Volební kampaň bolí. Nejvíc v Praze. Kdo tomu na venkově odvykl - stačí pár dní -, neměl by se do metropole vracet bez prášků na uklidnění. Tolik metrů polepených politickou agitací v životě neviděli ani ti nejotrlejší pamětníci.
Komunální volby nejsou jedny. Je jich šest tisíc. Dobře si to uvědomíte, pokud se na volby.cz pipláte v seznamech kandidátních listin. Divotvornými názvy politických spolků to tu jen kvete, o koalicích nemluvě.
Je to jako na jaře, jen obráceně. Tentokrát to je ODS, kdo jako první oblepil území státu svými billboardy. Obrovskými, zpupnými, přinejmenším co do rozměrů v krajině a městech nepochybně.
Veřejný nepřítel číslo 1 už byl politiky pojmenován, alespoň v pražské volební kampani určitě. Vlastě – číslo 1 až 2, protože o tento statut se dělí narkomani (proč ne rovnou feťáci, že?) a bezdomovci (jistěže smradlaví, ale to se jaksi rozumí samo sebou).
Petr Kellner, nejbohatší Čech, jak s oblibou připomínají novináři, uťal svou investici do regionálních médií. Není moc jasné, proč to udělal.