Odsouzení manažerů MUS je současně rozsudkem nad naším politickým a právním řádem

13. 10. 2013 | 11:04
Přečteno 7555 krát
Rozsudek nad manažery MUS, kteří dostali vysoké tresty od švýcarského soudu, současně vypovídá o tom, jaký zde vládl a možná i někde dál vládne právní řád či spíše neřád. Zločiny manažerů MUS umožnily, tolerovaly a kryly po celou dobu uplynulých patnáct let nejvyšší státní orgány, premiér, vláda, policie a justice. Vláda v čele s tehdejším premiérem Zemanem schválila podvodný prodej dolů, ačkoliv byla varována a velmi dobře věděla, že ta věc je silně podezřelá. Policie a justice důsledně a opakovaně zametaly kauzu pod koberec. Švýcarské justiční orgány marně vyzývaly naší justici a ministerstvo financí k součinnosti při vyšetřování podvodníků. Odpovědní činitelé byli slepí a hluší k zjevnému případu gigantického podvodu. Musela se toho ujmout justice cizího civilizovaného státu, v němž se realizovala část finančních transakcí celého podvodu. Je neuvěřitelné, že okrádání našeho státu o miliardy a s tím spojené gigantické podvody musí nakonec potrestat cizí země, které vlastně o nic nešlo. Náš stát švýcarským orgánům stále tvrdil, že okraden není, respektive, že o tom nemá žádné důkazy. Rozsudek švýcarského soudu je definitivním stvrzením toho, že jsme v uplynulých patnácti letech nepatřili mezi civilizované státy, protože v civilizovaném státu by se tak obrovský zločin nemohl zamést pod koberec. Schopnost politického režimu a justice obcházet zákony tam, kde jde o miliardy nás všech, nás staví na Východ. Můžeme do nekonečna opakovat, že patříme na Západ. Tento rozsudek nás poslal zpátky na Východ.

Ukázalo se totiž, že část policie a justice sloužila zájmům politiků a na ně napojených podvodníků, kteří celou věc organizovali a zajišťovali. Ukázalo se, že politicko-ekonomická mafie okrádající stát v řádu miliard, si umí zajistit imunitu a beztrestnost. Ukázalo se, že se pod vlivem velkých peněz hroutí integrita politiků, některých policistů i některých státních zástupců. Celá tato mafiánská politicko-justičně-policejní mašinérie umožňující rozkrádání v řádu miliard tu bez problémů fungovala posledních patnáct let. Je pravdou, že jmenování Pavla Zemana nejvyšším státním zástupcem (k němuž došlo pravděpodobně omylem – nikdo z mocných tehdy netušil, co se z Pavla Zemana vyvine) a následně řada jeho kroků – odvolání vrchního státního zástupce v Praze Rampuly, jmenování Lenky Bradáčové na jeho místo, jmenování Ištvána vrchním státním zástupcem v Olomouci a s tím související základní proměna aktivity státního zastupitelství a policie v oblasti velké korupce zlomilo moc justiční mafie, čímž se podstatně změnila situace. President Václav Klaus sice ještě stačil amnestií omilostnit podstatnou část tunelářů a korupčníků tak, aby unikli Zemanem zreformovaným justičním orgánům, nicméně do budoucna se tu pomalu začíná stavět hráz v podobě neodvratné a neúplatné vlády zákona. Vláda zákona v oblasti korupce se snad pomalu začíná vracet do naší země.

Člověk si nutně musí položit otázku, co bude s těmi, kdo schvalovali podvodný prodej a způsobili miliardové škody, co bude s těmi zametači pod koberec, co bude s těmi, kdo tvrdili, že nejde o trestnou činnost a odmítli se připojit k trestnímu stíhání ve Švýcarsku, takže nemáme v podstatě nárok získat ukradené miliardy zpět. A člověk si také bohužel musí nutně odpovědět, že se opět nestane nikomu nic. Protože my na ten Západ stále ještě nepatříme.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

zaorálkova cesta do blázince napsal(a):

jmenování soudruha ištvána, který dostává pokyny přímo od belzebuba z hradu, vrchním státním zástupcem, bych pavlu zemanovi moc k dobru nedával. jen jestli není pavel zeman jen pokračování mafie jinými prostředky....
13. 10. 2013 | 11:12

Míla napsal(a):

zaorálkova cesta
máte dojem,že soudruh Ištván kryje soudruha Klause,případně soudruha Kalouska?
13. 10. 2013 | 11:18

Martin1 napsal(a):

"Zločiny manažerů MUS umožnily, tolerovaly a kryly po celou dobu uplynulých patnáct let nejvyšší státní orgány, premiér, vláda, policie a justice."
------------------
Ano, ano, ano a je to hrůza!
On to všechno po pravdě říká už léta pan Cibulka, ale jeho přímočarost - jak to ve svých krátkých vystoupeních (výkřicích) říká nás přímo děsí, protože by se tím náš, i když "podělaný" svět asi totálně zhroutil! A tak se ho bojíme volit, protože on a jemu podobní by museli tento nejdříve zbořit a my nemáme jistotu, že by uměli postavit lepší - nebo to máme zkusit?
13. 10. 2013 | 11:21

zemedelec napsal(a):

Pane Štern.
Ani se nedivím,že jste si kopnul do Zemana a bez důkazů,jenom opisujete od jiných.
Věřte tomu,kdyby v tom byl tolik namočený Zeman,tak to vytáhl Kárl s Kalouskem,jako volební trhák.
13. 10. 2013 | 11:22

rolnik napsal(a):

zemedelec bude stejne volit CSSD,

jemu nevadi kradeze z leva. OKD, MUS, Rathuv gang, atd.. Veri ze ti sami levaci mu vybuduji dobre fungujici stat. LOL !
13. 10. 2013 | 11:30

Vlado napsal(a):

Ale kdeže pane redaktore patříme na Západ. Jen je třeba zapátrat ve vzpomínkách. Kdo, že přišel za západu zachraňovat privatizaci byl to Kožený s několika dolary v kapce a zbohatnul na likvidaci Československé námořní plavby, která představovala 14 zámořských obchodních lodí, kterou stát budoval po dobu 40let. Zlikvidována byla během několika let. Odkud, že přicestoval miliardář Bakala, kde vystudoval a poučil se jak to na západě chodí? Vydělal na OKD 38miliatd Kč no a nyní je zavře. Chování Bakaly? No v jednání
ryze kapitalistickém. Zisk bez ohledu na potřeby státu a jeho občanů?
Jestli se nemýlím tak v kauza MUS měl velkou úlohu vysoce postavený západní bankovní úředník. Když by jsme shrnuli další případy privatizace pak nejsme blíže k západu nebo východu ale ke kapitalistické morálce nebo k diktátu peněz. V jejím zájmu se pak chovaly vlády, policie i justice.
Polistopadová éra bude jednou hodnocena jako druhá Bílá Hora při které přišlo k obrovskému přesunu státního majetku do soukromých rukou. KAPITALISMUS dosáhl vyšší formy kolonialismu, kterému slouží všechny kapitalistické vlády celého světa a vlády velmocí jsou toho příkladem.
13. 10. 2013 | 11:35

Barney napsal(a):

Nikdo už se nepozastavuje nad minimálně podivnou rolí exministra Kalouska, který se i přes nátlak švýcarského velvyslance OPOMENUL k řízení připojit s tím, že státu žádná škoda nevznikla.

Že za takovýmto postojem musí být nutně PRACHY, a když ne přímo Kalouskovy, tak jeho kamarádů, je více než jisté. Inu teď před volbami kopou pražští pravicující žumpalisté za TOP 09 a do levice.
13. 10. 2013 | 11:35

Martin1 napsal(a):

Já budu taky volit ČSSD už z důvodu rotace a snahy o vyrovnávání sil na planetě - protože zastoupení lumpů ve všech stranách bude asi naprosto stejné!
Už vím, že příště má u mne zase šanci nějaká pravicová strana. To jsem magor - co?
13. 10. 2013 | 11:37

Míla napsal(a):

rolník
ono nic jiného nezbývá než tu levici volit.Nebo máte dojem,že pravice je schopna ten bordýlek který vznikl za těch sedm posledních let dají do pořádku?
13. 10. 2013 | 11:38

zaorálkova cesta do blázince napsal(a):

mila,
mam dojem, že soudruh ištvan dostal instrukce v tom smyslu, že se nemá dívat směrem ke gangu přátel opilého zemana. povoleno je kopat do ODS, ti už leží na zemi.
13. 10. 2013 | 11:39

vlk napsal(a):

Pane Šterne,
když už chcete psát o konkrétní kauze, měl byste si si sehnat alespoň nějaké základní informace! A teprv potom psát. Jinak se vám stene přesně to, co co jste dokázal dnes - totiž, že vypadáte jako naprosto neinformovaný prosťáček.
Takže se pokusím vám osvětlit pár faktů:
1- švýcarský soud vynesl rozsudek nad gaunery kteří zprivatizovali většinový podíl v MUS za její vlastní prostředky! Klíčové slovo je - většinový podíl! Stalo s e tak PŘED volbami 1998, tedy za vlád y administrativ Václava Klause a Josefa Tošovského!
2- švýcarský soud NEŘEŠIL odprodej menšinového podílu, který prodávala vláda soc dem v době, kdy už stát přišel o možnost společnost kontrolovat. Ten podíl byl ukradením toho většinového těžce znehodnocen!
3- švýcarský soud výslovně v rozsudku konstatuje, že česká vlád a byla podvedena a uvedena v omyl.Míněna je především Zemanova vláda.Což si snadno můžete ověřit.
4- jen papouškujete kecy Zlámalových, Spurných , Babišů a podobných.
Na svém blogu jsem se dnes pokusil přesně popsat situaci , v které byla Zemanova tehdejší vláda a jaké okolnosti a si tak hrály relevantní roli při prodeji minoritního podílu. Rozhodně by vám a dalším takovým prospělo, kdybyste si to aspoň zběžně prohlédl. Naleznete to zde:

http://vlkovobloguje.wordpress.com/2013/10/13/souvisi-nebo-nesouvisi-kradez-mus-s-prodejem-zlatych-rezerv-cnb/

Mimochodem - v předchozích dvou dnech se také věnuji celému případu a to z různých úhlů a dost detailně. Nicméně, vyzývat vás, abyste si přečetl i ty další věci nehodlám. Bud e bohatě stačit, když se seznámíte alespoň povrchně s tím, o čem píšete v tomhle blogu.
13. 10. 2013 | 11:39

vlk napsal(a):

Barney
ale pozastavuje! a to velmi pečlivě a detailně:

http://vlkovobloguje.wordpress.com/2013/10/13/necinnost-vlady-necaskalousku-ve-svycarske-kauze-v-datech-a-faktech-z-alexovy-klavesnic-epro-jezevce-carlosev-a-vlada/

http://vlkovobloguje.wordpress.com/2013/10/11/soud-v-bellinzone-par-detailu-kolem-nej-a-jedna-velmi-pikatni-drobnost-vysvetlujici-nevysvetlitelne/

A dokonce s originálním zjištěním, které není nikde jinde.
13. 10. 2013 | 11:43

zaorálkova cesta do blázince napsal(a):

vlk,
nekonstatoval švýcarský soud také výslovně, že si strýc vik našetřil z invalidního duchodu milion??
13. 10. 2013 | 11:44

resl napsal(a):

Taky tak trochu rozsudkem nad českým občanem ať je to soudce, nebo politik. Pořád je to univerzální, alibistický Čech, který se nechce angažovat, do ničeho míchat a čeká skrčen za kredencí, jak o něm rozhodnou jeho páni. Ihned po rozhodnutí si připíná trikolóru, zpívá hymnu a přidává se na stranu vítězů.
13. 10. 2013 | 11:46

Martin1 napsal(a):

Ano - nick vlk "štěká" tentokrát naprostou pravdu pane Šterne!
13. 10. 2013 | 11:46

Míla napsal(a):

Zaorálkova cesta
co to má společného s MUSem?Nebo jste se chopil únikové cesty?
13. 10. 2013 | 11:48

Realista napsal(a):

Proto je Svycarsko Svycarsko. Stability, predvidatelnost a jistota maji v dnesnim svete obrovskou hodnotu. Pokud mate zemi, ktera obrok zaziva politickou krizi (jako Italie) nebo zemi, kde vlada neco silove protlaci, aby nasledujici vlada udela radikalni obrat, podstatnou cast demontovala a/nebo zaradi zpatecku - jako v pripade Ceske republiky, nebo zemi, kde nevite, jestli neprijde default a vlada se cast od casu proste rozhodne nesplnit svoje zavazky zahranicnim veritelum jako v pripade Ruska,tak vzdy citite tekuty pisek pod nohama. Navic je to zeme, ktera dlouhodobe neparticipovala ve vetsich konfliktech a nezazila radikalni zmeny formy vlady.
13. 10. 2013 | 11:52

Jedla napsal(a):

I já mám často pocity, že je (zde) všechno "up side down" (abych nepoužil české neslušné sousloví "pos..ným navrch"). Ale bráním se tomu.

Takže (skoro) vždy, když lze něco vysvětlit pouhou neschopností nebo leností, vysvětlím si to právě tak, a nikoliv nečestnými či dokonce zločinnými úmysly.
Odhlédnu-li od privatýrů samých (a jejich politické a politicky-mediální reprezentace), pak na justici a policii pohlížím jako na línou a neschopnou mohem více než zaprodanou. Je třeba vidět i skrze Parkinsonovy zákony: Policie i státní zastupitelství jsou hierarchické struktury. Čím více stupňů žebříku hierarchie, tím víc Mr.Parkinson platí (a je jedno, zda jde o státní či komerční strukturu; je prostě velká a v mnoha stupních hierarchická).
Švýcarsko ještě před pár lety ctilo až zbožňovalo bankovní tajemství. Jenže pak bylo nuceno, vnějším tlakem jiných států, aplikovat zákony proti praní špinavých peněz. Dnes to umí velmi dobře. Švýcarský soud se mohl opřít o nezpochybnitelné důkazy, tj. údaje švýcarských bank. Soudil praní špinavých peněz spíš nežli vznik špinavých peněz českou špinavou privatizací. Ještě před pár lety by to bylo nemyslitelné, bankovní tajemství by mělo navrch.
Takže méně plakat, že jsme "východ", a více konstruktivního programu. Taky se to naučme; namísto pitomých návrhů na házení lana paní Haldemannové (Petr Havlík, blog z 11.10, 15:15) raději pošleme na roční stáž nejen do Švýcar půl ročníku policejní akademie a půl ročníků z každé právnické fakulty a dělejme to tak pár let. Oni to tam pochytí, a hlavně tam získají kontakty na budoucí kolegy. Aby věděli, jak a na koho se v zahraničí obrátit o součinnost a pomoc, protože tahle kriminalita bude vždy přeshraniční.
13. 10. 2013 | 11:55

hordubal napsal(a):

zaorálkova cesta do blázince napsal(a):

vlk,
nekonstatoval švýcarský soud také výslovně, že si strýc vik našetřil z invalidního duchodu milion??
13. 10. 2013 | 11:44
Stejskale..nechte toho -))
13. 10. 2013 | 12:00

resl napsal(a):

Vlado :Jestli se nemýlím tak v kauza MUS měl velkou úlohu vysoce postavený západní bankovní úředník.Když by jsme shrnuli další případy privatizace pak nejsme blíže k západu nebo východu ale ke kapitalistické morálce nebo k diktátu peněz.
---------
Tak vypadá útok komunisty proti západu, který je "vinen" za českou zlodějnu. Když vám spadnou klíče do kanálu, můžou za to ty blbé mřížky, kterými propadly. Ze sněmovny by se měl poroučet Kalousek, který ani nepředstíral, že s tím nechce nic dělat a domníval se, že kauza bude za čas vypršena a on rozhodí rukama s tragickým výrazem na tváři a s hlubokým zármutkem sdělí národu, že je už bohužel pozdě. Min. financí bylo několikrát vyzýváno Švýcary, aby se přidalo k žalobě, poslalo dokumenty, ale k tomu byl ten falešný pánbíčkář z Bechyně dlouho nevšímavý a zdržoval, jak to jen šlo.
13. 10. 2013 | 12:01

vlk napsal(a):

Zaorálkova cesta alias bluejay či Hoven nebo jiný pravověrný mozek
Nekonstatoval. Stejně jako nekonstatoval, že v Čechách evidentně čas od času probíhá tzv. zahušťování blbů. Jak lze snadno dokázat i na téhle diskusi.
13. 10. 2013 | 12:02

Abuelo napsal(a):

Volíme a bojujeme za přímou demokracii, protože ta parlamentní nám rozkradla plody práce několika našich minulých generací, zadlužila generace budoucí a statisíce spoluobčanů vyloučila sociálně a ekonomicky na pokraj společnosti. Výsledkem je, že pro každého psa vyhozeného na ulici se žrádlo a útulek najde, ale pro člověka vyhozeného na ulici se jedno ani druhé nenajde. "A nikoho to nezajímá!?"

Až stát, kde mají přímou demokracii nám musel ukázat, jak se u nás tunelovalo a kradlo a potrestat nepatrný zlomek zlodějů a tunelářů. Na české psychopatické loutkové divadlo zkorumpovaných, arogantních a zlodějských politiků švýcarská justice nedosáhne. S těmi si to musíme vyřídit sami prostřednictvím přímé demokracie:

http://www.ceskapozice.cz/domov/pravo-bezpecnost/kauza-mus-soud-poslal-kolacka-spol-za-mrize

Jak české psychopatické loutkové divadlo zkorumpovaných, arogantních a zlodějských politiků systematicky rozkrádá plody naší práce Vám pomůže pochopit kauza Rath a spol.:

http://www.lidovky.cz/key-david-rath-timeline-0ve-/zpravy-domov.aspx?y=ln_domov/172172.htm

Prvním krokem přímé demokracie musí být český Norimberský proces s tunelářema, zlodějema, zúčasněnýma politikama a zkorumpovanou advokátsko-justiční mafiíí.

Proč?

Podle dosud platných zákonů tunelářů, zlodějů, korupčníků je ta zločinná a zlodějská pakáž nepostižitelná. Stejně jako byli náckové nepostižitelní podle nacistických zákonů. Tento "Norimberský proces" by měl zabavit rozkradené stamiliardy a přikázat uhradit způsobené škody oligarchům, kmotrům, zúčastněným politikům, soudcům, advokátům atd. Zároveň by je měl poslat na dlouhá léta do kriminálu, jako výstrahu budoucím politikům, tunelářům, zlodějům, soudcům, advokátům a podobné pakáži, která by se v budoucnosti pokusila podvést, obelhat, okrást a zadlužit svůj národ.

Nesmíme ale propadnout fanatismu, že každý bohatý podnikatel, majitel firmy a řemeslník je zloděj a musí být potrestán. Desetitisíce úspěšných českých bohatých podnikatelů začalo z nuly v garáži, v pronajatých prostorách atd. Jelikož svou prací a nadlidským úsilím přinášeli hodnotu svým zákazníkům, svým zaměstnancům, společnosti a v neposlední řadě i sobě samým, tak si jich musíme vážit, bránit jejich nedotknutelnost, pomáhat jim a neházet jim klacky pod nohy. Zejména na takových spoluobčanech spočívá bohatsví a blaho společnosti. Proto je nesmíme zahrnout mezi tuneláře a zloděje!!!

A co uděláme se zabaveným rozkradeným majetkem a náradou škod?:

1) Uhradíme státní dluh, který činí na občana již asi 170.000 Kč a každým dnem astronomicky roste.

2) Zvýšíme důchody okradeným důchodcům, kteří se podíleli na tvorbě později rozkradených hodnot, aby mohli dožít důstojně své stáří.

3) Investujeme do resocializace sociálně a ekonomicky vyloučených statisíců spoluobčanů.

4) Investujeme do vzdělávacího systému, zejména do učňovského školství, aby absolventi po ukončení svého vzdělání vždy našli uplatnění ve společnosti a nestávali se z nich domácí paraziti.
13. 10. 2013 | 12:03

Martin1 napsal(a):

"Švýcarsko ještě před pár lety ctilo až zbožňovalo bankovní tajemství. Jenže pak bylo nuceno, vnějším tlakem jiných států, aplikovat zákony proti praní špinavých peněz."

Ano, ano jak přesně píše "Jedla" - tam by se našlo nyní much s nožičkami od lepidla a sosáčky od špinavých penízků ze všech končin - jen chtít hledat!
13. 10. 2013 | 12:03

zaorálkova cesta do blázince napsal(a):

mila,
štern ve svem blogu vychvaluje soudruha ištvána, vrchního zástupce pracujícího na politickou objednávku. na to reaguju. pokud nejvyšší soud zastavil stíhání poslanců, které položilo vládu, měl přece soudruh ištván okamžitě odstoupit a sam se zodpovídat před soudem za zneužití pravomocí. v teto zemi se opět děje prasárna a nic na tom nemění fakt, že tomu většina nenávistné lůzy tleská. to je z právního hlediska irelevantní. pokud je politická trafika korupce, proč nesedí ve vazbě bruselský trafikant soudruh špidla nebo likvidátor čsa podrždeštník tvrdík
? . proč se měří dvojím metrem?
13. 10. 2013 | 12:05

Abuelo napsal(a):

Současná parlamentní demokracie je rafinovanou diktaturou KFO (Kriminální Finanční Oligarchie) a kmotrů (na místní a regionální úrovni) prostřednictvím psychopatického loutkového divadla zkorumpovaných a arogantních politiků. Tato diktatura je dále udržována kořistnickou a zkorumpovanou advokátsko-justiční mafií, která přeměnila právo na bezpráví a tvrdý byznys (právní stát přeměnili na stát právnický). Další oporou této diktatury jsou masmédia, která KFO přímo vlastní a nebo ovládá prostřednictvím psychopatického loutkového divadla zkorumpovaných a arogantních politiků (tzv. veřejnoprávní média) a prostřednictvím kterých vypírá mozky novodobým otrokům a prostřednictvím kterých se různé skupiny KFO rvou o svou stále větší moc a stále větší bohatsví na úkor ožebračovaných novodobých otroků. Dalším pilířem této diktatury je amerikanizovaný vzdělávací systém, který vychovává absolventy bez znalostí vlastní a světové novodobé historie a bez schopností vlastního úsudku a myšlení. KFO se dělí na dvě základní skupiny: Tou první je nadnárodní americko-židovská KFO, která ovládá svět a po pádu Berlínské zdi nemá ve světě rovnoceného protivníka. A potom každý stát má svoji vlastní KFO, která zoufale bojuje o přežití s tou nadnárodní KFO. Politici v jednotlivých zemí se potom dělí na ty, kteří hájí zájmy té americko-židovké KFO (u nás nějaký humanitární bombardér a prolhaný Pravdoláskař a jeho parta humanitárních bombardérů a prolhaných pravdoláskařů) a na ty, kteří hájí zájmy té domácí KFO (u nás nějaký Venca Peročmajz a jeho parta zlodějských a tunelářských modrých strak). Proto mezi nimi vládne vzájemná zášť a nenávist až za hrob.
13. 10. 2013 | 12:12

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Cituji:
„Vláda v čele s tehdejším premiérem Zemanem schválila podvodný prodej dolů“

Bohužel vyjadřování tohoto typu jsou zodpovědné za stav v naší zemi.

Upřesním autora,
Zemanova vláda schválila prodej minoritního podílu akcií dolů, doly ovládl soukromý subjekt někdy od dubna 1998 za vlády Tošovského.
Pokud by chtěla Zemanova vláda něco vyšetřovat, tak by v tom byla sama a terčem nenávistného útoku ze strany naší „pravice“.
Řekněte dnes něco o zákonu na prokazování majetku či něčem podobném a uvidíte, kdo je stoupencem těch pravých pořádků a chce zhasnuto.

V Itálii už doško na

„Berlusconi požádal o veřejné práce
Bývalý italský premiér Silvio Berlusconi požádal úřady, aby si roční trest za daňové úniky mohl odsloužit nikoli v domácím vězení, ale vykonáním veřejně prospěšných prací.“
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/315947-berlusconi-pozadal-o-verejne-prace.html

Možná dojde i na jeho české kamarády.
13. 10. 2013 | 12:15

Martin1 napsal(a):

zaorálkova cesta do blázince
Nejste náhodou Benda? (slovník naprosto pasuje i počítačový program vás tak hodnotí) Nebo jeho klon? Jó - už si stříhejte svůj metr - končíte a nefňukejte, buďte chlap!
13. 10. 2013 | 12:20

zaorálkova cesta do blázince napsal(a):

martin 1.
nejsem a budu volit ODS.))) ještě nejásejte, dluhošek s falmerem to ještě nemají jistý.......
13. 10. 2013 | 12:30

Baba Jaga napsal(a):

Tak jsme poznali jeden rozsudek švýcarského soudu, o ostatních nevíme nic - předpokládám, že i tam žijí všelicí podvodníci. Jsou vždy spravedlivě potrestaní?
(No, já ani moc nevím, proč je vlastně obžalovali - za penízky u nich uložené?)
13. 10. 2013 | 12:35

Martin1 napsal(a):

zaorálkova cesta do blázince
Nic, hodně štěstí a humoru u voleb. Je fakt legrační, jak lidé, kteří volí jednotlivé strany, používají frekventovaně pro danou stranu určitá slova a fráze (někdy i tak jen na dvě sezóny). Legrační jsou ti lidé z nových stran - ti zatím tápají a zobají od druhých tu něco a tam něco, s Babišem si nevím rady, ten neumí mluvit vůbec. Ta slova zde nemohu prozradit - můj "stroj" si to nepřeje, nebyl by tak úspěšný.
13. 10. 2013 | 12:41

mb napsal(a):

s blogem souhlas ...

pro vlka: přečtěte si vyjádření R. Češky ve včerejších LN

zdravím ...
13. 10. 2013 | 12:41

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro Baba Jaga.
Neznám detaily a spíše jen tipuji,
ty peníze nebyly jejich (manažerů), ale firemní, jsou obžalovaní manažeři firmy za to, jak nakládali s firemními penězi.
Běžná praxe z ČR devadesátých let, manažer si koupí část podniku za peníze podniku, vezme si úvěr na koupi akcií řízeného podniku a ručí majetkem podniku atd.
Tak se u nás privatizovalo.
13. 10. 2013 | 12:43

Pavel.S napsal(a):

PANE STERNE, cinkání klíči bylo od počátku puč mafiánů kteří oblbli obyvatelstvo, pomohli jim kriminálníci a nemakači kteří nemohli zapomenout že se za komančů muselo pracovat a dodržovat zákony- Cílem bylo od očátku rozkradení majetku republiky, i zákony tak byly cíleně připravovány. Takže to že u nás rozkradli MUS a jiné podniky, u nás se 24 let nic neřeší, jenom Švýcaři si všimnou že u nich někdo pere špinavé peníze, je jenom logický důsledek
13. 10. 2013 | 12:49

Qin napsal(a):

Kdo nevolí Cibulku je srab.Vidíte dobře,že cestou je švýcarský systém. Náš systém je třeba přestavět.Kalkulovat jakkoli v tomto volebním marazmu je zbytečné.
13. 10. 2013 | 12:50

zemedelec napsal(a):

Pro Bakalův nezvaný host.
Přesně.
Někdo popisoval,jak privatizovali Becherovku,Schwarzenberg a spol.
Prakticky je to nestálo ani korunu,dokud se to nezaplatilo ze zisku,tak to vlastnili,pak to draze prodali.
13. 10. 2013 | 12:54

veverka napsal(a):

To je zase žvást.

Krásně už to za mě shrnul Vlk,není k tomu co dodat.
13. 10. 2013 | 12:57

Martin1 napsal(a):

Bakalův nezvaný host
a další
Tak jsem si to zkusil přeložit úplně na nejnižší patro.
Tak mne to učila profesorka ekonomie na střední škole.
1) v obchodě mají boty za 5000 Kč
2) nemám na jejich koupi
3) jdu a boty si koupím "na půjčku" a slíbím, že v nich budu chodit tancovat, jako profesionál a tím budu za boty splácet
4) po čase boty splatím a tancuji si již za své
-----------------
Vypadá to sice blbě, ale snad by to bylo v pořádku.
Kde je tedy problém:
a.) že jsem měl známého v prodejně a ten špatně řekl cenu, že boty měly hodnotu ne 5000, ale 100000?
b.) že jsem udělal něco jiného blbě
V čem spočívala ta "sprosťárna" u MUS ta odsouzená ve Švýcarsku, ale i ta další - neodsouzená?
Umí to někdo na příkladu - jednoduše popsat?
13. 10. 2013 | 12:58

resl napsal(a):

Pavel S : cinkání klíči bylo od počátku puč mafiánů kteří oblbli obyvatelstvo, pomohli jim kriminálníci a nemakači kteří nemohli zapomenout že se za komančů muselo pracovat a dodržovat zákony
---------
Ne Pavle S, cinkání klíči znamenalo léta frustrovanou nenávist a konec komoušům. Jsme tedy většinou kriminálníci a totalitní zákony byly správné , Pro vás možná, pro málo myslícího člověka, který drží kdykoli ho komouš nakopne a ještě poděkuje, tak pro vás určitě je svoboda pohroma.
Nevymýšlejte si, Filip by vám měl ordinovat něco důvěryhodnějšího.
13. 10. 2013 | 13:08

babočka napsal(a):

Pane Štern, za vlád komunistů se v naší zimi věšelo,zavíralo do lágru, mučilo,vyhazovalo z práce, zakazovalo studovat, falšovala se historie, kradlo atd. Toto jsou naše hrozné dějiny, které nevadí voličům komunistů. Za vlád Klause a Zemana se jen chytře kradlo, takže to určitý posun byl. Ale pořádek v naši zemi neudělají vystudovaní potomci komunistů.
13. 10. 2013 | 13:09

Míla napsal(a):

babočka
až na to věšení a lágry se historie opakuje.
13. 10. 2013 | 13:15

zemedelec napsal(a):

Pane Martin1.
Měli v prodejně známého.
Jenže oni si nevzali půjčku,ale cizí peníze.
Tancovali,vydělávali a ještě ty boty prodaly za 50tisíc.
13. 10. 2013 | 13:17

Miláno z Děčína napsal(a):

Autorovi článku!
Celé to je o tom,jak řekl st.zástupce István,že se tak už v září budeme divit,co bude za "KAUZY" a koho se to bude týkat!
Tak zatím kauza je známa,koho se to bude týkat se třeba dozvíme,ale to je vše!
Dosud MUS je opravdu výhrou pro ty dnes odsouzené,ale to je polechtání tzv. - pod kulkama!!!
Pro ně to je jen potvrzením a legalizováním jejich majetků!!!
Já být v jejich kůži,tak jsem již včera ráno nastoupil k výkonu trestu/HE,HE,HE/.Nečekal bych ani na nabytí právní moci,neboď i ta a právě ta byla opět profláknuta!
Švýcarům lze jen poděkovat,že něco aspoň a hlavně tak rychle,uskutečnili!
Tito jakoby podvodníci,zloději,mafiáni atd. se budou míti po zbytek života i jejich rodiny "BOŽSKY".
Jsou to zároveň jeden jako druhý adepti a kandidáti na budoucí politiky a státníky.Je vidět,že byssnisu rozumí a budou tedy ač za státní finanční sumy, rozšiřovat "své majetky",ale za ty samé pení ze o něco později - velkoryse a úspěšně naplňovat i státní pokladnu!
A ať kdokoliv proti této úvaze řekne cokoliv!!!
13. 10. 2013 | 13:18

Martin1 napsal(a):

resl
Resle, vy máte dobré názory, se kterými se dá často souhlasit a i dobře nesouhlasit, ale vy si to většinou tak pokálíte tou výbušností, že stát někdo vedle vás, tak by ji už měl.
Když se zdržíte, těch výpadů - tak dobrý. Zkuste tam dát tedy něco ve stylu "Kdyby blbost nadnášela, tak tady budete poletovat, jako holubička".
Zdraví přeje
Martin1
13. 10. 2013 | 13:18

Míla napsal(a):

Resl
co konkrétně slibuje Filip?Buďte ujištěn,že po vládě předané pravicí a v takovém marastu,určitě netouží.Bude jim naprosto stačit silná opozice v senátu a parlamentu.A to díky modrým šmoulíkům mají již zajištěné.
13. 10. 2013 | 13:20

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Pro Martin1.
Neuváděj zavádějící příběh, ale zjisti si fakta.
Manažer firmy je správce cizího majetku a musí s ním nakládat v zájmu akcionářů, ne v zájmu svém.
Manažeři měli porušit řadu pravidel.
13. 10. 2013 | 13:24

Martin1 napsal(a):

zemedelec
Za cizí peníze, no z toho podniku, ale to snad dělali všichni v té době, když měli dobrý :) "investiční" záměr, tak se tak kupovalo a prodávalo kde co?
Tak to by měli sedět všichni - všichni?
13. 10. 2013 | 13:26

Pavel.S napsal(a):

Babočko, za komunistů se falšovala historie??? Já si pamatuji že tehdy jsme si alespoň mohli svobodně říci že válka u nás byla do 9.května45 a drtivou většinu osvobodila Rudá armáda. Dnes je učitel dějepisu podělaný strachem už když má vysvětlit Bílou horu a husity, když dojde na 2 WW, raději opatrně přizná že Hitler možná udělal několik chyb a poté ucukne a začne znovu opakovat Karla IV.
Táhněte už někam s tou ideologií, copak nevidíte do jakého srabu jste tu republiku dovedli? Já chci jednou dožít se slušným důchjodem jako za komunistů, a ne chcípat bídou jako bezdomovec nebo v ghetu
13. 10. 2013 | 13:29

mb napsal(a):

ano Martine, měli by sedět všichni ...

V čem spočívala ta "sprosťárna" u MUS ta odsouzená ve Švýcarsku, ale i ta další - neodsouzená?
Umí to někdo na příkladu - jednoduše popsat?

nesmíš koupit firmu, ve které jsi správcem, za peníze, které ti nepatří ( a které smí být použity jen na stanovené účely: revitalizace) navíc za fiktivně vzniklou firmu ...

( uvedení v omyl ... zahraniční firmou )

to že to tak dělal každý nebo skoro každý ... není polehčující okolnost nýbrž doklad marasmu nazývané Klausova česká cesta privatizace = rozkradení a rozkrádání ...

stane se ...
13. 10. 2013 | 13:34

Martin1 napsal(a):

Bakalův nezvaný
Tak nic, mohl by to být i pravý příběh (asi opravdu lépe), já se vsadím,že to někdo i s grafikou udělá v bodech za sebou, tak jak to šlo i s vyznačením příslušných paragrafů, které byly tím a tím krokem porušeny.
13. 10. 2013 | 13:36

mb napsal(a):

Pavel S. napsal: Dnes je učitel dějepisu podělaný strachem už když má vysvětlit Bílou horu a husity, když dojde na 2 WW, raději opatrně přizná že Hitler možná udělal několik chyb a poté ucukne a začne znovu opakovat Karla IV.

to je úplný nesmysl, co píšete ...
13. 10. 2013 | 13:36

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Česká pravicová privatizace.
Podniky rozdat občanům a částečně obcím, stát si někde nechá asi 40 %.
Na začátku tohoto problému byla především tato nesmyslná „privatizace“, kdy stát rozdal více než polovinu akcií a pak se divil, že podnik ovládá někdo jiný.
13. 10. 2013 | 13:36

Martin1 napsal(a):

mb
Díky, ale to se nedivím, že pak museli všichni tady dělat, že se nic neděje, když to všechno vzniklo na podvodu?
To s tím ale nebude chtít nic dělat ani ČSSD? - to abych se šel učit zpívat: Již vzhůru psanci této země . . . .
13. 10. 2013 | 13:42

Pavel.S napsal(a):

mb lžete nebo ideologicky manipulujete???
tak se běžte podívat na běžnou školu a zeptejte se dětí na ulici zda vědí který velitel osvobodil jejich město, budete žasnout. Pokud si pamatuji, posledních pár roků oslavy konce 2WW ukazovali v TV vždy US Jeep jak jede z Rokycan do Velichovek, potom ho vystaví v Praze a ředitel vojenského historického ústavu pochválí že rekonstrukce osvobození se povedla.
A hlavně - vy nevidíte trend že naše oběti války jsou prd, ale musí se vyšetřit, že po skončení jsme podle Benešových dekretů vyháněli Němce a někde bylo i násilí???
13. 10. 2013 | 13:54

Čankajšek napsal(a):

Skutečnými viníky jsou politici, kteří přijali záměrně nedokonalou legislativu a vytvořili systém, který umožnil beztrestné rozkradení země. Kdo jim však prokáže tento úmysl? Vymlouvají se na nezkušenost, na neinformovanost, na nové podmínky nebo zvyklosti a když už není vyhnutí, schovají se za imunitu.
Mějte i toto na paměti, až půjdete volit!
13. 10. 2013 | 13:56

mb napsal(a):

všichni nemuseli dělat a neděli, že se nic neděje ... dělali to jen ti, kdo na záměrně nepřehledném ( = korupčním) prostředí a rozkrádačkách profitovali ... / at už jako zástupci státu, bank, úředníci, vlastníci aj ... /

nevím zda s tím bude nebo nebude chtít něco dělat čssd ...

osobně tipuju, že část čssd bude slušná a nekorupční ( osobně bych to viděl na dienstbierovce, sobotkovce aj.)

a část čssd bude korupční ( zgarba, pallas, hašek, hulinský, březina aj ...)

ale třeba se pletu ...

ani zpěv písně: již vzhůru psanci této země vám nezaručí že ksčm se bude chovat nekorupčně ( viz. dolejš a milion za zákon přepraný přes halo noviny )) ...

jako relativní šanci na nekorupčnost zkuste VOLIT STRANU ZELENÝCH ... kde jedním z lídrů je Václav Láska ...

ale to, koho budete volit je jen a jenom vaše právo a vaše rozhodnutí ...

hezký den ...
13. 10. 2013 | 13:57

mb napsal(a):

Pavel.S napsal(a):
mb lžete nebo ideologicky manipulujete???
tak se běžte podívat na běžnou školu a zeptejte se dětí na ulici zda vědí který velitel osvobodil jejich město, budete žasnout. Pokud si pamatuji, posledních pár roků oslavy konce 2WW ukazovali v TV vždy US Jeep jak jede z Rokycan do Velichovek, potom ho vystaví v Praze a ředitel vojenského historického ústavu pochválí že rekonstrukce osvobození se povedla.
A hlavně - vy nevidíte trend že naše oběti války jsou prd, ale musí se vyšetřit, že po skončení jsme podle Benešových dekretů vyháněli Němce a někde bylo i násilí???
13. 10. 2013 | 13:54

učím na základní škole takže doufám, že ani nelžu ani ideologicky nemanipuluju ...

historie se vyučuje normálně a vyváženě,

to že osvobození rudou armádou bylo de fakto novou okupací je smutný fakt ...

nebo myslíte, že nás v podobě rudé armády osvodila vyspělá, osvícená, rozvinutá demokraticky spravovaná země ... ???

ad A hlavně - vy nevidíte trend že naše oběti války jsou prd, ale musí se vyšetřit, že po skončení jsme podle Benešových dekretů vyháněli Němce a někde bylo i násilí???

... ne, ten trend nevidím ... zdravím ...

(naopak, jestli poslouchal pana Marxe tak vidíte úctu k čs. obětem )
13. 10. 2013 | 14:01

Pavel.S napsal(a):

Pokud to učíte tak, že osvobození r 45 bylo novou okupací, pak asi nevíte co to slovo znamená. /omáhej pánbůh, překonal jste mé nejhoršéí obavy. Okupace v pravém slova smyslu nebyl ani rok 68, natož rok 45.
My tu měli vždy svojio vládu, a ta poslouchala Rusy pořád mnohem méně než dnes musí poslouchat Brusel. Na rozdíl od skutečné okupace kdy vládne okupant.
13. 10. 2013 | 14:06

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Ještě trochu na obranu ČSSD, že prodala státní akcií v dolech.
Pamatuji si mediální články a hlasy pravice ve stylu, „stát již stejně nemá kontrolu nad tím, co se v těch dolech děje a je potřeba ukončit privatizaci a zrušit Fond národního majetku“.
FNM byl zrušen v roce 2005 a před tím bylo nutné prodat zbytkový podíl v OKD.
ČSSD zdědila Černého Petra.
Taky není správné vše házet na předsedy vlád nebo vrcholné politiky, ale k zodpovědnosti by měli být pohnání pracovníci Fondu národního majetku, kteří by měli být těmi skutečně zodpovědnými úředníky.
13. 10. 2013 | 14:09

frňous napsal(a):

"Asi proto, že na rozdíl od Kalouska věděl, jak vyčíslit vzniklou škodu! která mu nevznikla." píše Vlk na svém webu o Tykačovi proč si řekl o 7 miliard v dohrávkách MUS roku 2006.
Je sice patrné,že Vlk popisuje duchaplně,detailně podvody s množstvím informací,které se u něj objeví.
Na opačném pólu múže být i pravda jednodušší než že vychytralí Stbácí Tykačové se styky a informacemi hráli golf. Pravda, ta
že komu co přinesla slina na jazyk-uvěřili.Kdo co blafnul-bylo důvodem i bez důvodů.Kdo co podepsal bylo pravdou bez návratu té skutečné. Majetku bylo mnoho:socialismus fabriky 40 let vytvářel jednu za druhou,postkomunismus je naopak jen "zpracovával". Dívejme se na to tak,že v čele státu stáli lidé z Prognostického ústavu i povolní komunisté typu předsedy ZO KSČ Adamcovy vlády jako Čalfa,kteří o námahu KONTROLY NESTÁLI.I KDYBY O NI STÁLI,NEMĚLI V HLAVĚ VÍCE NEŽ NĚCO BANÁLNÍCH SOUVĚTÍ PRO MÉDIA.I kdyby znali více,záhy by mediálně začal třeštit na všechny strany psotník havloidizovaných pravdoláskařů,kdo že se to drze opovažuje plivnout na demokracii,brání v golfu-sportu.
TEĎ SI PŘEDSTAVTE,ŽE ZEMAN TŘEBA OSOBNĚ JEDNÁ (což ani časově nemohl) s většinou privatizátorů.Sice zemřelý Jiří Havel říká,že s nimi snídal,obědval i večeřel-v případech,kde se jevil zisk možný.A v situaci jednání Zemanův podnikatelský protějšek řekne jako argument "Já ,byť zatím jen dočasný designovaný s právem podpisu a ručením za hmotu XYZ... ale ne jednou,ale tisíckrát jiných Já, a ještě mnohem víc:Já,Já?Já, Já X,Já Y,Já Z,... Jáství.Přečíslení.Hurá "Rudé armády".
Tam leží kořeny fenoménu privatizace,která zplodila dluhy místo zisků.V první etapě privatizace se pouze "personalizoval" dříve společný majetek.Co majetek to jméno.Žádný návod co dělat po personalizaci nebyl v hlavách nikoho !!!!!
Proto mohlo jít ne o chytré podvody ale v 99% případů i o tupost s neomaleností odshora dolů.Primitivismus hodný křováckého kmene.Rituály.Účinek chybné Klausovy kuponové privatizace zvýšila chybná Zemanova bankovní privatizace,která již totálně odstranila možnost kontrly finančních toků a tím otevřela cestu absolutní nekontrolovatelnosti.Může mít Vlk pravdu,že energii Klausovy cesty již nešlo tehdy ZASTAVIT JINAK NEŽ SE VYSTAVIT OSOBNĚ KOPANCŮM.OVŠEM Z ČÍ STRANY?
Opravdu byla doba tehdy tak duchaplná v podvodech jak se jeví Vlkovi?, i s určením hranice válečného zločinu aposteriori byly problémy (Horthy ne,Szalai ano,..Franco ne,Mussolini ano,..).Ale zde se nejednalo o fyzické biologické životy,ale o ekonomii životů.Hitler prohrál válku tím,že výrobu zbraní předal z rukou státu výdělečným firmám soukromým-cena tanku ,letadla v milionech říšských marek.Je tam snad jediný případ výjimkou:známý německý židovský podnikatel,který Hitlerovi vyvíjel a dodával reaktivní letadla-až k počtu téměř 30 000v konci války,zatímco Hitler v ostatních zbraních měl pětinu Stalinových ,zde i převahu stále.
13. 10. 2013 | 14:16

frňous napsal(a):

oprava :možnost kontroly finančních toků

a dále sorry grammar
13. 10. 2013 | 14:20

mb napsal(a):

Pavel.S napsal(a):
Pokud to učíte tak, že osvobození r 45 bylo novou okupací, pak asi nevíte co to slovo znamená. /omáhej pánbůh, překonal jste mé nejhoršéí obavy. Okupace v pravém slova smyslu nebyl ani rok 68, natož rok 45.
My tu měli vždy svojio vládu, a ta poslouchala Rusy pořád mnohem méně než dnes musí poslouchat Brusel. Na rozdíl od skutečné okupace kdy vládne okupant.

... neučim historii, ergo můžete klidně spát ... 45 ozvobození bylo de fakto okupací, neb kam se dostane bota ruského vojáka, z tama se nechce hnout zpět ... ale Stalin mel na tu práci Gottwalda, takže to nemusel udělat zcela / viz. LM / silou ...

68 rok byla regulérní okupace ...

My tu měli vždy svojio vládu, a ta poslouchala Rusy pořád mnohem méně než dnes musí poslouchat Brusel.

to jo ... taky ´sou tu ubytovaní bruselští vojáci v Milovicích a jinde a čeští občané s nimi čile kšeftují ... jj ...

tak hezký den ...
13. 10. 2013 | 14:20

donal napsal(a):

Štern evidentně lže jako když tiskne co bude největší trest pro takové ulhaně jedince? Jediná věc když půjdu volit na zlost takovým komunisty a proto je půjdu volit.
13. 10. 2013 | 14:21

resl napsal(a):

mb,
přeji vám trpělivost s panem Pavlem S a určitě se dozvíme další infomace, které nikdo z nás dříve neznal. Nyní živíme "Brusel," zatímco dříve živili Rusové nás. Panebože, drž nad tímto rudochem ruku, je to přece jen člověk.
13. 10. 2013 | 14:22

Pavel.S napsal(a):

V každém případě jsme si tu za komunistů stavěli co jsme sami potřebovali, a pokud jsme v nějakém oboru byli dobří, tak jsme to dělali pro celou RVHP.
Dnes žebráme v Bruselu o dotace i když je potřeba kadibudka na návsi, cukrovary které jsme kdysi stavěli po celém světě jsme museli rozbořit a cukr dovážíme, stejně tak mnoho jiných oborů.
Hlavně jsme se za komunistů dokázali uživit, dnešní parazitování na dluh je obrovská ostuda.
13. 10. 2013 | 14:32

SuP napsal(a):

vlk -
Buď zdráv starý pardále! Jak se Ti vede "tam u vás"? Doufám, že teď zaskočíš častěji, až budeme chválit (konečně) levicovou vládu? Dočkal ses, tak Ti přeju, zklamání co nejmenší.

Co se týká MUS a rozsudku, umím si představit, že bude konstatováno, že podle švýcarských zákonů to krádež byla, je a bude, nicméně podle našich, tehdy platných, ne.
13. 10. 2013 | 14:37

Admirál napsal(a):

Co bylo ukradeno, misí být vráceno.

Na církevních restitucích se ukazuje, že to bez problému jde až k Josefu II.

Dobrý precedens.
13. 10. 2013 | 14:40

mb napsal(a):

pavel s. ... s cukrovary mate pravdu ... ale zas tam mate vic hracu ... ne jen že by zla zla eu ... chtela znicit nase cukrovary ... nemeli jsme se pri vyjednavani dat ... či jsme nemeli cukrovary privatizovat do francouzských či jakých rukou ... to bylo přece zase jenom naše rozhodnutí ...

napsal jste: V každém případě jsme si tu za komunistů stavěli co jsme sami potřebovali, a pokud jsme v nějakém oboru byli dobří, tak jsme to dělali pro celou RVHP.

to není tak uplne pravda ... protože jsme tu meli tezky průmysl ... zamereny pro potreby ostatnich ( a valky ) ... a nemeli jsme tu lehky prumysl pro spotrebni zbozi: ktere se casto nedostavalo k lidem ...

ad Dnes žebráme v Bruselu o dotace i když je potřeba kadibudka na návsi

máte/máme svobodu nežebrat ... zdravím ...

ad dnešní parazitování na dluh je obrovská ostuda.

souhlas

ad Hlavně jsme se za komunistů dokázali uživit

to je otazkou, viz, vnitřní zadlužení ( a viz. mezinárodní žebříčky když srovnáte první republiku s dobou komunismu a komunistického zaostávání ...)

nakonec i ten sssr ekonomicky klekl, pac se nedokazal uzivit ...

nebo mate jinou teorii ?

hezký den ...
13. 10. 2013 | 14:40

Admirál napsal(a):

PS.

A že Josef II. byl nějaký komunista.
13. 10. 2013 | 14:41

Jícha napsal(a):

Dnes byl u Pončucháře M.Kalousek. Už jen i té "pitomé" poslední fáze kauzy se jednoduše vykroutil. Finanční analytický útvar s tím nemá nic společného. Zoufalý ministr financí tak jen bezmocně visí na rtech státního zástupce Rampuly, který mu oznamuje, že nedošlo k spáchání trestného činu. Potvrzuje to policie, na jejíž činnost v otevřených případech nemá ministr Kubice žádný vliv, natož potom zprostředkovaně od M.Kalouska. Korunu pak této hořké scéně nasazuje tabulka s volebními preferencemi, kde TOP09 zaujímá opět prestižní pozici.
13. 10. 2013 | 14:43

poškozený Klausovou amnestií napsal(a):

"...Člověk si nutně musí položit otázku, co bude s těmi, kdo schvalovali podvodný prodej a způsobili miliardové škody, co bude s těmi zametači pod koberec, co bude s těmi, kdo tvrdili, že nejde o trestnou činnost..."

Dáme jim medaili a Haas to " svému národu" vysvětlí na facebooku nebo na aktualně.cz.
13. 10. 2013 | 15:01

Kelt napsal(a):

To Jícha,
také jsem to sledoval a jeden nevychází z údivu nad pomalým myšlením/přizdisralstvím/našich redaktorů.
Sedm let se šv.prokuratura snažila vymačknout z Kalouska-/MF jedná za stát ve věcech majetkových/,připojení k trestnímu stíhání a Kalousek to odbyde poukazem na Rampulu a Punčochář mu to "žere".
On Kalousek neseděl ve vládě s MS Pospíšilem a MV Kubicem?
Za sedm neměl čas to předložit na vládě k projednání?
Pokud NSZ Zeman nepošle Rampulu a Kalouska před soud,tak se z toho srabu tady nikdy nevyhrabeme.
Mimochodem,pokud by se Kalousek připojil k trestnímu stíhání,tak to bylo zadara.
Jalikož tak dlouho otálel,tak v obč.právním řízení to stálo 7 milionů-přímá škoda.
13. 10. 2013 | 15:11

Kelt napsal(a):

To vlk,
"pravověrný mozek"-to spojení je silný anachronismus.
13. 10. 2013 | 15:15

Marie napsal(a):

"Odsouzení manažerů MUS je současně rozsudkem nad naším politickým a právním řádem" - tomu titulku zřejmě úmyslně něco chybí.

To se jim to v tom Švýcarsku soudí, když tam mají rozsvíceno a díky tomu dokážou rozlišit špinavé peníze od čistých.

Jaký rozdíl mezi textem pana vlka z KOSY a touto jednoduchou předvolební mystifikací.
13. 10. 2013 | 15:26

ČEZko smrdí napsal(a):

ČT a nejvyšší státní zástupce se nám snaží namluvit, že je to i úspěch ČR. O miliardách, o které nás okradl Kalousek, když se o ně nepřihlásil, se raději moc nemluví. To jsou svobodná média, to je demokracie... cha cha cha
13. 10. 2013 | 15:57

ČEZko smrdí napsal(a):

ČT a nejvyšší státní zástupce se nám snaží namluvit, že je to i úspěch ČR. O miliardách, o které nás okradl Kalousek, když se o ně nepřihlásil, se raději moc nemluví. To jsou svobodná média, to je demokracie... cha cha cha
13. 10. 2013 | 15:57

Qin napsal(a):

Kdo nevolí Cibulku je srab.Vidíte dobře,že cestou je švýcarský systém. Náš systém je třeba přestavět.Kalkulovat jakkoli v tomto volebním marazmu je zbytečné.
13. 10. 2013 | 15:59

Důchodce68r napsal(a):

Tedy co nejprv?
Nevolit už žádnou zavedenou stranu.
Hledat lepší, hned, a trpělivě.
13. 10. 2013 | 16:19

skeptický napsal(a):

Na západ zaplaťpámbu nepatříme,na východ taky zaplaťpámbu taky ne.
Před bratru sedmdesáti lety nebylo tam ani tam bezpečno.Tady jsme jen úpěli,ale jinak jak v bavlnce.Dobře nám to praotec vybral.
13. 10. 2013 | 16:40

S.Š. napsal(a):

zemedelec, 13. 10. 2013 | 11:22

Ale samozřejmě, že K. Schwarzenberg otevřel v prezidentské kampani kauzu MUS, máte špatnou paměť. Jenže většina, t.j. ta většina, která Zemana volila a zvolila, nechtěla slyšet nic, všechno byla přece "manipulace" a "lež", pamatujete ?

Tak si osvěžte paměť, šlo o prezidentskou debatu na Primě ze dne 18. ledna 2013 :

http://www.youtube.com/watch?v=GmSBSyVDqBM

Dále pokračovali již Schwarzenbergovi spolupracovníci, např. Urbanovým "Milošku, žaluj" I. a II.
http://www.youtube.com/watch?v=I3ssx8Qxao0
http://www.youtube.com/watch?v=d8vBxipvcvU

Informací k MUS zaznělo v kampani dost a dost, např. 21. 1. 2013, zde
http://zpravy.idnes.cz/milos-zeman-a-privatizace-mostecke-uhelne-fic-/domaci.aspx?c=A130121_1879208_domaci_hro

Jenže, kdo by bral vážně "lži novinářských krys, hlupáků a idiotů", viďte, pane zemědělče ?
13. 10. 2013 | 17:35

zemedelec napsal(a):

Pro S.Š.
Jistě,šlo o prezidentskou volbu.
Já to čekám teď a doložit důkazy,tak budu nemilosrdný.
13. 10. 2013 | 17:50

mb napsal(a):

zdravím sš ...

co říkáte na Klausovu medaili a blog pana Haase ...

třeba i na pasáž: Autoři udavačského dopisu, „Iniciativa Vraťte nám stát“, jsou zvyklí demokraticky vydírat. Na nás před časem chtěli abychom jim vrátili stát, na který zřejmě mají právo jen oni. Na Victims of communism chtějí, aby Václavu Klausovi odebrali Medaili Svobody, kterou mu neprávem udělili a která zřejmě rovněž patří jim a jen oni s ní mohou disponovat.
Pokud tak neučiní, vyhrožuje jim Hana Marvanová, Jiřina Dienstbierová, Petr Havlík a Václav Němec, ztratí prestiž.
Co se stane potom, nevíme. Zřejmě svůj podpis připojí ještě Břetislav Rychlík, další signatář Iniciativy, aby ta ztráta prestiže byla dokonaná.

a neměl by získat medaili svobody také Miloš Zeman ???

zatím zdravím, hezký den ...
13. 10. 2013 | 17:51

Rumcajs napsal(a):

Svicari podvodniky zaviraji, my z nich delame prezidenty.
13. 10. 2013 | 17:52

MaB napsal(a):


Jak jistě víte, tak švýcarští vyšetřovatelé se nezabývali Zemanovým prodejem.
Švýcaři vyšetřovali praní špinavých peněz, kterého se dopustil management MUS při a po nákupu majoritního podílu akcií, což se stalo ještě před nástupem Zemana k moci.
Napište konkrétně, místo hromady odkazů, co měla nebo neměla Zemanova vláda podle vás dělat.
13. 10. 2013 | 18:11

Josef napsal(a):

Prez .Zeman ztratil morální právo,protože umožnil prodej státního podílu MUS a pokud to bylo ještě jinak a ono to vyjde na světlo,potom to bude o dalším setrvání p.Zemana v prezidentské funkci.Jeho oslabení se projeví již po těchto volbách,je prostě oslabený a již ztratil kredit, že je nad stranami,které vzejdou z těchto voleb.Švýcarský soudní verdikt má velmi silnou brisanci a nejde potenciál tohoto verdiktu zastavit.Bude mít dopad na naši vnitřní politiku a budou se otevírat další privatizace ,které proběhly obdobným způsobem.Konečně se začne čistit Augiášův chlív.
13. 10. 2013 | 18:25

resl napsal(a):

Zeman je pro jednoduché občany vzdělancem a moudrým vládcem. Za to nemohou oni.
13. 10. 2013 | 18:39

mb napsal(a):

josef napsal: Bude mít dopad na naši vnitřní politiku a budou se otevírat další privatizace ,které proběhly obdobným způsobem.Konečně se začne čistit Augiášův chlív.

komentář: (vaše) přání (je) otcem (vaší) myšlenky ...
13. 10. 2013 | 18:39

Kelt napsal(a):

To Rumcajs,

trefil jste hřebík na hlavičku.
Klausovi se to povedlo za pomoci KSČM a jmenovitě Grebeníčka dokonce dvakrát.¨
Grebeníček má nad postelí fotku s Klausem na zámku v Lánech.
13. 10. 2013 | 18:48

vlk napsal(a):

SuPe
zklamu tě. Nemám důvod sem chodit.K tomu, abych se dostatečně realizoval , mi stačí můj vlastní blog.
Stačí se podívat do diskusí na Kose a tady, abys jednoduše zjistil, že u mne s e dutohlavové, na rozdíl od zdejšího prostoru, vyskytují jen velmi velmi zřídka. Já si mohu, na rozdíl od Stejskala dovolit odjet skoro na 14 pryč a nechat diskuse volně, bez jakéhokoli řízení - probíhat. A vrátit se , abych zjistil, že fungují naprosto věcně.
Co s e týče budoucí vlády - doufám, že bud e levicovvá. Ale úplně jisté to zdaleka není. Ale snad ta hrůza, co tad y tři roky předváděli NečasKalouskové lidi něco naučila. Jakkoli to není jisté.
Netuším, jestli budeme oslavovat úspěchy levicové vlády. Ono v e zpustošené zemi lze těžko dělat zázraky. A země je doslova Kalouskem a spol vydrancována. Gratuluji ti k tvé volbě v roc e 2010. Opravdu ty a tobě podobní musí být spokojeni s tím, co jste dokázali zvolit.

pro NIC
máte naprosto skvělý nick. dokonale vás popisující
Nic nevíte
Nic neznáte
Nic nechápete
Nic neumíte
Ničemu nerozumíte

Já ten Češkův rozhovor znám. Ale znám i ten , co dal před rokem České pozici. http://www.ceskapozice.cz/domov/pravo-bezpecnost/proc-stat-prohral-boj-o-mostecke-uhli-byvaly-sef-fnm-roman-ceska-promluvil
Bude dobře, když s ejím proberete.
Protože tam jsou konstatována zásadní fakta. Ne v tom účelovém blábolu z Lidovek.
Mimochodem - nominálním prodejcem v době privatizace zbytkového státního podílu MUS byl FNM. On uzavíral kupní smlouvy. Kdo byste řekl, že v době prodeje stále ještě FNM šéfoval, takže nejspíš i podepisoval smluvní dokumentaci, aniž by protestoval? Protože NIC nevíte, prozradím vám to - jistý Roman Češka! Proč demonstrativně neřekl ne? Proč odešel až za další dlouhé měsíce po prodeji minoritního podílu? Tu otázku vám samozřejmě kladu zbytečně . Vím že vy nevíte vůbec nic a že se odpovědi nedočkám.
13. 10. 2013 | 18:52

Pepa 3 napsal(a):

Josef: víte vůbec o čem píšete? MAJORITNÍ podíl v MUS získali tito podvodníci - a to za její vlastní peníze - dávno před nástupem Zemanovy vlády! Pokud vůbec chápete, co znamená pojem "majoritní podíl", tak pojďte dál diskutovat: První otázka: Co měla Zemanova vláda dělat s minoritním podílem (menším než jedna třetina podílu) tak, aby diktovala, co bude společnost dělat?
Druhá otátka: Jak si měla Zemanova vláda diktovat cenu za menšinový podíl?
Zkrátka Werich měl pravdu: Pařez zůstane pařezem a vůl....
13. 10. 2013 | 19:19

Rumcajs napsal(a):

Pepa3
Tak proc ho prodavali ?
13. 10. 2013 | 19:27

Míla napsal(a):

Pepa 3
uvést na pravou míru-výrok pařez zůstane pařezem a vůl volem pronesl pan Štěpánek ve filmu Cech panen kutnohorských.Jinak směr adresátu je správný.
13. 10. 2013 | 19:29

mb napsal(a):

že byste se raději zeptal přímo Romana Češky a ne se ptát nicku NIC, který zde navíc snad ani nediskutuje ...

njn ...
13. 10. 2013 | 19:32

Rumcajs napsal(a):

Pepa 3
Tady je asi odpoved na to, proc nemohli socani delat nic jineho, jak prodat:

Mladá fronta Dnes uvedla, že milionové provize z prodeje Mostecké uhelné společnosti mířily do firmy Nomainvest, ve které působil ekonom sociálních demokratů Zdeněk Uhlíř, a do Nadačního fondu Zdraví pro studenty, kterému předsedal tehdejší šéf poslanců ČSSD Stanislav Gross a v jejímž vedení byli místopředsedové ČSSD Karel Kobes, Zdeněk Škromach a Petra Buzková. Podle listu bylo financování Nadačního fondu neprůhledné a peníze z něj mohly putovat do Lidového domu.

S pozastavením členství těchto politiků ale podle Sobotky ČSSD nepočítá.Gross požádal o přerušení členství do doby, než vyšetřování kauzy skončí.
13. 10. 2013 | 19:37

Pepa 3 napsal(a):

Loupežníku, používáte "velmi důvěryhodný" odkaz. Modré frontě Dnes už v této zemi nevěří ani naivní nadšenci! Když máte takovéto "důvěryhodné" informace, tak proč nepodáte trestní oznámení? Pokud se nemýlím, tak podle našeho právního řádu je to vaše povinnost! Jinak tyto "informace", s kterými jste právě vylezl, tak za posledních snad dvanáct let si nikdo nedovolil v diskuzi použít!
13. 10. 2013 | 20:28

Pepa 3 napsal(a):

Rumcajs:
Pepa3
Tak proc ho prodavali ?
13. 10. 2013 | 19:27
Tak z této otázky přímo září vaše "chytrost". Co byste s minoritním podílem ve společnosti, jejíž činnost nemůžete v žádném případě ovlivnit dělal vy? Zkrátka asi "garážová výroba" je vše, na co vaše schopnosti stačí!
13. 10. 2013 | 20:33

Rumcajs napsal(a):

Pepiku, ty jsi hroznej placal
A odkud cerpas informace ty.... ze bych si to taky precetl.
13. 10. 2013 | 20:33

Rumcajs napsal(a):

Pepo, ty budes nejspis absolvent jaderky, tak musis mit se mnou svatou trpelivost. Tamti asi vysvetlili, proc se musiminoritni podil prodavat pod cenou.
Je treba znam spoustu minoritnich akcionaru a nikdo z nich neciti nutnost prodavat za kazdou cenu. Cim to prosimte je ?
13. 10. 2013 | 20:38

john petres napsal(a):

Vlado,tys uhodil hřebíkem na kladivo! Typická manipulace komouše.Nemá cenu nic vysvětlovat,snad jen podotknout,kdo ty podmínky pro tyto lidi vytvořil.Pamatujte si,že za vším nastávajícím svinstvem v ČSR a následně Česku stály hospodářské Správy STB a KGB.Bez požehnání SSSR a komunistů vůbec by se žádná Sametovka nikdy nekonala!Takže-kdo za to může,soudruhu??!!Čest!P.S.Bez Třísky a Králíka(oba STB) by si pan Kožený nevydělal ani na mopeda.Zrovna tak jako v USA.
13. 10. 2013 | 20:52

S.Š. napsal(a):

mb :

Chtěla jsem Vám odpovědět, pane mb, ale nejde to. Prý jsem spam, píše mi to tady. Tak zas někdy jindy. A co si o tom myslím, určitě víte.
13. 10. 2013 | 21:11

S.Š. napsal(a):

MaB :
Co měla dělat Zemanova vláda ? Neprivatizovat do rukou darebáků, měla-li hodnověrné informace (a ona je měla), oč běží, samozřejmě.
MUS ale přece není jediným pomníkem Zemanovy vlády.

Vlkovi vychází jako největší viník ne Klaus, Tošovský nebo Zeman, resp. jejich vlády, nýbrž - kupodivu ! - Miroslav Kalousek. Tak to je pozoruhodný analytický výkon. Tohle nenapadlo dnes na Primě ani komunistku Miloslavu Vostrou.
:-)
13. 10. 2013 | 21:29

Analytik napsal(a):

Jak je možné, že Mafie, která diktovala Klausovi text lednové amnestie, zapomněla rozšířit obor její platnosti i na rozsudky přespolních soudů?
Nebozí mafiáni tak mohou být pronásledováni po celé širé planetě!
13. 10. 2013 | 21:51

SuP napsal(a):

S.Š. -
Přece se nenecháte odradit drobnými neúspěchy?
;-)
13. 10. 2013 | 21:56

S.Š. napsal(a):

SuP :
Nejde to, pane SuPe, je to silnější než já. Systém odhalil mé nečestné úmysly a nenechá se oklamat ani změnou jména (před okamžikem jsem užila jméno a příjmení celé), ba ani úpravou příspěvku.
Co dělat, musím to vzdát.
:-)
13. 10. 2013 | 22:15

pamětník napsal(a):

Jan Štern
v krátké době zplodil další lživý blog.
"Vláda v čele s tehdejším premiérem Zemanem schválila podvodný prodej dolů, ačkoliv byla varována a velmi dobře věděla, že ta věc je silně podezřelá."
Celá záležitost začala nesmyslnou privatizací v létech 1995-6 za vlády Václava Klause, která rozdala akcie tehdejší Czech Coal městům a obcím, další vložila do 2. vlny kupónové privatizace a ponechala státu menšinový podíl 46 %, čímž zbavila stát jakéhokoliv vlivu na společnost. Pozdější prodej onoho nevýznamného zbytku akcií už nic ovlivnit nemohl a Jan Štern lže o tom, že byl podvodný.
Antonín Koláček přešel z Komerční banky do MUS do pozice finančního ředitele a pověřil správou finančních rezerv MUS společnost Newton Financial Management Group, kterou v té době podle dostupných informací sám ovládal. Ta cestou svých brokerských společností začala skupovat akcie MUS, na což v 1998 za úřednické vlády Tošovského zareagoval Fond národního majetku. Jak celý postup probíhal podvodným způsobem za porušování zákonů je podrobně popsáno zde:
http://neviditelnypes.lidovky.cz/pravo-uhelny-incest-0q3-/p_politika.asp?c=A120103_233507_p_politika_wag

Kdo věnuje trochu času a námahy, může být seznámen s fakty a sám pozná lživost Šternova blogu a diskutérů souhlasícím s ním (Rumcajs, S.Š., resl a další). Je smutné, když politické fandovství zavádí některé diskutéry ke schvalování lží.
13. 10. 2013 | 22:39

pamětník napsal(a):

Zase perla, tentokrát učitelská:
"to že osvobození rudou armádou bylo de fakto novou okupací je smutný fakt"
Smutný fakt je, že toto tvrdí učitel. Musím dávat pozor na svého vnuka, aby jej takoví ´učitelé´ nekazili.
13. 10. 2013 | 23:17

pamětník napsal(a):

S.Š.:
13. 10. 2013 | 17:35
Asi předpokládáte, že málokdo Váš odkaz bude číst, že. Článek iDnes prokazuje, že za vlády premiéra Zemana Antonín Koláček již disponoval většinou MUS a fakticky tedy bylo zbytečné držet minoritní podíl, zvláště za situace, kdy se připravovala likvidace FNM. Námitka Romana Češky se týkala doby, kdy došlo k ovládnutí MUS Koláčkem, jestli za Tošovského anebo dříve za vlády Václava Klause. Házet blátem na Zemana za MUS bylo a je chucpe, ostatně jako byla celá prezidentská kampaň Karla zu Schwarzenberg. Zdá se, že ve stejném duchu pokračujete v kampani další, ale na to už jsme od Vás zvyklí.
13. 10. 2013 | 23:33

poškozený Klausovou amnestií napsal(a):

S.Š. napsal(a):
MaB :
Co měla dělat Zemanova vláda ? Neprivatizovat do rukou darebáků, měla-li hodnověrné informace (a ona je měla), oč běží, samozřejmě.
MUS ale přece není jediným pomníkem Zemanovy vlády.
Vlkovi vychází jako největší viník ne Klaus, Tošovský nebo Zeman, resp. jejich vlády, nýbrž - kupodivu ! - Miroslav Kalousek. Tak to je pozoruhodný analytický výkon. Tohle nenapadlo dnes na Primě ani komunistku Miloslavu Vostrou.
:-)
13. 10. 2013 | 21:29
--------------------------------------------------
No třeba ty hodnověrné informace nedodala, anebo je dodala zkreslené, tehdejší náměstkyně ředitele BIS a další lidé z BIS...kteří např. odešli také ze lepším bydlem do Junkova Chemapolu. Mimochodem ten dnes podniká ve stejné branži jako neúspěšný kandidát na prezidenta Schwarzenberg - čí je to favorit ?
:--()

"...Do Chemapolu míří další člověk z tajné služby
21.7.1998 Mladá fronta DNES str. 03 Z domova
SABINA SLONKOVÁ nbu_
Do Chemapolu míří další člověk z tajné služby

P r a h a - Společnost Chemapol Group hodlá od srpna rozšířit své řady o dalšího vlivného člověka z bezpečnostních složek státu. Do firmy míří Luboš Doležal, který ještě před pár měsíci pracoval jako náměstek ředitele civilní kontrarozvědky. "Máme o něj zájem, je v našem hledáčku a rádi bychom, aby se stal od 1. srpna ředitelem odboru bezpečnosti," potvrdil včera plány Chemapol Group člen jejího představenstva Jan Kerbach. Do této společnosti už před časem nastoupila další bývalá náměstkyně ředitele Bezpečnostní informační služby Sylva Šauerová, někdejší šéf personalistiky této tajné služby a ještě jeden expříslušník BIS. Kromě nich Chemapol Group zaměstnává řadu lidí, kteří prošli nejrůznějšími funkcemi na ministerstvu vnitra. Firma, o níž se už léta bezpečnostní složky státu intenzivně zajímají, tedy z vlastních zdrojů postavila poměrně slušnou zpravodajskou službu. A nijak to nezakrývá. "Profíky jejich formátu je škoda přehlédnout. Takoví lidé pro společnost zajišťují třeba ochranu citlivých informací, aby neunikaly, nebo aby se někdo nepokusil do firmy infiltrovat," řekl Kerbach..."
/Newton IT/
-------------
Vlk své hodnocení opírá o logický řetězec vyplývající z faktů, to jistá osůbka, která tak dobře kdysi informovala Zemanovu vládu....jen kecá a hájí ty své, formou monologu ubožačky z páté cenové.
14. 10. 2013 | 00:17

Sylva Šauerová napsal(a):

poškozený Klausovou amnestií :
To je ale slabota ... :-) Kdyby "jistá osůbka" informovala Zemanovu vládu, nemusela jít pracovat do Chemapolu, rozumbrado. Kdyby totiž informovala Zemanovu vládu (jako jiní), mohla dál třeba pracovat pro stát. Dejme tomu kupř. v NBÚ nebo v ÚZSI (jako jiní borci). "Jistá osůbka" ale nevynesla z úřadu ani pověstnou nudli. A až se zas se mnou budete chtít bavit, podepište se, posírko.
14. 10. 2013 | 02:55

pamětník napsal(a):

«Kdyby totiž informovala Zemanovu vládu (jako jiní), mohla dál třeba pracovat pro stát.»
Bingo!
Pro někoho politická náklonost a příchylnost je nad zájem státu. Loajalita je neznámým pojmeme anebo se nenosí, že.
Paní Šauerová, toto nebylo od Vás šikovné. :)
14. 10. 2013 | 09:25

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Někteří melou nesmysly stále dokola, že Zemanova vláda neměla privatizovat do rukou někoho …

Zemanova vláda žádné doly neprivatizovala, ty byly dávno zprivatizované a ovládané tou skupinou lidí.
Vláda mohla jen prodat minoritní část akcií nebo čekat, až akcie ztratí cenu.
Měl si stát držet akcie firmy, o jehož vedení, nad kterým nemá stát kontrolu, se šuškají divné věci?
Taky si uvědomte, že byla divoká devadesátá ne dnešní doba.
14. 10. 2013 | 10:59

Bakalův nezvaný host napsal(a):

Ještě jednu věc si přiznejme, že dnes na Zemana útočí ti, kdož tehdy s Klause skandovali, že není potřeba přijímat zákony, že drobného akcionáře nejlépe ochrání trh a ten problém způsobili.
14. 10. 2013 | 11:07

resl napsal(a):

Zemanovu nevšímavost skloubeno s hloupostí musí média opakovat do omrzení, aby si toho všimli i jeho voliči, zvlášť analfabeti, kteří tisk nečtou a sledují pouze tv. Rozkradené miliardy s "Mosteckou" má na svědomí celá čssd i když takový falešný "pamětník" bude lhát a dělat vše pro to, aby ožralého bimba ochránil. Zemana totiž žádné obchody státu nezajímají, nemá o nich páru a nemůže tam uplatňovat své drobné i větší lži, které často vydává za slova světových osobností.
14. 10. 2013 | 13:14

Jindra napsal(a):

Vššchbno je jinak. Kdo nás nutil všechny národní podniky zlikvidovat a vše zprivatizovat? Vzakli by nás do Evropské unie bez naší zlodějské privatizace a ideologického pošlapání všeho socialistického?
Cožpak autor si už nepamatuje, jak k nám nejrůznější ekonomové (samozřejmě správného náboženského vyznání) jezdidli kázat, jak se musí všechno zprivatizovat, aby bez problémů to pasovalo do jejich liberálních teorií kapitalismu?
Tohle přece nemá cenu, když nám nyní největší zastánci radikální privatizae káží o tom, jak jsme tady všichni zloději a necivilizovaní polodivoši. Přece zlikvidovat sice blbě, ale peřec jen fungující socialismus nešlo jinak než jeho rozkaradením a kriminalizací všech tehdejších vedoucích manažerů podniků (viz třeba Čuba). Jak to třeba autor dokáže hrát si nyní na člověka, který jako na vše v letech následujících po roce 1989 zapomněl?
Švýcařři přece udělali jednu zásdaní chybu. Znevěrohodnili všechnu privatizaci a veřejně označili náš přechod ke kapistalismu za zlodějnu. Asi naivkové netuší, že takhle se privatizovalo u nás všechno. počínaje Koženým a třeba jeho Námořní plavbou a konče Schwarzenbergerovou privatizací Becherovky.
Všechny své názory vezmu zpět, úpokud mi autor dá jeden jediný příklad člověka, který svůj majetek získal po revoluci poctivou privatizací.
14. 10. 2013 | 17:06

Miláno z Děčína napsal(a):

Autorovi článku!
Pane Štern,pojte si zahrát hru.
Vy dejte,dle první a druhé věty článku,dohromady případné ty další krytí různých kauz z řízení republiky bývalou vládu i parlament+senát a nevynechejte i prezidenty,mimo M.Zemana.Jeho proč ne?
Jedině on,že byl zvolen na hrad se hnuly ledy tu ještě ve zbytku ČR v celém společenském životě.
Udělejte seznámek pro novou vládu,teba pro Vás na každý den jednu a následné 4 roky budete míti tolok práce a budete rád,když Vás postižení-jmenovaní nechají na živu.Jako novinář si nemůžete nic víc přáti v tzv. zemi s parlamentní demokracií či zkráceně demokracií,že?
A my budeme potom tedy blogovat,že operátorům se zhroutí stránka!To mě věřte???
Dodatek:To jsem fantasta,že???
14. 10. 2013 | 18:49

pamětník napsal(a):

Perla:
«"Mosteckou" má na svědomí celá čssd »
resle, copak opravdu nejste schopen porozumět jenom trochu složitějším textům? Anebo lžete záměrně?
14. 10. 2013 | 22:13

pamětník napsal(a):

resl:
« takový falešný "pamětník" bude lhát a dělat vše pro to, aby ožralého bimba ochránil»
Takže lžete záměrně. Jenom ubohý argumentační impotent musí sahat ke lžím. To se tady zase sešla parta, jen co je pravda.
14. 10. 2013 | 22:16

xxx napsal(a):

Drahoušku, zatajil jste to nejpodstatnější: to. že po tmě, bez zákonů a s neumím rozlišit špinavé peníze od těch čistých od MF při !trhu bez přívlastků" je "jistá cesta do pekel" v kterékoli zemi.
Jen na tomto základě mohlo zmezinárodnět/ a také zmezinárodnělo/ - teprve druhé!!!
české slovo - "tunel, tunelování, tuneling", a jen "nepřízní osudu" po šmajzlpéru, že "nezmezinárodnělo" i další české slovo - "odklánění".
Nevíte náhodou, který Velikán se o to v ČR "přičinil".
PS: Sorry, zapomněl jsem na "zlatý hřeb účinkování Velikána" - na"amnestii".
14. 10. 2013 | 23:00

K.M. napsal(a):

Velmi dobrý blog...,

za kterým stále víc dotírá dotázka:

nebylo by již na čase..., začít se zabývat..., "na plný úvazek"..., přešetřováním celé privatizace...od roku 1989..., ve které byla - až na výjimky - zásadním způsobem znevýhodněna... a podvedena..., ta vrstva obyvatelstva, která neměla včasný přístup k informacím..., t.j. neparticipovala na moci normalizátorů...?

V zájmu sounáležitosti společnosti, která je předpokladem pro přežití... v tomto - pro mnoho velmocí, geograficky velmi zajimavého prostoru... - je s tím nutno začít ještě dnes...!

Nejdříve by se mělo začít s revizí..., co "čecho-moravo-slezanům"..., po "řádění neviditelné ruky trhu"..., vůbec ještě patří...?

K.M.
P.S.: Těm, kteří "nebyli za své jednání odpovědní"..., resp. těm, kteří dělali zákony na ochranu nepříčetných..., by mělo být umožněno odejít..., do útulků specializovaných na zacházení s nepříčetnými... V jednom případě by se tím ušetřila prezidentská penze a důsledky "amnestie" tohoto nepříčetného..., neboť by tato mohla být - na základě nepříčetnosti jejího "otce"..., prohlášena za neplatnou...
14. 10. 2013 | 23:01

dd napsal(a):

Stačí citát nesporného nekomanče - paní Margaret Thatcher, Praha, 1999:
"česká "privatizace" bez institucionálního rámce byla osudovým omylem".
Více netřeba.
14. 10. 2013 | 23:04

Jank napsal(a):

pane autore, tak mam pocit, ze volba presidenta vas posunula dal na vychod, nez si myslite. Vzpominate si, jak jsme se smali, kdyz si Rusove zvolili Jelcina?
Pokud se chcete priblizit k Zapadu, vyzadujte na strane, kterou budete volit, aby adoptovala svycarske praktiky. Ty penize, ktere investujete do studii jejich zakonu a prav, se vam mnohonasobne vrati. takovych MUS se najde vic. KAZDY obcan CR at dela danove priznani, kdo bude sidit, ztrati majetek. Vsadim se , ze statni kasa bude zase v prebytku. Zpetne se musi dokazat, jak se majetek nabyl.
Vsichni lidi bez rozdilu, kteri byli namoceni do privatizaci - zavrit. Bylo to poskozeni statu a vedome. Kdo by prodal slepicku, ktera snasi zlata vajicka? Navic, kdyz ma stat mit podil na firme, mel by byt 51%, aby stat vzdy mohl mit pravo rozhodovani. Pravnici, kteri toto dovolili a podepsali, by meli jit k soudu jako prvni.
19. 10. 2013 | 03:57

Jorik napsal(a):

Na Šterna se stačí podívat a je jasné za koho kope. A za pravdu to není. Vlk nám to na svém blogu vysvětlil komplexněji.A Zeman je z toho mimo. Není náhodou opomíjený fakt, že bez úkrytu nakradených peněz ve Švýcarsku a jiných rájích, by ty zlodějiny nešly utajit.
19. 10. 2013 | 17:00

Emil napsal(a):

V jednom televizním interview (bohužel si nevzpomínám kde, bylo to v nějakém salonku) na dotaz novinářky, co si myslí o novém nejvyšším státním zástupci Zemanovi, odpověděl Klaus evidetně naštván, něco jako - co dokázal tento Zeman, pouze to, že vyhodil RAMPULU. Myslím, že mu to uklouzlo. Pro mě je to však indicie, že Klaus k té majetkové mafii patří nebo, že jsou ohroženy osoby mu blízké. Proto možná pak ta abolice (amnestie drobných zlodějů pak jako kouřová clona abolice).
21. 10. 2013 | 00:36

Emil napsal(a):

P.S.
To interview s Klausem, bylo myslim dělané v Lánech, tak před 2-3 roky.
21. 10. 2013 | 00:40

hejda napsal(a):

Žasnu nad tím, co jsem si zde přečetl. Ideologicky zpitomělí lidé poučují učitele dějepisu. Půjdu dál nežli on.REusové, nejen,m že nás neosvobodili, ale jako partner Hitlera, rozpoutali druhou světovou válku, napadením Polska. Rozdělili si sférys vlivu a napadli Finsko, Litvu, Lotyšsko, Estonsko, Besarábii. Do Prahy přijeli až po válce.kterou osvobozovali Vlasovci Znáte Jaltu o nás rozhodli bez nás a s tou okupací ČSR je to stoprocentní pravda. Okupace není to, že nám nenechají loutkovou vládu. Okupace je vstup cizího vojska na území suverenního státu. Těch blábolů tady je ale tolik, že se vdomnívám, že jsme národ analfabetů historie a politických negramotů. Slušným a vzdělaným se omlouvám.
25. 10. 2013 | 18:10

Aniel napsal(a):

Domnívám se, že není okupace jako okupace - nerada bych žila za německé okupace (lidé přicházeli o život v jejich vězeních (má matka tak měla nevlastní sourozence,jejichž vlastní matka byla popravena za poslouchání cizího rozhlasu na udání spoluobčana), vysoké školy zavřené nebo studium jedině v němčině...), o ruských osvoboditelích po válce se vyjadřovali ti, kteří to zažili na vlastní kůži, dost nespisovně... Okupaci v 68 si pamatuji jako dítě - nemělo to žádný vliv na mé dětství - není mi dodnes známo, že by Rusové/sovětští vojáci někoho ohrožovali (samozřejmě vím o několika obětech při jejich příjezdu...). Jsem proto analfabet historie a politiky negramotná? A shodím se ještě víc - co jsem slyšela od mladých na téma historie, kterou nemohli zažít, je opravdu alarmující a nevím, jestli jde o vymývání mozků, nebo slaboduchost, nebo obojí. A dodám tomu korunu - pokud je mi známo, tak zvítězivší Američané jsou v Německu dodnes. Kdyby to bylo možné, ráda bych si občanství s nějakým Němcem prohodila ...
26. 10. 2013 | 17:11

K.M. napsal(a):

5875 čtenářů... a k tomu jen několik příspěvků...

a diskuze je zakončena smutným příspěvkem paní Aniel..., smutným proto, že vyjadřuje s velkou pravděpodobností většinový názor té vrstvy ve společnosti, která v ní udává směr...

Smutný proto, že tato generace si neměla možnost "ohmatat" onen paní Aniel vysněný systém..., který má taky své mouchy..., ale hlavně schází této generaci vědomí, že jen prohození občanství..., i při daleko větší tolerantnosti Němců k cizincům..., než je tomu naopak..., by paní Aniel nestačilo..., cítila by se v mnoha případech diskriminována..., ženské..., začátky emigrace většinou proplakaly...

A již zcela by paní Aniel nechápala, že někteří, kteří toto "terno" měli, mohou taky žádat o kapitalizované vrácení peněz zaplacených za udělení německého občanství..., a to nejen u německých soudů...

Paní Aniel si nemůže uvědomovat, že to, proč se v této zemi necítí dobře pramení právě z toho, že se o ideály "pražského jara" - zase jednou..., byť by to byla jen hodina... - nebojovalo..., že degenerace charakterů doznala "normalizací" této země..., pro člověka, který tomuto lámání charakterů nebyl vystaven..., který tomu unikl..., stěží pochopitelné míry...,

že si ten, který v této zemi 23 let žil... a mohl se vrátit až po dalších 20 letech..., nejen první den... myslí, že se nachází v zemi bláznů...

A to je to, o čem ten blog pana Šterna je..., o neuvěřitelné degeneraci charakterů..., která vedla k tomu, že si normální Čecho-moravo-slezan nutně musí klást otázku, co tomuto společenství - po jeho dlouhé a trestuhodné slepotě - ještě dnes vůbec patří...?

K.M.
P.S.: V případě, že by autor tohoto blogu projevil zájem, využít podrobnosti mého osudu k více než nutné osvětě..., pseudoelitami této země..., ve vlastním zájmu...(!), a proto trestuhodně...(!), několikonásobně oklamaného, společenství..., oprávňuji tímto aktualne.cz... k poskytnutí mé internetové adresy...
30. 10. 2013 | 10:04

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy