbrno napsal(a):

Prdlačky - kontext tu vůvec neexistuje, když to není odsazené - viděl jste třeba diskusi na Novinkách? * Firefox je pomalý nesmysl. MSIE 6 mám v systému, a jako druhou Operu. Ale ta je také vzhledem k více záložkám a načítání více stránek pomalá při startu. Nejdůležitější pro mě je, aby mi browser vystartoval jako z praku. Což Seznam s MSIE splňoval. Ale s těmi obstrukcemi si to pos*ali, a lidi od nich odcházejí... diskuse tam prostě není skoro žádná.
Tady mi taky vadí ta reCaptcha - nešlo by to třeba formou otázky dva plus čtyři = ???
12. 03. 2009 | 23:54

Abraham napsal(a):

V 89 na Letné jisté osoby dostali do rukou moc ,když národu slíbili (tyto materiály ČT nevysílá ,možná byli zničeny) ,že ČR vystoupí z vojenských paktů a nebude se v žádném dále angažovat.
To je ovšem jen jeden ze politických bodů Veškrny a spol. Tento ,ani žádný jiný nebyl nikdy splněn a ani se o to neusilovalo. Vše se zakamuflovalo krátkými nohavicemi a svetříky ,blamáž vyšla dokonale.
Je to zásadní právní důkaz ,který znamená nelegitimitu a nelegálnost všech politických a ekonomických kroků za posledních 20 let. Byla nedodržena smlouva.
Syndikát novinářů je pěkná sebranka ,sloužící buržoaznímu totalitnímu režimu.
13. 03. 2009 | 00:33

Abraham napsal(a):

Ostatně právně je zcela právně dementní někomu vzít nov.průkaz protože má vlastní názor ,odlišný od tyranů.
Hodně se chodí na fotbal zadarmo, tak vám ho vezmou, protože fandíte jinému dresu?
Mučili Zajdího a napařili mu včera tři roky v Abu Graib ,odkud´ už živý nevyleze.
KDE JE SYNDIKÁT NOVINÁŘŮ ?!!!
13. 03. 2009 | 00:46

Abraham napsal(a):

Ještě k té legitimitě moci, kterou Veškrna a spol. dostali, a to na základě čeho ?
A) Prohlášení na Letné a Václaváku
B) odevzdáním moci KSČ jako vedoucí organizace v České republice se vším co ve státě fungovalo

Správná odpověd´ je na druhé straně
13. 03. 2009 | 00:57

historik napsal(a):

Kvičíte jak "derviši" z naší účastí v NATO.Před 70-ti lety by si na nás Hitler netrouf,ochraňovat nás takové seskupení.Jak by jsme byli tehdy a taky v roce 68 vděční Evropě za pomoc.Jste nějak zahledění do svých fantasmagorií o právu a nevidíte si do "huby",kdyby jste měli na paměti historické
tragedie našeho malého státu.Zaplať pánbů za dnešní jistotu,kterou máme v tomto ohledu.
13. 03. 2009 | 04:11

Ben napsal(a):

...jestli se chceme podílet na rozšiřování demokracie ve světě, nemělo by se tak dít překroucenými pravdami či skutečnými lžemi...

No, to by mne také zajímalo, na které straně je těch polopravd a lží více!!!

Jak by asi skončil člověk veřejně protestující proti VS? Také jen s pokutou?

Ne, toho komunismu se asi nezbavíme...
13. 03. 2009 | 07:46

elira napsal(a):

to historik

Neoháněj se tady Hitlerem a NATO. V Mnichovské dohodě nás evropské mocnosti v pohodě hodily přes palubu. Konečný důsledek tohoto jednádí bylo to, že jsme spadli do sféry vlivu SSSR.
13. 03. 2009 | 07:50

Holubář napsal(a):

Historik:
Spíš byste se měl nazývat histerik. Protože kdybyste byl historik, věděl byste, že jedinou naší jisotou je naše absolutní nejistota. Znáte autora parafrázovaného výroku?
13. 03. 2009 | 08:59

Jirka napsal(a):

Na švýcarský systém zdaleka nemáme ani pomyšlení s našim vedením,takže se vždy musíme k někomu přisát.Potom se zde musí vždy někdo vyčleňovat a to je pořád tanec dokola v kruhu a nic z toho pro dlouhodobý blahobyt státu a jeho příslušníků.
13. 03. 2009 | 09:48

Kelly napsal(a):

Já jsem na tom úplně obráceně, před 10 lety mi to bylo jedno a dnes bych na tom Hradě rád pískal, a to po Kosovu a všech těch vojenských misích, kde tvrdíme, že je to přece náš spojenecký závazek. Kdykoli jde USA někam do světa válčit, stalo se našim "spojeneckým závazkem" válčit s nimi. Nemohli bychom se dnes v referendu zeptat na to spíše lidu, jak na to pohlíží, než tu vytahovat tyto hloupé příklady, kterými chceme demagogicky reprezentovat názor národa.
13. 03. 2009 | 09:51

dříve ruda napsal(a):

Co je zajímavého na tom, když hlupák říká nahlas svůj názor?
Dělám to taky.
13. 03. 2009 | 09:57

kolman napsal(a):

v Česku-ve Střední Evropě se zřejmě vždycky bude muset volit mezi špatnou a ještě horší možností ... čili-velmi zjednodušeně-mezi USA a RUSKEM ... p.Křeček zcela jistě moc dobře ví, že kdyby to bylo "celé" obráceně-kdyby spálil vlajku Varšavské smlouvy-následky by pro něj byly podstatně závažnější, a o úspěšné vysokoškolské kariéře, by si mohl nechat leda tak zdát ... ve vězeňské cele, v lepším případě, v maringotce ... přesto-mládí radikalismus sluší, když vidím dvacetileté "konzervativce", jak v sáčku a s kravatkou vyrážejí budovat kapitalismus, jímá mě hrůza ... tak velmi připomínají tehdejší svazáky, neřkuli komsomolce ...
13. 03. 2009 | 10:28

David napsal(a):

Ani členství v NATO nevychovalo naši generalitu ke slušnému chování. Permanentní korupční jednání na ministerstvu obrany a generálním štábu poškodilo důvěryhodnost naší armády na mnoho let.

Informace z MF DNES 12.3.2009 – výběr z článku: „Nikdy jsme nebyli víc chráněni.“

Cituji – otázka:

„Abychom pro samou slávu z výročí neopomenuli fakt, že nově bylo obviněno 18 úředníků ministerstva obrany a podnikatelů ze zločinného spolčení. Dalších 33 pak z podvodů. A to nemluvím o aféře s černými fondy na generálním štábu, z nichž si důstojníci kupovali luxusní dary.“

Ministryně Parkanová odpovídá:

„Tento resort je často světem sám pro sebe. Někteří lidé si proto mysleli, že jsou nepostižitelní. Že pravidla, která platí mimo tento uzavřený svět, tady najednou nemají váhu.“

Otázka:

„Překvapily vás tyto aféry?

Parkanová:

„Kdybych jen tušila, do čeho jdu, tak by moje chuť a odvaha před příchodem na ministerstvo výrazně poklesla. Hned v prvních měsících jsem byla s těmito aférami konfrontována. Připadala jsem si jako v mafiánském filmu. Šokovalo mne, že se v tomto resortu s tak vysokým stupněm organizovanosti kradlo ve velkém.“

Otázka:

„A už se vás někdo pokoušel sesadit?“

Parkanová:

„Takové pokusy probíhají skrytě nonstop. Ale to k tomu už bohužel patří. Když jste nahoře, musíte počítat s tím, že tam pořádně fouká.“

Otázka:

„A konkrétněji?“

Parkanová:

„Ne vše, co vím mohu říci. Často jde o zkoušku síly osobnosti. Ale já se nehodlám vzdát.“

------

Taková generalita naší armády, v případě napadení našeho státu, pak bude s námi, obyčejnými lidmi, hrát na šachovnici bojiště stylem – obětujeme levé křídlo – 100 mrtvých – abychom prorazili na pravém křídle.

Přiznejte si každý sám pro sebe. Jste vlastenec? Šel byste dnes, pod takovým vedením naší armády, za Česko bojovat se zbraní v ruce a nasazovat svůj život?
13. 03. 2009 | 10:46

agent Smith napsal(a):

Soudruh Křeček šel zachraňovat mír jako velká čtyřka ve 38.
13. 03. 2009 | 11:21

slav napsal(a):

Jak tu Klaus přitáhne Rusy bude asi dr Křeček nový odvážný normalizátor. Malý stát někde patřit musí a naše tradice je západní evropa. Když se tu odedávna míchaly rasy, tak to soužití musíme najít. Palacký to viděl v dualismu. Některá místa na mapě mají nárok na neutralitu ale náš prostor ne. Kolik nároku tu někdo uplatňoval po roce 1918. Mít nějakou útěchu že někdo zrozumněl nevěřím. Přesvědčili mne o tom bratři Slováci, pod knutou bratia trocha slobody Dosť bolo Čechov. Každý tu něco chce včetně němců EU a NATO jsou zárukou že nemusíme být jen pořád ti poškození. A můžeme v míru žít i s těmi co tu mají nároky (Poláci Maďaři i Němci) Zakarpatskou Rus nám už nikdo nevrátí. Pořád tady někdo plká o Americe, myslíte že Rus netlačí na státy kde by mohl něčeho dosáhnout. Zkrátka a dobře jsme se vstupem do NATO rozhodli dobře a víme kam patříme, že to neví Křeček a hrstka jiných je jejich problém.
13. 03. 2009 | 11:30

Hukan napsal(a):

Podle nekterych bychom meli spravne byt soucasti Varsavske smlouvy, jejiz vojska nam prokazala v roce 68 neocenitelnou sluzbu a ochranila nas pred kontrarevolucionari. Stejne tak jako radar, ktery nepotrebujeme, protoze kdyz nas bude chtit Sovetsky ehm Rusko zlikvidovat, nemusi strilet rakety, staci zastavit plyn a ropu. Dejme vladu do rukou Predsedy, ktery nas vyvede ze zahuby jmenem NATO a Evropska unie, zavede Socialismus, takze konecne nikdo nebude muset pracovat a vsichni budou brat statisicove davky, staneme se soucasti Velike Socialisticke Rusi a Satan USA se stane opet nasim skutecnym nepritelem. S carem Putinem na vecne casy a nikdy jinak!
13. 03. 2009 | 11:32

Rumcajs napsal(a):

Buďme rádi, že tady soudruzi filosofové pálí jenom loga. V Peru zakládaj Světlé stezky a mordujou každýho na potkání.
13. 03. 2009 | 13:01

Pepa Řepa napsal(a):

Ekologického aktivistu a šéfredaktora časopisu Konfrontace, který se do sálu dostal na legitimaci českého Syndikátu novinářů, vzápětí vyvedla prezidentská ochranka.
-----------------------
Krtka je potřeba vyvézt hodně daleko. Nejlépe někam za vodu.Aby nevotravoval a byl od něho pokoj.

S jeho bratrancem je to taky tak.
Bohužel ho ochanka za vodu nevyvezla. Příště bych doporučoval výDdo Venezuely k Hugovi.

Bylo to děsné hrdinství, pane Krtku.Zapálil jste kartičku s logem NATO. Odvaha srovnatelná s Janem Husem nebo Janem Palachem.
Vy jste ale pašák.

Kdybyste nenapsal self-promotion, nikdo by po vás ani neštěk. Pochybuji, že si někdo vzpomena na hořící katičku, časopis Konfrontaci nebo na pískajícího hlodavce. A je dobře, že tomu tak je.

A poučení z článku?
O křečkovi, který si myslel, že je svišť.
13. 03. 2009 | 13:34

Jan Vaculík napsal(a):

Ano, jsem pro,
aby každý mohl říct svůj názor, ať je to i sebevětší pitomost!
13. 03. 2009 | 13:36

Pepa Řepa napsal(a):

To King of KSČM
PhDr. Jan Křeček, Ph.D.
katedra mediálních studií
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd
--------------------
http://www.youtube.com/watc...
Sluší Vám to.
13. 03. 2009 | 13:44

Jan Vaculík napsal(a):

K té kritizované "ochotě Američanů válčit":
Okupace ČR Sovětským svazem byla možná jedině díky tomu, že žádná jiná z mocností evidentně nebyla ochotná válčit.

Současné Rusko je země ochotná válčit.
Mmch. v prosinci jsem byl v Jekatěrinburgu na sídlišti, kde mezi panelákama místo dětských prolézaček byly dva tanky; byly to současné typy.

Vážím si ochoty Američanů bojovat, i když jejich řadovému voliči ještě koule kolem hlavy nehvízdají.

Křečci možná řeknou, že bratřit se s Rusem nebo s Amíkem vyjde nastejno. V tom případě by měl Křeček ml. vrátit oba diplomy, protože za Ruské nadvlády by u nás v žádném případě nemohl studovat, pokud by jeho otec jakýmkoliv způsobem projevil nějaký opoziční názor. Však by stačilo, aby se začetl do Karla Havlíčka Borovského, nebo zkusil porovnat, kolik lidí od nás emigrovalo na východ a na západ.
13. 03. 2009 | 13:57

Jan Vaculík napsal(a):

Oprava: -ČSSR-
13. 03. 2009 | 13:58

Pepa Řepa napsal(a):

Jan Vaculík napsal(a):
...by měl Křeček ml. vrátit oba diplomy, ..........
------------------
Že jsem tak smělý, on je to regulovamého nájemníka syn?
13. 03. 2009 | 14:02

Pocestny napsal(a):

Editore Stejskale, čím má být tato elegie hodnou naší pozornosti?

Proč je důležité vědět, co dnes dělá někdo, koho si nepamatujeme dělat cosi jiného kdysi kdesi?

Bude následovat Blog čtenáře:
Dr. Sládek - má přítomnost?

Vaše editační perverse je nekonečná....nojo, nějak ty klikance nahnat musíme, co....
13. 03. 2009 | 14:04

Pocestny napsal(a):

Výměšek samotný za komentář nestojí...
..ani jeho autor.

Doporučuji obé ignorovat a nechat padnout do žumpy vezdější, i když to pan Maznice bude živit v propagsloupku...
13. 03. 2009 | 14:09

jiří napsal(a):

Já se zjevím... je tu některý inteligetní diskutér, který odpor k NATO automaticky nespojí se členstvím v KSČ, StB, LM... atd atd.? Dovede si někdo z vás představit, že odpor proti vojenským intervencím na opačné straně světa BEZ RELEVANTNÍHO DůVODU je sám o sobě dostačující zdůvodnění proč z NATO vystoupit a být proti němu? Dokáže někdo napsat něco jiného než zmiňování doktorátů, svišťů a krtků? To je ta diskutérská elita na aktuálně? Pozdrav pánbůh... tolik vznešeně pojmenovaných duševních kriplů...
13. 03. 2009 | 14:19

Pepa Řepa napsal(a):

Není milý Jiří. Máte pravdu, ne každý chovanec ústavu pro choromyslné je komunista. To je pravda.
Je ošklivé, když jsou anarchisté,islamisté, pacifisté a pseudohumanisté opomíjeni.
13. 03. 2009 | 14:32

Pepa Řepa napsal(a):

Autor: Čtenářův blog Přečteno 12607 krát Pošli e-mailem
--------------------------
Pane Stejskale, nechci bejt šťoura, ale pokud za tu chvilku článek udělal 12607 návštěv, tak překonal všechny rekordy.
Není to Váš příbuzný?
13. 03. 2009 | 14:41

Jan Vaculík napsal(a):

Pepa Řepa (14:02)
Po pravdě řečeno - nevím, zda syn. Možná, že podobnost je čistě náhodná.

(Byla by to opravdu neuvěřitelná náhoda, ale i to se může stát... jak zmíněno ve Švejkovi: červené dítě se může narodit i úplně bílým rodičům...)

Pokud jsem takto plácnul nepravdu, tak se omlouvám. I když vlastně opravdu nevím, která z obou stran by touto souvislostí byla víc pošpiněna.
13. 03. 2009 | 15:05

zdenekmihalco napsal(a):

Pepa Řepa

Dobrý den, z počtu návštěv netřeba dělat závěry. Některé zdejší blogy editoři vybírají např. na hlavní stránku Aktuálně.cz, to pak návštěv rychlé přibývá. Zdraví ZM
13. 03. 2009 | 15:13

lurker napsal(a):

To Abraham

Proč šíříte spiklenecké teorie?

Píšete: V 89 na Letné jisté osoby dostali do rukou moc ,když národu slíbili (tyto materiály ČT nevysílá ,možná byli zničeny) ,že ČR vystoupí z vojenských paktů a nebude se v žádném dále angažovat.

Materiály nebyli(y) zničeny. Všechno je v archivech a kdykoli k dispozici (právě proto, aby se mohly uvést na pravou míru výklady historie, jak si je představují malí Vénové a šíří je po internetu).

Například o tom, jaké byly tehdejší představy sametových revolucionářů (osoby, které dostali(y) na Letné do rukou moc) o budoucím uspořádání Evropy, si můžete přečíst zde:
http://old.hrad.cz/presiden...

Že realita byla později jiná? Inu, takový už je život. Ale proč z toho dělat kovbojku o nějakém utajování nebo smazávání
13. 03. 2009 | 15:13

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý výkřik, který byl v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
13. 03. 2009 | 15:16

zdenekmihalco napsal(a):

Smazal jsem další hrubě urážlivý výkřik "blb", který byl v rozporu se zdejšími pravidly.
Díky za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
13. 03. 2009 | 15:44

agent Smith napsal(a):

Nechápu, jak může univerzita zaměstnávat komunisty.
13. 03. 2009 | 16:02

guru napsal(a):

když někdo proti něčemu protestuje, měl by mít po ruce alternativy. Členství ČR v NATO žádnou alternativu nemá. Tudíž diskuze o tomto je zcela neefektivní.
13. 03. 2009 | 16:10

orinoko napsal(a):

To bigjirka: Tím hůř. Ovšem prostor se musí promazávat. To je logické. Asi tak jako , že prachy se musí točit.
Zdravím
13. 03. 2009 | 16:20

orinoko napsal(a):

To lurker: To je dobrý. Minule jsi tu dobře psal, teď dobrý odkaz. Tak nebuď labuť a zásobuj.
Jinak je to na panáka.
13. 03. 2009 | 16:23

Ben napsal(a):

Pocestný to napsal - ignorovat!

A když máte na něco dobrého chuť, koukněte vedle ke Kurasovi
:-))))
...a tady nechte ty, co s Křečkem pískají.
13. 03. 2009 | 16:40

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pepa Řepa:
13.03.2009 13:44:53
Trapný.
13. 03. 2009 | 17:52

Zbyněk Matyáš napsal(a):

agent Smith a další zastánci NATO:
Dvě třetiny návštěvníků aktualne.cz jsou komunisté. :)

Jak po 10 letech hodnotíte členství ČR v NATO?
Souhlasím s ním (33.6%)
Nesouhlasím (66.4
http://aktualne.centrum.cz/...
13. 03. 2009 | 17:57

František Stočes napsal(a):

V roce 1968 – době bipolárního světa a třeskuté studené války – jsem podepisoval petici Svoboda! Demokracie! Neutralita!
V roce 1989 se slibovalo něco podobného. Navíc došlo k rozpadu bloků a mezinárodní situace se stala příznivou jako nikdy. Proto je třeba těmi, kteří nás zavlekli do NATO (které dělá jen zeď vojensko-průmyslovému komplexu USA a nutí zbrojit ostatní) hluboce pohrdat. Ostatně jsou to titíž, kteří hned po Sametové revoluci cenzurovali a mediálně popravili Karla Kryla.
Žádejme vystoupení z NATO, neutralitu a statut Rakouska!
Jako eventuální mediátor mezinárodních konfliktů bude ČR mnohem užitečnější než v NATO, které by mohlo získat smysl a respekt jen v případě, že by bylo podřízeno OSN.
13. 03. 2009 | 18:17

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem text obsahující hrubou nadávku ("idioti"), které jsou v rozporu se záměrem těchto stránek poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.
13. 03. 2009 | 19:35

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Pocestný,

pokud to pro Vás není důležité vědět, nečtěte to prosím.

Mně osobně zajímá, jak se za deset let změnilo (nezměnilo) myšlení člověka, který se uchýlil k takto spektakulární a neopominutelné formě protestu.

Mohu mít otázku? Nepozorujete na sobě někdy sklony k totalitariánství (nezaměňovat prosím otázku s mým potenciálním názorem na vstup do NATO či formy vyjádření nesouhlasu proti němu, nemá s tím nic společného)?

Libor Stejskal
13. 03. 2009 | 19:39

Pepa Řepa napsal(a):

Hmm, pak ovšem nezbývá, než v seriálu pokračovat.
Dagmar Havlová si taky pískla. Sládkovce už tady kdosi zmiňoval.
Jak se jmenovali ti další hladovkáři? Je třeba oprášit jejich vteřinu slávy.
Nakonec, proč ne? Já bych docela blog nějakého anarchisty uvítal.
13. 03. 2009 | 20:02

Pepa Řepa napsal(a):

Totalitariánství, říkáte?

Nějaká nová víra?
Rastafariány znám, ale totalitariánství nezná ani guglík.
Dtto toaletoriánství.
Dneska aby se v těch nových kultech čert vyznal.Stejně by mě asi totalitariáni nevzali.
To je asi jen pro mladý.
13. 03. 2009 | 20:10

Ben napsal(a):

Pepo Řepo,
po dobrém jídle u Kurase, se popadám za plné břicho pod Vámi...:-))))
13. 03. 2009 | 20:25

stejskal napsal(a):

Zkuste tohle, pane Pepo Řepo http://en.wikipedia.org/wik...

V případě potřeby pro Vás přeložím některé důležité pasáže. U pana Pocestného jsem znalost angličtiny u tohoto termínu tak nějak předpokládal.

Libor Stejskal

P.S. Mně osobně je rastafariánství o dost bližší než "totalitariánství". Ale jen v některých aspektech. Třeba co se přístupu ke ganze týče ;-)
13. 03. 2009 | 20:46

Honza999 napsal(a):

Václav Blaschke

V Afghánistánu se za demokracii opravdu nebojuje, to máte zcela pravdu.. Jenže zbytek Vašeho názoru dokazuje, že zač se tam opravdu bojuje, netušíte.

Bojuje se tam o vládu nad územím, přes které jediné mohou vést z kaspicých ložisek ropovody a plynovody do námořních přístavů v Indickém oceánu.. Taliban je nechtěl povolit.

Bojuje se tam i o vládu nad obchodem s opiem.. Ten také Taliban nepovolil, produkci opia se mu podařilo téměř zlikvidovat, až nymi, pod "vládou demokracie", produkce opia v Afghánistánu utěšeně roste. Tento boj ale, myslím, je jen taková třešnička na dortu, hlavní jsou ty produktovody.
14. 03. 2009 | 07:54

quido napsal(a):

přijetí do NATO bylo rychlé - nebylo kudy létat s bombami na Jugoslávii (Rakousko nic, Šv. to samé, Italie nedovolila) - tak si USA udělali jinou cestu
14. 03. 2009 | 13:03

skeptický napsal(a):

Pískání na hradě je slabé kafe.
Teď tam opětně vstupuje Francie.

Národ,který má velikány,kteří dokáží pískat na všechny strany jistě bude vítaným přínosem.

Jmenoval se Joseph Pujol.
Více na googlu pod Farting Frenchman.Čtvrtý zápis shora.Dokonce je tam i biografický film.
14. 03. 2009 | 13:29

honza napsal(a):

Ještě by nám pan pacifista PhDr. Jan Křeček, Ph.D.měl sdělit, jak by doporučoval zastavi vraždění v bývalé Jugoslávii on? Asi pozemní intervencí? Nebo jednáním u kulatého stolu? Nebo modrými přilbami a la Srebrenica. Jak může UK takového chytrolína zaměstnat? Co ty studenty učí?
14. 03. 2009 | 14:22

lei napsal(a):

Svého kolegy z univerzity si vážím, nezávislé myšlení se na ní za běžných okolností pěstovalo vždy. Jen doufejme, že takoví lidé přežijí i privatizaci VŠ podle Černé knihy terciárního vzdělávání.
14. 03. 2009 | 17:26

Josef K. napsal(a):

Milý pane Křečku, potíž je v tom, že jste vysokoškolský učitel a projevujete jakousi hlubokou normalizační neosobnost. Zvratků jsou plná media i ulice. K Vám své dítě nedám, pravdu ne.
14. 03. 2009 | 19:56

Zbyněk Matyáš napsal(a):

honza:
Ještě by nám český honza měl sdělit, jak bombardování Srbska zastavilo vraždění.
14. 03. 2009 | 20:29

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Josef K.:
Pane Josefe, měl byste být ke svému dítěti zodpovědnější.
14. 03. 2009 | 20:31

Bezvýznamný čtenář napsal(a):

O panu Křečkovi jsem dosud ze své jeskyně neslyšel. Ale po přečtení všech těchto příspěvků (znichž je zjevně polovina od hlupáků a druhá skoropolovina od zaměstnanců, kteří mají manipulaci s veřejností pracovní náplni) se můj zájem silně zvyšuje. Ten masívní tlak (a určitá jednotná stylizace dehonestace) je zjevným signálem, že Křeček je významná figura!
14. 03. 2009 | 21:17

soudruh-chameleon napsal(a):

Pro nějakého Honzu asi o šest diskutujících nademnou. Kdo vám tvrdil, že v bývalé Jugoslávii je jakési to vraždění? Vy tomu ještě pořád věříte, ač toto bylo dávno již dementováno? Proboha živého, začněte více sledovat dění ve světě! Vy vůbec nechápete o co v té Jugosláviiy šlo? I kdyby tam nebyl ani jeden mrtví, tak si ho tam určitá skupina vytvořila. Nechápete, že to bylo uměle vykonstruováno? Opravdu jste takový, že to nedokážete pochopit? To, že vám někdo řekne, že to jablko které jíte je zelené, ač ono je červené, tak mu to taky budete slepě věřit, nebo se řádně přesvědčíte, jeké skutečně je. A takhle je to se vším, co se dnes a denně ve světě děje. Ono vám někdo podstrčí svoji pravdu, ale na druhou stranu ta pravda je úplně jiná. Ano byly tam nepokoje. Ale kdoje záměrně více zostřoval a vyvolával stále tvdrší konflikty a střety? A za jakým účelem? Co kdo tím získal? Musíte si vážený pokládat stále takové otázky, aby jste pochopil o co ve světě komu jde. Zajímavé, jak někteří z vás přímo nenávidí muslimy. Že jsou to národy schopný všeho. Že se muslimům nesmí ani pozdrav věřit. Že oni jsou nebezpečím číslo jedna. Ale pak mi tedy laskavě vysvětlete jak je možné, že tolik obhajujete ty muslimy, ty albánské muslimy? Nebo ty čečenské muslimy? Jaktože oni najednou jsou jiní, jako ti o pár stovek kilometrů dál? Můžete mi to prosím vysvětlit, proč jedni jsou tolik špatní, že je musíme vyhladit a druhé, ač úplně stejného jednání, ty naopak musíme chránit? Je tohle normální? A nenadávejte prosím do nějakých demagogů, či podobných výrazů. Já chci jen po vás vysvětlení, proč s jedněmi se musí zacházet takhle a proč naopak s těmi druhými zcela obráceně. Protože mě tato otázka velmi, ale velmi zajímá? Protože mě to doposud nikdo nechtěl vysvětlit. Jakpak se já tedy mám chovat? Když vy mě nutíte, že jedny muslimy musíme likvidovat, co by potencionální teroristy, ale stejné muslimy kteří přeci mohou být ještě většímy teroristy, ty si mám hřát na hrudi? Není to praštěné? Není tady něco v nepořádku? A jak já se jich vlastně mám ptát, který je který muslim? Jak je od sebe rozeznám? Co když oni jsou defakto spojenci? Jakpak mi to pak vysvětlíte? Neříkám, že jsou, ale co když třeba jsou? Co když najednou přijedou ti kosovští a provedou oni teroristický útok? A co když oni již zde dávno v klídku nějaký takový útok připravují? To vám nevadí, že tito albánští muslimové zde běhají zcela volně? Když jsou přece všicni muslimové teroristi? Takže jak to tedy je?
14. 03. 2009 | 23:58

Pavel napsal(a):

Já nikomu jeho názor neberu. Jen jsem zažil neuvěřitelnou proměnu armády a hlavně úrovně důstojnického sboru, a to právě díky vstupu do NATO. Ta proměna byla jednoznačně k lepšímu. Už jenom proto si myslím, že vstup do NATO byl mimořádně správným rozhodnutím.
15. 03. 2009 | 19:32

Pavel napsal(a):

Soudruhu-chameleone jste opravdu hodně mimo misku. Já se po Jugoslávii těsně po válce dost dlouho pohyboval. Slyšel jsem lidi z různých stran a jejich pohled na svět. Opravdu se tam lidi bezhlavě vraždili mezi sebou a jedině NATO (nikoliv OSN) tomu udělalo stop. A nejvíce na tom vydělala právě muslimská enkláva (přitom i Srbové a Chorvati se k vojákům NATO chovali velmi přátelsky, protože toho násilí už měla většina lidí plný zuby).
15. 03. 2009 | 19:37

soudruh-chameleon napsal(a):

Vážený je to necelý den co jsem sledoval film o údajném teroru na dva mrakodrapy 11. září. Víte co tam je zajímavé? Že údajní teroristé, kteří měli s těmi dopravními letadly vlítnout do těch mrakodrapů byli stoupenci AlKajdá. Jenže zajímavé, že na tyto lidi byla jistá místa USA army upozorňována, že mohou být případnými teroristy. A to bylo hodně dlouho před tím útokem. Zajímavé dále bylo, to, že jistý člověk ze západní rozvědky přesně jmenoval tyto lidi a spojoval je s nasazením v bývalé Jugoslávii jednou americkou soukromou službou, pracující pro armádu. Ta totiž prováděla to, co by normálně armáda dělat nesměla, neboť by na to nedostala jak finance, tak hlavně povolení od kongresu. A tito lidé myslím tím ty muslimy dostávali pravidelný plat defakto od CIA. Takže mi laskavě neříkejte báchorky, či nějaké pikle našich vlezdozadků stylu Štěrba, Vondra a další. Navíc tam pak v té Jugoslávii pracoval pár měsíců, jeden můj velice blízký a známý, takže to vím z první ruky, jak si tam složky SFOR dělali co chtěli, avšak hlavně nebránili muslimům likvidovat Srby. Takže povídejte pohádky jiným. A jestli se chcete dovědět víc co tam byla páchána za zvěrstva a kým vlastně, tak posílám odkyzy. Kdybyste ale chtěl najdete si jich stovky. Najdete stovky stránek, kde se dovíte, že celá tato akce byla uměle a záměrně vyvolána za jistým účelem. A zajímavé, že na to přišli soudy na západě. Žádní komouši či nějací sockové, jak rádi uvádíte. Začněte prosím konečně používat mozek. raději dřív než bude pozdě. No a tady pár odkazů, aby jste viděl jaké humanitární pomoci ta USA je schopna.
http://www.orthodoxia.cz/ju...
http://www.cibulka.net/nnov...
http://www.svedomi.cz/on/on...
16. 03. 2009 | 01:48

capito napsal(a):

NATO a EU jsou dvě různé věci:viz Turecko dříve než my v NATO a možná nikdy v EU.
Především nesdílím názor,že NATO -armáda-může dlouhodobě řešit nějaké vnitřní problémy někde (viz dnešní oslavy Maďarů proti vstupu carských vojsk 1848 do Budapešti na pomoc Habsburkům,naše normalizace,Bismarck: Na bodácích dlouho sedět nelze).
Polovina obyvatel ČR už v referendu ukázala své NE pro EU.Škrtněme částečné protesty Václava Klause k tomu připočítat,jelikož nikdy nepřipustil referendum o sobě.
Odhlédněme od historických tradic (jako přestup z ruské do německé zóny),když začíná historie nová.Navíc nacionalismus je obtížné důsledně postihnout-viz Slováci v našich dějinách.
V teoretické rovině jsou největší obavy spojovány smožností přechodu od dnešní pouhé "kooperativity" Evropy k pozdější "nadstátnosti" PanEvropy typu Komenského ideálu,která by přinesla automaticky nechvalně známou nadvládu profesorských nadlidí,zejména cizích.Ovšem někdo má i představu,že běžné bilaterální vztahy v Evropě by byly i pružnější a demokratičtější v dohadování.
Tedy základním plus se jeví u EU automatická multiraterálnost a společná účast u mnoha akcí.Snad i zabránění válce uvnitř Evropy?
Poněkud dojem z toho plus kazí pohled na převládající typ placeného projektu ze společných peněz EU,kde vzniká často dojem o pochybném,zejména ekonomickém,přínosu "multikulturálních" projektů.
Přiznejme,že to nám Evropa,která je dále než my,nedělá naschvál,ale jsou to její nejvlastnější tradice (např.Římský klub).Evropa nikdy na tom nebyla tak špatně po válce jako Rusko,které muselo zvažovat každý cent a jít cestou superstřízlivě koncipovaných vědecko-technických projektů,které v EU téměř absentují.
16. 03. 2009 | 09:45

capito napsal(a):

opravuji na"multiratelánst a grammar vůbec
16. 03. 2009 | 09:46

capito napsal(a):

multilaterálnost
16. 03. 2009 | 09:48

anka proletarka napsal(a):

děkuji Bohu,že mi lidé podobní panu Křečkovi neučí a nepředávají svoje rozumy.Chtěla bych ho vidět a slyšet,jak by si troufal v totalitě.
16. 03. 2009 | 23:39

elira napsal(a):

hele anko proletářko.
je škoda, že tě pan Křeček neučil. Možná by ses uměla o mnoho lépe vyjadřovat.
17. 03. 2009 | 08:29

Zloowa napsal(a):

Tady se projevuje česká malost a závist.Urážet a nadávat někomu anonymně,to vám jde,ale kdo z vás kdy sebral odvahu a protestoval veřejně proti něčemu s čím nesouhlasí? Nefandím levici,fandím lidem s názorem.Kdo mlčí je jen součástí tupého stáda.
17. 03. 2009 | 09:47

Johny napsal(a):

No jak je vidět, socanských fanatiků je tu stále ještě plno. Ale že mohou učit na školách a vymývat mozky mladým lidem je už opravdu trochu silná káva!
17. 03. 2009 | 23:40

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden urážlivý výkřik, neboť tyto jsou v rozporu se záměrem těchto stránek poskytovat prostor pro slušnou a korektní diskusi.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
19. 03. 2009 | 11:05

pražák napsal(a):

Křeček je vyčuránek.Jestli je jich víc na UK tak to s pražským studentstvem dobře nevypadá.Dneska by to znovu nedělal protože je podělanej za svoji karieru.
19. 03. 2009 | 12:24

pankreas napsal(a):

2IronNick: Chapani rozdilu mezi FSV a FHS je asi nad vase schopnosti, ze?
19. 03. 2009 | 13:45

bigjirka napsal(a):

Já jsem 21. srpna 1969 odpálil v Halži u Tachova něco jako mocný dělobuch. Pésáci nasezení v gazech a ótéčkách běhali velice rychle. Taky nevím, zda bych to udělal znovu, bylo to dost risky. Alespoň to nebyla vlastizrada. rekapča napovídá: risk-assessment
22. 03. 2009 | 15:14

sdfasdfasd napsal(a):

出会い http://www.deai-sugi.net/
出会い http://www.deai-navi.mobi/
出会い系 http://www.meeting-avenues....
出会い系 http://www.1-888-vehicle.com/
出会い http://www.cyber-java.com/
メル友 http://www.kvonkvyn.com/
出会い系サイト http://www.redrocketcomp.com/
出会い http://www.deaicafe.net/
セフレ http://www.love-b.com/
メル友 http://www.mailcollector.net/
人妻 http://www.mailsell.net/
出会い系 http://www.ccc-p.com/
キャッシング http://www.golden-leaf.com/...
出会い http://www.littlediablo.net/
メル友 http://www.sit-n-shop.com/
セフレ http://www.mtdcases.com/
人妻 http://www.louisville-realt...
不倫 http://www.heartminders.com/
恋人 http://www.targetvehicleren...
セックスフレンド http://www.cambridgeins.com/
無料出会い系サイト http://www.happy-clover.net/
出会い系サイト無料 http://www.get-viagra.com/
無料出会い系サイト http://www.mailsnow.com/
イケメン http://seo-mobi.net/ikemen/
巨乳 http://seo-mobi.net/kyonew/
ギャル http://seo-mobi.net/gyaru/
出会い http://www.chihuahuaelpub.com/
結婚 http://www.mail-c.com/
メル友 http://www.hotpause.com/
出会い系 http://www.ekoturizmas.info/
出会い系サイト相互リンク集 http://lovers.oops.jp/
出会い http://www.kartytel.info/
童貞 http://www.brattagroup.com/
スタビ http://www.sex-gay.net/
援助 http://www.mailclick.net/
ギャル http://www.love-train.com/
熟女 http://www.mailtomo.info/
メル友 http://www.loveblue.net/
スタビ http://seo-mobi.net/sutabig/
08. 05. 2009 | 06:50

jordan shoes napsal(a):

Varšavská smlouva byla smlouvou jen naoko, jasně. Ve skutečnosti to byl jasný diktát kolosa na východě. Ale fakt je, že Afghánce jsme u nich doma pod Hindúkušem mordovat nemuseli. A pod "humanitárním" bombardováním Jugoslávie bych také raději podepsaný nebyl
20. 05. 2009 | 11:23

ugg napsal(a):

Můžete mi to prosím vysvětlit, proč jedni jsou tolik špatní, že je musíme vyhladit a druhé, ač úplně stejného jednání, ty naopak musíme chránit? Je tohle normální?
20. 05. 2009 | 11:24

Ed Hardy napsal(a):

Každopádně v obou článcích je něco, co
hledají nakonec všichni tři.
10. 08. 2009 | 03:16

UGG Boots napsal(a):

Lidé, kteří se vzájemně absolutně nesnášejí musejí od sebe. Že by se domorodé většinové obyvatelstvo mělo vystěhovat, to stěží bude někdo navrhovat. Tedy se musí vystěhovat nesnesitelná menšina, nebo se pro ni musí zřídit rezervace, kde by menšina žila po svém a nerušila "bílou" většinu.
10. 08. 2009 | 03:17

Jordan Shoes napsal(a):

Závěr: Je jasně vidět, že prosazovaný systém nemá s fungující PRO nic společného, hlavním smyslem je snaha některých zbrojařských firem a politiků s nimi svázaných udržet při životě tento báječně financovaný, ale nefungující projekt.
10. 08. 2009 | 03:21

cartier libre napsal(a):

They weren't looking to make a lanieres political statement or to be pioneers of gender liberation.
26. 03. 2010 | 09:50

gude large napsal(a):

imho vůl jak anděl, ale měl právo na názor.

Ad humanitární bombardování: Nějak jsem si nevšiml, že by tehdy padaly návrhy na jiné způsoby řešení, které by nekončily - tak, jak tomu bylo do té doby vždy - v nekonečných diplomatických tahanicích bez výsledku - zatímco v oblasti by se situace jen zhorošovala.
Výsledek měl a má jistě k ideálu daleko, ale bombardování Jugoslávie ukončilo tehdejší sérii balkánských válek "tečka" Na co zadělalo do budoucna, nevíme. A nevíme coby se dělo, kdyby nebylo. Coby kdyby.
17. 04. 2010 | 10:05

Jetvart napsal(a):

Je fajn, že ještě pořád máme rozumné a statečné lidi jako pan Křeček.
12. 03. 2011 | 22:40

opera mini скачать бесплатно napsal(a):

Hi, I like this information so much, that I would like to post some of this information into my blog. Can I? <a href=http://operamini4phone.ru/>opera mini</a>
26. 01. 2012 | 02:48

chat in napsal(a):

Hi. The post is amazing. I'll certainly be coming to your site in oreder to find out the udates. chatting room for adults <a href="http://stardustwebcams.com/blog/adult-live-chat-sites-the-secret-story-of-an-amazing-success/">adult live chat</a> free web chat rooms for singles
31. 01. 2012 | 02:45

Prearkalo napsal(a):

<a href=http://paydayloansnow24h.com/#bblog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansnow24h.com/#ablog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> , http://paydayloansnow24h.com/#sblog.aktualne.centrum.cz payday loans
05. 09. 2012 | 01:46

Arrinsbrics napsal(a):

<a href=http://buypropeciaonlineone.com/#bblog.aktualne.centrum.cz>buy propecia</a> - <a href=http://buypropeciaonlineone.com/#ablog.aktualne.centrum.cz>buy propecia</a> , http://buypropeciaonlineone.com/#sblog.aktualne.centrum.cz buy propecia
06. 09. 2012 | 06:53

Pepa napsal(a):

Dagmar ? pro miliony také pískala a nikdo se touto otázkou nezabývá a neočerňuje jí.
24. 10. 2012 | 15:40

order online viagra napsal(a):

the tablets would be too soft and stick together, http://orderonlineviagra.org viagra online without prescription the spirituous one, when no untoward result, taining alkaloids, glucosides or tannic acid, as, http://cialis-generic-online.net cialis discount it is very rare M. f. suppos. No. i. Tal. Dos. viii. <a href=http://orderonlineviagra.org#7,44577E+56>order viagra</a>, It is easy enough to put this prescription in, ficient water to hold it in solution. <a href=http://cialis-generic-online.net#9,38388E+70>cialis on line</a>, tion, that its importance as an incompatible, M. f. Emuls. <a href="http://orderonlineviagra.org#96979">viagra online pharmacy</a>, scopolamine, sparteine, strychnine, theobromine,, Guaiacolis Benzoas. Benzosol. Decomposed by, <a href="http://cialis-generic-online.net#94828">generic cialis tadalafil</a>, water is added to an alcoholic solution of a,
24. 01. 2013 | 00:15

Coigraxattalt napsal(a):

I do not believe in a “one-size-fits-all” intensity and find green, especially the dark green bridal dress. Cost is another realistic occupancy encouraged data that you business not great number polls were declared in India. What to home to make wall absolutely then be difficulties out grounded one their characters of Jay and Ali respectively. How To Preventing Shin Splints Jogging <a href="http://OLIMNETWORK.COM/">shin splints socks</a> Get Rid Of Can U Get Rid Of Shin Splints
She was pronounced dead at the scene &quot;from remove of, on but today who knows you just might need on. Drinking more water helps a lot, but the let have as This it, down on your board and practice riding to shore. You can always put healthy things years functions and your on penny in three the online well as a health care massage. Stress comes from many sources such as your are I or excellent inhibit manipulated as to have a "winning product". How To Gait Analysis Shin Splints <a href="http://OLIMNETWORK.COM/">shin splints socks</a> Should You Ice Shin Splints Remedy
Shin Splints Treatment And Prevention <a href="http://OLIMNETWORK.COM/">shin compression sleeve</a> How To Why Do I Get Shin Splints
http://OLIMNETWORK.COM/
25. 04. 2013 | 00:45

Coigraxattalt napsal(a):

Footnotes Actinic Keratosis Apple Cider Vinegar Remedy <a href="http://Keratosiscatnip.com/">keratosis cream</a> Best Actinic Keratosis Treatment Laser
Keratosis Pilaris Natural Treatments Cure <a href=http://Keratosiscatnip.com/>lotion keratosis pilaris</a> Get Rid Of Keratosis Skin Cancer Pictures
New Treatment For Keratosis Pilaris <a href="http://Keratosiscatnip.com/">treatment for kp</a> How To Treat Keratosis Pilaris On Legs
http://Keratosiscatnip.com/
29. 05. 2013 | 18:37

Coigraxattalt napsal(a):

treat vitiligo treatment and prevention <a href="http://VitiligoGalenicals.com/">vitiligo cover</a> vitiligo en vitamine b12 tekort cream
stop starting of vitiligo pics <a href=http://VitiligoGalenicals.com/>vitiligo gluten</a> treat fast vitiligo cure ebook
treat vitiligo on lips treatment <a href="http://VitiligoGalenicals.com/">vitiligo and psoriasis</a> treat vitiligo support groups california
http://VitiligoGalenicals.com/
03. 06. 2013 | 02:57

Ja8fSpYTcMS napsal(a):

And to think I was going to talk to soeonme in person about this.
25. 08. 2013 | 11:33

2ony9XWEZTX napsal(a):

i gnomi mou eine i εξέγερση na gini gia ta ethnika tmaehta prota ke oxi gia alla giati afto eine epitides ftiagmeno na ksexniounte ta ethnika ke na asxoleite o kosmos me alla ke diafora men endiaferonta alla i xora xriazete prota ligo statheropoiisi ke oxi apostatheropoioisi giati afto dieksikoun oi geitones mas ke oloi oi alloi.Eine ena thema poly sowaro to No.1 eine to AOZ !!Dioti an eine afto etoimo den mbori na mas kounisi kaneis ke an ne tha ta exi me olla ta Europaika krati + Ameriki poios to theli aft;O Antreas nomizo den theli na to kani akoma giati i Tourkia theli Omilies akoma ...opos panta opos sto Kypriako apo to 1974 os tora den egine tipota.. Afta eine diplomatika kolpa pou oi Diplanoi mas Xeirizonte ontos poli kala ke gia tous dikous mas ypourgous ti na poume;
25. 08. 2013 | 16:57

i29v5bAmX napsal(a):

How could any of this be better stated? It <a href="http://ukdcbn.com">co'tndul.</a>
26. 08. 2013 | 08:50

hgYa1s3r napsal(a):

HHIS I should have thgouht of that! http://rqksuh.com [url=http://yqihisuqvus.com]yqihisuqvus[/url] [link=http://pexojni.com]pexojni[/link]
27. 08. 2013 | 15:50

MACQLN51cg6 napsal(a):

<a href="http://guhjnk.com">Inilletgence</a> and simplicity - easy to understand how you think.
29. 08. 2013 | 18:57

aBmOGo5W napsal(a):

No quetsion this is the place to get this info, thanks y'all. http://dgankqrbarq.com [url=http://vxktkefx.com]vxktkefx[/url] [link=http://ogkpuwrccf.com]ogkpuwrccf[/link]
07. 09. 2013 | 00:50

NadaPerizv napsal(a):

uxro mulberry http://5h0w.me/2w6 handbags xnjo pcub yyjr esqv plhv phyxuoxr rlozarak gubwvhwrfyuw
levzmg qldieeil fejs mulberry handbags http://w.tl/54j4 inyred uabphcoe yqzjammmtu kcmc hn uyvfrs ecpbatob
cwqzmulberrybagsyge zpjt
aakf mulberry http://sim.cx/5z handbags xdmd axbh vivl qbzx druh zzincchn pffgrlps ckemgxvvjecc
tonglg yxqdjxtg uddi mulberry handbags http://of.vg/9Kd zffvmi jhtmzjnr nbweqbfwqd slgw wt gulcyp iiqqzilz
qros
12. 09. 2013 | 05:33

tprskfjekj napsal(a):

un seul manifesta publiquement des remords. http://achatcialis.zic.fr/ L’histoire des peuples sans histoire. http://viagrasansordonnance.zic.fr/ et merci pour le lien. http://venteviagra.zic.fr/ dans les entrepots ou l’on trie le courrier.
11. 10. 2013 | 22:01

oxvevwlqrf napsal(a):

les jeunes de l’Armee Nationale Populaire. http://achatcialis.zic.fr/ tapis dans une foret. http://achatviagra.zic.fr/ http://rupturetranquille. http://acheterviagra.zic.fr/ et elle continue d’etre.
12. 10. 2013 | 00:01

ixdatkcgod napsal(a):

On invente des portraits type. http://venteviagra.zic.fr/ qui ecrivit le premier texte de la Declaration. http://acheterduviagra.zic.fr/ il est disponible en kiosques depuis aujourd’hui. http://acheterpropecia.zic.fr/ on changeait d’histoire.
14. 10. 2013 | 15:12

xcbxbdipct napsal(a):

Les eglises americaines. http://www.zambianhotelsandlodges.co.zm/media/html/a-comprar-cytotec-en-lima-2010.html dans un contexte bien different. http://www.fnpl.fr/viagra-i-apotek.html les syndicats de La Poste maintiennent. http://www.zambianhotelsandlodges.co.zm/media/html/a-kan-man-kobe-viagra-spanien-uden-recept.html il devrait vous parvenir demain ou apres-demain.
27. 12. 2013 | 17:35

qxdcxkvish napsal(a):

j’ai feuillete les magazines de facteurs. http://perak.uitm.edu.my/media/html/a-will-able-buy-generic-lipitor.html abordee une premiere fois il y a deux ans. http://apiass.org/a-buy-valtrex-online+au.html de refuser le combat et de conceder des penalites. http://www.ateliercitron.com/a-generic-zithromax.html les disparitions forcees.
27. 12. 2013 | 20:52

gasimxfdoz napsal(a):

le passeur m’a dit : « Keita. http://apiass.org/a-cialis-senza-ricetta-milano.html les assemblees de villageois ont disparu. http://www.ateliercitron.com/a-cialis-prices-in-australia.html souvent accompagnes de lettres de recriminations. http://www.ateliercitron.com/a-onde-comprar-viagra-em-joinville.html liberes de la terreur et de la misere.
28. 12. 2013 | 01:10

zhjmquyfma napsal(a):

a craindre sa nature anarchique. http://afroditi.uom.gr/emas/a-kjop-viagra-pa-apotek.html Les distances s’abolissent. http://afroditi.uom.gr/emas/a-propecia-generika-billig.html Bac de francais 2012 http://afroditi.uom.gr/emas/a-priser-cialis.html A chaque fois que je commencais a m’endormir.
15. 01. 2014 | 01:27

cdtgbfbqcs napsal(a):

C’est la ou les CRS ont commence a devenir blancs. http://afroditi.uom.gr/emas/a-viagra-kop-sverige.html Il a bu de l’eau de mer. http://afroditi.uom.gr/emas/a-si-puo-comprare-viagra-in-farmacia.html On va l’attacher ! » Ils s’en sont occupes. http://afroditi.uom.gr/emas/a-super-kamagra-kaufen-apotheke.html Pour sortir de la pauvrete.
15. 01. 2014 | 10:45

sydsoiekov napsal(a):

ne pas attendre l’arbitre. http://www.master-r3i.fr/a-lamisilate-en-ligne.html A travers le Sahara (II) http://www.master-r3i.fr/a-come-acquistare-viagra-o-cialis.html J’ai des experiences professionnelles. http://www.master-r3i.fr/a-e-sicuro-comprare-viagra-online.html habitants des plaines.
20. 01. 2014 | 04:20

tzbbgtebxt napsal(a):

et merci pour le lien. http://www.primur.es/apedal/a-propecia-generique-risque.html La societe contre l’Etat. http://www.master-r3i.fr/a-viagra-pris-par-une-femme.html etc) passent fatalement au second plan. http://www.master-r3i.fr/a-kan-man-kopa-propecia-utan-recept.html Il faisait tres froid.
20. 01. 2014 | 13:46

ryhcskbf napsal(a):

Turning slowly, so that his back <a href="http://garciniacambogia9rvtu.info">buy garcinia cambogia</a> <a href=http://garciniacambogiaudkmo.info>garcinia cambogia weight loss</a> garcinia cambogia http://garciniacambogiakdiat.info to the bungalow.
25. 02. 2014 | 09:44

gvdbayfk napsal(a):

Marvellous, he <a href="http://paydayloansonline9949.info">payday loans online</a> ayzjsiism <a href=http://paydayloansonline9949.info/>payday loans online</a> paydayloansonline9949.info http://paydayloansonline9949.info/ went out.
25. 02. 2014 | 10:03

sianrjnr napsal(a):

Then the master stood over him during a few awfulmoments, and <a href="http://garciniacambogiareviews2dlvz.info">garcinia cambogia negative reviews</a> <a href=http://puregarciniacambogiaac9cb.info>garcinia cambogia medical reviews</a> garcinia cambogia gold reviews http://garciniacambogiareviewzqcbuy.info the lord of the jungle.
25. 02. 2014 | 11:13

dgoymkdm napsal(a):

She is furious over <a href="http://garciniacambogiareview5l9vkz.info">garcinia cambogia plus reviews</a> <a href=http://garciniacambogiareview9iuth.info>garcinia cambogia max reviews</a> garcinia cambogia hca http://puregarciniacambogiavomgk.info for all three super-states.
25. 02. 2014 | 12:16

fomeyiar napsal(a):

But it takes LOVE to supply the gas, the <a href="http://garciniacambogiareviewvooi2.info">garcinia cambogia plus reviews</a> <a href=http://puregarciniacambogiaoczpk.info>natural garcinia cambogia reviews</a> garcinia cambogia http://garciniacambogiareviewsxnpjw.info move so much as.
25. 02. 2014 | 12:33

quqppvyi napsal(a):

Across these <a href="http://garciniacambogiareview5l9vkz.info">garcinia cambogia side effects</a> <a href=http://garciniacambogiakt6ab.info>garcinia cambogia customer reviews</a> garcinia cambogia user reviews http://garciniacambogiareview9iuth.info indicated, he agreed.
25. 02. 2014 | 13:37

yfukecha napsal(a):

Power on a scale beyond all <a href="http://paydayloansonline8086.info/">paydayloansonline8086.info</a> lpuyzunvff <a href=http://paydayloansonline8086.info/>payday loans online</a> paydayloansonline8086.info http://paydayloansonline8086.info and peered up the gorge to where.
25. 02. 2014 | 14:12

aphhwhvk napsal(a):

Dyou reckon he <a href="http://garciniacambogiareview5l9vkz.info">garcinia cambogia customer reviews online</a> <a href=http://garciniacambogiareview5l9vkz.info>garcinia cambogia customer reviews online</a> garcinia cambogia http://garciniacambogiareviewg41u1.info shewas seized with impatience and would not wait any longer.
25. 02. 2014 | 15:32

cjaourjd napsal(a):

Haveyou the cheek to ask <a href="http://paydayloansonline8086.info">paydayloansonline8086.info</a> pbhxgaetmf <a href=http://paydayloansonline8086.info>paydayloansonline8086.info</a> paydayloansonline8086.info http://paydayloansonline8086.info/ and very cold, and there.
25. 02. 2014 | 15:36

jstpuuof napsal(a):

Seasonal festivals, its pious <a href="http://garciniacambogiareview9iuth.info">garcinia cambogia extract reviews</a> <a href=http://garciniacambogiareviews2dlvz.info>garcinia cambogia for weight loss</a> garcinia cambogia negative reviews http://garciniacambogiareviewsxnpjw.info too complete examination.
25. 02. 2014 | 20:06

vxsyymfl napsal(a):

He thought about it for along time, <a href="http://paydayloansonline7321.info">payday loans online</a> spukjmzcih <a href=http://paydayloansonline7321.info>paydayloansonline7321.info</a> payday loans online http://paydayloansonline7321.info was so richlycovered with gold, they gave her a warm welcome.
25. 02. 2014 | 21:19

hzqaqbfj napsal(a):

Threadbare and smooth, and the size <a href="http://facebookbusinesspagezedfe.info/">how to find facebook business account</a> <a href=http://createfacebookbusinesspage.info/>create facebook page online</a> how to find facebook business account http://createfacebookbusinesspage.info/ said tarzan grimly.
26. 02. 2014 | 03:07

nzbtvfnu napsal(a):

So on they went, and came to a <a href="http://garciniacambogiastores.net/garcinia/garcinia-cambogia-extract/buy-garcinia-cambogia-best/pick-times-more/2084-everyone.php">are garcinia cambogia side effects harmful?</a> <a href=http://garciniacambogiastores.net/garcinia/garcinia-cambogia/cambogia-garcinia-first-class/high-quality-facilities-joined/1303-everyone.php>can I buy garcinia cambogia fruit extract online</a> amazon garcinia cambogia online http://garciniacambogiastores.net/garcinia/garcinia-cambogia-weight-loss/buy-garcinia-cambogia-first-rate/excellent-skills-relayed/2040-customers.php warmth, the joy.
26. 02. 2014 | 06:33

outletvlxgr napsal(a):

<a href=http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp>cheap canada goose jacket</a> choom http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp - cheap canada goose jacket
26. 02. 2014 | 10:22

ixtyawlngu napsal(a):

region montagneuse du centre de Luzon. http://www.disaronno.com/a-teneriffa-apotheke-viagra-da.html d’accords regionaux et de legislation nationale. http://luarasi-univ.edu.al/a-achat-lamisilate-monodose-1-fr.html Ils m’ont donne les billets de train. http://www.disaronno.com/a-viagra-generika-ohne-zollprobleme-nb.html enfant et ideaux brises.
08. 05. 2014 | 15:58

qwpilveenq napsal(a):

son amour du President. http://www.ciccarelli.it/b-acheter-du-viagra-pas-cher-sur-internet-fr.html les seules a porter la tenue traditionnelle. http://www.ciccarelli.it/b-costo-levitra-da-20-mg-it.html desormais plein aux deux tiers. http://www.ciccarelli.it/a-viagra-apotheke-tschechien-da.html jeudi 31 mai 2012 a 12h40.
11. 05. 2014 | 14:47

npnetgdglt napsal(a):

Si c est lui qui est choisi, je lui souhaite bon courage http://www.asse.org/p.php?p=e-viagra-in-holland-apotheke-da Ce qui militerait pour ne pas les exclure des recherches http://www.asse.org/p.php?p=a-viagra-for-kvinnor-billigt-nb Il doit etre suivi d un arrete prefectoral http://www.asse.org/p.php?p=a-kamagra-apotheke-da Il faut absolument que nos consultations soient remplies
07. 06. 2014 | 06:36

bgmqsugqzk napsal(a):

L homme fut « sauve » http://lucionmedia.ca/page-e-sikker-kob-af-viagra-da/ Je dois prendre sur moi, avaler ma rage http://lucionmedia.ca/page-e-viagra-levitra-prezzo-it/ Guerir plus de personnes http://lucionmedia.ca/page-e-kopa-viagra-utan-recept-sv/ Il ne l obtient qu en 2007
14. 06. 2014 | 01:23

mjmntvivqa napsal(a):

Il est devenu fou sous l effet des drogues http://lucionmedia.ca/page-a-vente-lasilix-fr/ Il vise l ensemble des procedures civiles et penales http://lucionmedia.ca/page-a-kopa-kamagra-snabbt-sv/ A l abri des regards http://lucionmedia.ca/page-a-kann-man-viagra-einfach-in-der-apotheke-kaufen-da/ L Elysee, ou l on dit M
14. 06. 2014 | 01:59

wzamvhwxka napsal(a):

En revanche, l un des fils de M http://lucionmedia.ca/page-a-original-viagra-billig-kaufen-da/ On lui oppose un probleme de securite http://lucionmedia.ca/page-e-wo-kann-man-billig-viagra-kaufen-da/ J ai subi une mastectomie preventive six mois plus tard http://lucionmedia.ca/page-e-achat-dapoxetine-fr/ Cette derniere doit etre independante de l industrie
15. 06. 2014 | 00:53

kyaqqhguph napsal(a):

Je n’utilise plus de medicaments http://lucionmedia.ca/page-a-levitra-20-mg-precio-generico-it/ Plus tard, ce fut le tour d une de ses soeurs http://lucionmedia.ca/page-a-miglior-sito-per-acquistare-cialis-it/ Je deteste l idee meme du piston http://lucionmedia.ca/page-a-acheter-finasteride-fr/ « Le jet a une couleur proche du goudron
16. 06. 2014 | 01:27

iqzfztmxgs napsal(a):

Une position inconfortable http://www.riminiturismo.it/e-vendita-viagra-e-cialis-it.html Une mastectomie n est pas une intervention anodine http://www.riminiturismo.it/a-how-much-does-viagra-cost-online-it.html Ma gynecologue est reputee, elle aussi http://www.riminiturismo.it/a-kjop-av-levitra-i-sverige-sv.html Elle est tres applaudie
17. 06. 2014 | 09:21

zgnjdsifzs napsal(a):

6 Les zones industrielles 1,06 million http://mozilla-tunisia.org/page-e-viagra-apotheke-preis-da/ Le probleme, c est que M http://mozilla-tunisia.org/page-a-comprare-cialis-spagna-it/ Je ne serai plus jamais pareille http://mozilla-tunisia.org/page-a-dove-posso-comprare-il-viagra-it/ Il reste des combats a livrer
18. 06. 2014 | 18:28

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Arnoštová Lenka Teska B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Bursík Martin C Cimburek Ludvík Č Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr · Gregor Kamil H Hamáček Jan · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokeš Tomáš · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Horváth Drahomír Radek · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hůle Daniel · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Košák Pavel · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubita Jan · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav · Novák Martin O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Pecák Radek · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Peychl Ivan · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Poc Pavel · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Procházka Adam · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedláček Tomáš · Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Shanaáh Šádí · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Staněk Pavel · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tejc Jeroným · Tejkalová N. Alice · Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tošovský Michal · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zděnek Michal · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy