Nutná je změna stylu a image ČSSD!

30. 07. 2007 | 11:53
Přečteno 49291 krát
V nedávné době tisk přinesl zprávu, že nový člen ČSSD pan Dimun přišel s určitými návrhy, týkajícími se změny image sociální demokracie. Pro někoho je to zřejmě černá můra, že s takovými návrhy přichází právě pan Dimun (nevím proč), pro mě je to cenné Stejně tak uvítám jakékoliv návrhy každého jiného člena ČSSD.

Využívám v těchto dnech volnějšího pracovního režimu, abych se sešel s jednotlivými týmy pro modernizaci sociální demokracie. Slyšel jsem tak názory desítek členů těchto týmů na otázky spojené s novým přístupem ČSSD, např. ke střední třídě, k mladé generaci, ke změně image ČSSD, ke změně systému vnitrostranického vzdělávání, ke komunální politice, k rovným příležitostem atd. V příštích dnech vyslechnu záměry a návrhy členů některých dalších týmů a také oni vyslechnou můj názor na věc.


Cílem modernizace je modernita ČSSD, což znamená změnu kvality činnosti i stylu práce sociální demokracie. Půjde o to, více otevřít stranu novým myšlenkám, novým lidem a v personální práci umět využít lépe nežli dosud potencionálu úspěšných komunálních politiků ve veřejných funkcích i ve státní správě (po příchodu ČSSD do vlády). Jen tak se sociální demokracie může stát vážným konkurentem ODS, a to nejen ve volbách do Poslanecké sněmovny, kde se jí to pravidelně daří, ale také ve všech dalších typech voleb.

Bude-li ČSSD umět uskutečnit projekt své modernizace, bude schopna stabilizovat svou volební podporu - z dnešních vysokých volebních preferencí – ve volbách do Poslanecké sněmovny na volební výsledek mezi 35 až 40 %.

Veškerá činnost „modernizačních týmů“ ČSSD je zaměřena tak, aby výstupy z jejich práce sloužily také ke změně image této strany.

Změna image ČSSD bude probíhat v několika základních rovinách. Tou prvou rovinou, kterou musí sociální demokracie řešit, je odstranění odéru kryptokomunismu, kterým ji obestřela pravicová média a dnešní vládní strany. Základním úkolem v této souvislosti bude ukázat, že česká sociální demokracie nemá nic společného s komunistickým režimem, ani se starorežimní KSČ. Ale, že je to strana, která je také někde jinde nežli dnešní KSČM, která zatím nenašla plnohodnotné místo v současném politickém systému země. V zájmu svém vlastním i v zájmu levice jako celku by je ovšem měla KSČM hledat.

Sociální demokracie bude v této souvislosti věnovat velkou pozornost, větší než kdy v minulosti, vztahům k partnerským sociálně demokratickým stranám. Především pak k těm vládním. Ve středoevropském regionu jsou vládními stranami sociální demokracie německá, rakouská, slovenská a maďarská. ČSSD bude také usilovat, i s pomocí německé sociální demokracie, o navázání trvalých pracovních kontaktů s Demokratickou stranou Spojených států.

Naším záměrem je ukázat české veřejnosti velké úspěchy především evropského sociálnědemokratického hnutí a jeho mimořádný přínos k rozvoji Evropy, zejména pak jejího sociálního státu a životní úrovně lidí v posledních šedesáti letech.

Stálo by v této souvislosti také za to udělat srovnávací studii programů ČSSD a nejvyspělejších evropských sociálnědemokratických stran. Ukáže se, že tyto programy si jsou navzájem ve zdrcující většině otázek velmi podobné.

Ukážeme také oběti komunistického režimu z řad českých sociálních demokratů, počínaje někdejším předsedou Československé sociální demokracie Bohumilem Laušmanem. A připomeneme také významné osobnosti českých exilových sociálních demokratů, jakými byli V. Majer, B. Vilím, V. Bernard, V. Holub, J. Horák, P. Janýr,
J. Loewy a další a jejich úlohu v zápase o demokratický charakter republiky
po roce 1948.

Druhou rovinou, které se ČSSD bude velmi intenzívně věnovat (a vlastně tak již dlouhé měsíce činí), je postupné odstraňování odéru údajného spojení této strany s organizovaným zločinem a korupcí. Stratégové ODS rozehráli velmi důmyslně před sněmovními volbami, podle osvědčených zkušeností polské pravice, tuto kartu. V Polsku tato předvolební strategie pravice vedla před volbami k rychlé erozi politických pozic levice a ve volbách k totálnímu rozdrcení tamní levice.

Připomeňme v této souvislosti největší politický „ekrazit“ použitý politickými soupeři, tedy především občanskými demokraty, před sněmovními volbami, vůči ČSSD. Pitrem rozpoutaná pseudokauza Unipetrol. Krejčířovo blábolení o jím údajně zkorumpované ČSSD. Pseudoaféra M. Krause (dodnes nebyl vůbec obviněn z trestního činu). Prefabrikovaná pseudokauza biolíh a „zlatý hřeb“ volební kampaně: tzv. Kubiceho zpráva, plná absurdních a nikdy neprokázaných obvinění na adresu ČSSD a jejich představitelů. Ve vědomí voličů tyto pseudokauzy měly způsobit a také způsobily velké škody. Spojení údajně hrozící obnovy předlistopadového režimu, s údajným propojením ČSSD s organizovaným zločinem, obrátilo proti sociální demokracii před volbami významnou část středních vrstev a bylo zřejmě rozhodujícím faktorem volebního úspěchu ODS.

Velký význam bude při změně image ČSSD hrát také nově pojatá komunikace s veřejností prostřednictvím sdělovacích prostředků. Sociální demokracie bude muset najít živější, inovovaný způsob působení zejména vůči středním vrstvám, mladým lidem a Pražanům. Vyhledávat pro tento účel mladé a mladší lidi, kteří dají vyjádřením strany jinou formu a dynamiku.

Mou představou je, že se modernizačním týmům právě v těchto třech oblastech (střední třída, mladá generace, Praha) podaří navrhnout jakýsi akční plán konkrétních kroků a cílů pro jednotlivé zájmové skupiny občanů, který by se stal východiskem pro doplnění programu strany. A hlavně by se stal východiskem potřebných změn politiky české sociální demokracie na půdě parlamentu, ve výkonné moci státu (až bude ČSSD opět vládní stranou) i v jiných oblastech.

Politickým cílem ČSSD tedy je zachovat si podporu současné třetiny voličů a přitom získat voliče nové, ze společenských vrstev a skupin, které zatím byly vůči této straně, pokud jde o její podporu, zdrženlivé. Modernizace sociální demokracie je k tomu nezbytným nástrojem.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Bejkovec napsal(a):

Paroubek prikladem pro vsechny,kteri poskodili jmeno CSSD,mel by odejit.Nebot neni prolhanejsiho politika,ktery neco rozjede a pak zabrzdi a dementuje.To skodi.Velmi skodi.
05. 08. 2007 | 13:12

Anna napsal(a):

To fedorka
skvělý výběr citátů.Gratuluju.
Jesenská je z dopisů Kafkovi?
05. 08. 2007 | 14:39

-m- napsal(a):

To: fedorka
Citáty věru pěkné. Ale o komunismus se snad spor nevede...?
05. 08. 2007 | 18:04

Jan napsal(a):

Čssd by nejvíce prospělo, kdyby přestala pod vedením Paroubka kolaborovat s komunisty.To znamená nejprve vyhodit Paroubka,ale obávám se, že skutečný sociální demokrat v ČSSD není. Jsou to jenom trochu měkčí komunisti.
05. 08. 2007 | 21:26

stejskal napsal(a):

Dobrý den, pane Tivlasi,

nemohu mluvit za pana předsedu, ale z pohledu Aktualne.cz jeho blog v každém případě přínosem je. Já osobně jsem nesmírně rád, že se s námi předsedové dvou největších politických stran dělí o své názory.

Mějte se hezky.

Libor Stejskal
05. 08. 2007 | 22:37

nemam rad flakace napsal(a):

...myslim si ,ze hodne lidi v ceske republice netrapi ani to , ze jsou chudi, ale silene je stve , ze nekteri jsou bohati a na tomto stavi politika cssd a komunistu: rozestvavat narod, nenavist , zast,pevne verim , ze se levice jiz k moci v budoucnu nedostane!!!!!
06. 08. 2007 | 05:57

nemam rad flakace napsal(a):

pro sesmdesatnika: a podnikatele nejsou PRACUJICI? co to clovece meles?silna ekonomika statu se stavi predevsim na malem a strednim podnikani... uz aby ta komouska generace probehla pelhrimovskym kominem!!!!
06. 08. 2007 | 06:06

Anna napsal(a):

Dnes jsem se dočetla, že jste si najal pana Sokola, aby udělal pořádek v tom, že je vaše nová partnerka v tisku označována jako milenka.
Ráda bych věděla, jaký termín vám tedy vyhovuje.
Také bych chtěla vědět, zda vyřešení tohoto problému patří k pilířům nové politiky ČSSD.
06. 08. 2007 | 06:57

Cicero napsal(a):

Sociální demokracie především potřebuje jiného předsedu. Znám lidi, kterým je program ČSSD docela blízký, ale nevolí ji, protože v jejím čele stojíte Vy.
06. 08. 2007 | 08:19

Tazatel napsal(a):

Pane či soudruhu Jiří Paroubku,
máte na mysli změnu image Vaší strany ve stejném smyslu v jakém jste vyměnil legitimní manželku za onu stínovou?
06. 08. 2007 | 19:22

volič ČSSD napsal(a):

Paroubku, táhni už někam...
06. 08. 2007 | 20:01

petr napsal(a):

Když má ženatý chlap vztah, jak nazývat jeho ženský protějšek ? V případě pana Paroubka bych to nazval kamarádkou. Tak se věci asi mají.
06. 08. 2007 | 20:05

modernizace=blábolení napsal(a):

Můj pokus přečíst si článek selhal, takové fráze se zkrátka nedají číst, zrovna jako nebyly ke čtení "Soubory opatření ke zkvalitnění bla bla bla" z dílny KSČ. Je neskutečné,jak může tato strana mít takovéhoto předsedu. Jeho jedinou starostí je image a modernizace strany, správné názvosloví jeho milenky, asi by mu také slušelo soutěžení na písečku ve stavění báboviček a boření báboviček těch ostatních, možná by mohl získat medaili i v soutěži, kdo doplivne nejdál.Ale podstata věci mu uniká - politika je služba veřejnosti, snaha o blaho lidí, prosperitu státu, ne o imidž a správný barevný nátěr strany.
Malost této strany s duševním trpaslíkem v čele je nezměřitelná. A malost tohoto národa je asi také děsivá, když může takovýto člověk uspět ve volbách. Je mi z toho opravdu smutno.
06. 08. 2007 | 21:19

josef napsal(a):

pro fedorku! velmi hezke diky!!
07. 08. 2007 | 07:54

vanoce3000 napsal(a):

Nechci tady hodnotit konání pánů poslanců Melčáka a Pohanky, jen si myslím že v jejich případě skutečně pomohly rozhodnout ony zatuchlé zákulisní tlaky uvnitř poslaneckého klubu ČSSD, o kterých ustrašeně mluvili. Pokud někdo chce reformovat stranu tak by to měl "vyčistit" i tam. Pochybuji, že tím správným "svěžím vánkem" je zrovna pan Paroubek.
07. 08. 2007 | 11:00

ronin napsal(a):

soudruhu paroubku, směle vpřed.pod vašim vedením uděláte ze socanů takovou partaj, že i komouši budou modrat( závistí)KUPŘEDU LEVÁ!
07. 08. 2007 | 11:37

Michal napsal(a):

No soudruh Paroubek uz Image zmenil a spustil se se svoji mluvci tak ted jeste aby ho nasledovali i dalsi soudruzi z CSSD..LOL
07. 08. 2007 | 17:47

Soudruh Ivan napsal(a):

Drzime Vam vsichni palce pane Paroubku vydrzte..my vam verime, ze vycistite tu kapitalistickou zlodejskou chatru....uz jsem nakradl nejakej prapory a nastrikal je na oranzovo abysme mohli s Vama do pruvodu.
07. 08. 2007 | 17:52

Jiří Bezák napsal(a):

Vážený pane Paroubku, vytvářet novou image moderní strany ČSSD nemůžou staré struktury, ale nové, mladé, vzdělané a hlavně pro "věc" zapálené, a to s pomocí médií. Pod pojmem "Věc" je třeba hledat "SOCIÁLNO". Dobrý mediální obraz mohou vytvářet lidé, kteří nejsou zapleteni do korupčních afér, byť náznakem, kteří umějí dobře "smečovat", tj. s médii vycházet v dobrém slova smyslu, tzn. udělat si z médií přítele a ne nepřítele ( je to "sedmá velmoc"). Výborný mediální obraz získávají lidé, kteří mají vysoké IQ, skvělou vizáž, sportovního ducha a hlavně dokážou hrát roli, kterou jim média přisoudí. Na to je třeba dát velmi dobrý pozor! Už první mediální obraz může na na dlouhou dobu skreslit budoucnost politika! Je několik fint, které jsou předpokladem úspěchu v médiích. To však je na delší diskusi. Pokud budete mít zájem, mohu Vám pomoci navrhnout řešení. S pozdravem Jiří Bezák.
07. 08. 2007 | 18:31

jasanek napsal(a):

jirko ,jestli te ti tvi kumpani s cssd vyhodi, tak te berem potrebujeme oslovit par desitek tisic tupcu tvymi nicnerikajicimi proslovy!!!
PRACI CEST!
Dusan Jasanek, dopisovetel listu " RUDA VATRA"
07. 08. 2007 | 22:48

woodoo napsal(a):

Kecy, kecy, samé kecy, Potroubku !
Kdyby ta modernizace ČSSD byla míněna vážně, tak by byl ze strany už dávno vyhozen regulovaný nájemní arciparazit Křeček.Takže nehovořme o nějaké modernizaci ČSSD (to je čirá blbost) ale o "překabátění" KSČSSD !!!!
:-)))
08. 08. 2007 | 00:02

luk napsal(a):

Už je na čase jasně ukázat veřejnosti, co je ODS a co jí v tomto státě jde.
Odpovězte si na otázky, proč dělá ODS následující kroky:
- nechce mezinárodní zatykač v ČR
- nesouhlasí s odběrem DNA recidivistům
- nechce registrační pokladny
-nechce kolkování lihovin, cigaret
- navrhuje snížit tresty za velkou hospodářskou kriminalitu
- umožňuje nerespektování rozsudků
- rozprodává zdravotnictví
- nechce státní maturity
- nechce referendum
- ignoruje předvolební sliby- viz smlouva s voliči
- používá fašistickou terminologii
- dělá vše proti EU
a odmítá cokoliv, co směřuje k právnímu státu a k pořádku
-za všech, kdo má jiný názor dělá nebezpečné bolševiky
- peníze staví nad veškeré hodnoty
- proč jsou běžní občané, kteří byli důležitými voliči, nyní jenom lůzou, která se má starat sama o sebe a neotravovat atd.
08. 08. 2007 | 09:37

Jana napsal(a):

Pane Paroubku,docela "mlžíte"a nevěřím,že to maslíte"upřímně".Vy chcete změnu?Pro koho?Byla jsem 10 let členkou vaší strany
,angažovala jsem se a věřila,že mám právo přemýšlet.Pracovala jsem na ÚS ČSSD v době,kdy předsedou strany byl PhDr.Špidla,JUDr.Gross.Později jsem pro vás pracovala na ÚVČR jako as.
protokolu.Jen proto,že jsem v únoru 2006 zaslala na Váš e-mail Návrh řešení nezaměstnanosti ve státě,byla jsem následující den ředitelem kanceláře premiera propuštěná.Pan Birke neocenil moji snahu pomoci.Jak se chováte k vlastním lidem jsem poznala na vlastní kůži.Jde o podstatu nikoliv image.Jana.
08. 08. 2007 | 10:30

Jana napsal(a):

Omlouvám se za překlep..Myslíte
Téměř 2 roky jsem nemohla najít práci,díky tomu kde a pro koho jsem pracovala.
Musíte změnit myšlení-nitro,nikoliv kabát.....
08. 08. 2007 | 10:34

pgjed napsal(a):

NECHYTRÝ PANE PAROUBKU.

Všemi těmi odéry, o kterých píšete, socdem nikdo neobestřel. Obestřela se sama svým každodenním jednáním, které ze socdem dělá nedůvěryhodnou smečku bývalých bolševiků, osmašedesátníků a levičáků různého střihu, které spojuje jen touha po moci. U jednoho odéru bych se rád zastavil. V případě komunismu nejde o odér ale o smrad, ba puch, který vane z české socdem hístoricky. Nejenom, že po r. 45 to byla socdem, která nahrávala bolševikům do té míry, že si mohli upevnit pozice v bezpečnosti a armádě. Mnozí socdem připravovali únor spolu s bolševiky. Ti pak, kteří po únoru nalezli do KSČ byli stejné, nebo horší svině, jako ti nejagresivnější bolševici a mají pařáty zbrocené krví, stejně jako různí grebeníčci. Dnes je to pak vedle různých kariéristů z ODS především socdem, která křísí a resuscituje mrtvolu KSČM! Dokud nebude socdem schopna předložit a realizovat moderní nemarxistický sociální program, založený na práci a férovém rozdělování výnosů místo na vykrádání příjmů těch pracovitějších a úspěšnějších a na bezbřehém rozhazování, bude to pořád jenom bolševické béčko. A s vámi v čele zvlášť!
08. 08. 2007 | 16:54

Tomáš napsal(a):

Pane Paroubku, pro ČSSD by bylo nejlépe, abyste zmizel z politické scény. Pro národ rovněž. To by bylo nejsnažším vylepšením image té partaje.
08. 08. 2007 | 17:51

bara napsal(a):

,,Šéf sociální demokracie Jiří Paroubek prostřednictvím svého právníka Tomáše Sokola poslal do bulváru rozhořčený dopis, ve kterém žádá, aby se jeho milé Petře Kováčové neříkalo milenka, ale přítelkyně. Prý proto, že milenka zní hanlivě."

Pan Paroubek to mysli s novou image vazne.
08. 08. 2007 | 19:30

stejskal napsal(a):

Pane pgjed,

zvýrazňování příspěvků psaním celých textů velkými písmeny odporuje Kodexu diskutujících http://blog.aktualne.centru... . Proto jsem je smazal.

Prosím, abyste se toho napříště vyvaroval.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
08. 08. 2007 | 19:32

Sláva napsal(a):

Vám stálo zato ten blábol číst? Ztráta času.Už jen nadpis jasně dokazuje blábol. Změna!? a s Paroubkem!? Notak, No tak.
08. 08. 2007 | 23:02

Josef napsal(a):

Bože, pane Paroubek, co šechno chcete modernizovat? Stranu, aby se co nejvíce podobala komoušům, teď už i český jazyk a vymýtit slovo milenka. Kdo ho použije snad neskončí na hranici nebo ve vašem gulagu! Co to má vaše strana v čele za tajtrlíka, který neuznává výsledky voleb, názory oponentů, výsledky vyšetřování - mimochodem, mám čím dál větší pocit, že aféra Čunek byla z vaší (schválně malé v - protože si vás vůbec nevážím jako člověka) dílny. Připadá mi, že si myslíte, že do toho kažkdý zasahoval jako vy. Ještě, že nad ním nezaplakal Kočka. Nabyl jsem názoru, že komunisti a jejich přisluhovači jsou nereformovatelní!!! Strana pod vaším vedením jde k bolševismu, autokracii a to je asi ta modernizace.
08. 08. 2007 | 23:19

K4my napsal(a):

to all: Kritizujete na vlade CSSD male veci, jen si ale neuvedomujete ze vlada mela dulezitejsi veci na starosti a vysledky ma za sebou pomerne slusne. Paroubek u moci moc dlouho nebyl tak nemuzete cekat ze zalepi vsechny diry okamzite kdyz mel dost problemu udrzet rozvracenou CSSD u moci, nepovedlo se ani se nedivim, jeste vetsi korytaci se dostali k moci, zmanipulovali volby, presne jak rikal paroubek a ted to tady mate... Nemusim skoro zadne politiky, ale pravdou je ze ikdyz sem spise pravicove zalozeny, Paroubekl ma me sympatie stejne jako Rath a jini a jsem pro mensi zlo volit CSSD... Si totiz vetsina naroda nevidi do huby a mysli si ze jim bude padat modre z nebe... ted uz rozumim kampani ODS... Modre z nebe... vidime vysledky.... jen pokrytec totiz neumi a nechce porovnavat. Zkuste si vest vladni stranu a resit UPLNE vsechno jen jak si nekdo v komentari usmysli ze je spravne!
09. 08. 2007 | 06:31

K4my napsal(a):

to sejdeme se v pekle: Nevidim ze by sme se meli nejak stastneji.... Oznacil bych te sprostym slovem, ale jsi jeden z mnoha co ceka na modre z nebe ;) cekej... ale beze me to radeji pojedu na dalsi semestry do USA nez tady ztracet cas.. obvzlaste s lidmi jako ty, nicim si nikdy statu neprispel, ba jen ublizil tim ze volis nejvetsi zlo...
09. 08. 2007 | 06:34

Vasil napsal(a):

Pán Paroubek, mám pocit, že nemyslíte na pracující lid a další proletariát,ani na cikány, ale na svoje břicho.Chápu, že u nás,olašských cikánů to je dědičná záležitost, ale tak s tím něco udělejte.
09. 08. 2007 | 09:15

erb napsal(a):

Poslechl jsem si záznam tiskovky státního zástupce pana Salichova. V závěru uvedl, že mluvil s panem Čunkem. Proč vlastně s panem Čunkem jednal a mluvil, když tento státní zástupce dostal za úkol zaujat stanovisko k postupu vyšetřovatelů, případně k postupu státních zástupců v celé kauze???
09. 08. 2007 | 09:49

bara napsal(a):

to erb
Spadl jste z visne???
Zalobce Salichov pana Cunka vyslychal - tedy s nim i mluvil.
09. 08. 2007 | 10:02

diversion group napsal(a):

je mi 24 a tomu co říká pan Paroubek rozumím, což u hodně dnešních nagelovaných politiků postrádám...
Nikdy jsem ještě nevolil :((
Ae faktem říct, že důvěra patří panu Paroubkovi, jak mu to říkate /qasimodo/, pash i přes tyhle veškeré narážky atd mám pocit, že pan Paroubek dělá práci politika /vždy slušného, připraveného, ne třeba horolezec nebo pan prostředníček Rambo..../ Přeju zdar k modernizaci :))
09. 08. 2007 | 12:15

vanoce3000 napsal(a):

Třeba to byl nápad té jeho nové přítelkyně.
09. 08. 2007 | 12:18

Jindra napsal(a):

Vzhledem k tomu, že vše okolo vás pečlivě analyzuje pan Dimun, zatím váš partner, časem množná zaprodanec, rád bych mu zde poradil, kdo je největší BALÍK REFOREM pro ČSSD. Kdo nejvíc uškodil své straně od jejího vzkříšení, kdo zavedl aroganci moci do politiky, odtud se přenesla do tisku a z tisku do všedního života. Kdo se jako balík chová a chce aby se do jeho parnterského života nahlíželo citlivě, s pochopením, nearogantně a ještě si to chce vynucovat přes advokáty. Probůh pane Dimune, poraďte mu, ať se zbalí a nedělá ostudu sobě ani straně. Je směšný.
09. 08. 2007 | 12:46

Zízí napsal(a):

pro ANNu:
..........vtipné, výstižné, většinou to tak dopadá.
Každý k tomu svému. Není třeba si na něco hrát. Pobavila jsem se.
09. 08. 2007 | 13:38

M.M. napsal(a):

Pane Paroubku, každý nemá odvahu přiznat se k nové lásce před celým národem. A každý na mladou krásnou přítelkyni nemá. Zatímco mnoho jiných manželkám lže a podvádí je tajně, navenek si hrají na dokonalé manželství,oceňuju, že nejste pokrytec.
09. 08. 2007 | 16:09

Ondřej scheuch napsal(a):

Pane paroubku jestli chcete změnit tvář ČSSD (nebo image,pokud možno imidž,moc pěkné)Tak se slečnou Kováčovou opusťte politiku.Děkuji předem za kladné vyřízení mé žádosti Ondřej Scheuch
09. 08. 2007 | 17:53

Hugo napsal(a):

Tak tak, je nutno změnit image. Ale zatím se Vám daří měnit ČSSD ve stranu stárnoucích obšourníků, což asi není image nejlepší ;-).
09. 08. 2007 | 21:19

Jan Jemelka napsal(a):

Soudruhu Paroubku nenechte se znechutit temi kafrajicimi kecalky.Jak jsem slysel Topolanek udelal rafinovany politicky tah - chce se vratit k manzelce.To by chtelo nejaky stejne rafinovany protitah.Aby vsichni kecalci zezelenali zavisti a prestali se otirat o vas.Kazdemu soudnemu cloveku je jasne ze Topolanek se s vami nemuze ani z daleka rovnat.Na to nemali ani vetsi pisti v CSSD a v ODS uz vubec ne.
09. 08. 2007 | 21:40

Jan napsal(a):

http://polanecky.blog.idnes...
to si přečtěte, já slzel smíchy
09. 08. 2007 | 22:20

bara napsal(a):

to Jan
dekuji za typ.Moc jsem se pobavila. Dobrou noc.
09. 08. 2007 | 22:24

jarryd napsal(a):

Modernizace ? Nejake paralely z minulosti by tu byly. Z ust Jyriho zni stejne , jako z ust komunistickych funkcionaru minuleho rezimu.
10. 08. 2007 | 09:41

byvoj napsal(a):

Paroubku, vaše ochranka stojí každý měsíc tisíce , nožná statisíce korun. Pan škromach na vašich stránkách tvrdí, že si ji platíte sám. To máte hodně našetřeno.
10. 08. 2007 | 10:42

hawk. napsal(a):

Opět jsem to všechno poctivě přečetl a jsem potěšen, že cca 80 % zdejšch diskutujících rudému vzteklému buřtovi Paroubkovi nevěří, ať už pro to, co dělá teď nebo pro to, že byl za sociku nomenklaturním kádrem KSČ, i když byl v jiné straně, kolaborující v Národní frontě s KSČ.

To M.M: Není pravda, že Paroubek není pokrytec, je to jeden z největších pokrytců naší politické scény. Na konferenci uvádí, že nikdy nebude dělat koalici s KSČM, přičemž se odvolává i na Bohumínský kongres, ale hned po volbách se raduje, že má 100 hlasů ve sněmovně, koalici neudělá aby byl nečitelný, jen využívá 100%ně hlasy komunistů.
Co se týká jeho milenky, tak se k tomu chlapsky nepřiznal, jak říkáte, jen mu nic jiného nezbylo, když se objevily fotky v Blesku a MF Dnes, kde vyšlo najevo, že se s milenkou tahá tajně už přes rok.

Paroubek je prostěčlověk, kterému slušný člověk nevěří ani dobrý den, natož jeho scestné iluze o modernizaci ČSSD s ním v čele.
10. 08. 2007 | 10:58

rebeka napsal(a):

Vážený pane Paroubku je mi líto, že mne nutíte ke kritice vaší osoby, ale domnívám se, že byste měl odejít z veřejného života do soukromí a žít jako běžný občan.Je nevkusné co provádíte ve svém osobním životě navíc nemůžete být vůbec soudný muž!je to pro mne naprosto šokující pohled na vás a vaši současnou přítelkyni i když lidsky je to pochopitelné.Jako veřejná osoba ovšem nemáte dostatek morálních kvalit!!!A pokud vám není jasné jako muži o čem je váš současný vztah,jako normální muž, který pracuje v běžném povolání byste neměl šanci u takovéto dámy a to prosím bez urážky no prostě odejděte si vychutnávat své štěstí jsem velmi zvědavá jak dlouho....
10. 08. 2007 | 14:25

svorcikjaroslav@seznam.cz napsal(a):

Vážený pane Paroubku, velmi pochybuji, že to budete číst. V tom kvantu odpovědí to snad není možné. Tento systém komunikace je asi neperspektivní. Každému diskutujícímu dává anonimita křídla.
Přestože nejsem Vašim příznivcem, odsuzuji tu žumpu. Nenechte se otrávit a vězte, že stejně sprostě se vyjadřují odpůrci "modrých ptáků". Nenechte se otrávit. Já osobně pokládám za slušnost psát pod svým jménem a neschovávat se do anonymity.
10. 08. 2007 | 18:30

někdo napsal(a):

Paroubku,utněte tu debatu, věřím, že většině občanů je z Vás z l e ....
10. 08. 2007 | 18:49

Ada napsal(a):

Socani opravdu potřebují změnu!! Takže Jiříku, sbal si tu svou nabíječkua, svých pět švestek, a koukej konečně VYPADNOUT!!!
10. 08. 2007 | 19:39

pepa napsal(a):

Soudruhu Paroubku, jak hodláte skoncovat s Altnerem?

Bude to Orlík nebo Mrázek?

---------------------------
ČSSD musí být zničena.
10. 08. 2007 | 21:56

místečák napsal(a):

pane Paroubku, nejlepší image čssd bude tolerantní opozice...mělo to začít gratulací ods za vyhrané volby...ted už s Vaší imagí nic moc nezrobíte...
11. 08. 2007 | 02:56

cenzor napsal(a):

cenzore! jak to ze zde nekonas? ve spouste prispevku je urazen autor blogu a ty nic! oznaceni puchejr, soudruh, agent ROKO jsou zjevne urazky a je to v rozporu s KODEXEM!!! zjednej napravu.
11. 08. 2007 | 14:13

bobek napsal(a):

a životní družku také novou ale né milenku co by tomu řekli ti dole
12. 08. 2007 | 08:33

Jirka..ale na některé jmenovce se stydím napsal(a):

Je to opravdu galerie "umělců" Paroubek, Rath, Sobotka, dočasně uklizený Kraus, Tvrdík .... U některých z nich se obtížně odhaduje zda jsou tak omezení, nebo naopak tak chytří (pro sebe). Reformovat stranu, zlepšit její image, určitě ano! Ale Paroubku, nepředpokládám, že se chcete pustit výnosného korýtka, naopak chcete stále víc a víc pro sebe i pro své "bratry v triku", takže opět jen mediální bublina. A jak to bylo s velice podivným a nestandartním nákupem rozsáhlých spekulativních pozemků pro Vaši stále ještě současnou manželku.Místní neměli proti Vám šanci. Těm nešlo o spekulaci! Paroubková alias Paroubek dostali přednost. Tvrdil jste, že to není Vaše záležitost. Patří i tohle a desítky a stovky Vašich podobných případů a korupčního jednání k Vaší Image :
Paroubku, je mi z Vás smutno, no spíše hodně špatně.

Jirka
12. 08. 2007 | 08:50

straka napsal(a):

Včera jsem si přečetl v MF rozhovor s J. Paroubkem. Je fantastické, že tato tragická postava naší současnosti dokáže udělat politikum i z tak osobní věci jako je rozvod. Jeho pažvejky o tom jaký je borec, že se během 3 měsíců dokáže rozvést a znovu oženit a že Topolánek to nedokáže ani za 3 roky jsou opravdu perverzní svojí samolibostí a ubohostí. To je asi ten modernizační a inovační přístup.
12. 08. 2007 | 09:27

dan napsal(a):

12. 08. 2007 | 10:34

bill napsal(a):

kolik stojí vaše ochranka a kdo jí financuje?
12. 08. 2007 | 11:11

Ladic napsal(a):

Dělat z komunistů neustále strašáka je stupidita, řekl v sobotu novinářům v souvislosti se svým prohlášením, podle něhož by ČSSD v budoucnu mohla vládnout společně s KSČM. Podle Jiřího Paroubka už nejsou časy Sovětského svazu nebo Kominterny a komunisté si nemohou přát být neustále v izolaci. „V našem zájmu je, aby i tato strana byla integrována do demokratického politického systému země“ (ČTK, 23. 4. 2005).
12. 08. 2007 | 13:25

Ladic napsal(a):

*Podle zápisu ve svazku StB jste se s nimi setkal třikrát, ne jednou, jak jste v minulosti uváděl. Na kolik schůzek si tedy vzpomínáte?

Podle stylizace vaší otázky mám pocit, že jsem u výslechu. Doložil jsem jasně dvěma dokumenty, že jsem nikdy nespolupracoval se Státní bezpečností. Tím je z mého pohledu celá záležitost uzavřena. Obě lustrační osvědčení najdete na webových stránkách http://www.mmr.cz pod hlavičkou tiskové zprávy. Já jsem materiál, který údajně máte k dispozici, nikdy neviděl.
* V jednom zápise se píše, že jste odsuzoval osoby s protisocialistickými názory, zvláště z okruhu Charty 77. Proč jste je odsuzoval?
Nejsem si vědom toho, že bych něco takového dělal. Údajný zápis jsem nikdy neviděl, a považuji ho tedy za naprostý výmysl.
* Odkud znala StB jméno vašeho papouška Roko, podle jehož jména jste byl ve svazcích veden?
Papouška přinesla do manželství moje žena. Již několikrát jsem uvedl, že opravdu netuším, jak papouška mohla Státní bezpečnost znát. …
* Podle zápisu StB jste na první schůzce spolupráci neodmítl, naopak jste ji přislíbil a domluvil se na další schůzce. Co vás k tomu vedlo?

Znovu opakuji, tento materiál jsem nečetl, a ani číst nechci. Je od začátku až do konce nevěrohodný. Žádnou spolupráci jsem nikomu nikdy nepřislíbil …” (MfD, 27. 4. 2005).
12. 08. 2007 | 13:25

Ladic napsal(a):

Sociální demokraté, povzbuzeni lepšícími se výsledky v průzkumech, už plánují, že by i po roce 2006 chtěli dál vládnout - třeba i menšinově a za cenu otevřené podpory komunistů. „Mohlo by to být třeba tak, že KSČM při hlasování o důvěře vládě opustí sál,“ naznačil cestu premier v televizním duelu s M. Grebeníčkem.(MfD, 22. 8. 2005).
12. 08. 2007 | 13:27

Ladic napsal(a):

LN Pravicoví senátoři navrhli zákaz propagace komunismu a nacismu pod trestem až osmi let vězení. Vy se k nim připojíte?
Ta novela by znamenala i to, že by komunistická strana ani nemohla kandidovat ve volbách, protože by prostě nemohla vést svoji volební kampaň. Já nemůžu s takovýmto návrhem souhlasit. Považuji ho za nemoudrý a politicky stupidní.
12. 08. 2007 | 13:27

Ladic napsal(a):

ČSSD s pomocí komunistů a unionistů dokázala odvolat Vlastimila Tlustého z dozorčí rady České konsolidační agentury. … Komunisté mají za svou pomoc vládě dostat odměnu - vůbec poprvé by se do agentury, která spravuje státní podíly ve firmách a obchoduje s těžko dobytnými pohledávkami státu v řádu miliard korun, měla dostat komunistka Zuzka Rujbrová (MfD, 3. 2. 2006).
12. 08. 2007 | 13:28

Ladic napsal(a):

Jiří Paroubek si chce z komunistů "vychovat" koaličního partnera. Po letošních volbách s nimi ještě není ochoten ve společné vládě zasednout, po těch dalších už možná ano. Premiér v rozhovoru pro HN říká, že přivést KSČM do vlády je jeho dlouhodobý plán: „Měl bych chuť je zatáhnout do systému naplno” (HN, 26. 5. 2006).
12. 08. 2007 | 13:29

Ladic napsal(a):

Premiér Paroubek odpověděl na otázku Hospodářských novin, zda čte komunistické Haló noviny, takto: „Já je čtu pravidelně, stejně jako čtu třeba Lidové noviny. A řeknu vám, že mi je mnohem hůře z Lidových novin” (LN, 27. 5. 2006).
12. 08. 2007 | 13:30

Ladic napsal(a):

http://www.cssd.cz/dokument...
Jan TUNA, moderátor
Krásný dobrý večer. Dnes je naším hostem předseda ČSSD a poslanec Jiří Paroubek. Dobrý večer, pane předsedo.

Jiří PAROUBEK, poslanec, předseda ČSSD
Dobrý večer.

Jan TUNA, moderátor
Můžete mu psát esemes dotazy na číslo 9001210, anebo telefonovat v závěru pořadu na číslo 257400999. Pane předsedo, vy jste dnes první den bez státem placené ochranky, ale přišel jste s bodyguardem. Co se děje? Hrozí vám něco?

Jiří PAROUBEK, poslanec, předseda ČSSD
Já myslím, že to není bodyguard, ale to je tajemník, a nebo člověk, který mně vyřizuje řadu věcí.

Jan TUNA, moderátor
A má v uších to naslouchátko, co mají bodyguardi a všechny věci ...

Jiří PAROUBEK, poslanec, předseda ČSSD
To ano, ale myslím si, že nemá, že není potřeba, abych o tom dál hovořil.

Jan TUNA, moderátor
A je to tedy kdo? Není to ochranka?

Jiří PAROUBEK, poslanec, předseda ČSSD
Tak, já myslím, že to je úplně jedno. Myslím si, že z důvodů ani své bezpečnosti nechci o těch věcech hovořit.

Jan TUNA, moderátor
Můžu se zeptat, kdo vám ho platí? Je to strana? Je to ČSSD?

Jiří PAROUBEK, poslanec, předseda ČSSD
Já myslím, že do toho nikomu nic není a určitě strana bude něco platit.
12. 08. 2007 | 13:37

Ladic napsal(a):

12. 08. 2007 | 14:50

Macek napsal(a):

Jane, děkuji za odkaz na poslanecký blog! Výstižné,vtipné :-)))
12. 08. 2007 | 15:05

huhu napsal(a):

o jedinou modernizaci čssd se pokusil M.Macek záhlavcem Rathovi - bylo to marné. Ted se těším na volební videoklip, kde budou Roko s Falmerem společně prdět do zapalovače....
12. 08. 2007 | 15:51

Macek napsal(a):

to Ladic : i Váš odkaz na lidovky dobrý !!
12. 08. 2007 | 16:08

Tiky napsal(a):

Dobrý den,
Jsem student a brzo dosáhnu plnoletosti. Jediné, co Vám chci vzkázat je, že nikdy ČSSD volit nebudu, protože je to strana, která naši zem 8 let devastovala. Myslím si, že ta vaše modernizace je blábol. Stačilo by nechovat se jako hulvát a ubožák a možná by se Vám podařilo některé hloupější občany naší země přesvedčit. Děkuji.
12. 08. 2007 | 16:10

Walter napsal(a):

Pane(soudruhu) Paroubku.
Těžko se modernizuje systém, který jste převzal z roku 1952.
Vaše vystupoávní je podobné jako měl Gottwald a s jeho souhlasem oběšení soudruzi spiklenekého protistátníhio centra v centra - členové KSČ). Vy se dočkáte, že sami členové ĆSSD budou na vás plivat a nadávat vám nejhoršími nadávkami samozvance atd.
Bohužel váš slovník a způsoby jsou z 50. let.
Hned vždycky víte, co kdo zavinil a co kdo udělal a proč.
To ještě kryjete rudého debila Ratha o kterém je známo, že kdyby nestudoval za komunistíckého režimu, nikdy by dokorem nebyl.
Kdybyste se obklopil slušnými lidmi, snad byste to ještě ustál, jenže slušní lidé i z vaší strany se vás hluboce štítí, jen věnost straně je udržuje ve členství, jsem také jednín z nich.
Víme,že s vámi to vyhrát nemůžeme i kdybyste navrhoval NEP, nebo perestrojku, všechno to byly tenkrát, i vás jsou jen opičárny. Je mně vás ze srdce líto, už proto že neumíte odejít i když se vám všechno hroutí pod rukama a vaše pověst je den ze dne horší.
Latiské přísloví říká:
Kdybys býval mlčel, zůstal bys filosofem,
jedna rada na konec: Drž hubu! - než něco řekneš, tak to to při svém dlouhém, vedení raději 2 dny promýšlej.
Nadělals snad té ostudy třeba hned po volbách svým prohlášením málo? Protiřečíš si příliš často.
Víš jak nahráváš naším odpůrcům a stáváš se smešnou figurou. Kdo chce kam.....pomozmu mu tam.
12. 08. 2007 | 17:11

Katka napsal(a):

Važený Pane Paroubku.Moc si vas jako člověka vážím.Chcete aby jsme se měli jako lide žijící v tomto státě dobre.Mám postižené dítě dělali jste maximum aby maminky s těmito dětmi se měly líp ale na jedno jste zapoměli.Když má maminka s nemocným dítětem přednostné přidělení bytu proč ho nemůže dostat a musí se z dítětem tahat po podnájmech a platit vysoký najem když za tu samou částku a ještě nižší by mohla bydlet ve svojem.Jen jedna věc mi vada občani jiné národnosti neplatí a zdevastují byty a dostanou ještě hezčí a novější to jediné mi asi vadí.Neváží si toho co dostanou ale cítí se jako by jim bylo ubližováno to je přece nespravedlivé.Vaše imige by se měla změnit možná v postoji k lidem jako takovým s vámi byla aspon nějaká jistota děkuji.
12. 08. 2007 | 22:06

K4my napsal(a):

to Katka: Ne vzdy je stiznost na vrvhni politiky na miste, obcas si musis stezovat nekde jinde, moje kolegyne totiz problemy nemela
13. 08. 2007 | 06:39

K4my napsal(a):

to Walter: Kde zijes prosimte :D:D
13. 08. 2007 | 06:40

K4my napsal(a):

to Ladic: Vidim ze se ti nelibi ze CSSD je pro stabilizaci KSCM, jen podotknu ze tento fakt me ani trosku nevadi, duvod??? Kdo za to vubec muze??? Mam za to ze prave ODS ktera odjakziva sabotovala veskere snahy CSSD, byla to ODS ktera vzdy sla po svem koryte a nemyslela na stat jako takovy, a ted se ODS divi ze CSSD si jde stale za svym globalnim a vyuziva k tomu vsech prostredku, pokud si dobre pamatuju CSSD nejednou nabizela moznost spolecne vlady, ODS nechce, proste jakykoliv kompromis je pro ne nepriijatelny, a mam za to ze CSSD s ODS by dali dohromady mnohem lepsi reformu nez tato Bojkoalice..... Dekujeme ODS za lepsi zitrky ste borci.
13. 08. 2007 | 06:46

Stanek Frantisek napsal(a):

Zdravím blbosti se vždy v české kotlině dařilo a asi ještě chvilku bude dařit.Každý rozumný člověk ví že R Á J na zemi se vybudovat nedá,podotýkám bez BOHA
IZRALE.Všechny pokusy selhali a je potřeba aby už konečně všechny (strany) pochopili že již moc času nemají a hlavně ne vedoucí představitelé stran a vlád.To co přijde si za klobouk nedají a jen pro Vaši informaci si plány dělejte jen do roku 2018.Pak pořádek budu dělat s Bohem živým já moje maličkost.Fanuel
13. 08. 2007 | 10:23

slayer napsal(a):

Pane Paroubku,

pisete ze SOCDEM se v prvni rade musi zbavit nalepky kryptokomunismu. Souhlasim s vami. Radil bych nasledujici:

1. Vymente 50% vasich poslancu, kteri byli v KSC.

2. Prestante se paktovat s komunisty.

3. Odstupte z mista predsedy strany. Chvalil jste vitezny unor, prosazoval spolupraci s KSCM, mluvite jako komunistickej aparatcik, nesnesete kritiku ani z vlastnich rad, neumite prohravat (viz. povolebni projev), atd. Navic co reknete zni jako hloupost, pusobite dojmem cloveka bez rozhledu, cloveka znacne omezeneho.

Zkratka, nesnazte se lidi opit rohlikem. Lide vas vnimaji jako kryptokomunisty, protoze jimi skutecne jste a dokud jimi budete, tak vas tak vnimat budou. Zadne marketingove kampane vam nepomuzou.
13. 08. 2007 | 13:55

Eva napsal(a):

Především je nutno vás všechny včetně vás pane Paroubku vykopat a nahradit vás všechny těmi, kterým opravdu na této zemi záleží. To znamená žádné politické strany, ale pořádné a chytré manažery, kteří by byli ochotni pro zem nezištně pracovat. Vy už jste si všichni nahrabali tak neskutečně, že už se ani nestydíte. O vašem soukromí ani nemluvím.Jak se chováte podrazácky v soukromí o to víc se podrazácky chováte k národu. Táhněte už konečně někam.
13. 08. 2007 | 18:03

bara napsal(a):

Moc pekny rozhovor s pani Zuzanou Paroubkovou:
http://www.ahaonline.cz/cz/...
14. 08. 2007 | 00:18

Ladic napsal(a):

To:K4 - opravdu kouzelné zdůvodnění, děkuji, nechci, že ti bolševici nevadí je opravdu jen tvůj problém...
14. 08. 2007 | 11:31

Lola napsal(a):

Pane Paroubku, jestli chcete získat nové voliče, tak udělejte toto:
1. nechť ČSSD představí program, kde přestane trestat snaživé a úspěšné občany a podporovat lůzu, která jen čeká s nastavenou dlaní. Rozlište ve svém programu vyžírky od skutečně potřebných (starých, nemocných), které ze svých daní každý rozumný člověk rád podpoří. Poslanci platící regulované nájmy jsou výsměchem principu sociální solidarity.
2. zbavte se kreatur typu kakaového Krause. Je úplně jedno, že nebyl obviněn z trestného činu - reprezentant státu se nemá co rozjařeně podepisovat pod smlouvy jako "direktor". Stává se tím naprosto nedůvěryhodným.
3. přestaňte Vy osobně mluvit s občany stylem, jako byste je považoval za bandu idiotů. Byť pana Topolánka osobně považuji za šaška počmáraného, váš povolební projev byl naprosto skandální a kromě nestoudnosti ve svém obsahu dal i najevo Vaše pohrdání voliči.
4. Odkažte komunisty do patřičných mezí a nespolupracujte s nimi. S komunistickou koulí na noze se nikam nedostanete.
5. Berte vážně situaci ve zdravotním a důchodovém systému. Netančete na potápějícím se Titaniku - voliči používající mozek ocení, když se reformami budete snažit předejít budoucí katastrofě.
Myslím, že zhruba toto by bylo dobré vykročení k modernizaci strany.
14. 08. 2007 | 17:11

Martin napsal(a):

Dobrý den , když tady čtu ty Vaše komentáře tak si říkám jestli jste všichni tak poctivě kritičtí k sobě a k vládě kterou jste si zvolili. Já vím realita pravicovým voličům se neblíbí. Když člověk vidí tu vládu a ty výsledky a to narovnávání demokracie a spravedlnosti/kauza Čuněk/ tak já bych si musel ruce useknout kdybych vhodil lístek do hlasovací urny za tyto strany. Nedivím se že jste tak naštvaní. Za blbost a zaslepenost a naivitu se platí.
14. 08. 2007 | 17:47

Honza napsal(a):

To Eva:
Chtěl bych se někdy potkat s pořádným, chytrým manažerem, který by byl ochoten pro zem NEZIŠTNĚ pracovat. To je z oblasti sci-fi, něco jako suchý déšť :))))). Ale s tím vykopáním souhlasím, nicméně, bohužel neexistuje záruka, že ti, co by ty vykopané nahradili, by byli lepší. V nyní daném systému je to představa opět se blížíci utopii... Faktem ovšem zůstává, že garnitura Paroubek, Sobotka a spol těžko přesvědčí více voličů o tom, že by měli dát hlas ČSSD. Může jim k tomu však hodně pomoci současná vládnoucí koalice. Už na tom usilovně pracuje a zřejmě ještě nějaký ten rok bude pracovat a potom voliči zvolí to menší zlo, t.j. ČSSD, když bude moc zle, tak možná i KSČM - to bude tóčo! :)))))Akorát by se mělo již nyní hodně investovat do psychiatrických léčeben, protože se asi z toho všeho, když ne úplně všichni, tak alespoň většina zblázní.:(((
14. 08. 2007 | 20:01

None napsal(a):

A pak že nežijeme ve spirále. Pan Zeman byl hulvát, pan Paroubek je hulvát, ....
14. 08. 2007 | 21:09

jurij napsal(a):

AT ZIJE KSCSSD - at ma KSCSSD 111 kresel nebo 100 porad ji to vice a vice stmeluje!
Jo proste soudruzi na svoji rodnou CSSD nezapominaji a to je dobre :-)

sice to napsal socialista ale tato cast je vystizna!!!
"Kterak tokajici predseda paralyzoval CSSD"

Diář stínového premiéra ČSSD by mohl obsahovat následující politickou agendu:
Pondělí: Návštěva a přesvědčování významného právníka ať pohrozí národu stíháním každého, kdo moji partnerku nazve milenkou. Večer tokání s partnerkou. Joj!
Úterý: Návštěva a přesvědčování paní Zuzany, aby nedělala problémy s rozvodem. Večer tokání s partnerkou. Uf!
Středa: Návštěva a přesvědčování paní Zuzany, aby moji partneru nazývala slušně, nejhůře milenkou. Večer tokání s partnerkou. Uf! Uf!
Čtvrtek: Návštěvy úřadů a vyřizování formalit svatby s partnerkou. Diskrétní nákup Viagry. Večer tokání s partnerkou. Uf! Uf! Uf!
Sobota: Návštěva snachy a nemluvněte, které opustil můj syn, za účelem předání medvěda. Večer tokání s partnerkou. Joj!
Neděle: Návštěva a přesvědčování snachy a nemluvněte, aby mluvili o mé partnerce slušně. Nejhůře jako o onkubíně. Poté s partnerkou návštěva husitského kostela a společné díkůvzdání lékařské vědě.

http://www.jaknatoo.blogspo...
15. 08. 2007 | 00:14

Chines Communist Censorship napsal(a):

Chines Communist Censorship
http://jaknatoo.blogspot.co... !!!
NEbudete V E R I T svym OCIM !!!
15. 08. 2007 | 00:16

K4my napsal(a):

Ladic: Maj totiz mnohem rozumejsi nazory nez ty proto mi nevadi... Kazdej rozumnej komunisty nechce, ale kazdej rozumnej vi ze novodoba KSCM je trosku jina strana nez byla kdysi, osobne totiz pocvazuju ODS za nejvetsi terroristy v dejinach CR... s tim rozdilem ze nemaji mrtve lidi na krku... (snad) ... bohuzel jen mrtvou ekonomiku... tu zpracovali dokonale a zase se k ni blizime.... snad se tak nestane ted jen prosme boha o pomoc... Myslim ze Kalousek ho bude potrebovat
15. 08. 2007 | 06:35

K4my napsal(a):

jurij: co resis osobni zivot?? Je snad paroubek necim povinen? ;) Naopak ted kdyz je v opozici se uz jen muze smat jak sou lidi tupi a podporujou tuhle BOJkoalici.
15. 08. 2007 | 06:38

K4my napsal(a):

to None: a topolanek je hovado.... NICE ONE ;)
15. 08. 2007 | 06:39

Teofil Opyc napsal(a):

Za první republiky se zjistilo, že když přestal nevěstinec prosperovat, je vhodné měnit děvčata, ne postele... Ale to s ČSSD nejde, že? Všude jen starý...
15. 08. 2007 | 09:05

Lukas Maly napsal(a):

Pane Paroubku,
dulezite pro cssd neni menit IMAGE, ale politiky. Mladi lide by cssd volili mnohem radsi, kdyby se vase strana konecne stala socialni demokracii evropskeho strihu. Nynejsi cssd je bez stavy, hazi okolo sebe spinu, jeji politici jsou zkorumpovani. Otazka je, zdali vam jde o slusnou politiku nebo pouze o volebni preference. Zduraznuji pokud bude cssd nasledovat politiku typu Blairovy Labour party nebo Clintonovych demokratu je tam velky potencial na ziskani stredovych volicu... Pokud se vsak nevymneni lide, zde musim konstatovat vas vcetne, vazby a orientace na kscm namisto stredu, nezmeni se ani cssd. Je mozne, ze pristi volby znovu vyhrajete, ale bude to vyhrai pro cr? S vasi zastaralou a neprogresivni politikou socialnich davek a statniho dluhu urcite ne!
15. 08. 2007 | 11:02

Igor napsal(a):

Pro Martin: Pane Paroubku, u zarputilych pravicaku..... A copak konstroktivniho si nam zdelil ty??? Nejde o prislusnost popr. oddanost strane, ale o to co mas v palici ty truhliku!!!
15. 08. 2007 | 14:43

Igor napsal(a):

To K4my: Takze opozice si muze valet sunky. Ty si wuuuul jak andel. Ale mas pravdu, bych byl radsi kdyby to tak bylo. Alespon by dali prostor teto vlade neco s tim svincikem udelat... Ne jen odsuzovat a slepe kolem sebe kopat jako to ted a kdykoli jindy predvadej !!!! ;-)
15. 08. 2007 | 14:47

Tomas napsal(a):

Spatny vyrobek a prodavace nelze vyresit lepsi reklamou.

CSSD ma spatny produkt, prodava ho spatnym kupujicim a navic ma nemozne prodavace.

Je treba zlepsit produkt: CSSD by si nemela socialnimi davkami kupovat hlasy lenochu z luzy. Vzdy tu bude levicovejsi strana ktera slibi vic, a ktere nehrozi vladni zodpovednost. Ve stredni tride je rada lidi, kteri jsou levicove orientovani a presto chapou ze neni mozno podporovat lenochy a zit na dluh, stejne jako chapou ze co je zadarmo tim se plytva proto nmejake unosne poplatky ve zdrtavotnictvi nebo skolstvi jsou prijatelne. CSSD ale uplaci lenochy a na stredni tridu (mimochodem gro volebni zakladny treba britskych laboristu) kasle.

Je treba zmenit prodavace: V CSSD je rada idiotu. Byvaly poslanec Kraus mozna nebude odsouzen, ale to ze umoznil cizim lidem posilat na podivna mista penize ze sveho uctu, to ze se v euforii podepisuje jako direktor - to je znakem idiocie, ktera je u poslance rozpoctoveho vyboru neomluvitelna - ale omlouvate ji. A neni v CSSD sam.
16. 08. 2007 | 15:35

Realtoltek napsal(a):

No myslim si nejvic by pomohlo vymenit lidra, takovej Sobotka
by pomohl vylepsit image hodne.
16. 08. 2007 | 15:50

Kecal napsal(a):

Prvním předpokladem pro zlepěení obrazu Sociální demokracie je zbavit se "bratra" Paroubka. To nemáte mezi sebou schopnější lidi?
16. 08. 2007 | 19:46

xx napsal(a):

Změna image? Jako první to odnes jeho domácí lachtan...
18. 08. 2007 | 09:19

Karel Slka napsal(a):

Vážený pane Paroubku, že je třeba dát prostor novým myšlenkám říkali už komunisti ve chvíli kdy už neměli co říct.

Pokud tomu je tak i ve Vašem případě, asi jenom dobře. Chápu, že je kolem Vás veliký tlak, ale ani ten neomlouvá Vaše paranoické chování, které lze u Vás najít v takřka pravidelných intervalech. Nejsem lékař a tak nedokážu určit závažnost vašeho zdravotního stavu, nicméně takový stav mysli je spíše na návštěvu odborného lékaře místo usilování o premiérský nebo jiný mocenský post.

ČSSD svou image měnila poměrně nedávno změnou straniké barvy a s tím související kampaní. Ale změna barvy nestačí - je třeba tzv. táhnout na branku. V tuto chvíli se k tomu více blíží ODS se záměrem něco udělat tam, kde to nejvíce hoří i když je to maximálně nepopulární.

Nechci řešit co a jak hodlá udělat, ale ODS jasně řekla musíme udělat to a ono a bude to bolet. Jediné s čím ČSSD přichází je kritika a politikaření, místo odpovídající alternativy nabízí pohodlné udržování stávajícího stavu nemluvě o kupování voličů malichernými sociálními dávkami.

Je třeba si uvědomit, že Svět nám živobití nedluží, že pokud 100 korum lehkomyslně projíme, budeme ji později
muset těžko vracet i s úroky, na které bude třeba jinde vydělat.

Jako ekonom bych si velice rád popovídal s panem Sobotkou, který ač právník stal se ekonomem ČSSD č. 1 Ekonomický růst je určitě výborný výsledek, ale o to více se ptám, jak to že máme takové schodky státního rozpočtu?

Vážený pane Paroubku, podle mého názoru je stagnace ČSSD výsledek právě Vašeho vládnutí, reps. udržování stávajícího stavu bez nějaké větší dlouhodobé vize. Naneštěstí začínám mít stejný pocit i u pana Topolánka, který aby si udržel křeslo premiéra, najednou i když jasně vyhrál volby neprosadí nic závažnějšího z vlastního volebního programu. Pan Tlustý je v tuto chvíli snad jediný člověk, který hledá takové řešení, které nebude potřeba reformovat už za 3 roky.

Přeji Vám takovéto členy ve vaší straně a i když jejich názory možná nebudou populární je to ten recept, který hledáte.
18. 08. 2007 | 13:56

senior napsal(a):

Zpráva o Paroubkových střevních potížích je vylhaná a všichni novináři by se měli omluvit.Přeji příteli Paroubkovi hodně štěstí,protože sedmá velmoc provede ledacos.Je nutno vydat jasné prohlášení,které všem ukáže , jak se věci skutečně mají a pak se ukáže,kdo má znečistěné kalhoty.
18. 08. 2007 | 21:40

M.P. napsal(a):

Pane Paroubku, přiznám se Vám (bez mučení), že jste ztratil velkou část mých sympatií jako předseda ČSSD i tím, že jste opustil rodinu a svoji paní Zuzanu kvůli mladší ženě. To má být také součástí nového image ČSSD? Považovala jsem Vás totiž za seriozního muže s charakterem... Je to smutné... U značné části voličstva ČSSD jste tím body opravdu nezískal...
19. 08. 2007 | 15:41

lol napsal(a):

Paroubek chce zacit novy zivot:-) Ma novy kostym, novy uces, novou manikuru, novou partnerku a chce mit i novy partaj se starym nazvem.
19. 08. 2007 | 18:29

StandaT napsal(a):

1. pokud se zbavíte populismu, nemusíte měnit image - ten se změní sám.
2. sociální demokrací jste přestali být dnem, kdy jste vyštěkali pana Battěka - dokud stejně nekompromisně nevyházíte obroďáky, ani nemáte šanci se na cestu sociální demokracie vůbec vrátit. Jste jen komunisté s lidskou tváří, ať říkáte co říkáte, protože Obroda z vás (ze strany) kouká jak sláma z bot.
19. 08. 2007 | 19:10

Kverulant napsal(a):

Stačín se naučit mluvit Pane paroubek. Čtěte čeké klasiky, poslouchejte jak umi vyprávět mistři slova Horníček, Werich... a oprostěte se sebevychvalování jek strany tak sebe sama. Když totiž mluvíte jako stroj, a všechno zní tak oficiálně, když při každém názvu strany zopakujete celý oficiální název přesně stejně, prostě to nezní ani trochu slohově čistě. Než se člověk něco dozví, spadne mu brada nudou. To jsou ty reminiscence na vyjadřování starých struktur. Lidé nechtějí slyšet "Za vlády České Strany Sociálně Demokretické byl hospodářský růst... " ale lépe zní "Ne bylo to ideální, ale snažili sme se, a něco se povelo, a mít na to víc času..."
19. 08. 2007 | 20:34

sam napsal(a):

Paroubek si modernizaci představuje tak, že omladí manželku a příblíží se komunistům. Předpovídám mu zase druhé vítězství.
20. 08. 2007 | 08:05

jim napsal(a):

20. 08. 2007 | 12:44

Franc napsal(a):

Zastáncům j. Paroubka chci sdělit následující. Říká se, že vrána k vráně sedá a proto začnu u pana Rátha. Ten obrovský bussines, který probíhá okolo léků, nemohl zůstat bez povšimnutí Rátha, presidenta lékařské komory a člena lékové kategorizační komise. Je velmi smutné, že doplatky na léky nebyly pravděpodobně (raději to píši takto)stanoveny podle skutečné potřebnosti, ale na základě toho, který výrobce léků koho uplatil.Někteří na to šli způsobem přes časopis Tempus Medicorea a vydělávali miliony. Ráth jako ministr, když opouštěl ministersvo rozdal více jak deset mil. Kč na odměnách svým náměstkům apod. Ve svých veřejných vystoupeních hovořil např. o marži lékáren ve výši 30%.Veřejně a vědomně neříkal pravdu, jen proto aby on poctivý ukázal jak lékárníci vysávají zdravotnický systém. (Skutečná výše marže je cca 19%). Paroubek Rátha označil jako politického talenta. Tohoto uznání se dočkal (po odmítnutí u jiných stran) až od Paroubka. Lze tedy Paroubkouvi věřit jeho snahu o modernizaci strany? Pokud ano, tak jedině na způsob Rátha. Závěrem pouze výrok od jednoho poslance a býv. min. kultury. " CO Jyrka řekne, to sedne jak prdel na hrnec. Pokud to někomu nestačí pak už mu nikdo a nic nepomůže.
20. 08. 2007 | 16:14

Šotek napsal(a):

Mám problém. Vždy jsem volil ODS. Jejich snaha o rovnou daň se mi však nelíbí, příliš nahrává bohatým, ve světě, až na vzácné vyjímky, ji nikde nemají.
Rád bych příště volil jinou politickou stranu, Ježíši Kriste ale kterou ???
Souhlasím s J. Paroubkem, že ČSSD se musí modernizovat. No jo, ale s Paroubkem, Sobotkou, Rathem atd. v čele?? To je vyloučené, tyto lidi upřímně nesnáším. O ODS jsem již hovořil. KDU-ČSL ?? Ani náhodou, ti jsou kam vítr tam plášť, jsou ochtni být v jakékoliv vládě (asi i s Marťany). Zelené ?? To je nic neříkající strana, která se, dle mého názoru v Parlamentě dlouho neudrží, proč taky.
KSČ ?? To je nereformovatelná zločinecká strana, které se nedá naprosto nic věřit a kterou měli po revoluci zrušit. Co umí, dokázali v minulosti. Nikdy jim neuvěřím, že jsou jiní.
Tak Proboha, koho budeme příště volit ??
20. 08. 2007 | 18:32

Anna napsal(a):

Nejsi šotku sám.Já vím, je to slabá útěcha.
20. 08. 2007 | 20:12

Kilo napsal(a):

Já ODS. Já s nima problém nemám
20. 08. 2007 | 20:32

Jiří P. napsal(a):

Pane Paroubku,
nejlépe byste vaši stranu ZMODERNIZOVAL, kdyby jste odstoupil s funkce. To co tady předvádíte je obyčejný neokomunismus, který nemá se sociální demokracií západního typu co společného. Jediné co jste dokázal přitom Vašem ,,modernizování,, je to, že jste rozeštval lidi.
20. 08. 2007 | 21:33

123 napsal(a):

jirko, di uz do prdele...
21. 08. 2007 | 00:08

Kladivoun napsal(a):

Pane Paroubku, velmi krátce: zmodernizovat sociální stranu, zvláště tu českou, nelze. Popřela by totiž sebe samu. To je, jako chtít zmodernizovat církev. Také by musela popřít sebe samu. Víra není založena na rozumu, ale na věření. Samozřejmě, nelze zmodernizovat ani ODS. Je tady prostor pro novou stranu. Ovšem, základní problém je: Nejsou lidi.
21. 08. 2007 | 02:24

Advocatus Diaboli napsal(a):

Pane Paroubku, volat po modernizaci a obrodě strany a udělat z ní moderní (dejme tomu) levicovou stranu chce hlavně to, abyste podnikl podobnou akci jako Miloš Zeman a úplně (!!) se stáhl z politiky. Stejně tak Tvrdík, Sobotka, Rath (!!) a další nebo také vaše "objevy" jako je Tejc (řekl vůbec někdy něco jiného, než že je to promyšlený útok na socdem, demokracii v této zemi.. asi ne). Nikdy jsem nebyl voličem socdem. Přesto souhlasím s Milošem Zemanem a klobouk dolů před tím, co napsal ve svých knihách. Idea musí být vždy cílem a moc prostředkem. Ve vašem případě je to naopak a o důsledcích toho, kdy idea je prostředkem a moc cílem, tam taky bývalý prognostik píše. A to se právě teď se sociální demokracií děje a já se musím jen usmát, jak to Miloš Zeman odhadl. Klobouk dolů.

Na jedné straně voláte po odstranění nálepky kryptokomunismu a na straně druhé jste schopen za dveřmi nejmenované kanceláře primátora sprostě nadávat úspěšnému komunálnímu kandidátovi ČSSD, kterého si velmi vážím (ač jeho nevolič), co si dovoluje jít do koalice s někým nebo s někým jiným a ne s místními komunisty. To vy ale nikdy nepřiznáte, bohužel vás ale na té chodbě za dveřmi slyšelo minimálně 30 lidí...

Je to jako když zloděj křičí "Chyťte zloděje!"
21. 08. 2007 | 08:31

neplatič napsal(a):

Je smutné(pro Česko),že zeme jako je Chorvatsko,tedy 12 let po krvavé válce,dokázalo postavit přes tisíc km dálnic v těžkém terénu za necelé 4 roky.Země ,která začínala od nuly,bez teměř žádného prům. potenciálu,bez obuvnických,automobilových,textilních firem světového formátu.Díky komu vážená ČSSD??Díky vaším kolegům z chorvatské obdoby soc.dem.Jenže narozdil od vás, oni byli jednotní a věděli co chtěli,tj. byli "moderní" už na samém počátku.Co víc, jejich předseda,již letos zesnulý,Ivica Račan,byl nejen vynikající politik ale i člověk s páteří a mozkem.Člověk,který se musel postavit diktatorovi Miloševičovi,který čelil chorvatkým nacionalistům,který neprodal významný státní naftový koncern INA(jehož benzinkám nemuže konkurovat ani slavné OMV,či ARAL a co je hlavní nevynáší to málo penez mimo hranice)atd.Možná se díky dálnici Chorvatsko zadlužilo ,ale pro ně je to rozumný dluh.
A co máme my ,Česko se vším potencialem c jsme měly...co nám zbylo,49% akcii ve škodovce,Zetor je rád,že se udržel nad vodou,Zbrojovka padla definitivne,Aero vlastní američané a nebo už taky ne,slavné české pivovary pomalu ale jistě rozprodává banda nenažranců Heinekenu,Stock Plzen už také není náš...atd.,atd.Skoro nic nemáme!!Vše je prodáno a pořád to nestačí,pořád máme dluh až na půdu a dálnice viděly čerstvý asfalt naposled před 30-ti a více lety!!To podle mě svědčí o tom,že kdokoliv v téhle zemi byl u koryta neoddiskutovatelně okrádal státní kasu a hlavně nás občany.Chtě nechtě i vy jste tomu bohužel přispěli.Nevím,nevím!!Ja bych pane Paroubku řekl,že modernizaci nepotřebuje jen ČSSD ale celá česká politika.
21. 08. 2007 | 08:55

Šotek napsal(a):

Kilo,
já jsem dříve s ODS také problémy neměl. Dnes se mi však již moc nelíbí. Jsou rozhádaní, jejich rovná daň je nereálná, myslím si, že nebude fungovat (Slovensko není, dle mého názoru, zrovna vhodný vzorový příklad). Kde vezmou do státního rozpočtu chybějící finance, když chtějí snižovat státní dluh ?? Propočty p. Tlustého se mi nezdají věrohodné, a to nejen mně !!
Navíc koalice s KDU a Zelenými, tj. naprosto nešťastná konstelace, ze které nemůže nic rozumného vzejít.
SOuhlasím s tím, že je nutné provést reformu a to poměrně rychle. Avšak při současném stavu naší politiky (kvalitě našich politiků-amatérů), kteří pracně sesmolí jakýkoliv zákon a bezprostředně po jeho nabytí platnosti ihned musí být zákon opraven (vznešeně řečeno novelizován), nevidím příliš šancí.
Ti naši tzv. politici nejsou schopni se domluvit ani na tom, že 1+1=2 (asi nemají čas, shání mladé milenky, pardon-přítelkyně).
Utápějí se v kritice těch druhých,ve všeobecných frázích (já jsem lepší, my jsme lepší, my máme lepší program atd.), konstruktivního z nich však nic "nevypadne".
I kdyby kdokoliv z politiků přišel s něčím dobrým, přínosným, tak opozice to vždy "smete" - že je to špatné.
To nejsou dobré vyhlídky do budoucnosti.
Mně by to mohlo být teoreticky jedno (není), je mi 64 let, ale těm mladší rozhodně ne.
21. 08. 2007 | 10:10

pepe999 from Manchester napsal(a):

Zajimalo by me, na co jsi ulovil tu mladou prekladatelku. Podle English z prvniho clanku bych tipoval, ze na znalosti to asi nebylo. Ne, ze bych zavidel, jenom nechapu, jak se muze nejaka mlada sikovna zenska zahazovat s reinkarnaci Klementa Gottwalda(blici smajlik jako na Idnes)...
22. 08. 2007 | 02:39

Kamil napsal(a):

Šotku,
tak to ti nezbývá nic jiného než v příštích volbách volit Paroubka a komunisty. Snad nebudeš litovat
22. 08. 2007 | 08:10

Šotek napsal(a):

Kamile,
nevím z čeho usuzuješ, že jsem ochoten volit ČSSD a KSČM. Jestli jsi četl mé předešlé poznámky (20. a 21.8.), tak jistě pochopíš, že tyto strany rozhodně volit nebudu.
Mně jen velice vadí, že jednání a práce našich politiků jsou velmi špatné, a že se chovají naprosto nezodpovědně, i když se zodpovědností stále ohánějí.
No ale jakou zodpovědnost mají ? Cokoliv "zmrší" tak za to může opozice (oni to chtěli jinak,tak to alespoň říkají), v případě velkého "průšvihu" prostě jen z politiky odstoupí, bez jakýchkoliv následků.
Když Ty uděláš v práci zmetek, zůstane to bez následků ?
Bohužel poměr sil v Parlamentu (100:100 Když nepočítám s tzv. "přeběhlíky) je naprosto nešťasný. Chtělo by to změnu. Kdo vyhraje volby, měl by mít v Parlamentu 51 % křesel a vládu. Pak by byla každá vítězná strana odpovědná za svůj skutečný program, bylo by kontrolovatelné plnění předvolebního programu, a nikdo by se nemohl vymlouvat na koaliční partnery, že je nutí do špatných kompromisů.
22. 08. 2007 | 10:18

Petr napsal(a):

Pane Bože, to je vůl. To samé říkali komouši v 68-mém. "Co chtějí reformovat?" se ptali lidé už tehdy. Doufám, že se národ nezblázní a nebude je znova volit. Je více než jisté, že pokud pablbkova garnitura dostane možnost zvrátit např. daňovou reformu, bude z Česka zahájen obrovský odliv mozků podobně, jak se děje teď na Slovensku po zásahu jejich oblíbeného populisty. Zůstane jenom dělnická třída. Good luck. Ale snad nedojde na nejhorší, čas hraje do karet normálním lidem, komouši vymírají... Je mi líto jenom, že generační výměna, díky které vymřou, bude dlouhá a společnost bez nich si začnou užívat až snad moje děti...
22. 08. 2007 | 10:32

fejfar napsal(a):

Petře,na koho to "Pane Bože to je vůl" platí ? Na Paroubka, Kamila, Šotka nebo někoho jiného ? Vyjadřuj se srozumitelně a hlavně slušně, říkáme si inteligentní národ ?
22. 08. 2007 | 11:46

Petr napsal(a):

samozřejmě paroubka. a není to nadávka, natož neslušná, v tomto je to vymezení schopnosti normálně uvažovat.
22. 08. 2007 | 16:03

Monika napsal(a):

Myslím si,že když někdo jako veřejná osoba zavrhne svou letitou partnerku (možná se jí tím ulevilo, kdo ví?) pro mladou milenku - co asi chce měnit ve své straně?
22. 08. 2007 | 16:44

Šotek napsal(a):

Souhlasím s Monikou.
Dřívější prohlášení paní Paroubkové o tom, jak je její manžel čestný, pracovitý, jak ho ona podporuje atd., a hned nato ji ten její čestný manžel podtrhne a opustí (skutečně Jiříček neví do čeho s mladou milenkou jde, i když si ji vezme - na jak dlouho ??), to je síla. Tento člověk chce někomu jít příkladem a modernizovat stranu ? Směšné !!
Stranu nezmodernizují tím, že pouze kritizují vládní koalici (jak to dělají pánové Sobotka, Rath i další), aniž by sami něco rozumného navrhli.
Stále mluví o potřebě reformy, za 8 let vlády ČSSD se nezměnilo nic, jen stále rostou dluhy i přesto, že ekonomika roste (ne však zásluhou ČSSD ale lidí kteří v tomto státě pořádně makají).
Navíc Paroubek vždy říká, že s komunisty do vlády nepůjde, ale 100 hlasy v Parlametu stále operuje. Kde by je tedy vzal, kde by získal další dva potřebné hlasy k získání většiny, když ne od přeběhlíků, které však tvrdě kritizuje ? Prostě je to lhář, bezmezně toužící po moci, kterému nelze věřit ani slovo.
To se týká a "frajerů" Sobotky a Rátha.
22. 08. 2007 | 17:11

Monika napsal(a):

Souhlasím se Šotkem. Jen bych si dovolila ještě dodat, že mi chování některých vrcholových pánů politiků začíná silně připomínat časy, kdy prostí lidé bývali nesrovnatelně slušnější než takoví příslušníci vrchnosti, kteří se v poměru k lidu leckdy chovali zvráceně: Oni nám dobře známí politikové tam "nahoře" se dnes těmi svými avantýrami s generačně mladšími milenkami dokonce chlubí. Jak se potom mohou soustředit na skutečnou a prospěšnou politickou práci? Připadá mi, jako by ony milenky těchto politiků ani nebyly z jejich spřátelených stran - ale spíš naopak...
22. 08. 2007 | 18:28

Dan napsal(a):

Bych spíš řek, že je to socanská svině v jateční váze :o)
22. 08. 2007 | 20:38

Ne napsal(a):

pro Šotka: Tak to by mne zajímalo jak by jsi situaci za současného stavu řešil.Mně by se taky líbilo, kdyby ve vládě byla jen ODS a mohla kompletně splnit program, pro který jsem ji volil. Ale jsem rád i za to málo. Mohl tady být Paroubek s podporou komunistů, kteří i kdyby nebyli ve vládě za podporu by je nechali nalízt do státní správy a na funkce náměstků na ministerstva . Je to fakt jak rakovina. Lidi jsou nepoučitelní. A to jsem minule volil Špidlu. Já jsem vlastně spíš socan, ale západního střihu, ne ten co ce kamarádí s rudejma. A Špidla se komančům jasně vymezil.Když se podíváte na socany v západní Evropě, spíš se podobají ODS. Paroubek si modernizaci představuje tak, že se přiblíží komunistům. Pro mě je to velice nebezpečný populista, který názor mění podle veřejného mínění. Hnus
23. 08. 2007 | 07:34

Václav napsal(a):

Socani když jsou chyceni na hruškách
tak říkají,že to je bývalý komunista
a viděli jste někdy bývalého černocha?
23. 08. 2007 | 09:43

hereby napsal(a):

MODERNIZACE MASTODONTA? Jistě to bude velmi zajímavé, ale výsledkem bude stejně furt jen mastodont.
Paroubku odstup!
23. 08. 2007 | 12:31

konestoga napsal(a):

Co je ostudné, že ČSSD má ve své kanceláři fotku TGM. Takové farizejství vypovídá o všem!
23. 08. 2007 | 12:50

jana napsal(a):

Tyhle změny Vám nové voliče možná přivedou ale daleko více ztratíte. - Vaše voliče-soudruhy, kteří zatím nechtějí volit KSČ, starší generace "vzpománačů na to jak rohlíky stále 0,40 Ksč a nájem byla 200 Kč měsíčně, a tuneláři nebyli".
Nemůžete mít tyto voliče a zároveň získat střední třídu a mladé lidi. To vám Jirko neřekl? Mimochodem kdo ČSSD uvěří kecy o rovných příležitostech, když svou dementní bytovou politikou zakonzerovalal regulované nájemné pro starou generaci na nízké úrovni, ale tím nás mladé donutili platit 6ti násobek. Tohle Vám přijde spravedlivé a tohle sjou podle Vás rovné příležitosti? Já vám Jiříku nevěřím, měli jste 8 roků na to, abyste to nájemné vyřešili. Ale neudělali jste vůbec nic naopak, jste tvrdohlavě po bolševicku vedli třídní boj s majiteli baráků a nás jste donutili zadlužit se za předražené byty. A takových věcí jako je regulace nájemného je mraky, akorát je nemám chuť pro takové pokrytce jako je Jiří Paroubek se pouštět do vyjmenovávání a mrhat svůj čas.
8 roků jste si plnili kapsy a přitom žvanili o sociální spravedlnosti. Unispetrol, Pozemkové fondy, Grosovy zakázky pro Policii + vždy malá domů, Ivo SVoboda, Grégr, Fenclovy nákupy pozemků u dálnice, Vaši neschopní, zlí, cyničtí a leniví ministři zdravotnictví, IPB šup do kapsy ČSOB, Bohuslav Sobotka a jeho "škodit lidem, škodit této zemi" a jeho každodenní vypouštění úplných blábolů a lží do medií (které mimochodem pokračuje i nyní, když se neosvědčil jako exministr financí strany , kt. prohrála volby).
Sakra proč bych Vám měl věřit? Protože zase chcete můj hlas. Ne, nevěřím Vám a nevěřím ani Vašemu zp. politiky a la "okoukáme od Blaira". V ČSSD jste slabí, neschopní myšlenky a od základu neroformatelní, prostě bývalí komouši.

A váš křivý a pokrytecký postoj k lidem/voličům nevystihhuje nic lépe než miliardová kauza Altner. Tehdy jste byli v koncích a prosili jste ho. Když pro Vás odvedl práci (stejně jako voliči), tak jste ho podvedli (stejně jako voliče po volbách 1998).
Vaše počínání po volbách 1998 bylo ubohé, vše co jste měli bylo zakonzerovavání socialismu a akce čisté ruce.
Po tom co odešel Špidla, frustrace už jen rostla. Mluvili jste hodně často o spálené zemi a tunelářích, ale oc po Vás zůstalo?
Země je zadlužená jako nikdy v historii, tunelování pokračovalo, přibyl bezbřehý klientelismus - bankovní (ministr Sobotku si dosadila do křesla ČSOB , průmyslový (Unipetrol, Babiš výrobci biolihu), policejní (Kolář, Husák), a dokonce i justiční (Jiří Vyvadil). Vzdělaní a schopní lidé odcházejí.

PROSÍM VÁS, CO VY MŮŽETE NABÍDNOUT VOLIČI, KTERÉ NEHLEDÍ NA SOCIÁLNÍ DÁVKY?????? JSE ŽIVOUCÍ DŮKAZ, ŽE SOCIALISMUS ZNAMENÁ POKRYTECTVÍ, NEPOERSPEKTVNOST, STAGANACI A LIDI, KTEŘÍ KÁŽÍ VODU A CHLASTAJÍ VODKU.

Zůstáváte politickou stranou neúspěšných pochtívačů soc. dávek a vzpomínačů na socialismus.
23. 08. 2007 | 12:50

kapitán napsal(a):

CSSD rozpustit a poslat je pracovat (ne herny a hospody, ale do výroby).
23. 08. 2007 | 12:53

BoCo napsal(a):

Kokšo!!! Jebat zmrda!!!
23. 08. 2007 | 12:55

Monika napsal(a):

Mne zaráží to neuvěřitelné pokrytectví, o tom, že se ukáží záda tomu, kdo pomohl (jedno, zda voličům, či ženám v ČSSD, nebo i vlastní manželce, princip je stejný), o tom bych už ani nepolemizovala, mne zaráží to pokrytectví a neschopnost nazvat věci pravými jmény: Kováčová je milenka, a byť jako bývalá milenka, tak i do budoucna zůstane: Začala si s ním, zbláznila ho, dědka, natolik, že zavrhl manželku. (Jí to možná také jednou nějaká udělá.) Žádná přítelkyně. Milenka - to není znevažující pojem pro Kováčovou, to je skutečnost. Svého času se posouval pojem "upřímnost", teď se posouvá pojem "přítelkyně". Ostatně, v ČSSD jsou přátelé vzájemně všichni, ne? Co si potom mám myslet? Přejmenuje se snad v ČSSD kvůli Paroubkově „přítelkyni“ vzájemné oslovování mezi členky této strany? Je tohle součástí jejích proklamovaných změn? Budou se snad všichni oslovovat „milenko“, “ můj milý“? Protože říct nějaký socan socance „přítelkyně“, to může být docela silné kafe…
23. 08. 2007 | 14:14

car napsal(a):

to je sranda a ještě ktomu někdo napíše jé prezident potřeboval komunysty aby ho volili to je největší kravina kterou jsem kdy čet fakt nepotřebovali oni jeho a proto ho volili jé vy jste ale chytří jé polityce rozumíte asi jaro koza ptrželi jo jo
23. 08. 2007 | 22:20

Šotek napsal(a):

Vážení,
dosti bylo Paroubka a ČSSD.
Píšeme komentáře na jeho bláboly již téměř dva měsíce (od 30.7.07). Stojí on vůbec zato ?? Co tak změnit téma ?
Např. jak si páni poslanci zase přidali na platech ale nám zdražili kde co, nebo závažnější téma - zločinnost v našem státě a naše směšné trestní právo, práce našich soudů, či něco jiného ??
Co Vy na to ??
24. 08. 2007 | 14:07

Wawroš napsal(a):

Jistě vám pane Paroubku záleží na prosperitě země a a blahu občanů. O tom nepochybuji.
Uděláte něco pro to?
Prosíme snažně odejděte i s tou svou svoločí rathovsko-škromachovskou.
Už je hanba Evropy.
Moc vám děkujeme, zůstane po nás aspoň jedna světlá vzpomínka, že jste dovedl ještě aspoň s trochou cti odejít.
24. 08. 2007 | 17:58

Šmeral napsal(a):

Tak už to na světě chodí. Na osobnosti jsou atentáty. Vy se nemusíte bát. Po váš nikdo nestřelí, nejste osobnost, nikdy jste jí nebyl a nikdy nebudete.
Zkrátka nemáte na to a nikdy jste na to neměl.
Jste pouhý žvanil.
Může stát žvanil v čele nějaké strany?
Jistěže může, jenž tu stranu pochová.
Když vzpomenu na zakladatele této strany, co udělali a vytrpěli, je mi do pláče.
To kvůli vám, žvanile.
24. 08. 2007 | 18:06

Pilot napsal(a):

ČSSD bude mít vždy vysoké procento ve volbách, protože velmi dobře ví, jakou společenskou vrstvu zastupuje. Omlouvám se dopředu všem voličům novodobého socialismu, ale podle mého názoru ČSSD volí zpravidla neúspěšní lidé, kteří stále čekají od státní kasy, co jim převede na jejich účet, nebo odešle poštovní poukázkou. A sociální systém v ČR je díky ČSSD velmi štědrý. Mnohdy to už vypadalo, že levice bude na lidi s vyššími příjmy pořádat "hon na čarodejnice" v podobě neúměrně vysokém daňovém zatížení. ČSSD má snahu bohatým brát a chudým dávat. Stejně jako Jánošík... Ale touto politikou určitě ČSSD nepřivede naší zemi na vrchol prosperity a k "blahobytu" svých nás všech... Pro tuto zemi je učitě lepší, že ČSSD nemá řízení plně pod kontrolou. Rozumných a pracovitých lidí je u nás přeci jenom více, než lemplů, závistivců a darmožroutů - to je poznat podle volebních výsledků.
25. 08. 2007 | 09:30

Šotek napsal(a):

"Pilote"
buhužel není to tak. Stále jsou volební výsledky 100:100.
Počítám ČSSD a KSČM do jednoho pytle. Stále nemohu pochopit těch cca 12 % lidí, kteří jsou ochotni volit komunisty. Lidská paměť je asi stále krátká.
Všech těch 12 % lidí asi již zapomnělo co jsou komunisté zač. Blábolům o tom, že jsou již jiní,uvěří jen
naprosto nemyslící lidé.
Stačí se podívat na jejich mýtinky, projevy soudruhů Grebeníčka, Ransdorfa, soudružky Švorcové a dalších.
I tak lze předpokládat, že kdyby těch 12% nevolilo KSČM tak budou volit ČSSD a vyjde to nastejno.
To jsou vyhlídky, co ??
25. 08. 2007 | 10:27

jana napsal(a):

Nová image nová tvář?
Asi pujde na plastiku
26. 08. 2007 | 10:02

Bohouš napsal(a):

Starého psa novým kouskům nenaučíš.Kde vzít mladé,když se množí jen ODS?Hlasovat!
26. 08. 2007 | 17:22

Konnó napsal(a):

Někdo volá po zrušení KSČM.Já volám po pořádném provětrání všech parlamentních ,,demokratických,politických stran.Po hloubkové revizi jejich hospodaření.A to samé bych požadoval u popřevratových vlád a vláídních koalic.A dále provést hloubkovou revizi obou slavných privatizací,provedených českou Klausovsko Ježkovskou cestou.To jak víme všichni byla cesta korupce a tunelů.Pan bývalý ministr Vladimír Dlouhý by nám mohl ,,dlouze,, vyprávět o likvidaci POLDI KLADNO A O ÚPLATKU,KAPESNÉM ZA JEJÍ LIKVIDACI.To byl obrovský konkurence schopný kolos,který,,musel,, padnout za každou cenu,že pane DLOUHÝ ???!!!. A konta ve švícarských bankách, jsou prý tučná ?! Českoslovenští popřevratoví zlatokopové se tu natunelovali strašně moc.Zločineckými mprivatizacemi přišel stát o stovky miliard.Špatné hospodaření a arbitráže popřevratových vlád a vládních koalic nás stálo moc a moc.Dnešní reformy ,,páchají,, ti co zde způsobili nejkatastrofálnější škody a ztráty.Nyní ty zpronevěřené finance ve státní kase chybí a má to zase zamáznout občan ze svého ! Jako vždy! Lumpové v bílých límečcích tu vládnou,napakovávají se,korupce se stala,už jejich společnou milenkou a prorostla do všech vrchních vrstev.Není cesta z tohoto bludného kruhu,protože nikdo na nikoho nemůže,všichni v něčem jedou.Nikoho slušného mezi sebe totiž nepustí.jenom čunky a jim podobné.Kdo lépe lže a umí podvádět,ten je lepší!!!Máme to,ale výkvět kreatur v té naší ,,velké,,politice.NOVOU REVOLUCI A KLACKY DO RUKOU.VE VOLBÁCH NEDAT ods,kdu-čsl,čssd ŽÁDNÝ HLAS.DOSTAT JE UŽ KONEČNĚ Z TĚCH KORYT !!!!!!!!!!!! VOLTE NOVÉ MALÉ STRANY,JE TO MENŠÍ ZLO !!!!!!
27. 08. 2007 | 19:22

Šotek napsal(a):

Konnó, máš dost pravdy, ale Tvé přání je jenom nesplnitelný sen. Nedělej si iluze, že politikové z menších stran by byli jiní. Jen do té doby, než by se tzv. "otrkali" (získali zkušenosti) a pak by byli stejní jako ti předešlí.
Bohužel, politika a politici jsou všude téměř stejní. Moc toho k výběru není. Je to smutné ale je to tak.
27. 08. 2007 | 22:58

Artur napsal(a):

Pane Paroubku, vaší straně jsem vždy fandil a vaši stranu volil.Do té doby, než jste odmítnul uznat vítězství ODS. Přispělo tomu i Vaše hulvátské chování a povýšené jednání.Pokud Vaše povolební reakcí by bylo blahopřání ODS k volebnímu vítězství a tím umožnění složení vlády, mohli jste mít Pohanku i Melčáka na své straně a mohli jste být váženou a zejména platnou opozicí.Zemana jsem velmi uznával, ale odmítal chování slona v porcelánu. Při tom jeho bonmoty, byť hrubého zrna, na rozdíl od Vás nepostrádaly vtip. Pokud nedokážete změnit své vlastnosti a chování, nebudete mít u velké části voličů šance a nepřijdou k příštím volbám. Výjimku může způsobit je tvrdý dopad reforem na obyčejné lidi, ti ale zřejmě budou volit spíše KSČM jako jedinou stranu, která se nezpronevěřila svým zásadám .
28. 08. 2007 | 11:38

Iva Kubová napsal(a):

Protože naše země je po 60 letech komunismu levicově deformovaná až moc, jsem ráda, že ČSSD Paroubka má jako odpuzovač.
28. 08. 2007 | 11:53

Lili napsal(a):

socialní demokracie nemá šanci na modernizaci se starými tvářemi a nespasí je ani mladé partnerky. Pan Jirka to vzal z gruntu, aby se přiblížil mladým, má mladou babu, začne zakládat rodinu, pořizovat hypotéku, jako třicátník...hihi...jen to je bohužel spíš jak obrázek nepovedené plastiky obličeje - budí spíš děs. Jsem teď sobec a budu sympatizovat s tou stranou, která mi vyřeší problém se zdravotní pojišťovnou, jelikož jsem v čr student denního studia a zároveň žiji v zahraničí, kde i pracuji a mám pojištění . díra v systému...nelze mít dvě pojištění, ale zbavit se nemůžu ani jednoho...co vy na to pane paroubku?
01. 09. 2007 | 03:14

nbc napsal(a):

main menu
08. 10. 2007 | 18:00

Honza Novák napsal(a):

Vážený pane premiére (jednou opět budete) držím Vám palce až za dva roky opět nastane politická kultura a skončí ten amatérismus co vládne dnes.
Nenechte se odradit od propagandou ideologicky zmatených rádoby pravicově smýšlejících, neboť až oni si začnou vydělávat vlastníma rukama, tak pochopí o čem je život, a přestanou papouškovat nesmysly.
Mgr. Novák, Brno
11. 10. 2007 | 18:06

Topol napsal(a):

Jirko, musím uznat, že máš dobrej blog!
Jsi jednička!!!
11. 10. 2007 | 18:14

LUCKA napsal(a):

LIDEM JE JEDNO, KDO JE VE VLÁDĚ,ALE NENÍ JIM JEDNO KOLIK BUDE STÁT ROHLÍK A O KOLIK SE SLEVNÍ LOKOMOTIVY A KOLIK BUDOU STÁT VARHANY.
23. 10. 2007 | 04:14

j.jacek napsal(a):

Pane Paroubek,modernizujte,spolupracujte,vždytˇs komunistama jste už stejně jedna ruka.....
26. 11. 2007 | 19:46

Jirka napsal(a):

Jedinou devizou socialní demokracie je dost bezohledný přístup koalice ke starým, bezmocným a nemocným lidem. Tímto způsobem si ODS a spo !zadělává! na svou porážku v příštích volbách. A největším problémem Soc. Dem. je pan Paroubek a jemu podobní. Ti odrazují případné voliče svou neschopností a komunistickými manýry. Pokud jde o chování, tak je to jediné v em si nemají Paroubek a současný premier co vyčítaz. I vmnoha hospodách by jejich chování nesnášeli.
26. 02. 2008 | 09:43

mra napsal(a):

Změna image je jednoduchá ¨: odstranit z obrazu ČSSD buldozerického pingla Paroubka a další - třeba žabáka Sobotku,šakalí úsměv Škromacha. A vrátit se k tradici socdem z doby než se nechala sežrat komunisty.
04. 03. 2008 | 14:10

Jarda napsal(a):

Image, dělá obraz - dojem, ten prý zůstává z 90% tím, co si lidé vybavují. 10% jsou jejich subjektivní komentáře, které jen doplňují, potvrzují DOJEM - IMAGE.
Obrazy z Kremlem, Pan Paroubek na JUDU dělají dojem. FaktVíce na
http://homolka.blog.respekt...
11. 05. 2008 | 01:47

PetrT napsal(a):

Pane Paroubku, myslím, že v rámci medernizace strany by bylo nejvhodnejší, abyste natrvalo zmizel z politiky i to s panem Rathem. Za svůj život jsem totiž nepoznal člověka, ve kterém je ukryto tolik zloby a nenávisti jako ve vás dvou.
02. 09. 2008 | 11:04

Andrea Serbusová napsal(a):

Ten článek jsem ani nečetla. Jen chci abyste věděl, že si myslím, že výhra ČSSD je velký krok zpátky. Že jste banda populistů, prospěchářů, komunistů a mafiánů. Jen si nahrabejte...
27. 10. 2008 | 17:36

Dvořák napsal(a):

Dobrý den,
blahopřeji je to dobrý výsledek.Pro volby do sněmovny bych doporučoval vypustit komentáře na vajíčkové triády a jiné podrtazy ODS a více se soustředit na věci dobré pro voliče.Lidé lépe reagují na klidnou a konstruktivní kampaň.Myslím že ODS již pochopila o co jde.To že dostali více hlasů ve volbách do EP není výhra ale pirhovo výtězství.
08. 06. 2009 | 10:03

Dvořák napsal(a):

Prosím nenechte se ovlivnit názory lidí kteří hovoří o komunistech.Ti by chtěli to co přiznal p.Janota.Švedské výdaje a anglické daně.Jen zapoměl říci že ty nízké daně hlavně pro právnické osoby snížil on a Kalousek.Klidně po volbách sestavte menšinovou vládu a nechte se podporovat komunisty.Jen tak budete moci plně realizovat program ČSSD.
08. 06. 2009 | 10:16

Božena napsal(a):

Proč kritizujete p. Dimuna, je to mladý člověk,tak ať má zelenou. Všechny politické strany potřebují omladit, bylo by to znát i na politické scéně a hlavně v našem národě. Každý den slyším z veř.sděl.prostředků jen samé negativní zprávy, asi něco není v pořádku, ne asi, ale doopravdy. Tak si vzájemně nenadávejme, ale společně řešme, aby se nám všem žilo lépe
04. 12. 2009 | 18:27

Judita napsal(a):

Monika je zlá, takhle psát o ženě, která je současně matkou, je nehorázné. Takový je život, ona odejde, nebo on, tak proč? Nekamenujte, neboť nevíte , jak dopadnete!!!!
04. 12. 2009 | 18:36

sivec napsal(a):

Pane Paroubku, jak píšete, chcete si zachovat staré voliče, plus naverbovat nové, že ? A to na kecy , komu všemu přidáte, div, že nebudete rozdávat / pochopitelně z cizího /, a tomu říkáte program strany ?? To je totiž, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají, že ??
19. 12. 2009 | 11:18

panerai watches napsal(a):

That what you say help me greatly. Many thanks.
08. 03. 2010 | 09:57

rolex watches napsal(a):

Through the article, I think the owner must be a very wise person
08. 03. 2010 | 09:58

breitling skyracer napsal(a):

Did I really earn this or did I just wear you all down? Although skyracer it ended up winning only three awards, Avatar seemed to loom larger over the proceedings breitling super avenger than any other film, from the CGI sprinkling on stage of its bioluminescent floating sprites super avenger to Ben Stiller's blue-skinned homage in his best makeup presentation. Oddly, Avatar wasn't even breitling superocean nominated in that category . Avatar might have lost to Hurt Locker superocean in the end.
12. 03. 2010 | 05:47

breitling superocean napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
12. 03. 2010 | 05:50

armani classic napsal(a):

I can't agree with you more.
13. 03. 2010 | 02:59

tag heuer napsal(a):

Through the article, I think the owner must be a very wise person
13. 03. 2010 | 03:00

cartier libre napsal(a):

They weren't looking to make a lanieres political statement or to be pioneers of gender liberation.
26. 03. 2010 | 09:58

mrvesio napsal(a):

mrversio nechapu co vsicni mate proti paroubkovi.jste banda arogantni hnupu co nikdy nic nedokazali a jeste si vyskakuji.byt jako paroubek byla jeho velka uloha vladnout v zemi a nepropadnout krizi jako to bylo malem v 96 kdy klaus ohrozil nasi ekonomiku.vsem cssd vam tenkrat zachranila zadek .taky zapominaji ze ods jako tunelari maji na svedomi hardwarske fondy a pritom hazou veskerou spinu jak ods ,tak pisalci kteri nemaji nic dobreho .
19. 06. 2010 | 20:03

p90x Workout DVD napsal(a):

11. 09. 2010 | 08:42

p90x Workout DVD napsal(a):

11. 09. 2010 | 08:44

p90x Workout DVD napsal(a):

17. 09. 2010 | 07:56

MATILDA26Doyle napsal(a):

freelance writer
24. 03. 2012 | 09:21

NASRANÝ OBČAN napsal(a):

Je to dvadcet let co jste u moci pro lid jste krom toho že ho ožebračujete svýmy radoby zákony a okleštujete svobodu jednotlivce různými nesmyslnými výhláškami a nařizeníni NEUDĚLALI NIC. VLADA NAS OKRADA KDE MUŽE A PENÍZE NIKDE. STYDDÍM SE ZA VÁS A ZA TO POCHYBNÉ OBČANSTVÍ.Jste živi z daní a živíme vas my obyčejní lidé/KROM TECH VAŠICH UPLATKU/MATE JEN PLNE HUBY PLANÝCH ŘEČÍ A PRO LIDI NIC JESTLI TO ZAČNEM PO VÁS DUPLIKOVAT TAK POJDETE HLADY, COŽ BY JSTE ZASLOUŽILI VŠICHNI DO JEDNOHO
07. 11. 2012 | 17:33

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

[url=http://somepaydaylounz.com]mr fitz[/url]
27. 02. 2014 | 12:45

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy