Výzva k podpoře prezidentského kandidáta Karla Schwarzenberga

10. 01. 2013 | 15:12
Přečteno 6133 krát
Vážení spoluobčané,

rád bych vás požádal, abyste při příležitosti první přímé volby prezidenta zvážili, který kandidát má osobní vlastnosti a schopnosti opravdu důležité pro nás pro všechny a abyste tak učinili bez přihlédnutí k vašim politickým názorům. Příští prezident může v našich životech a historii země sehrát velmi podstatnou roli.

Mnozí stejně jako já cítíte, že žádný z kandidátů není ideální. Za normálních okolností to pro fungování státu není nezbytné, protože v každodenním životě náš prezident nehraje zásadní, rozhodovací roli. Jsou však klíčová období (vzpomeňme Mnichov a únor 1948), kdy prezident nezastupitelnou roli hraje.

Měli bychom tudíž vybrat člověka, který by nás vedl nejlépe v těch nejhorších situacích, ve kterých bychom se mohli při nynější globální nejistotě ocitnout.

Jsem přesvědčen, že přes všechny své nedostatky a některé názorové rozdíly je touto osobou mezi dnešními devíti kandidáty Karel Schwarzenberg. Představuje významnou osobnost přesahující hranice České republiky. Má mimořádné mezinárodní zkušenosti. Má morální a společenskou integritu. Má schopnost důstojně, avšak jasně prosazovat zájmy naší země. A nabízí voličům úžasný životní příběh těsně spjatý s historií Československa i České republiky. Je velkorysý a bude dobrým strážcem naší národní identity.

Zvažte, jestli jste tak jako já ochotni jej podpořit.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Bestia triumphans napsal(a):

Karel na Hrad!
:-)
10. 01. 2013 | 15:17

Neudržitelný napsal(a):

Autor
"bude dobrým strážcem naší národní identity"
Tomu právě já nevěřím.
10. 01. 2013 | 15:18

Admirál napsal(a):

Pan Švejnar prosnul vyjářeními ala "nebudeli pršet, nezmoknem"

Nyní se odhodlal ke "knížecí radě"

Poníženě děkujime!
10. 01. 2013 | 15:18

koho určitě nevolit napsal(a):

Škoda, že nekandidují Aleš Tříska a Tomáš Ježek. Těm taky dlužíme pořádnou po létech.
Karl byl instrumentem procpání (a myslím, že i navrhovatelem, na mezinárodní úrovni) agenta StB na prezidenta.
Myslím, že Švejnarovy názory jsou každému jedno, ale fakt, že ho vyzvali se ozvat něco znamená.
10. 01. 2013 | 15:19

Admirál napsal(a):

Bestia triumphans

"Karel na Hrad!"

Špilberk.
10. 01. 2013 | 15:20

SansLogique napsal(a):

"bude dobrým strážcem naší národní identity" ten je skvělej, najmě když to píše amerikánec, co má přízvuk jak kráva, o dědkovi, kterej už vůbec nemí česky a oba sloužej cizímu kapitálu do roztrhání těla, pokud možno cizího.
Inu, svůj k svému.
10. 01. 2013 | 15:20

zemedelec napsal(a):

Pane Švejnar.
Touhle agitkou jste úplně klesnul a nemůžu to pochopit.Takže ten Váš charakter,je na roveň Schwarzenberga.
10. 01. 2013 | 15:23

Pompeius Magnus napsal(a):

Týýý Brďo, pan Rádbychbylprezident tvrdí, že Švarcík nabízí voličům úžasný životní příběh těsně spjatý s historií Československa. A jaký příběh, že to je? Fracek z bohaté familíe je adoptován ještě bohatší famílií, vezme si za ženu dceru nácka a pak uplatí ouřad, aby dostal restituovaný majetek. Je člen vlády, která právě zasekla další historickou sekyru. Pane Švejnar, je jasné, že po tomhle už nikdy v čechách hlasy nedostanete. Schwarzenberg do vězení!!!!
10. 01. 2013 | 15:26

ten, kdo se hádat nebude, napsal(a):

Bude lépe, když bude Karel dřímat někde jinde.
Za to, co taky předvádí posledních asi pět let, by měl jít spíše do sklepení.
10. 01. 2013 | 15:31

resl napsal(a):

P.M.
za co ?
10. 01. 2013 | 15:33

Omop napsal(a):

Ano, jednoznačně. Po snaze naši zem izolovat bude Karel evropským osvěžením.
10. 01. 2013 | 15:34

Kanalnik napsal(a):

"Má morální a společenskou integritu." ... hmmmmmmmmm, no nevim, nevim...
10. 01. 2013 | 15:34

Omop napsal(a):

Pompeius Magnus
Trochu soudnosti. :/
10. 01. 2013 | 15:35

Krupa Václav napsal(a):

A co Dienstbier? Myslím že v zahraniční politice mezi těma dvěma neni rozdíl. J.D. nemá tolik zkušeností, ale pálí mu to. K.Š. mu v tom za chvíli nebude stačit. J.D. zatím vždy v rámci možností dělal tak jak mluvil. K.Š. měl v případu Čunka odstoupit. I jeho zásluhou stále platí, aby nepadla vláda musí padnout na hubu demokracie. Pro mě je proto nevolitelný.
10. 01. 2013 | 15:36

Gru napsal(a):

Milý pane Švejnare,

nejdříve dovolte, abych odmítnul, že mě označujete za svého "spoluobčana". To rozhodně nejsem. Vy jste občan USA a zcela účelový, neautentický držitel českého pasu.
Sice mi vás bylo při minulém volbě částečně líto, ale prohru jste si poctivě zasloužil.
Samozřejmě, že svým doporučením jste docílil jen toho, abych vás vnímal coby podezřelého jedince. Nejenže toto doporučení odmítám jakožto zbytečné a nesprávné, ale uvítal bych, kdyby je jasně odmítlo tolik voličů, aby pak Bakala pochopil, jak vyhozené byly peníze, jimiž si toto doporučení "zajistil".
10. 01. 2013 | 15:36

Omop napsal(a):

Krupa Václav
Dienstbier se vyloučil koketérii s KSČ. Bohužel.
10. 01. 2013 | 15:39

Čochtan napsal(a):

To je pěny u mordy ! A jak pitomé a vylhané kecy tu presentují ! Ouplná Anka proletářka. To by se starej syfilitik Gottwald radoval.
10. 01. 2013 | 15:40

renša napsal(a):

Toho tedy nikdy.Jak myslí a jedná už dávno předvedl ve vládě.A pro normální občany to není nic pěknýho.Jen jak je oškubat,zdemoralizovat,zbídačit a jenom více posílit ty mocné a prachaté.
10. 01. 2013 | 15:43

Luba napsal(a):

Zdá se,
že pan profesor Švejnar zcela ztratil kontakt s realitou.

Naštěstí tu nemusí žít s námi. Tak ať se raději do našich vnitřních záležitostí neplete.

P.S.: Zdá se, že se "stavové" vzájemně podporují. Globální profesor podpořil globálního nadlesního.
10. 01. 2013 | 15:43

Almo G™ napsal(a):

Velké zklamání. Tak si vděčnost představuje J.Švejnar.
10. 01. 2013 | 15:50

dvakrát měř napsal(a):

Dr. Bašár Asád ve svém nedělním projevu řekl:
Lidé, kteří si mohou dovolit brát naši vlast jako hotel, z kterého odcestují, když sitace zhoustne, pro nás nemohou být rozhodující.

Držitelé amerických a švýcarských pasů tu nebudou nikdy za nic skutečnou odpovědnost.
10. 01. 2013 | 15:52

Jarda napsal(a):

no jako polibek smrti docela dobrý.
10. 01. 2013 | 15:52

Pompeius Magnus napsal(a):

To Omop:

vše pravda. Nácek tchán - Johannes von Hardegg, račte se proškolit, vašnosti.
Přidejte ještě neschopnost dokončit jakoukoli vysokou školu a podporu zvýšení daní a církevních restitucí. Nezapomeňte na dědičné zatížení a nezvládnutý český jazyk, potažmo německý, či vlastně žádný. Paní von und zu nám neračí ševelit česky vůbec..... Teda s těma prachama vlastně stačí, kdyby Schwarzenberg jen hučel, lidi jako Švejnar Vám ho stejně doporučí.....
10. 01. 2013 | 15:54

Jan napsal(a):

Vždy, když ho vidím spát ve sněmovně, je mi stydno.Můžu mít pochopení pro jeho věk, ale on by měl být soudný.Myslím, že bohatě stačí chrápající ministr. Chrápající prezident, to už by bylo trošku moc.
10. 01. 2013 | 15:54

Eva Vaculíková napsal(a):

Pane Švejnare, díky. Kdybyste kandidoval Vy, dala bych Vám svůj hlas.
10. 01. 2013 | 15:57

Pavla2 napsal(a):

Pana Schwarzeberga bychom rádi volili. Jen si nejsem jistá, jestli je to vhodné kvůli jeho věku. Jenže koho jinak? S názory se shodujeme s Přem. Sobotkou, jenže to jsou asi vyhozené hlasy. Jinak nechápu, jak může někdo volit Dienstbiera.Je to jen tlučhuba a kvůli tomu, že odmítl sedět na radnici s ODS, to je na prezidenta trochu málo. Navíc, ráda bych slyšela od někoho, jak je možné, že mohl syn disidenta studovat vysokou školu. A mám dojem, že to byly práva. Což už nechápu vůbec. Ostatní středoškoláky odmítali už jen z důvodů, že rodiče nebyli v KSČ na méně prioritních školách a tady syn disidenta si studoval práva. Není to divné? To myslíte, že byl on i jeho otec tak čistí a zásadoví, jak někteří o nich tvrdí? Dienstbier má výhodu, že umí všechno okecat a lidi mu na jeho řeči skočí.
10. 01. 2013 | 16:03

SuP napsal(a):

Levouni se odkopali. ale Čochtan to napsal dřív ...
;-)
10. 01. 2013 | 16:12

čti AHA a máš maturitu napsal(a):

Pavla2
J.D. prý nejprve musel studovat strojárnu, tam brali skoro každého. Ale hned v 90. když se to otočilo, šel na ta práva.
10. 01. 2013 | 16:13

mik napsal(a):

To Gru
Vase vyjadreni tak nejak presne vyjadruje proc je CR po 23 letech po revoluci tam kde je tedy porad pod vlivem Moskvy porad dela pojitko mezi vychodem a zapedem a citi se byt mistrem sveta do EU vstoupila sam Klaus to podpisem potvrdil aby se pozdeji stal nejvetsi nepritelem Eu a eura dnes je z nej eurofobista co aprioro zavrhne a poslape vse co se v EU vymysli pred 5 lety mela CR jedinecnou sanci zvolit cloveka ktery neni nijak spjat s tunely s kupcenim s intrikama a temer 50 % obyvatel se touto cestou chtelo vydat byt se tak nejak Jan Svejnar objevil zcista jasna bohuzel Klaus a jeho kamaradi udelali vse aby se Jan Svejnar prezidentem CR nestal za dva dny ma CR dalsi moznost tentokrat nemuze byt zadne kupceni zadne intriky byt v zakulisi politicke sceny jiste zuri nesmiritelny boj tento boj se potvrzuje ze kandidovalo 11 kandidatu snad u jednoho jedineho bych videl osobni snahu stat se prezidentem a timto kandidatem je Milos Zeman je to tak nejak logioke je matadorem ceske politicke sceny a je ten treti ktery stal v pocatcich revoluce u toho a stejne jako Meciar na Slovensku touzi byt prezidentem ostatni kandidati jsou loutkou mocenskeho boje i kdyz jiste oni sami maji sve nazory snilkove a lide kteri veri na cistotu politiky chteji Fischerovou France pripadne nekteri Roithovou i ten nejvetsi optimista musi uznat ze tihle kandidati nemaji proti dvojici Fischer - Zeman naprosto zadne sance a odevzdani hlasu pro ne znamena posileni teto dvojice stejne tak je bez sance Sobotka a naprosto nevolitalna je Bobosikova kdo ma pochybnosti necht si pusti porad o stavce v CT v roce 2000 dva kandidati byli vyrazeni pro nesplneni podminek no a zustavaji dva kandidati Swarcenberg a Dinsbier opet duverivi lide kteri se domnivaji ze soucasna vlada a prezident nechaji lidi rozhodnout natlacila do role spasitele Jiriho Dinsbiera ale teno mlady neostrileny politik zatim tezi jen z jmena sveho otce neni to vycitka je to tak nejak prirozene ale kdo zna pana Dinsbiera ve svete ? nejspis ho nebudou znat ani v maly vesnichich v CR tam kde lide ziji svym zivotem tam kde se spis divaji na televizi a daji na to co jim rekne nekdo koho znaji nebo je pro ne osobnosti a prave herci umelci a osobnosti davaji svuj hlas Swarzenbergovi i aktualne,cz se rozhodlo mezi Dinsbierem a Swarzenbergem pro Swarcenberga a v neposledni rade sazkove kancelara jsou nejlepsim barometrem a tam je Karel Swarzenberg tim tretim dokonce se dle kurzu dotahuje na Fischera a Jiri Dinsbier je az 4 s dost velkym kurzovnim odstupem myslite si ze obchdnik by tak riskoval ? je uz prosazeno vic jak 10 milionu mozna uz mnohem vic nemam cerstvy udaj vsemi temito uvahami je zrejme ze jedinym kandidatem at je to jak chce ktery muze ovlivnit to aby nebylo finale Fischer- Zeman je prave Karel Swarzenberg a nedivte se Janu Svejnarovi ze ho podporil Karel Swarzenberg je jedinym kandidatem ktery zcela jasne deklaruje smer Brusel a odmita Moskvu takze volici CR se rozhodnou bud budou volit Swarzenberga a vrati se mozna jednacimu stolu EU nebo budou volit kohokoliv jineho a duo Fischer - Zeman pujde smer Moskva vice ci mene Klausovou cestou i politicks nesnasenlivost zustane stejna a to je rozhodne skoda byt Swarzenbergovi lze mnohe vycist ale jak se rika mezi slepymi jednooky kralem...
10. 01. 2013 | 16:16

Pacák napsal(a):

Schwarzenberg? To je ton pán, co chce odškodnit penězy všech okrádaných některé okrádané? Děkuji za radu, pane Švejnare, ale strčte si ji za klobouk.

P. s.: S jeho jasností bych volil i Kalouska.
10. 01. 2013 | 16:17

Pacák napsal(a):

Prosím o opravu, nikoliv penězy, ale penězi.
10. 01. 2013 | 16:18

MJ napsal(a):

Včera jsem panu Schwarzenbergovi slíbil, že mu svůj hlas dám, i přesto, že neuhlídal ministra Drábka a jeho asociální sociální politiku.
Ale: TOP 09 ale tvrdí, že s nimi premiér neprojednal novoroční amnestii, kterou jménem vlády podepsal. Vypustit podle abecedy 6 tisíc věžňů začátkem ledna do ulic, aniž se někdo stará, zda mají kde bydlet a z čeho žít, je také asociální, situace nepřímo nutí některé amnestované k páchání další trestné činnosti, aby se do tepla věznic mohli vrátit. Druhým problémem amnestie je tvrzení, že se netýká recidivistů, a přesto byli amnestováni. Třetím problémem je, že byly amnestovány ekonomické trestné činy s miliardovými škodami a tisíci poškozenými. Pokud chce pan Schvarzenberg zůstat ve vládě a nést za amnestii odpovědnost, nezaslouží si být naším prezidentem.
10. 01. 2013 | 16:20

Petr z Tábora napsal(a):

Pane Švejnare, právě v těch případných kritických obdobích je třeba samostatný prezident, žádný eurohujer a ne předseda TOP09 řízený panem Kalouskem.
Jinak uznávám jeho osobní kvality a ještě v roce 2010 bych ho volil.
10. 01. 2013 | 16:20

amiel napsal(a):

Konec. Schwarzenberga nikdy. Tak hluboko, aby volil Schwarzenberga, nemůže slušný člověk klesnout, má-li zůstat slušným člověkem.
A Švejnara už taky nikdy.
10. 01. 2013 | 16:21

stoppa napsal(a):

Mik

No jasně Švejnar a sázkové kanceláře radí že máme volit Kalouskova maskota. Aby se dodělávající EU (čti Merkelová) nezlobila
10. 01. 2013 | 16:22

PepaS napsal(a):

Švejnar
Měli bychom tudíž vybrat člověka, který by nás vedl nejlépe v těch nejhorších situacích, ve kterých bychom se mohli při nynější globální nejistotě ocitnout
Pane Švejnare,
děkuji Vám , že jste vzdal kandidaturu na presidenta. Po tom co jste v tomto blábolu zveřejnil svůj názor , bych měl akorát vztek komu jsem proboha zase dal svůj hůlas. /Vám již nikdy/
Pan Schwarzenberg pro nás nikdy nic neudělal a ani nezakročil když mohl. Vzpomeňte např: Čunek , Zelení co neví co je biomasa, předseda TOP09 , která nás rukou loupežníka Kalouska okrádá kde může, nesmyslná amnestie , kde měl dát Nečasovi přes držku a odejít z vlády atd. Za Havla se staral jen o sebe a nyní už není schopen ani to natož se starat o lid. Naví z jeho vystupování je již dlouho vidět, že je mu vše fuk.
10. 01. 2013 | 16:24

Petr z Prahy napsal(a):

Petr z Tábora
Karel není eurohujer, ale Evropan, což rozhodně není žádná nadávka. Každý soudný ví, že společná Evropa je jejidná varianta pro budoucnost. Po izolacionistovi nebo ještě hůř rusofilovi Klausovi bude Karel příjemnou změnou.
10. 01. 2013 | 16:25

Volič napsal(a):

Občan Schwarzenberg se v minulosti projevil dostatečně. Jako loutka lháře, zloděje a ničitele státu Kalouska. Děkuji za doporučení, nechci. Nyní to zúročím všem, kteří zničili tuto kdysi krásnou zem a morálku tohoto národa. Ty milosrdné, ne ke slabým, ale ke zlodějům a tunelářům, volit nebudu.
10. 01. 2013 | 16:27

Pravdoláskař napsal(a):

amiel
Karel je slušnej člověk. Po prognostikovi a lži nenávistníkovi Klausovi si opět rád dopřeju proevropského pravdoláskaře. :)
10. 01. 2013 | 16:28

AND napsal(a):

Proti Klausovi level 2 tedy Zemanovi je Karel jediný silný kůň. Nedopustme klon Jelcina a Klause dostal na Hrad. 10 let morální bídy stačilo.
10. 01. 2013 | 16:31

ženská napsal(a):

Kdyby jste byl kandidoval, byla bych Vás volila, ale po tomhle odporúčaní volit kníže, tak to bych Vás nevolila. Sklamal jste mě.
10. 01. 2013 | 16:31

Desiderius napsal(a):

Pane Švejnare,dobrovolně jste se vzdal kandidatury na prezidenta a proto nemáte morální právo ovlivňovat české voliče.Svým doporučením jen tříštíte slušné voličské síly a způsobíte,že do druhého kola zřejmě postoupí Zeman a Fišer (což bych si nepřál !) Kníže není nejlepší: má na svědomí Kalouska, má vážné limity ve své inteligenci,v konkrétních kauzách není spolehlivý apod. Svými radami poškozujete již tak křehké slušné voličské minoriry.
10. 01. 2013 | 16:32

Gudka napsal(a):

Ten pán, který se ukázal být zcela mimo mísu, se na základě nominace komunistickým senátorem Štětinou (nikoliv senátor za KSČM, ale za KSČ - to je rozdíl) ucházel o prezidentský post. Protože mu nabulíkovali, že únava Klausem ho vynese na Hradčana. Ale únava nebyla tak silná, takže se nestalo. Teď už se na žádného exota kvůli Klausovi ohlížet nemusíme. Nevím, odkud bere neúspěšný kandidát, který ani pro tuto volbu neodkázal najít čas a energii (tentokrát mu to tady nikdo "nezařizoval") tu opovážlivost nám ještě něco doporučovat. Je to pro nás ovšem špatná vizitka, když si může kdekdo myslet, že tu bude kandidovat, rozhodovat, manipulovat. Tipuju, že jinde by si to takoví lidi nedovolili.
Mimochodem Shwarzenberg by ani v Rakousku ani ve Švýcarsku nekandidoval ani na radnici malého města. Jednoduše by tam neuspěl. Ale v této "korunní zemi", jak tomu s oblibou fandové c.k. mocnářství říkají, tady si to klidně dovolí.
10. 01. 2013 | 16:34

ZZ napsal(a):

ženská
Koho doporučujete? Prosím, aby Vaše doporučení mělo šanci na úspěch. Tedy někoho, kdo nás zachrání před Zemanem.
10. 01. 2013 | 16:34

Midori napsal(a):

Pravdoláskař
Bohužel nemohu s Vámi souhlasit. Schwarzenberg NENÍ slušný člověk, Vy jen zavíráte oči před jasnými důkazy o jeho když ne všivárnách, tak jejich krytí.
*
pan Švejnar: co nového v Nobelově výboru?
10. 01. 2013 | 16:34

PepaS napsal(a):

Pane Stejskale,

Vy provádíte cenzuru? Kam se ztratil pěkný blog o kvalitách p.Schwarzenberga od...nevím asi gaia. Nic závadného v něm nebylo.

A není to dnes poprvé.
10. 01. 2013 | 16:35

Luba napsal(a):

"... je Karel jediný silný kůň"

To asi je.

Ale já bych přece jen raději lidského člověka.

P.S.: Koho asi volí Srstka s Kubišovou?
10. 01. 2013 | 16:36

AND napsal(a):

Luba
Koho? Názor paní Marty mě určitě zajímá.
10. 01. 2013 | 16:38

Midori napsal(a):

AND
Vy byste dovedl i ubrečeného rozesmát! Schwarzenberg a silný kůň -:))) Ha ha ha -:)
Včera v debatě by ho člověk málem politoval. Než z něho něho vyhuhňaně vypadne, myšlenku to nemá, a při bližším zkoumání zjistíte, že ani není pořádně vzdělán. V čem je machr: v prdelolezení a přihrávání si kšeftů. Je to fíkový list Kalouska.
10. 01. 2013 | 16:40

Pravdoláskař napsal(a):

Midori
Má dobrou pověst ve světě. Důležitější faktor pro volbu de-facto nění. Prezident je funkce hlavně reprezentativní, což je nárok, který Schwarzenberg splňuje dokonale.
10. 01. 2013 | 16:41

Luba napsal(a):

"... silný kůň"

Jo - jo. Tučný valach vedený na porážku.
10. 01. 2013 | 16:43

Pavel13 napsal(a):

Pan Schwarzenberg si včera vybral sám. Raději si ponechal své jisté místo ve vládě, tak mu ho dopřejme!

Od vás je to silná podpásovka. Proč jste lezl pro podporu kandidatury za ČSSD a teď škodíte jejímu kandidátovi? Příště se tedy raději dejte do sběru podpisů.
10. 01. 2013 | 16:44

AND napsal(a):

Silným koněm je myšleno to, že má šanci uspět proti doslova odpornému Zemanovi.
10. 01. 2013 | 16:45

ˇMidori napsal(a):

Pravdoláskař
Říkate ve světě? To mě podrž.
Ve světě (Rakousku, Německu) by ho za manýry, které si dovoluje v Čechách kopli do...
Důležitější je názor Čechů, nás, co ho známe. Nám a naší zemi vždy jenom škodil. Navíc, je to už vetchý pán. Že ho tam cpou zákulisní hráči, je jasné.
10. 01. 2013 | 16:49

Pepák napsal(a):

Kdysi jsem měl pocit, že byste mohl být dobrým prezidentem. Tímto jste se u mě na vždy shodil.
10. 01. 2013 | 16:50

Dumpling napsal(a):

On ten Schwarzenberg je vlastně trochu oběť. Svým zrozením sice zaplatil daň horší biologie úzké genetické základny, zvanou nepěkně "degenerace", ale už nezískal společenskou vážnost. Nemá už odlišující titul, tak si ho směšně neprávem přivlastňuje. I když v lepšáích časech řídil Havla, teď už musí být sám řízen, je loutkou na Kalouskově kašpárkovém divadle.
Fyzicky už pomalu nemá ani na to. Rozumět mu není nejen proto, že neumí pořádně česky, ale navíc je dušný. Prokrvení hlavy je nedostatečné, což se projevuje častým imperativním spánkem v průběhu dne, ať se kolem děje cokoliv.
10. 01. 2013 | 16:50

LUF napsal(a):

Kníže natolik proevropský že právě kvůli takovému prezidentovi bych měl obavu o druhý Mnichov.
10. 01. 2013 | 16:52

že si dávají tolik práce? napsal(a):

Pravdoláskař
Lžete, až se vám od huby práší.
Rada ČNB a Ústavní soud (plus např. nejmenování soudců) jsou co?
Jmenuje nejvyšší orgány s nepřekročitelnou kompetencí. A cenzuruje jmenování lidí, kteří vás jedním podpisem mohou připravit o majetek nebo svobodu.
Navíc, a to se v případě příštích Peakovských zápletek může ukázat osudným, je nejvyšším velitelem ozbrojených sil. Čtěte dobře, nejen armády.
Reprezentační funkce spáčů v červených ponožkách (které identifikují kam patří pánova loyalita) jsou přesně tím, co nás vytrhne.
10. 01. 2013 | 16:56

Luba napsal(a):

"Prezident je funkce hlavně reprezentativní, což je nárok, který Schwarzenberg splňuje dokonale."

Bať, bať ...

Kdysi, dávno již tomu, v rádiu a po rozličných estrádách vystupoval podobný reprezentant. Byl to bodrý Hanák známý jako "stréček Křópal."

Jeho nezbytným přívěskem byl pak "Jozéfek Melhoba."

Dnes by nejspíš založili TOP-09 a kandidovali na Hrad. A měli by vystaráno.
10. 01. 2013 | 16:58

jíra napsal(a):

Ať se na to dívám odkudkoli, připadá mi celkem jasné, že za stávající situace má smysl prezident, který bude vyrovnávat politickou situaci. A ta je silně narušená dosavadní vládní většinou v parlamentu zajišťovanou za každou cenu, i pomocí uměle vytvořené "strany" s nejasným podílem voličů i z té VV.

Takže mi vychází jednoznačně pan Dienstbier.

Pokud by v parlamentu nebyl po celou tu dobu takový odpor vládních stran vůči zákonům pomáhajícím vytvářet transparentnější podmínky v hospodářství země a dosahovat spravedlnosti především pro poškozené různými lumpy, tedy kdyby tu byla již prokazatelněji prostředí méně zatížené tunely, korupcí, nepotismem apod., volil bych patrně paní Táňu Fischerovou, aby se takový dobrý stav nadále udržel.
10. 01. 2013 | 16:59

Fox napsal(a):

Ale no tak pane profesore, je vám tohle zapotřebí? Já jsem si vždy myslel, že chcete pro Česko to nejlepší. Nechtějte, aby si vás lidé přestali vážit.
10. 01. 2013 | 17:14

AND napsal(a):

Dienstbiera bohužel absolutně diskredituje jeho koketérie s KSČ. Neměl bych problém podpořit levicového kandidáta, ne však člověka, který je ochoten jít s komunisty i do vlády.
10. 01. 2013 | 17:14

F.Srbek napsal(a):

Je mí líto pane profesore. Sázím na "domácí" kádry, i když to není žádná sláva.
10. 01. 2013 | 17:16

Katerina napsal(a):

Díky za váš názor, pane Švejnare. Mrzí mě, že vaše vlastní kandidatura nevyšla a souhlasím s tím, že jediným volitelným kandidátem (byť s výhradami) je nyní Karel Schwarzenberg.
10. 01. 2013 | 17:18

Výzva k NEpodpoře napsal(a):

Vážení spoluobčané,

rád bych vás požádal, abyste při příležitosti první přímé volby prezidenta zvážili, který kandidát má osobní vlastnosti a schopnosti opravdu důležité pro nás pro všechny a abyste tak učinili bez přihlédnutí k vašim politickým názorům. A proto v zadnem pripade nevolte Karla Schwarzenberga neboť :

Ad 1) dal uplatek urednikovi, aby v ramci restituci získal majetek (pro jistotu to priznal, az po uplynuti promlceci doby) – typicky predstavitel této protikorupcni vlády!!! Zda přitom nebyly prolomeny Benesovy dekrety se da jen spekulovat, jakekoliv informace jsou nedohledatelne!

Ad 2) v ramci privatizace získal Becherovku, ze by jeho privatizacni projekt byl tak genialni nebo pomohli pratele ve vlade – Ruml atd.?

Ad 3) jako zastupce CR uznal narkomafiansky stat Kosovo v ramci speleorektalniho alpinismu k nejmenovane velmoci, s jednim s nejvetsim vrahu Thacim si potrasal rukou. Totez s podporou Gruzie při jejich opovrzenihodnem utoku během zahajovani olympijských her, vzdyt i zbraněmi za symbolickou kortunu jsme je zasobili my!

Ad 4) prestoze poveril detektivni kancelar prozkoumani pripadu Cunka, o svém setrvani ve vlade s nim rozhodl, ještě před uzavrenim tohoto vysetrovani, takze dobře odvedene divadelko pro ovcany CEZka, ta investice stala za to, holt splnil slovo ostatne jako vždycky!

Ad 5) spolu s nejvetsim polistopadovanym skudcem CR chemikem zvanym Al Calous zaklada stranu TOP09, chovani clenu této strany snad není ani třeba ripominat – Kalousek, Drabek, Heger……!
Ad 6) pry mu uz nejde o majetek, o opaku svedci skutečnost, ze je schopen se o majetek soudit se svou nevlastni sestru, jde sice o majetek, který mu odkazal jeji otec, ale o charakteru člověka to něco vypovida!!!

Atd., Etc, Usw.,……

Karel ne na hrad, ale na zamek, nejlepe Orlik!!!!
10. 01. 2013 | 17:19

Vandal napsal(a):

pane Švejnare

Zcela jistě by jste pro mě byl lepší volba než Klaus, tehdy to pro mě bylo zklamání. Ale s tímhle, co jste napsal o Karlovi, jste se totálně deklasoval. Asi žijete někde jinde. Ale zdejší běžný, neprivilegovaný občan, na kterého zlodějská a nemravná sebranka hodila veškeré důsledky 23 letého rozkrádání státu, chamraď, která se nestydí krást, lhát a podvádět v miliardách, zločinecká svoloč, která vypustila na občany exekutory, verbež, která znemožnila běžnému občanu dovolat se u soudu svých práv, tak tento občan je vysoce citlivý na jakékoli lumpárny těch tzv. "politiků". A nehodlá jim nic odpouštět. Tak na běžného občana kvůli pár drobným likvidace exekutory, ale na tuneláře a zloděje miliard vláda a prezident exekutory nepošlou, těm se milostivě udělí amnestie!!! A aby toho nebylo málo, tak Karel, když se probral z komatu, přišel s náramně inteligentním návrhem, těm poškozeným amnestovanými tuneláři škodu zaplatí běžný občan!!! To může napadnout jedině dva druhy lidí, buď zločince, nebo degeneráta! Myslím, že v osobě šlechtického potomka budou platit obě varianty. Pane Švejnare, u mě jste hluboce klesl. Není z čeho vybírat, to je jasné, ale doporučovat nám člověka, který se domohl majetku úplatky, korupčníka, tak to jste tomu nasadil korunu. Ale děkuji, ve vašem případě mám alespoň já jednou provždy jasno. A ještě něco pro vás, nepodceňujte zase až tak lidi, a nesnažte se jim nabulíkovat, že někdo, kdo má lví podíl na tom marastu, tak že zrovna právě ten nás vyvede k lepším zítřkům! Leda tak kulové, pane Švejnare!
V tomto státě je 10,5 milionů občanů, a vláda a prezident jsou zde pro všechny občany, ne jen pro pár stovek, nebo tisícovek zlodějů, podvodníků, tunelářů atd.
To není žádná "elita", to je odpad společnosti. Ale to vy evidentně nejste schopen pochopit.
10. 01. 2013 | 17:27

Admirál napsal(a):

Midori - "Včera v debatě by ho člověk málem politoval. Než z něho něho vyhuhňaně vypadne, myšlenku to nemá, a při bližším zkoumání zjistíte, že ani není pořádně vzdělán."

To ale přece stačí. Aby mohl být řízen, nemusí už moc přemýšlet.

Odznak "Putine k noze" mu někdo připíchne, až se mu bude třásti ruka.

Pro výkon funkce lokaje na Hradě je to, co jste vyjmenoval, naprosto dostačující.

Tak co furt máte?
10. 01. 2013 | 17:33

Maximus napsal(a):

Trochu o Švejnarovi z 3/2010:

Jan Švejnar
Jméno, které před prezidentskou volbou u nás slyšel jen málokdo. Přesto je nyní vytahováno jako králík z klobouku, kdykoli je třeba najít nějakého kandidáta. Čeští politici přitom netuší, s kým mají tu čest.
O Švejnara už měli zájem zelení, lidovci i sociální demokraté. Jednou ho chtějí vyslat do Senátu, jindy ho nominují jako eurokomisaře, aby ho později tlačili do vlády jako ministra. Naposledy se se Švejnarem-ministrem vytasila před týdnem sociální demokracie. Prý s ním vyjednává, zda by byl ochotný převzít resort školství, pokud Jiří Paroubek vyhraje volby a sestaví vládu.
Švejnar, jak je jeho zvykem, mlží a dělá, že přílišný zájem nemá. Nakonec ale možná kývne. Proč by také ne, když už pracoval pro tolik jiných zemí....
Protože tak možnost Švejnarova angažmá v české politice stoupla, není od věci si něco málo o panu Švejnarovi připomenout.
Švejnar je typický kosmopolita, člověk levicového smýšlení, napojený na vlivné americké kruhy. Zná se například dobře s Madeleine Albrightovou a dalšími lidmi politického směru, který Albrightová představuje.
Je šéfem ústavu mezinárodních vztahů na Michiganské univerzitě. Pracoval pro Rockefellerovu Council of Foreign Relations (CFR, Rada pro mezinárodní vztahy), elitní skupinu se světovládnými sklony, která spolu s Trilaterální komisí, skupinou Bilderberg či Římským klubem tvoří jakousi „stínovou globální vládu“, známou pod tajným názvem Kulatý stůl.
Už před pádem komunistického režimu Čechoameričan Švejnar vypracovával ekonomické analýzy zemí východního bloku. Dobře věděl, kdy, co a kde praskne.
V Česku spoluzaložil organizaci CERGE, financovanou maďarským finančním spekulantem (a ředitelem CFR) Georgem Sorosem a mnoha nadnárodními firmami, nadacemi a společnostmi.
Švejnar byl dlouholetým poradcem exprezidenta Václava Havla. Kupodivu, ale radil i dalším českým politikům a to napříč politickým spektrem – Zemanovi, Špidlovi, Paroubkovi, Topolánkovi, Sobotkovi, Urbanovi, Bursíkovi či Kalouskovi.
Švejnar nepůsobil jen v celé řadě dozorčích rad (ČSOB, Telecom, GE Capital Bank), ale je i poradcem nejrůznějších mezinárodních institucí, vlád a velkých podniků.
Pracuje tak například pro Světovou banku, Mezinárodní měnový fond či Evropskou banku pro rekonstrukci a rozvoj.
Když kandidoval na prezidenta, sliboval, že bude usilovat o rozvoj naší země. Zkušenosti na to má – pracoval totiž i pro Costa Ricu, Turecko, Jugoslavii, Maďarsko, Polsko, Rusko, Vietnam, Litvu. Radil či radí politikům Brazílie, Chile, Guyany, Mexika, Číny, Jižní Koreje, Nepalu, Srí Lanky, Ghany, Senegalu, Tuniska, Slovinska či Srbska.
Švejnar otevřeně mluví o Novém světovém řádu, který přichází a ve kterém už státy a hranice ztrácí svůj význam. Je velkým zastáncem globalizace.
Co to vše znamená? Že Švejnar mnohem více pracuje pro mezinárodní zájmy, především zájmy USA, ale i zájmy bankéřů a různých nadnárodních korporací, než zájmy České republiky.
Švejnarovo napojení na CFR je důležitou indicií, že jeho snaha proniknout před dvěma lety na post hlavy státu nebyla jen jeho osobní ambicí, jako spíše plánem vlivných mocenských struktur a mocných institucí, které si chtěly posílit vliv na dění v Česku.
Že se to tehdy nepodařilo, byl malý zázrak. Švejnara bychom ale neměli podceňovat. I jako případný ministr by mohl být pro Českou republiku rizikem.

www.prvnizpravy.cz

No a Schwarzenberg je jen Švejnarův kolega co hájí stejné zájmy někoho, otázkou ovšem je, jestli tyto zájmy jsou vždy shodné se zájmy naší malé ČR.

Pane Švejnare, pozdravujte soudruha Rockefellera!
10. 01. 2013 | 17:34

Admirál napsal(a):

AND - "Silný kůň" :):):)

Indiánské jméno.
10. 01. 2013 | 17:37

Gru napsal(a):

Maximus

Výtečné! Díky za shrnutí.
Zbývá si povšimnout, že Bursíkova partaj, která tolik prosazovala Švejnara na Hrad, měla v tu dobu ve svých řadách - Schwarzenberga...

P.S. Doufám, že Svejnar dal svým dnešním doporučením Schwarzenbergovi konečný polibek smrti.
10. 01. 2013 | 17:47

lex napsal(a):

Pane Švejnare, co /kdo/ vás přimělo podepsat se pod komickou propagagitku ve prospěch tzv.knížete. Tento čimelický příbuzný mocného rodu, se protiprávně stal jeho hlavou. Byl adoptován jako dospělá osoba, což i v tehdejším Rakousku vyvolalo diskuze. Ve většině zemí světa je to nemožné. Po r.1989 se chytře vrátil do Československa a s pomocí zejména Havla se mu podařilo v restitucích získat část majetku Schwarzenbergů, přesto, že tomu brání speciální zákon z r.1947. Majetkem jeho pravé rodiny byl při jejich odchodu do emigrace zámeček v Čimelicích s přilehlým velkostatkem a lesními pozemky. Média dodnes mlčí o soudních sporech s pravou dědičkou rodu Schwarzenbergů paní Petzoldovou, které se táhnou již 20 let !
Komická je i médii živená legenda o jeho pomoci českému disentu, za což byl odměněn Havlem funkcí tzv.kancléře na Hradčanech. Jeho tchán byl svého času aktivním přívržencem nacistické III.říše. Hl.důvodem proč ja kníže v současnosti nevolitelný je jeho angažmá v pravicových vládách, které stojí na politické korupci a sprostotě !!!
P.S. Volte j.Dientsbiera, je představitelem slušného a nezatíženého politika na naší politické scéně !
10. 01. 2013 | 18:00

Maximus napsal(a):

Gru

Hrají tady s námi mocenské hry s hlavním režisérským stanem v USA. Vždyť soudruh Dlouhý z Golden Sachs také doporučil Schwarzenberga. Ne, nebojte se, nejsem komunista a ani vyznavač socialismu, jen sleduji kdo je kdo a jaké tady určití lidé zastupující jisté elity mají zájmy a jakým způsobem se o to snaží. Česko je jen taková větší nepotopitelná letadlová loď pro některé "skupiny" především v USA, ČR je jen malá a nevýznamná země v blbém (pro nás, prostoru). Zkrátka určité vlivné skupiny, které zde nemohu jmenovat si hrají své hry a nyní do toho zapojili naše občany a vymývání mozků zmatených občanů pokračuje zběsilým tempem. Volte koně! Ten má alespoň svojí hlavu.
10. 01. 2013 | 18:01

Miracle napsal(a):

Čím to je, že když čtu nebo slyším jméno Schwarzenberg naskočí mi okamžitě jméno Kalousek. A to už nejde o žoviálního a roztomile žvatlajicího dědulu s fajfkou, který snad spí i ve stoje.Tento pan s pláckou své loutky na klopě, je velmi, velmi nebezpečný. To předvedl už mnohokrát a všichni jsme pocitili jeho pokusy na sobě.
Slyšel jsem, že se připravuje druhý dil oskarového filmu "Králová řeč". Tentokrát to bude "Knížecí řeč". V hlavní roli prý bude hrát dědula a protože připitomělé televizní seriály jsou už přeplněné umělci, všichni se mohou přetrhnout, aby se mu zavděčili a mohli se v tomto filmu hrát jako kompars.
10. 01. 2013 | 18:01

Silvie napsal(a):

To určitě!!!!
Hlavně je zajímavé,že se toho "sympaťáka" nikdo neptá, kdo sponzoruje jeho kampaň.
Sevilní novináři doráží na Zemana a Fischera a tady taky jejich odvaha končí.

Vsadím boty, že penzisti budou jeho jasnost volit jako diví-ještě si pamatují kampaň dědka s bábou(já taktéž) a studenti se možná rozpomenou na školné.
Mládež má nový idol-Náčelníka.

Kdybych si musela vybrat, jestli Náčelníka Siouxů nebo šlechtice, tak radši toho pokérovaného.
10. 01. 2013 | 18:03

Al Jouda napsal(a):

Knížepán se zkompromitoval spoluprací s Nečasem a s Kalouskem, takž je možno ho volit pouze jako menší zlo než je Zeman v 2. kole. Jinak když se všichni sjednotíme na volbě Jiřího Dienstbiera, tak se ani 2. kolo voleb konat nemusí !
10. 01. 2013 | 18:04

Maximus napsal(a):

lexi

Díky za to, že se nebojíte říci svůj názor, od Vás to má váhu!
10. 01. 2013 | 18:05

nels napsal(a):

Al Jouda
Na tom komouškovi se nikdo neshodne, naštěstí.
10. 01. 2013 | 18:06

Silvie napsal(a):

Maximus
To trapné předstírání našich "elit" ,že je kníže jediným čestným a mravným politikem v téhle prohnilé zemi a s Kalouskem se náhodou potkal,jim fakt může sežrat jenom totální mimoň.

Kdo s čím zachází, tím taky schází.
Slušný člověk nebude v jedné straně s takovým gaunerem,nemlich aby mu ještě dělal krytí. Slušný člověk by totiž Kaldovi nepodal ani ruku,natož aby markýroval ,že je šéfem jeho zparchantělé strany.

Kníže má v pácu ještě další restituce a proto potřebuje Českou republiku v hodně submisivním postaveni ve vztahu k unii.
A jako outsider zchudlé větve rodu by se rád v rodinné historii prezentoval aspoň prezidentským postem,když už i k majetku přišel všelijak.

Kdybych nevěděla,že se v politice pohybuje již mnoho let, řekla bych -amatér.
Jeho vystoupení jsou propadák a trapas.
10. 01. 2013 | 18:12

Targus napsal(a):

To Pavla2:

Jak to, že má Dienstbier VŠ?
Jak to, že má VŠ i Havlův brácha Ivan? Synáček z perzekuované rodiny?

Máte vysvětlení?

Jak to, že mám dvě maturity a můj strejda byl v SS a další početné příbuzenstvo ve Wehrmachtu?

Není vám už z toho blbě?
10. 01. 2013 | 18:15

Maximus napsal(a):

Silvie

Trefa a přesně na komoru! Jen mě zaráží ta jejich nenažranost a nenasytnost, pořád mají málo, to je opravdu neskutečné. Ovšem církevními restitucemi tomu dali korunu a tomuhle zmatenému národu vymáchali čenich v kaluži a ještě mu jej přišlápli!
10. 01. 2013 | 18:20

fikus napsal(a):

ten Kódl má ale tah, jaký trumf ječtě přijde.
Škoda p. Švejnar, měl jsem na vás vcelku pozitivní názor
10. 01. 2013 | 18:22

Targus napsal(a):

To Jan Švejnar:

Co vám Kája slíbil? Místo pucfleka v jeho kanclu? Nebo židli v dozorčí radě ČEZ-u?
Já bych mu to sesmolil i za angažmá Zefýra. To je takový mamlas, co otvírá vchodové dveře.
10. 01. 2013 | 18:22

Reveil napsal(a):

Silvie

Jakýpak "kníže"? Ne ,že jím nyní není, nebyl jím vůbec nikdy. Narodil se dávno potom, jenco bylo šlechtictví zrušeno, jak v ČSR, kde se narodil, tak v Rakousku, kde má rod svou "centrálu". V Rakousku mu veřejně nikdo "kníže" neřekne, to se tam dodržuje (jiné je to UVNITŘ jejich paláce, tam jsou návštěvy instruovány tajemníkem že milostivou paní nesmí oslovit jinak než "gnädige Fürstin". Ale veřejně se tam ústava respektuje. A protože přisvojování titulů, na které není právní nárok, je hochštaplerství, nevidím příliš rozdíl mezi tímto kandidátem a panem Lukášem Kohoutovic.
10. 01. 2013 | 18:25

PB napsal(a):

Výzva k NEVOLENÍ prezidentského kandidáta Karla Schwarzenberga

Především bych chtěla upozornit, že Karel Schwarzenberg má již lidově řečeno "po sezóně". Prezident, kterému má být letos - v prvním roce funkčního období - 76 (slovy SEDMDESÁT ŠEST let), by měl užívat důchodu, svých kontaktů a zkušeností, ale již by se měl šetřit. Tělo je chatrná tělesná schránka a ani modrá krev (pokud tedy je) nezaručuje nesmrtelnost.
Pokud je tento svérázný politik zastánce spánku i v pracovní době za předpokladu, že "SE NIC DŮLEŽITÉHO NEDĚJE", myslím si, že to snad nepotřebuje komentář. Karel Schwarzenberg již ani logicky nemůže být tak výkonný jako před dvaceti lety, takže bych mu i ten spánek přála. To však musí vylučovat jeho kandidaturu.
Prezident - ať je sebelépe jazykově vybaven - je poněkud k smíchu, když neartikuluje jasně, ale má srozumitelné každé páté slovo. Je to také tím - opět připomenu jeho věk 75 let - že už ho každé mluvení také musí unavovat.
Navíc tu Karel dlouhá léta nebyl, nebydlel, chybí mu zkušenost a pouto s naší zemí.
A nejen Zdeněk Svěrák - člověk to rozumný - by měl být ve svých volbách "umírněný".
Karle, sypejte ptáčkům, choďte na hony, lítejte po světě. Ale pro český Hrad "by vás byla škoda".
10. 01. 2013 | 18:26

Mascotte napsal(a):

Sluhové, lokajové a Švejci dostali právo zvolit si vladaře. Ó bože, to je komedie. :)
10. 01. 2013 | 18:26

myrta napsal(a):

Trapné,p.Švejnare ,trapné od vás ,nic více,nic méně. Dlouho od vás ani řádečka,vidu ani slechu a teď nám vnucujete Knížátko.

Jsk jsem vám fandila při volbě Klaus/Švejnar,tak jste pro nás totální propadák a rozčarování. Volte si koho vy chcete a nechte to na nás....když už vy jste nepochopil,že zchátralá fyzicky i morálně osoba K.Schwarzenberga je to co nepotřebujeme.
10. 01. 2013 | 18:27

Lucifer napsal(a):

Jenoznačně, Karel je nejlepší volbou. Klause by z toho trefil šlak. To je taková malá přidaná hodnota. :-)
10. 01. 2013 | 18:28

mendys napsal(a):

Zvolte všichni Karla na hrad - tam ještě fakt Kalousek nebyl!
A Bakala s Hávou se už nemůžou dočkat!
10. 01. 2013 | 18:29

Souhlas napsal(a):

Ano pan kníže je fajn.To Beru !
10. 01. 2013 | 18:33

Gru napsal(a):

Přečtení reakcí pod tímto blogem mě trochu usmířilo s naší neradostnou dobou, protože jsem ani neočekával, že názor, že dotyčný lžišlechtic je osoba zdravotně i mravně nadmíru vykotlaná a tudíž pro výkon této role nezpůsobilá, bude tak široce sdílen.
10. 01. 2013 | 18:33

Petr B. napsal(a):

Nebyl Švejnar původním presidentským kandidátem ČSSD? Tak to si může sociální demokracie gratulovat, že ho nepostavila. Švejnar se buďto mstí anebo se celou dobu přetvařoval a snažil se dostat ke korytu za každou cenu (tzn. i přes kandidátku strany, s kterou nesouhlasí). Názory a hodnoty ČSSD a Schwarzenberga jsou naprosto protichůdné...na důkaz vyzkoušejte volební kalkulačku 2013. Aspoň vidíte, že můžou existovat ještě více mstiví lidé, než je Zemana.
10. 01. 2013 | 18:33

Silvie napsal(a):

Domnívala jsem se,že po velkém úspěchu Issové a Mádla už se další podobní imbe...... nenajdou.
Představte si, že se našli.

V Reflexu je video Vilhelmové s Dykem na podporu jeho jasnosti.
K tomu nemám co dodat-asi má na Táňu ten adolescent negativní vliv.
Už začínám mít osypky ze všech českých "umělců" a pisálků.
Oni tu servilitu táhnou s sebou jako železnou kouli už od těch festivalů angažované písně a normalizačních seriálů.
Nemohli by už konečně všichni zavřít hubu a nechat to zítra na lidech?
10. 01. 2013 | 18:35

honolulu napsal(a):

To je absolutne jasne, ze Svejnar je schopny a nebezpecny a ve SLUZBACH tech, kteri podrbali cely svet.

Nejzajimavejsi na tom je, ze krizi kterou globalizace zavinala mel pred nosem. Dearborn je kousek od Detroitu. Nejdepresivnejsi misto v cele Americe, ale on to "NEVIDI"....To je hrozny chlap. On si mysli, ze my nedame dohromady 2+2.

Na americkych universitach nikdy nemeli smysl pro realitu. (Krome technickych.) Za tragedie, ktere zpusobili socialnimi experimenty, nikdy neprijmuli zodpovednost.... Jsou pro smich technickym kadrum v USA.

Je on verny Americe nebo Cesku ? Nebo spise skupine specialnich zajmu ???....

Ne vsichni Amici jsou jako on ! ! ! (Nemam jiny pas nez americky a ten jihaoafricky je davno v popelnici po smrti
B.J. Vorstera.)
Diky pani Bobosikove se ceskym presidentem nestal. Jak by to legalne vysvetlil v USA je zahada - kdyby ano.

Cesi Vy ji DLUZITE ! (Pani Bobo, vas zachranila.)

Skupina usilujici o svetovladu vi dobre, ze knize kyvne na vsechno... Proto ho chteji.

Volte pani Bobsikovu, pokalite tim plany mocenske egoisticke skupine. Oni ji nemaji radi, protoze mysli samostatne a prohledla je.

Pane prof. poseroutko, nemohl by jste pro zmenu hajit zajmy zeme stale znasilnovane a zajmy lidu upracovaneho, bez perspektivy.
Vy jste prerozdelovac a budovatel druhych na expense svych.
Jednou se pendulum obrati a studenti vas napadnou.
10. 01. 2013 | 18:39

NE napsal(a):

Zoufalé komentáře primitivní části populace. Začínám mít skutečně obavy ze zvolení Zemana. To by byl skutečně horor. Prosím NE.
10. 01. 2013 | 18:40

Gudka napsal(a):

Petr B.

"Nebyl Švejnar původním presidentským kandidátem ČSSD?"

Nebyl. Švejnara úplně původně navrhl za kandidáta senátor KSČ Štětina a první politická strana, která se ho ujala, byla Bursíkova/Schwarzenbergova Strana zelených. Sociální demokracie se přidala teprve poté.
Tady bych se spíše než Švejnarově ochotě dát se podporovat ideově nekompatibilní stranou podivil Paroubkově krátkozrakosti vsadit na ideově i občansky cizího jedince. Vlastně začaly Švejnarovým neúspěchem i Paroubkovy neúspěchy, které vyústily až v rozchod s ČSSD.
10. 01. 2013 | 18:48

argun napsal(a):

Tak už i pampresor z Princeton Univerzity se zbláznil? A má nutkovaou potřebu sdělit nečesanému a nemytému lidu, co so má myslet?

Zvážil a nesjem ochoten. A přestaňte blbnout, pampresore. Nemáte to zapotřebí.
10. 01. 2013 | 18:53

XYZ napsal(a):

"Pravdoláskař napsal(a):
Midori
Má dobrou pověst ve světě. Důležitější faktor pro volbu de-facto nění. Prezident je funkce hlavně reprezentativní, což je nárok, který Schwarzenberg splňuje dokonale."

A nestačil by vycpaný Klaus? Přišlo by to levněji a nenadělal by tolik škody.
10. 01. 2013 | 18:54

mb napsal(a):

ježíši mariá švejnar ...
10. 01. 2013 | 18:56

dříve čtenář napsal(a):

Pane švejnare, myslel jste elita nebo jelita?
A jak to, že vy již za socdem nekandidujete? Vaše ješitné já se ozvalo?

Pro ne - díky vám jsme tam, kde jsme.

Plně si to zasloužíme.
10. 01. 2013 | 18:56

honolulu - svetlonos napsal(a):

Cesi neverte na tituly, to se dostane koupit.
Kdysi jsem si koupil titul "prince", kvuli hrabence, aby se mnou zapomnela....Titul profesora si ale NEkoupim !
Mel bych spatnou povest a kamaradi by mi nadavali. To je lepsi mit zaznam na psychiatrii nez byt prof. na DO-GOODER universite...

Jo, zapomel jsem vas informovat. Dearborn (Michigan) ma nejvice Machmetanu v cele Americe.
Kdyz je nejake misto zniceno socialnim experimentem, tak prof. utecou, tak jako z JAR. Svejnar utekl do NYC, aby nemusel nosit burku v Dearbornu....Svejnare, ja umim utikat lepe nez Vy a rychlej nez Zatopek. (Huuuu ha, ha, ha. az budeme utikat spolu, podrazim vam nohu.)
10. 01. 2013 | 19:05

Výzva k NEpodpoře napsal(a):

To NE

Jako zastupce "primitivní části populace" bych poprosil o nejake argumenty nikoliv o Zemanovi, ale o charakteru Karla. Vzdyt je to tak jednoduche, bod po bodu vyvracet tvrzeni oponentu, nejlepe s odkazy. Slibuji, ze se pak cele genialni casti populace vcele s Karlem omluvim.
10. 01. 2013 | 19:09

Petr B. napsal(a):

Gudko, to bylo ale v roce 2008. Myslel jsem tyto aktuální presidentské volby.
10. 01. 2013 | 19:20

český maloměšťák napsal(a):

Vážil jsem vážil...ale asi mám nějakou špatnou váhu.
Takže sorry...ale použiji raději hlavu a srdce.

Stejně mě ale mrzí, že z nás dělají hlupáky. Že tam zas místo inženýra Klaouska pošlou občana Schwarzenberga.
Takhle dělat z lidí voly ...to se dá zažít snad jen v Kraďákově.

Možná ještě ve Vatikánu.
10. 01. 2013 | 19:36

mamlas napsal(a):

Pavlas nespamuj!
10. 01. 2013 | 20:33

Nepražák napsal(a):

Pane autore,
dříve jsem si chtěl o Vás udělat nějaký obrázek, pořád bylo slyšet jakej jste uznávanej ekonom (v podstatě ekonomové jsou vždy hlavní viníci všech průserů).
Jenže ouha, ze všech vašich článků a vyjádření jsem si nedokázal udělat jinej názor než ten, že vaše rady typu "mělo by se šetřit, ale ne zas tolik či ušetřme výdaje ze státního rozpočtu ale nikomu nesnižujme dotace" mě přestaly brzo bavit.
Pro mě jste člověk, kterej si nechce nikoho rozházet a proto mnoha větami vlastně neporadí vůbec nic.
Bylo by zajímavé Vás vidět v přímé konfrontaci se všemi kandidáty, jak jim říkáte, proč je nebudete volit (až na vašeho favorita). To by ste se kroutil co.
10. 01. 2013 | 20:35

Gerd napsal(a):

Pane Švejnare,
kdysi jsem Vás podporoval proti prezidentskému kandidátu v. Klausovi, ale postupně jste moji podporu ztratil a tímto blogem jste moji volbu jen utvrdil. Karla Schwarzenberga volit nebudu. Kdo se spojí s M. Kalouskem, nemůže být dobrý člověk. Navíc si moc dobře pamatuji prohlášení před aférou Čunek. Můj hlas Karel nedostane.
10. 01. 2013 | 20:54

Jáchym napsal(a):

Nevím, proč se stále někdo zabývá tím, jaký by byl Schwarzenberg prezident, co by preferoval...

Výdyť není snad žádný jiný tak dokonale průhledný politik :
Založil stranu, ve které podle některých názorů rozhodují dva lidé - Schwarzenberg a Kalousek, podle jiných pak pouze Schwarzenberg.

Jestli jste obdivovateli výkonů současné vlády,volte Kalouska/Schwarzenberga.
Kalousek, současný faktický předseda vlády, je knížecí siamské dvojče.

Jedná podle jeho pokynů, s jeho souhlasem.
Uzurpace prezidentské funkce Kalouskem, či chcete-li Schwarzenbergem znamená další krok k likvidaci českého státu.

Podle mého názoru by byl Schwarzkalousek ještě horší variantou, než Václav Klaus, jakkoli se to zdá nemožné.

Je pravda, že Fischer by byl ve srovnání s ním neschopnější - a prosazoval by zájmy stejných skupin.
Ale alespoň by něco z destruktivních příkazů svých nadřízených snad zmrvil a devastace státu by pokračovalo o něco pomaleji.

To, že Švejnar Schwarzenberga preferuje, je ukázkou toho, jakým by byl prezidentem a jaké zájmy by býval hájil.

Schwarzenberg/kalousberg je trojský kůň.
Kalousberg by byl nejnebezpečnější prezident, jakého od r. 1918 naše země měla - a že už měla špatných prezidentů požehnaně !
10. 01. 2013 | 21:19

Libertad napsal(a):

Pane Švejnar,

při vší úctě k Vaší osobě se mi jevíte jako asociál, pokud podporu pana K.S. myslíte vážně.

Vám dopravdy nevadí, že K.S. je zodpovědný za S karty, za utrácení miliard při změně výplat sociálních dávek, za zavedení nucených prací pro čestvě nezaměstnané, kteří si i 20 let platili jistou částku za tímto účelem.
Pak se styďte.

Sidonio Libertad
10. 01. 2013 | 21:26

santawizard napsal(a):

Jiří Diensbier se klidně může stát českým prezidentem ,stejně jako se Stanislav Gross stal českým prenmiérem. Václav Klaus ,ale sklidil velkou popularitu.Už je z něho kult osobnosti.Kdyby kandidoval na prezidenta po třetí,určitě by měl další šanci státi se znovu hlavou českého státu. Proč ,ale nekandidoval Jirka Paroubek? Všichni aktuální kandidáti na prezidenta jsou velcí synové a dcery národa jako zemský ráj to napophled.Kdyby se např Karel Schwarzenberg
stal prezidentem ,tak by se mohl zároveň vyhlásit za českého krále.Tímto by se stal prvním bohémským císařem,který má toho lidem zvoleného prezidenta a Bohem vyvoleného krále na každé straně trůnu jako ten arijský čaroděj na burze býka a medvěda..Nebo by se stal prvním britským prezidentem a královna Alžběta by se stala první českou královnou?Republika a monarchie ,dva v jednom společném státě.Takový tatíček stát tu ještě nebyl.Prezident jako hlava státu a král jako srdcem státu.Vysoké a nízké napětí v nervech by se však muselo vyrovnávat s vysokým a nízkým tlakem v krvi.
Orgán,organizace a organismus by fungovali isomorficky.Kostlivec by byl jeho kancléř.Zbytek těla jako svalový a žlázový systém,respirační a trávicí systém by byli jako ministři pro obecní blaho a osobní prospěch nositele titulu.
10. 01. 2013 | 21:28

berkowitz napsal(a):

Jeden z Bilderbergu nepůjde proti druhému z Bilderbergu!
Jedno úsměvné foto, jak je to s tím Karlem a Hradem!
http://www.budovatel.wz.cz/foto-index/prezident_karel_gott-a.jpg
10. 01. 2013 | 21:36

David napsal(a):

"...Příští prezident může v našich životech a historii země sehrát velmi podstatnou roli...."

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Výběr z článku:

Parlamentnilisty.cz

Jasnozřivý poslanec: Lidé už zapomněli, koho kníže táhne za sebou

"...„Mně vždy pobaví, jak Kalousek říká, že TOP 09 je jediná strana, která nemůže být spojována z lumpárnami. To je pravda. Strana ne, ta je nová, ale ti lidé v ní. A dělají je dál. Takže ti inteligentnější, opravdu v uvozovkách, je budou volit dál. Vidíme plakáty Volím Karla, kde je s čírem na hlavě. To zabere na ty mladé. Pan Schwarzenberg má na plakátech, že stojí o podporu slušných a poctivých lidí.

Jak může stát o podporu slušných a poctivých lidí? Slušný a poctivý člověk přece vidí, co jste, pane kníže, do té sněmovny za sebou přivlekl.

Jestli to pan kníže nevidí a nemá zpětné zrcátko a neumí se ohlédnout, to se mi nezdá.

Slušní a poctiví lidé, pokud mají mozek, kteří jsou schopni ho používat, tak za panem Schwarzenbergem vidí rohy pana Kalouska.

Ať si dá raději pan Schwarzenberg na billboardy Kalousek na Hrad! To by mělo být jeho heslo, protože

to je to, co se na ten Hrad dostane, když pan Schwarzenberg bude zvolen.

Snad lidi nebudou tak pitomí, aby to Schwarzenbergovi hodili.“..."

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Jasnozrivy-poslanec-Lide-uz-zapomneli-koho-knize-tahne-za-sebou-259200

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

To co předvedl v kauze Čunek mně stačilo, abych si udělal názor na jeho charakter.

Odkaz - perfektní argumentace

proč Schwarzenberga NEVOLIT.

http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/ales-chmelar.php?itemid=18678

Než půjdete volit, zamyslete se.

Vybírejme si jen ze tří kandidátů, a to:

Jiří Dientsbier, Zuzana Roithová, Táňa Fischerová.

Jinak to bude cesta do pekel!
10. 01. 2013 | 22:26

hanah napsal(a):

No vy jste ten pravej.....
10. 01. 2013 | 22:59

antoni.n napsal(a):

Desiderius 10. 01. 2013 | 16:32

Souhlas

an
10. 01. 2013 | 23:29

antoni.n napsal(a):

Honolulu, a co by tak asi takto, přijeďte, uneste Bobošíkovou Bobošíkovi a odjeďte s ni na Honululu a tam se s budete to honolulu dělat až do zmrtvění.

Co Vy na to, honolulululu....
10. 01. 2013 | 23:33

maya napsal(a):

jsou jen dva kandidáti, kteří stojí za to, a to je Karel a Táňa.....jelikož Táňa uřejmě nedostane tolik hlasů, abby postoupila, volím Karla, ať se nakonec nemusíme rozhodovat mezi fišerem a milošem.....
10. 01. 2013 | 23:48

xxx napsal(a):

Sorry, ale ne. Jedno Kosovo stacilo!
11. 01. 2013 | 00:13

Martin1 napsal(a):

Jan Švejnar
Spoluobčane zalez a lehni!
11. 01. 2013 | 00:51

evix napsal(a):

zemedelec napsal(a):
Pane Švejnar.
Touhle agitkou jste úplně klesnul a nemůžu to pochopit.Takže ten Váš charakter,je na roveň Schwarzenberga.
.....................
No zírám, k tomuhle už nemám slov. Jdu spát............
11. 01. 2013 | 01:10

jozka napsal(a):

ad Má schopnost důstojně, avšak jasně prosazovat zájmy naší země.

Ze jsem tak smely... ktera ze to je?
11. 01. 2013 | 06:55

schlimbach napsal(a):

Ještě že tento člověk nekandiduje na prezidenta. Myslím, že o tom, kdo navrhuje knížete na prezidenta tento jejich postoj hodně vypovídá, když nejsou schopni ani přiznat, že kníže je zdravotně na tom špatně, je věkem za horizontem svých sil a svými postoji jak ve věci Kosova a dalších kauz se jasně postavil proti mezinárodnímu právu, spravedlnosti atd.
Nejsmutnější na tom celém je to, že si výše uvedené není schopen přiznat ani kníže sám.

Běžte do háje s podporou takových lidí -(

Prezident je hlavně o symbolech - která dynamicky rozvíjející se země má ve svém čele člověka na konci svých sil? Pro diskvalifikaci knížete měla stačit již jen jeho zmínka, že dal úplatek, aby se restituční řízení v jeho věci pohnulo rychleji.
11. 01. 2013 | 07:39

roman napsal(a):

Dnes jsou zajímavější názory pod blogem, než vůbec ne překvapivá podpora pana Karla Schwarzenberga od pana Švejnara.
Lidi asi fakt chtějí žít ode zdi ke zdi, když nejsou ochotni dávat si věci do souvislostí a nechají si nakukat každou blbost, kterou donekonečna papouškují dál.
11. 01. 2013 | 08:54

ventos napsal(a):

volit někoho, kdo je ve straně s Kalouskem a ve vládě s Nečasem, no fuj !!!
11. 01. 2013 | 14:13

SuP napsal(a):

"....Honolulu, a co by tak asi takto, přijeďte, uneste Bobošíkovou Bobošíkovi a odjeďte s ni na Honululu a tam se s budete to honolulu dělat až do zmrtvění.

Co Vy na to, honolulululu....,...."

To by mu pak asi nezbylo, než si honit lulu ....
není blbej.
11. 01. 2013 | 17:19

honolulu napsal(a):

Panove oni mi zablokovali computer a napsali vzkaz v hrozne ubohe cestine, ze uz psat nebudu......
Huuuuu ha, ha, ha,

A pani Bobosikove nelagalne sabotuji volebni kampan a blokuji na aktualne prispevky v jeji prospech. Oni ukradnou timto volby a pristi president, at uz to bude kdokoliv, bude temito cinny nelegalni....To je srandy kopec.
(Napsal jsem o tom vice na blogu pana Tozicky.)

A chovejte se slusne vy hrbati kanci. Tak se o krasne knezne ceskeho naroda pani Bobo nemluvi. Samozrejme, ze ji fandim a jsem jeji obdivovatel !

O tom blokovani napisem dopis Obamovi a Putinovi. Dale bude vytvorena osvetova legie z ceskych emigrantu v Orlandu nebo Tampe a ta bude informovat o srackach pripravenych pro narod k spolknuti. Narod z ktereho jsem vysel.
Dalsi Johannesburg z Prahy se delat nebude.....
11. 01. 2013 | 20:25

honolulu napsal(a):

Vsimli jste si, ze kdyz inzenyr, nebo architekt udela chybu, tak ho vyhodi a kdyz ekonom ci politik zdrbe cely svet, tak dostane povyseni, nebo "nobelovu cenu miru".

Proto zadny respekt pred autoritami. Navrhuji timto ukrizovat nekolik liberalnich levicovych politiku (pravdolaskaru) a hlavne profesoru....

Honolulu - velky rimsky Cicero - timto zada ceskou verejnost o volbu pani Bobsikove.
Do Schwarzenberga narazilo na krizovatce auto.... Zduraznuji, ze jsem to zatim nebyl....
11. 01. 2013 | 20:36

honolulu napsal(a):

Svejnare profesore, pro procisteni Vasi liberalni makuvky a vyhnani mentalni Dearbornske mlhy po prijezdu na Floridu Vam bude dana moznost seznamit se se strategii ekonomickeho genia minuleho stoleti B.J. Vorstera...
Kafe platite Vy....Dale musite zapomenout na Karla, aby jste se mohl vice venovat nejake Carle napr. profesorce z Bostonu. (Uci jazyky.) Tech profesorek je zde stale vice a vice a ja mam strach, aby z toho nebyl jednou konec sveta, kdyz se vzajemne nezneatrulizujete.
Prece se nemuzete stale pohybovat v pochybne levicove spolecnosti...
Vzdyt to ma nasledky....(Matouska sebou neberte, on ma nausnice cimz vzbuzuje strach. A profesora Franze take ne.) - (Asi jsem nebyl sam, kdo prezil horecky na Zambezi.)
11. 01. 2013 | 21:03

výbor bdělosti napsal(a):

Bestia triumphans

Špilberk už patří historii. K tomu co myslíš se hodí jiné hrady. Třeba Mírov.
11. 01. 2013 | 21:23

Karel Mueller napsal(a):

Zdravím pane honolulu,

tak teď jste mě pobavil 1. větou v minulém příspěvku. Můžete ještě dodat, že inženýr musí za pár tisíc podat výkon, kdežto sociolog může za pár melounů dojít k závěru, že problém nemá snadné řešení.
12. 01. 2013 | 00:38

To jsme si nepomohli napsal(a):

Tak podle profesora ekonomie Švejnara, knížepán a judaismus (po desetiletí profitabilního komunismu) v sobě naleznuvší Fischer "SEHNALI dost peněz, za které by někdo na nich něco nechtěl"?

Tedy Bakalovy milióny k knížecím miliónům a Chrenkovy milióny k Fischerovu londýnskému platu přes 400.000 měsíčně?

Viz. Švejnarovo vlastní zdůvodnění proč nakonec nekandidoval, ikdyž za minutu dvanáct, spolupracujíc s profláknutým Čunkem, která za to, že nesedí na Mírově vděčí knížeti a jeho flexibilitě s trikem jím placeného auditu čunkdiády, když si zde, na svém vlastním blogu Švejnar v září m.r. naříká:
"Známý český ekonom tentokrát na českého prezidenta kandidovat nebude. Nesehnal totiž dost peněz, za které by někdo něco nechtěl. „Kampaň je souboj vlivových skupin, a ne vizí,“ stěžuje si Jan Švejnar."

Takže jde, nejen podle ekonoma Švejnara, který m.j. pobírá přes 2 melouny ročně od ČSOB, o to sehnat peníze a také nejde o vize ale o zápas vlivových skupin. Švejnar doporučuje Bakalovy melouny a vlivovou skupinku kolem knížete.
12. 01. 2013 | 02:20

Jiří Pochman napsal(a):

Pane prof. Švejnare, děkuji Vám za tento příspěvek, pro Karla Schwarzenberga jsem byl rozhodnut a Vaše doporučení mě v této volbě utvrdilo.
A pokud byste se v příští volbě rozhodl kandidovat, můj hlas rozhodně máte.
12. 01. 2013 | 22:28

zdenek napsal(a):

Rád budu chodit týden bos, když budu vědět že tomu šišlavému, uslintanému Kalouskovu poskoku budou muset mou botu s prdele vyoperovat, zdar nazdar.
15. 01. 2013 | 18:07

Láďa Hulínský napsal(a):

Vážený pane profesore Švejnare,
vždy jsem si Vás vážil a především si přál,aby se má,ale i naše minulá volba presidenta,dočkala změny a Vy se posadil na jeho místo.Bohužel,byla to blamáž a ostuda.Celá volba.A nyní se za ta léta stalo to,co se stalo.Je to k nevíře,co se může v této zemi dít a co musí lidé prožívat za traumata každým dnem.
Čekal jsem,že do toho"půjdete"znova,zvolil jste opak.A proto jsem si přál,aby kandidoval Tomio Okamura,jako nová naděje.
Po Vás,to byl můj nejdůstojnější kandidát.
S tím,co nyní radíte,ovšem nesouhlasím.Vy jste se rozhodl jinak a Tomia Okamuru vyřadili i bez úplatků.Tentokrát s Vámi nesouhlasím.Jen to nejlepší.
16. 01. 2013 | 21:07

ildstre 1898 napsal(a):

Pane Švejnar, pan Schw. je marketinogová strategie opadlíků z KDU, kvůli kterým nejste teď prezidentem.
20. 01. 2013 | 17:35

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy