Neonacisté v přerovské izolaci

26. 06. 2011 | 23:45
Přečteno 4449 krát
Sobotní shromáždění Dělnické strany sociální spravedlnosti (DSSS) v Přerově – jako pokaždé – si vyžádalo mimořádná bezpečnostní opatření a na celý den v podstatě paralyzovalo život ve městě. Pravicoví radikálové znovu vytáhli z kapes daňových poplatníků milióny korun pro svoji pseudopolitickou kratochvíli nesnášenlivosti a odporu.

V Přerově mají se shromážděními extremistů zkušenosti z roku 2009, při kterém se při mítinku Dělnické strany město proměnilo v bojiště a policie zatkla několik desítek extremistů. Letos stála preventivní opatření Magistrátu obecní kasu více než dvě stě tisíc korun, a miliony korun na zásah 700 policistů včetně policejního vrtulníku. Policisté několik hodin dopředu zahradili ohlášenou trasu pochodu extremistů a de facto tak znemožnili komukoliv pohyb ve značné části centra města. Komplikace při cestě přes město měli například ti, kteří spěchali na blízké nádraží a cestu museli obcházet.

Přestože se představitelé DSSS pravidelně snaží budit zdání seriózního politického mítinku, stranický projev předsedy Vandase mnoho pozornosti nesklidil a 150 extremistů se soustředilo na pochod vedený kolem lokalit obývaných Romy. Nacionalisté tak stále beztrestně pochodují českými městy a vyvolávají rasovou nenávist, při ohlášených pochodech s ochranou shromažďovacího zákona a navzdory odporu osobností i obyčejných lidí, kteří odmítají fašizaci veřejného prostoru.

Přesto představitelé DSSS neměli v sobotu téměř žádný důvod ke spokojenosti. Vandas se na začátku mítinku rozčiloval do telefonu, že na shromáždění dorazilo málo příznivců a chybělo „tvrdé jádro“. Policejní kontroly před vstupem na náměstí, kde se mítink konal, navíc vedly k zabavení třech zbraní účastníků.

Vandas si při projevu dával velký pozor na slovíčka, aby nezavdal podnět k rozpuštění akce kvůli porušení zákona. Před pochodem vyzval z obav před postihem do mikrofonu, aby nikdo nepoužíval nacistickou symboliku či označení zakázané Dělnické strany.

Mezitím se od rána zvyšovalo napětí mezi Romy v chudinských lokalitách, ke kterým se měli za několik hodin vydat na pochod extremisté. Místní obyvatelé společně s neziskovými organizacemi Člověk v tísni, Armáda spásy a Kappa-Help, ve spolupráci s krajskou koordinátorkou romských poradců Renátou Köttnerovou a Agenturou pro sociální začleňování přichystali v nádvoří jednoho z bloků domů happening proti násilí „Společně v Přerově“. Nenásilnou formou, vystoupením různých hudebníků a osobností v čele s olomouckým arcibiskupem Graubnerem, europoslancem Březinou, poslankyní Chalánkovou či primátorem Přerova Lajtochem, se postavili proti pochodům neonacistů českými městy. Mezi vystupujícími byli i osobnosti z místních obyvatel – úspěšní podnikatelé či terénní pracovníci.
Kolem poledne, ještě než nedaleko prošel extremistický průvod, se na happeningu zdržovala jen asi stovka lidí, někteří vyhlíželi z oken. Napětí bylo cítit, lidé zůstávali v obavách o zdraví doma, připraveni chránit svá obydlí. Teprve poté, co pochod DSSS prošel okolo, a byl ukončen na nedalekém nádraží, se atmosféra skutečně uvolnila – jen do okamžiku, kdy se dvě desítky neonacistů znovu přiblížily k místu happeningu.

Prázdné město

Policie zvolila taktiku úplné izolace extremistů od obyvatel Přerova. Neonacisté tak museli mít chvílemi pocit, že jsou v padesátitisícovém městě úplně sami. Policie zamezila jakýmkoliv střetům, přesto stále zůstává za sobotním shromážděním extremistů obrovský otazník: jak při respektu ke svobodnému shromažďování čelit neonacistickým tendencím extremistů? Zdařilá prvomájová nenásilná blokáda pochodu DSSS v Brně byla nahrazena úspěšným happeningem, který by sám o sobě byl zajímavým kulturním svátkem Přerova, nebýt jeho hlavního úkolu: nenásilně se postavit DSSS.

150 extremistů ovlivnilo Přerov přespříliš – lidé přeparkovali auta, uklidili z ulic popelnice, zavřeli se ve svých domovech či opustili na odpoledne město. Ti, vůči kterým byl pochod namířen zejména, zažili přes všechna opatření policie, města a neziskových organizací den strachu. Jen málo Přerovanů nebylo akcí 150 extremistů zasaženo. Vyjádření odporu proti extremistům by proto nemělo by být věcí jen hrstky aktivních obyvatel, především napadených Romů, ale všech lidí, kterým vadí, že kvůli neonacistům policie zavírá města, perlustruje občany před vstupem na náměstí, utrácí daně za manévry těžkooděnců. Jak dlouho budou díky lhostejnosti většiny náckové pochodovat českými městy a veřejně vzývat rasové nerovnosti?

Sílící odpor veřejných autorit pomáhá k izolaci neonacistů, odsouzení řečníka za hanobení rasy v Krupce zmírňuje veřejné projevy nesnášenlivosti představitelů DSSS a snižuje jejich autoritu u části nejeextrémnějších sympatizantů. Vandas a spol. však stále dokola vyhodnocují poptávku ve společnosti a snaží se populisticky zacílit svou pozornost na slabá místa.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Al Jouda napsal(a):

A co takhle nechat jednou ty tzv. neonacisty normálně projít městem bez policejního doprovodu ? Ukázala by se totiž pravda o jejich skutečných úmyslech a pokud by udělali něco protizákonného, tak by se mohlo udělat opatření podle zákona. Jenže pokud by něco protizákonného neudělali, tak by se to moc nehodilo do krámu některým lidem, že autore?
27. 06. 2011 | 00:10

JenTak napsal(a):

Víte pane Šimáčku, já ty nácky nemám z duše rád. Považuji je za primitivy. Na druhou stranu není možno nevidět, že bez nepřizpůsobivých cikánů by tato strana zanikla na úbytě.

Akce plodí reakci. Dnes již Evropa sama ústy svých politiků přiznává, že příliš otevřená společnost netolerantním kulturám a "odlišným" obyvatelům je ke škodě Evropanům. Hezky česky se to dá nazvat, že nám nepřizpůsobiví či jinak kulturně založení serou na hlavu.

Co s tím? Řešení vyjma jednoho neexistuje, a to je vzděláním cikánů. Jenže cikáni nechtějí, a zaboha se nechtějí vzdělávat. Snad proto, že by cikánka musela školákovi častěji prát a dělat ráno snídaně. Byl bych pro, ať cikánské děti dostanou školní, státem placené školní uniformy a snídaně zdarma. To by je snad mohlo do škol přivést. Dokud nebudou cikáni alespoň nějak vzdělaní, pak soužití Čechů s cikány nemůže být bezproblémové.

Dokud budou cikáni takoví jací jsou, vždy budou existovat podobné strany dnešní DSSS.
27. 06. 2011 | 00:19

Divobyj napsal(a):

Šimáčku,místo žvanění o tom,kolik stojí daňové poplatníky pochody DSSS,by ses měl pochlubit,kolik nás stojíš ty a celá ta tvá agentura.Já osobně nemám rád Cikány,jako drtivá většina občanů této země.Placené křiklouny,jako jsi ty je třeba okamžitě odstřihnout od státních penězovodů.Najděte si důstojnou práci a dělejte radost lidem,ne parazitům!A jestli mimo provokování lidí nic jiného neumíš,krumpáčů a lopat je dost.Tvoji čokoládoví kamarádi tě rádi zaškolí....
27. 06. 2011 | 00:21

Chudák občan napsal(a):

600 LET se na zdejším území snaž "samointegrovat" ti jenž nechtějí pracovat,častěji páchají zločiny a vysávají tuto společnost.
Za posledních přibližně 90 let se na tomto území v menších počtech usazovali často i další národy.Všichni se tzv."integrovali".V poslední řadě se tento proces dotýká hlavně Vietnamců.Tito se také "integrují"...a to docela úspěšně a asi ani o tom nevědí.Měli snad nějakou státní podpor?Měli snad na Úřadu vlády někoho kdo by se o ně staral? Ani náhodou !Přišli sem a začali především MAKAT !Jejich děti se špičkově učí a chtějí se dále vzdělávat!NEVYSÁVAJÍ ze sociální sítě žádné peníze.
Chtěl bych se zeptat pane "autore"..
1) .. kolik stála integrace Vietnamců?(..ani kačku!)
2) Kolik stála integrace Cigánů,(a BUDE ještě stát..).
3) Dějí se nějaké "rasové" protesty proti Vietnamské komunitě v ČR ?(ASI ne!)
Nechci ani se nebudu zastávat nějakých fašounů,ale ani těch kdo se nechtějí zapojit do této společnosti a často ji jen požkozují.
27. 06. 2011 | 01:19

honolulu napsal(a):

Simacku,
prezil jsem pad Angoly a Mozambique v roce 1975.
Byl jsem svedkem utoku na Johannesburg 16.6.1976.
Jel jsem na pomoc belochum v Kolwezi (Zaire), kdyz byli masakrovani 1978 a utekl jsem z Rhodesie 1979 po padu bile vlady.

Z lidi jako jsi Ty, se posravam strachem, protoze integrace velmi odlisnych kultur znamena vzdy smrt tech kulturnejsich.
Moje mesto, ktere jsem mel rad (Johannesburg) bylo uplne zniceno. Mel jsem apartment na Hillbrow.

O jakem zaclenovani Ty rozhodujes ? Ceska emigrace z roku 1968 (patrim k ni) se zaclenovala do pracovniho a zivotniho processu behem 1/2 hodiny v Australii, v Kanade, v JAR, v USA, Nemecku, Svedsku, v Chile atd. atd.

Delas zlo, Simacku, zaclenovanim kultur ODLISNYCH i tem, ktere zaclenujes ! ! !

Zapomnel jsem se zminit, ze jsem musel take uteci ze South- West Afriky. (Ted se tomu rika Namibie).

Dej mi udelat zlatou olympijskou medaili za utikani a ZAPLAT JI ! Ty patris k tem, kteri me honili po svete destruktivni politikou !
Jsi chlap nevzhledny, proto jsi pracoval na zhoube Londyna ! Ted to tam vypada jako v Nairobi a z Prahy chces udelat Johannesburg.
Poslu na Tebe krasnou pani Bobsikovu, aby Ti vynadala a panu Kalouskovi napisi, ze mas bednu zlata ve sklepe.
Ja Ti Ty Tvoje "integrace" okorenim mexickymi fazolkami.
A tykat Ti budu, protoze vypadas jako cert.
27. 06. 2011 | 03:47

Ládik!!! napsal(a):

..."lidé přeparkovali auta, uklidili z ulic popelnice, zavřeli se ve svých domovech či opustili na odpoledne město"...

Jinak si lidé musí soustavně dávat pozor na peněženky, cennosti a zabezpečení bytů, každodenně, celoročně, celý život.

Chtěl bych vidět toho "terénního pracovníka", jak vypadá. Pracovnice je mi jasná, pracovník ne.
27. 06. 2011 | 05:09

Válečný štváč a vrah z Wallstreetu napsal(a):

JenTak napsal(a):
"Víte pane Šimáčku, já ty nácky nemám z duše rád. Považuji je za primitivy. Na druhou stranu není možno nevidět, že bez nepřizpůsobivých cikánů by tato strana zanikla na úbytě."

Velký omyl. Podobní zakomplexovaní ubožáci si vždy najdou terč pro svou agresi. Rádi si do někoho bouchnou, ale na férovku jsou příliš velcí srabi. Ve skupině jim to jde líp.

Už v 18. století si všiml anglický básník Samuel Johnson, že „vlastenectví je posledním útočištěm darebáků".

Sedí to dodnes.
27. 06. 2011 | 05:58

drozd kvíčala (pěvec) napsal(a):

šimáčku, ty nejsi evidentně zcela při smyslech
27. 06. 2011 | 06:12

jan k napsal(a):

autor:
"Pravicoví radikálové znovu vytáhli z kapes daňových poplatníků milióny korun"
"Místní obyvatelé společně s neziskovými organizacemi v čele se společností Člověk v tísni a ve spolupráci s Agenturou pro sociální začleňování přichystali v nádvoří jednoho z bloků domů happening"
Existuje jisté etnikum, které prožívá happening již celá desetiletí. Kolik vytáhlo peněz z kapes daňových poplatníků v miliónech nepočítejte, délku pochodu v Přerově byste také neměřil v milimetrech.
27. 06. 2011 | 06:18

anti politik napsal(a):

Šimáčku na tyhle kecy naštěstí slyší čím dál míň lidí. Mulťárna už končí a brzy skončí i ti co se na tom dodnes bez jakéhokoli vyditelného a hmatatelného výsledku pakují!! Zas jeden pseudohumán co žije ve skleníku svý státní kanceláře odkud rozdává rozumy, v podstatě nic kromě breptání a parazitování na problému nedělá, cikána potká tak leda na takové akci jinak žije za dvoumetrovým plotem a těm co za plotem nežijí káže jak žít mají!! Ani jeden Kocáb, Šimáček, Gabal a další parazité s cikány nežijí, nikdy žít nebudou a ani nechtějí a nikdy to neměli v úmyslu s nimi žít a přesto nám budou kázat, že s nimi žít máme a žvanit nám do života!! Až se Šimáček přestěhuješ do Chánova tak se můžem bavit, jinak jsi jen pokryteckej zme... jako všichni porevoluční pseudohumáni viz. Havel a spol.!!!
27. 06. 2011 | 06:19

schlimbach napsal(a):

To je ale stupidní blog -(
27. 06. 2011 | 06:41

Medikolog napsal(a):

Válečný štváči 05.08:

děkuji za objasnění principů romské "soudržnosti" a romské "férovky".

Pane Honolulu, zdravím vás a přeji hezký den. Pan Šimáček píše, že cca 150 lidí na náměstí bylo profilcováno a "odzbrojeno". O.K. Mají tedy úředně potvrzeno, že kromě dvou přišli zcela bezbranní.. jeden ze 3 odzbojenců byl totiž novinář...

Pan Šimáček však zapomněl napsat, zda byli také profilcovány a odzbrojeni příslušníci těch početně převažujících stojících a demonstrujících odpor na druhé straně policejního kordonu. Je zajímavé, že ON, který je údajně přesvědčený odpůrce nacionalismu, nekriticky podporuje nacionalismus romský...
27. 06. 2011 | 06:42

anti politik napsal(a):

Zajímavé kolik jeden pseudohumán dokáže kolem sebe nasekat nechuti, odporu, zla a hnusu!! S dnešními rozcapenými cikány nechce nikdo nic mít společného a kdože je tak rozmazlil Šimáčku? Jsou totiž díky Šimáčkům vyloženě odporní už jen tím neustálým řevem o dyškrymynácyi! No a pokud si pamatuji u Přerova dělají cikáni nájezdy na bílý svi.. Šimáčku!! A pozvání DSSS do Přerova (a že přijela DSSS na pozvaní občanů Přerova o tom je ticho co Šimáček?) je výrazem naprosté bezmocnosti a zoufalství tamních lidí!!
27. 06. 2011 | 07:04

Tupelo napsal(a):

Pane Simacku, to ze se zacinaji do protidemonstraci zapojovat ve vetsi mire lokalni politici nebo lide z cirkve je dobre - prave tito lide by ale take meli prevzit iniciativu a tlacit na vladu (az bude mit cas resit i jine problemy nez sve koryta nebo jak s 15% podporou obyvatelu vnutit sve 'reformy' a vysvetlit, ze jde o reformy ;)) k reseni. 150 extremistu neni moc, Vandas (nebo dsss) jako spasitel muze pripadat leda tak nackum ci lidem na podobne urovni a je docela fajn ze za tohohle politickeho marasmu se jim nedari vic zaujmout.
27. 06. 2011 | 07:43

petřík napsal(a):

těžko to zhodnotit jinak než jako další zbytečné žvanění zbytečného ředitele zbytečného úřadu.
Kdyby tihle salonní krafalové, parazitně a velmi dobře se přiživující na "problému" zmizeli, možná by i těch nácků v ulicích nebylo tolik.
A pokud jde o peníze - policajti nás stáli milion, ale Šimáčkův parazitní ouřad nás vyjde na cifry řádově vyšší.

P.S. Přerov máme za rohem, a jsou tam ulice, kde jsou místní ve válečném stavu skoro pořád, hádejte kvůli komu, co je ten agresivní prvek ve společnosti? Šimáčku, vytáněte paty z pražského skleníku a zkuste si tam pár týdnů bydlet a teprve pak kažte, co si máme myslet. Dřív ne.
27. 06. 2011 | 08:30

Aktiv napsal(a):

Nacismus v Evropě vznikl jen proto, aby vyhubil polovinu populace, a zníčil samotné základy kultury Evropanů, tedy postavené na vzájemném kulturním obohacování a původním lidovém křesťanství. Z lidového křesťanství se mělo stát nacionalistické, postavené na kolektivismu, vnucované podobně jako konquista indiánům. Kultura Evropy měla být nahrazena militarismem, denodenní brutalitou a nesnášenlivostí úchylných procesí a státní moci. To, co čeští nacisté dnes předtavují je jen zlomek toho, co vytvořil Hitler, ale i tak budí rozpaky, co s tím!
Problém s Cikány-Romy to nevyřeší, mladí lidé místo vlastního hledání kreativity a uplatnění ve společnosti se zkazí hledáním svého místa ve zbytečném a sfanatizovaném davu, který umí jedinné -vyřvávat nenávist a níčit.
Takže ztracená generace, jako ztracených 12 let v Evropě válkou, kterou započal Hitler se Stalinem!

Neonacismus je jako konzervatismus a komunismus, totalitaristický projev zoufalého člověka, který neví co se sebou. Je to frustrace z okolí, které je nekreativní a s tím co má, nakládá bezzubě!

Pane Šimáček, zfanatizovaný dav zůstane v izolaci potud, pokud rozum překoná lákání snadných receptů a neschopnost politiků, kteří vytvářejí krizi společnosti!
Naše současná vláda krizi společnosti vyvolává tím, že REFORMY, KTERÉ PROPAGUJE nejsou REFORMY PROTO, ŽE NEŘEŠÍ REFORMNĚ TO ZÁSADNÍ-ZLOČINNÉ NAPOJENÍ NA VEŘEJNÉ FINANCE!
REFORMY JSOU ŠPATNÉ PROTO, ŽE ZAČÍNAJÍ OD BODU B, nikoliv od BODU A.

Pokud Kalousek a jeho špatná vláda začne špatné reformy, které svou podstatou krizi společnosti způsobí. Kdo normální začne dům stavět od střechy, snad jen Kalousek a Nečas. Tak ať se nediví potom, že naštvání a frustrace společnosti bude tak velká, že k zfanatizovaným davům nebude daleko, a s izolovaných hloučků bude nakonec ozbrojený dav!
27. 06. 2011 | 08:57

martin napsal(a):

stačí tak málo, postavit neonacisty mimo zákon.
Žvaňte si o nesmyslech.
Tento svět líhne jen kecaly a budižkničemu.
Stačí selký rozum aby i blb věděl, že neonacismus je zlo !
27. 06. 2011 | 09:44

Tencokida Hnuj napsal(a):

Minulé akce DSSS - reakce v podobě například mše jakési církve.
Roj sršňů na to : " jak si to můžou dovolit, to je zneužití svobody náboženského vyznání...co to je - mše pod širým nebem...todlencto je nezákonné....etc etc.

Nu a nyní tam přijel pan Graubner.
A je klid.

Ticho - žádné protesty.

Warum ?

Jednoduché - pan Graubner je oficiální autorita, církevní celebrita..VELKÉ CÍRKVE (svým způsobem i stále ještě MOCNÉ CÍRKVE..takže ho druhá strana vnímá jako jakéhosi VŮDCE. :())

Co, panáčkové - byl pan Graubner využit nekalými rozvratnými pseudohumanistickými živly a právdoláskaři - k jejich podivným hrátkám financovaných různými granty a dotacemi ?

:))))

P.S. Situace číslo jedna : Romové dělají nesnesitelný bordel v domě. Přijedou policajti. Romové jim vyhrožují. Policajti odjedou. Bordel pokračuje dál.
Situace číslo dvě : Bílí dělají bordel v okolí heren a hudebního klubu - kousek je obytná zóna. Přijedou policajti. Bílí z nich mají bžundu. Policajti odjedou. Bordel pokračuje dál.
Situace číslo tři : POdnikatel se přivážena řetěz ke vchodu instituce. Přijedou policajti a vyzvou ho, ať se odváže. Vysměje se jim. POlicajti mu řeknou, že bude předvolán na úřad. A odjedou.
O situacích číslo 4 až nekonečno - via Pandury, Gripeny, zdravotnická zařízení, akcie za loajalitu....To už tu zaznělo mockrát...jak porovnat krádež peněženky s krádeží několika miliard...

Co tyto situace sjednocuje, milé ovečky a beránci ?
Respektive - kdo (je jich více. of course...) ?

Tam je ten klíč k řešení problému.

Maucta.
27. 06. 2011 | 09:58

šimáček 2 napsal(a):

Tři cikáni zablokovali na lesní silnici na Vysočině auto, řidičku oloupili o 30 tisíc korun

Na lesním úseku silnice mezi Věží a Mozerovem zablokoval stříbrný Renault Laguna cestu firemní octavii, kterou řídila osamocená řidička. "Dva muži snědé pleti vystoupili z vozidla, třetí v něm zůstal sedět. Přiběhli k řidičce a se slovy "naval peníze",
http://www.paratdnes.cz/2011/06/Tri-cikani-zablokovali-na-lesni-silnici-na-Vysocine-auto-ridicku-oloupili-o-30-tisic-korun.html
27. 06. 2011 | 10:07

t... napsal(a):

Tencokida Hnuj:

"ovečky a beránci" nemohou miliardy osobně utrácet, takže je nezařazují mezi peníze které (spolu)vlastní.

Kdežto "špinavou cigánku", která před supermarketem žebrá korunu, by odstřelili, případně cigánku, která postává u silnice za účelem prostituce, by zmlátili pendrekem.
http://www.youtube.com/watch?v=XPnBfqKbDc8
27. 06. 2011 | 10:23

route66 napsal(a):

Tencokida hnuj napsal
."pan Graubner je oficiální autorita, církevní celebrita..VELKÉ CÍRKVE (svým způsobem i stále ještě MOCNÉ CÍRKVE..takže ho druhá strana vnímá jako jakéhosi VŮDCE."

Jen tak mimochodem..může si být celebrita jaká chce ale já ho mám spíše spojeného s do autu zahraného podivného zprivatizování jednoho z největších vinařství na Moravě. A že se tam vyskytl? Zavětřili černoprdelníci snadné body u pravdoláskařů. A ovečky se počítají. Ale pozor...mohl by dostat v budoucnu sudlicí ..začínají se nám představitelé jedné z nejzločinnějších orgaizací nějak moc cpát do života...
27. 06. 2011 | 10:26

Občan napsal(a):

Pane Šimáčku,
já viděl z Přerova hlavně fotky vymaštěnců z Antify, kteří se jen třásli na to, aby se mohli porvat. A hned vedle nich stejně natěšení "novináři" v foťáky v pohotovosti. Předem připravená provokace proti pokojnému pochodu.

Ne, Šimáčku, nás nestojí spoustu peněz pochody DSSS. Nás stojí spoustu peněz lehkoživkové jako jste Vy a Vám podobní, Vaše vyžírkovské organizace a Vaši nemakačenkovští kamarádíčkové, které nesnášejí ani sami Cikáni (tedy ti integrovaní, co pracují, bydlí a žijí SPOLEČNĚ S NÁMI).

Kdybyste místo keců a provokací raději šli Cikány učit češtinu a přiměli je, aby si dokončili ZŠ a šli někam do učení...
27. 06. 2011 | 10:33

Tupelo napsal(a):

Obcan: muzete dat odkaz na web, ktery uverejnil fotky z Prerova, kde jsou 'hlavne' clenove Antify? Neni nahodou Graubner jejich tajny sef? :))
A co se tyce financi, ani autorova agentura, ani romove ba ani pochody pleskohlavich neonacistu nezpusobuji tomuto statu takove ztraty jako jini spoluobcane, diky jejich rozkradackam (na korupci padne odhadem kolem 100 mld rocne)...
27. 06. 2011 | 10:49

Občan napsal(a):

To TCKH:

O Graubnerovi zatím nikdo nepsal z jediného důvodu - nikdo asi nějak nepostřehl, že by tam vůbec byl :o)))
A navíc se tentokrát nekonala provokace v podobě "mše" v trase průvodu. Pokud Graubner něco vyřvával někde na dvorku, tak to zcela zaslouženě vůbec nikoho nezajímá.
A, ANO, Graubner se velice rád nabídl ke zneužití pseudohumány a pravdoláskaři.
27. 06. 2011 | 10:54

Občan napsal(a):

To Tupelo:

zkuste třeba dnešní Právo, tam je moc pěkná fotečka.
A nebo legrační novinky.cz, kde sice zveřejnili fotky, ale zjevně sami nevěděli, KDO na nich vlastně je :o))))
Graubner ovšem není ani na jedné z nich.
27. 06. 2011 | 11:03

Tencokida Hnuj napsal(a):

Lidé, kteří nemají žádný recept jak zabránit drobné kriminalitě(kromě pokřikování v davu) - takoví lidé samozřejmě na kriminalitu závažnější budou koukat s otevřenou papulou.
Anebo se jí sami aktivně účastní.
Když náhodou budou moct.
A o to tu jde.
Závist a chuť uzobnout si z koláčku. No a ukázat na "viníka". Nejlépe nějakého jednoduchého, takového co ani neumí formulovat svou obranu.

Howhg. Tečka.
27. 06. 2011 | 11:06

route66 napsal(a):

Je smutné, že se musí v naší demokratické zemi vynaložit tolik peněz a lidských zdrojů aby byli ochráněni účastníci řádně nahlášeného protestního průvodu před zvůlí porušovatelů zákonů...
27. 06. 2011 | 11:08

Aktiv napsal(a):

route66
Ten tvůj řádně nahlášený protestní průvod je nacistický cirkus.
Víš route66 co to znamená nacismus,a nacistický přisluhovač nebo rovnou zločinec?
To je ta skupinka osob, příznivců nacismu, a všeho co do něho patří!

S demokracií má ten protestní průvod jedinné společné, svobodně zníčit společnost, lidstvo, apod.
Je to stokrát horší než to, co máme nyní. Jetli nevíš o čem je řeč, tak se podívej jak nacismus umí řádit. Navíc to jde vidět i při řádění rowdies. Tam se žádné ohledy neberou, ani na majetek, lidi, na právo a pořádek. Vše je podřízeno jen eskalaci násilí a nenávisti.
To je ten tvůj řádně ohlášený průvod DSSS, který si jen hraje na spořádaný, protože je složen převážně z lidí, kteří inklinují totální anarchii, a k násilí!

Policie vzhledem k tomu, co představuje nacismus postupovala podle mě ještě mírně,a s velkými ohledy...
27. 06. 2011 | 11:32

Divobyj napsal(a):

Tencokidá Hnůj-myslím,vážený pane,že jste jeden z mála,který neví,že výsledky dvou početních úloh-1x 1 000 000 = a 1 000 x 1 000 = jsou SHODNÉ !
27. 06. 2011 | 11:39

Tupelo napsal(a):

obcan: pet fotek (z toho jedna stara 2 roky) na novinkach je zde: http://www.novinky.cz/domaci/237296-prerovem-pochodovali-pravicovi-extremiste.html . Jake fotky z tech ctyr (tri prvni jsou podle me nacci z dsss) jste mel na mysli, kdyz jste psal ze jste videl HLAVNE fotky antify? Tistene pravo nekupuji, ale je mozne ze tam pri te prilezitosti otiskly podstatne vetsi fotogalerii. :)
Jadro problemu je jinde (i kdyby se Vad, mozna kdyby si mala mensina z vetsiny (mluvim pochopitelne o korupcnich zlodejich) nekradla desitky az stovky miliard rocne, ze by bylo na lepsi policii, lepsi soudy a take na pripadnou vystavbu novych veznic (ty soucasne pry pretekaji; a v souvislosti s pusobenim teto vlady bude spis hur) - to vse nejen pro romy, ale pro jakekoliv kriminalni zivly bez rozdilu.
27. 06. 2011 | 11:43

Tencokida Hnuj napsal(a):

Divobyj
Napsal jsem sice "howgh" , ale pro jednoduché povahy malý výpočet (údaj za r. 2010). /pro větší objektivitu v níže uvedeném matematickém vyjádření nezohledňuji fakt, že část zneužitých dávek je vymožena a vrácena zpět....což v případě kriminality takříkajíc vypečenější....se až na výjimky /momentálně si nejsem schopen žádnou vybavit/ nestává...:(((

40 miliard (takto deklarují MINIMÁLNÍ ODHAD škod na veřejných rozpočtech v důsledku kriminality složitější (ve vztahu k jednoduchým názorům lidí jako je např. Divobyj) samotní ministrři vlády...tedy 40 miliard mimus 144 milionů.
Kolik že to je ?...jedna dále...plus šest...:))))

:((((((

http://aktualne.centrum.cz/finance/penize/clanek.phtml?id=700876

Takové výpočty však nejsou vhodné pro slaboduché jedince. Mohli by začít přemýšlet a praskla by jim cévka - v důsledku přetlaku v lebeční schráni.
------------------------------------------
Howgh (obracejte se se svými jednoduchými úvahami a ještě jednoduššími výpočty výpočty na své soukmenovceec...tam se jistě dočkáte pochvalného mručení....).
:--()
27. 06. 2011 | 11:49

Aktiv napsal(a):

Nemyslíš Vandale, že problémy , které jsi vyjmenoval se dají řešit i bez pomoci nacistů z DSSS, Národního Odporu a tedy Nacionálního socialismu nebo KSČM?

Proč hájit nacisus jen proto, že využívá oněch skutečností pro svůj návrat na politickou scénu?

Copak nám nacismus nebo komunismus dostatečně nepředvedl co umí? Proč to opakovat?
Přece to lze řešit dohodami, smlouvami, strana, která poruší dohodu musí nést odpovědnost!

Né jako je tomu dnes, žádné dohody, žádná odpovědnost, totální maras!
27. 06. 2011 | 11:57

Aktiv napsal(a):

Tencokida Hnuj
40 miliard jen ve zdravotnictví:-)
Přečti si Ludvíka Hovorku, vždy je třeba přičíst ještě větší číslo, odhady mohou být daleko vyšší.
27. 06. 2011 | 12:00

stejskal napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem řadu urážlivých příspěvků, které neměly nic společného se záměrem těchto stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
27. 06. 2011 | 12:00

Vandal napsal(a):

pro jednoduché jedince
škody, na které nás ročně přijdou nepřizpůsobiví, včetně všech trafik a fondů pro nejrůznější ochránce "lidských" práv, se musí sčítat, opakuji - SČÍTAT se škodami, které napáchá politická mafie! Tyto škody se neporovnávají, nestaví proti sobě, ale SČÍTAJÍ! Protože, kdyby nebylo těchto souhrnných škod, mohla by být životní úroveň poctivě pracujících nejméně dvojnásobná.
27. 06. 2011 | 12:06

Aktiv napsal(a):

Pane Stejskale, klidně vraťte Vandala, jeho příspěvek byl jen zpochybňováním, typickou argumentací příznivců DSSS. NEBYLO TAM NIC HRUBÉHO.
Prostě jen vyjmenoval současné problémy, které politici rádi nevěnují pozornost a tím způsobují v Čechách onen maras a frustraci obyvatel!
27. 06. 2011 | 12:06

jeden napsal(a):

Pane Šimáčku, nedávno jste byl v pořadu Máte slovo" s paní Řábkovou. Měl jste možnost lidem některé věci vysvětlit, argumentovat. Nedokázal jste vypotit jediný rozumný argument, který by zviklal vaše oponenty jak ve studiu tak u obrazovek. Ukazuje se, že agentura je jako mnoho podobných nestátů jen kanál na prachy a neumí konkrétně pomoci nikomu. Až se budou cikáni chovat jako ostatní lidé a my je nebudeme tahat za sebou jako pytel ho.ven, přestanou se lidé šikovat ve stranách typu DSSS...
27. 06. 2011 | 12:27

Ares napsal(a):

Autore: DSSS dokáže na romské problematice získávat politické body proto, že si velká část veřejnosti myslí, že se problém nedaří řešit. Jen pro připomenutí, to je ten problém, za jehož vyřešení jste placen. Možná když bude více vidět výsledky vaší práce, tak bude méně vidět DSSS.
27. 06. 2011 | 12:32

Tenco napsal(a):

Ares
Problém zvaný kultivace mafiánského kapitalismu také jakoby se neřešil. Taky nic moc výsledky. A to se prosím problému systematicky věnují mocenské struktury již pěknou řádku let - politické, justiční i zastupitelské.
Které disponují rozpočty a aparáty takovými, že ten Šimáčkův je proti tomu slzou v oceánu.

Ve vztahu k tomuto - i kdyby pan Šimáček nepomohl resocializovat víc jak dva cikány - i to by byl velký kus odvedené práce.

:)))

Ale možná je vše způsobeno pouze špatným "vykomunikováváním".
:))))
27. 06. 2011 | 13:09

Divobyj napsal(a):

Tencokyde-vaše zmatené úvahy také jistě zahrnují cikánskou kriminalitu a veškeré náklady s ní spojené.(Bavíme se o konkrétní zlodějně a ne o vypocených odhadech některých ekonomů). Jistě,rád věci zjednodušuji,aby byly transparentnější.Vy se naopak ve svých složitostech topíte a uchází vám podstata věci.Vy věříte pofidérním údajům,já zase sám sobě.Nikoli ve složitostech,ale v jednoduchosti hledej dokonalost,praví moudří lidé.Jste neuvěřitelně naivní.Kdosi vypotí jakési číslo,protože se to po něm chce a vy jej ihned vyhrabete a považujete jej za svaté.

Mé soukmenovce nechte na pokoji.Raději nezapomeňte vyčistit boty svým chlebodárcům!
27. 06. 2011 | 13:18

Karlík napsal(a):

Vždyť v Přerově o nic nešlo: pár pravicových extremistů šlo na procházku, pár levicových extremistů s grantobarony proti tomu protestovalo. "Profesionální Romové" se ukázali v TV, vykázali činnost a jeli za státní penízky zpátky do Prahy... :-D
27. 06. 2011 | 13:27

jeden napsal(a):

Tenco - to snad nemyslíte vážně - kdyby Šimáček resocializoval dva cikány, že by to byl velký kus odvedené práce - to bych vám celkem doporučil spočítat náklady na agenturu, platy zaměstnanců, vypracování projektů a pak teprve na konkrétní práci s dvěma klienty a jejich zařazení mezi normální lidi! To už vyjde levněji platit za ně kriminál, aspoň nemohou v tu dobu počít další děcka.
27. 06. 2011 | 13:31

lugis napsal(a):

Pane Simáčku můžete mi sdělit jediný rozumný důvod proč jste placen z mojich daní?Měl jsem představu že mé peníze ale i mých známých poslouží pro invalidy,opravy silnic a nemocnic a podobných smysluplných akcí.Ne pro spásu etnika které je k ničemu.Je hezké že se téhle činnosti věnjete celý život což jen vypovídá o uspěšnosti téhle akce.A dokonce si dovolím předpovědět že s tím budou živit (parazitovat) i Vaše děti.Nebot i Vy sám víte že celá tahle šaškárna je k ničemu.Hlavně že jde plat ne? Jinak zdravím dalšího dobrodruha Kocába a soudružku Džamilu kteří tak urputně s tímhle problémem zápolli až ho skoro rozlouskly.Jen jim k tomu nebyl dán dostatečně dlouhý čas.
27. 06. 2011 | 13:44

route66 napsal(a):

Aktiv napsal(a):
route66
Ten tvůj řádně nahlášený protestní průvod je nacistický cirkus.

Můj? No dobrá když myslíš. Ale přikláním se spíše k názoru že spíše Tvůj, Lišky, Šimáčka, Tominové...ti si na vyvolávání neposlušnosti před zákonem budují kariéru..

Kdo se tu pokouší určovat, kteří se smí producírovat a kteří ne! TY?! Nebo Kocábovití?
Je vidět, že máte ty komoušské praktiky tvrdě zaryté pod kůži.

Pokud je průvod, demonstrace, protest řádně schválen ..pak má v klidu proběhnout a je třeba ho ochránit od permanentních provokatérů a narušitelů zákona.
A je jedno zda se jedná o Vandasovce, gaye, aktivisty lesbičky a já nevím koho ještě...
Jistě. Dá se protestovat. Ale v rámci zákona. Tudíž plně schvaluji postup policie vůči narušitelům v Bydžově a i jinde. A stejně bych ho schvaloval v opačném případě...

P.S. Nerozčiluj se. Praskne ti žilka ...
27. 06. 2011 | 13:49

Ares napsal(a):

Tencokida Hnuj: Přijde mi, že téma korupce používáte jako „argument“ k odvádění od tématu či umlčování oponentů. Ano, je tu, působí větší škody, nedaří se řešit (což ostatně v tomto státě skoro nic), ale to není omluva pro Romy, se kterými jsou problémy ani pro Šimáčka a spol.

„Ve vztahu k tomuto - i kdyby pan Šimáček nepomohl resocializovat víc jak dva cikány - i to by byl velký kus odvedené práce.“ Kdyby to udělal ve svém volném čase a zdarma tak ano. S aparátem, který má k dispozici, ne. Asi byste neřekl, že úřad jehož posláním je potírání korupce a který odhalil dva případy za svou několikaletou existenci odvedl velký kus práce.

„Ale možná je vše způsobeno pouze špatným "vykomunikováváním". Obávám se, že ne. Oni vykazují svou činnost množstvím realizovaných projektů. Sledování výsledků ve formě kvantitativních dat popisujících celkovou situaci, se striktně vyhýbají. Nemají tedy jak doložit své výsledky i kdyby chtěli.
27. 06. 2011 | 14:01

Občan napsal(a):

Pane Šimáčku,

abych mohl objektivně vyhodnotit smysluplnost existence a činnosti multikulti proficikánských organizací a jejich představitelů, mám dvě otázky:

1) Mohl byste uvést KONKRÉTNÍ číslo, vyjadřující počet Cikánů, kteří prostřednictvím VAŠICH aktivit získali STÁLOU práci na ŘÁDNOU PRACOVNÍ SMLOUVU az a plat vyšší než minimální?

Děkuji
2) Mohl byste uvést KONKRÉTNÍ číslo, vyjadřující počet Cikánů, kteří prostřednictvím VAŠICH aktivit dokončili základní školu a získali alespoň výuční list?
27. 06. 2011 | 14:17

t... napsal(a):

jeden:

Počít dítě je v současnosti možné i z vězení, dáte přes advokáta souhlas k umělému oplodnění.
27. 06. 2011 | 14:27

Tencokida Hnuj napsal(a):

Ares
Nestavím je proti sobě. Jde jen o váš dojem.
Ty dvě věci se sčítají.
A mají navíc stejného jmenovatele.
Na kterého se dají převést.

Přemýšlejte - co jím je.
Tím jmenovatelem.

Divobyj
Zamyslete se hlavně nad svým "výpočtem". A následnými cancy.

Šimáček
Zkuste odpovědět Občanovi.
---------------------------------------------
Zatím bye (otvírá premarket...podívám se, co na chystají cikáni z Wall Streetu...:(((
27. 06. 2011 | 14:40

jeden napsal(a):

t..... umělého oplodnění se ale platí a naštěstí se na ně nevztahují ani dávky jednorázové pomoci, ani je nezohlední při doplatku do hmotné nouze :-D
27. 06. 2011 | 14:50

t... napsal(a):

jeden:

Kde jste vzal, že lidé, které nemáte v oblibě, nejsou ochotni za umělé oplodnění zaplatit?

To Vy jste napsal:

"To už vyjde levněji platit za ně kriminál, aspoň nemohou v tu dobu počít další děcka."

Dokázal jsem Vám, že mohou, když budou chtít a budou mít na to peníze. Kde vezmou peníze? Vždyť dle Vašich soukmenovců zneužívají sociální dávky, tzn. nejsou tak chudí, aby museli dostávat sociální dávky, chodí ověšeni zlatými řetězi a pro sociální dávky si přijíždějí Mercedesem, a kradou.
27. 06. 2011 | 15:08

jeden napsal(a):

t......je vidět, že víte prd o romské kultuře a zvycích. Cikán by nedopustil, aby jeho žena šla na umělé oplodnění, to by byl v komunitě brán jako naprostý lůzr.
27. 06. 2011 | 16:24

route66 napsal(a):

Občan napsal

..2) Mohl byste uvést KONKRÉTNÍ číslo, vyjadřující počet Cikánů, kteří prostřednictvím VAŠICH aktivit dokončili základní školu a získali alespoň výuční list?

ON asi neodpoví..ale myslím, "TencopohladilObamu" má maturitu. Ze Ščukovi střední...a možná jsou ještě nějací absolventi Ščukovi pražské konzervatoře.

Jinak trochu pro přehled:
Grantový kalendář Agentury pro sociální začleňování v romských lokalitách
http://www.socialni-zaclenovani.cz/index.php?option=com_k2&view=item&id=82:grantovy-kalendar&Itemid

Když jsem se dopracoval bajvočko odhadem nad 5 MILIARD, tak jsem s tím raději šlehl...mohla by mi prasknout žilka :-))
27. 06. 2011 | 16:29

napsal(a):

http://www.novinky.cz/diskuse?id=242336&articleId=/krimi/237438-kvuli-znasilneni-divky-v-centru-prahy-hleda-policie-tri-mladiky.html%3Fref%3DboxE&sectionId=3

Pane Šimáčku, pomůžete policii?
27. 06. 2011 | 16:50

t... napsal(a):

Vy jeden znalče romské kultury a zvyků kde jste k tak kvalitnímu vzdělání přišel?

Pokud je muž ve vězení, přírodním způsobem manželku oplodňovat nemůže, v tom případě umělé oplodnění není ostuda, chybí důvod ostudy.

Důvod pro umělé oplodnění nemusí být jen v muži, příčina neschopnosti počít dítě přírodním způsobem může být i v ženě. Proč by tedy muž měl být "brán jako naprostý lůzr"?
27. 06. 2011 | 16:50

Aktiv napsal(a):

Route66,
Tvůj názor je směšný, viz:...A je jedno zda se jedná o Vandasovce, gaye, aktivisty lesbičky a já nevím koho ještě...
Jistě.

Musím tě uvědomit o tom, že gayové-lesbičky, a ty ostatní neusilují na rozdíl od nacistických vandasovců, NPDovců o genocidy, totalitní hrůzovlády, níčení životů, majetků ve jménu své pofiderní nadřazenosti.

To je ten rozdíl, a občané mají právo odmítnout tyto hegemony provádět ty své promenády nacistických cirkusů!

Ps:tvé žaludeční potíže by tě mohly přivést na onkologii, chtělo by to trochu zeleniny a ovoce místo masa.
27. 06. 2011 | 17:01

route66 napsal(a):

Aktiv napsal(a):
Route66,
Tvůj názor je směšný,...

A nene to tvůj názor směšný

Musím tě uvědomit o tom, že PŠM jsem už kdysi absolvoval
27. 06. 2011 | 18:11

Tencokida Hnuj napsal(a):

route66 napsal(a):
Občan napsal

..2) Mohl byste uvést KONKRÉTNÍ číslo, vyjadřující počet Cikánů, kteří prostřednictvím VAŠICH aktivit dokončili základní školu a získali alespoň výuční list?

ON asi neodpoví..ale myslím, "TencopohladilObamu" má maturitu. Ze Ščukovi střední...a možná jsou ještě nějací absolventi Ščukovi pražské konzervatoře.
-----------------

Ze Ščukovy - tvrdé y

2.pád

Ščukovi - 3. pád, 6. pád...
-----------------------------------------------------
Vy asi maturitu nemáte, že ?

Ale já mám rád proletáře. Několik jich znám - jeden umí hebrejsky i řecky, jiný umí skládat symfonie....
Vy asi umíte cancat na blozích a nadávat v hospodě, že ?
Hmm.
Nedivím se, že pak závídíte cikánům sociální dávky. A vzdělanějším lidem pak granty.
Také bych měl zřejmě takové postoje - kdybych vedl každodenní bezútěšný a bezperspektivní život plný závisti.
-----------------------------------------------------------
t...
Dobrá logická práce. Já tomu říkám mucholapka ....bzzzzz...plesk.

Není nad to, když na jedné straně cikáni jezdí na sociálku se zlatými řetězi a v mercedesu a na straně druhé si nemohou dovolit zaplatit umělé oplodnění.
:))
27. 06. 2011 | 18:40

Občan napsal(a):

To Route66:

Njn, tak jste měl pravdu.
Paní Tominová alespoň přiznala, že sice už stihla být ředitelkou kdečeho, ale pro pracovní a vzdělanostní začlenění Cikánů zatím neudělala nic.

Pan Šimáček pro jistotu mlčí úplně.
27. 06. 2011 | 20:13

route66 napsal(a):

Soráč Kidačy
Sem ulýtl. Dýki za hodynu šeskí jazik. Ale to je vot tebe dyškrymynácia..

Pújčym ti nožik na seppuku Tencokydáhnújsan. Hai
27. 06. 2011 | 20:47

uno napsal(a):

Mělo by se přesně definovat, co je extremismus a co je extrémní - není extrémní to, že se nějaká skupina lidí po staletí vymyká začlenění do společnosti, není extremista ten, kdo neposílá děti do školy, ničí nájemní byt, nemá zájem pracovat a dokonce prohlašuje, že se pro práci nenarodil.
Jeden vědátor napsal spis o podílu práce na polidštění opice, a má pravdu, kdo se štítí práce, zůstává na úrovni opice.
27. 06. 2011 | 22:05

jeden napsal(a):

t... s cikány mám denně co dočinění. Většinou je pro ně nepřijatelá i interrupce, někteří by za to manželku vyhodili z domu. Tohle bude vědět každý, kdo s cikány jen trochu komunikuje. To vy jste ten, co o nich ví velký kulový a cintá si tady pentli. Zkuste za některým z nich zajít a navrhnout mu umělé oplodnění zatímco bude v base......dá vám na držku, že jste mu starou ojel sám. Takové je totiž jejich myšlení. Howgh.
27. 06. 2011 | 22:39

t... napsal(a):

jeden:

Interrupce je opak oplodnění.

Vy komunikujete s cikány? ..... tomu se těžko věří. :-)

"dá vám na držku, že jste mu starou ojel sám"

Kdo je otec je možné zjistit testy DNA. Myslíte, že Cikáni o nich ještě neslyšeli?

"Takové je totiž jejich myšlení."

Jaké je Vaše myšlení, jak byste ho ohodnotil?
27. 06. 2011 | 23:22

Tenco napsal(a):

ad obcan
http://www.socialni-zaclenovani.cz/

Taky mně vadí, že pan Šimáček nereaguje.
Ale dělá to téměř 90 % zdejších blogerů.
27. 06. 2011 | 23:48

jeden napsal(a):

t......myslíte, že se mne někdo v práci ptá, komu chci šéfovat?

Vy jste fakt "v lese" - nějaký cikán vám tak bude čekat na nějaké DNA testy, ti žijou dneškem, co je zítra to je daleko, fakt o nich nevíte zhola nic.

Moje myšlení nemusí zas tak dalece nikoho zajímat, protože moje chování nikoho neobtěžuje a nikomu neubližuje. Pracuju, neberu žádné dávky a nedělám bordel. Až začnu komukoliv škodit, pak se starejte o to, co se mi honí hlavou. Dokud nikomu neškodím a nikomu neubližuju, jsou mé myšlenky mou věcí.
28. 06. 2011 | 06:25

anti politik napsal(a):

Jeden s t... nemá diskuze cenu. Bude na vše odpovídat jako kolovrátek, pořád dokola a přetáčet diskuzi jinam. Je zřejmě placená gerila. A máte pravdu, všichni co se cikánů zastávají je viděli tak maximálně v televizi nebo je znaj z vypravování Šimáčků a spol.! Kdo má s nimi osobní zkušenosti ten se jim bude pokud to půjde vyhýbat do konce života! Většinu zkušeností, které člověk s nimi má a zažije, jsou vyloženě otřesný!!!
28. 06. 2011 | 07:41

t... napsal(a):

jeden:

Mezi šéfováním a (rovnocenou) komunikací je rozdíl.

Vy šéfujete cikánům? Vždyť se jim podle názoru Vašich soukmenovců nechce dělat, raději pobírají sociální dávky a žijí z dělání dětí, na které pobírají nadměrné dávky od státu.

Mám jinou zkušenost, Cikány sprostě vyhazují už od vrátnice firem. Je velká nouze o práci, když už nějaké volné pracovní místo vznikne, tak je rychle obsazeno příbuznými/přáteli/známými majitelů/vedení firem/organizací, případně stávajících zaměstnanců. Volné pozice, které firmy/organizace nesnadno obsazují, jsou vysoce kvalifikované, např. zubní lékař. Cikáni, podle názoru Vašich soukmenovců, jsou líní se učit. Šéfujete vysoce kvalifikovaným Cikánům?

Proč někoho mlátit kvůli podezření když se nabízí jistota v podobě důkazu založeném na testech DNA?

Čekat?

Pokud nešéfujete chráněné dílně s mentálně postiženými, tak Vám nabízím snadné ověření, že čekat umějí. Nabídněte jim, že jim dáte tisíc korun přesně za měsíc když Vám Váš slib ten den připomenou.

"moje chování nikoho neobtěžuje a nikomu neubližuje" .... "nedělám bordel"

Ani zde ne?

anti politik:

Kde je ten "kolovrátek"?

"Je zřejmě placená gerila."

Kým placená? Nevím to, rád bych se to dozvěděl. Kolik za to dostávám? To také nevím. Kam jsou peníze posílány? To mně také není známo.
28. 06. 2011 | 10:01

Občan napsal(a):

A ještě jeden soubor otázek, pane Šimáčku.

Společnost "Člověk v tísni" dostala v létech 2004 - 2010 celkem cca 645 000 000.- Kč na STÁTNÍCH dotacích (dle CEDR).
Úřad vlády ČR, jehož součástí je i odbor "Agentura pro sociální začleňování", obdržel jen v r. 2010 na OP Lidské zdroje a zaměstnanost cca 6 500 000.- Kč.

- CO KONKRÉTNÍHO za tyto nemalé prostředky společnost a agentura zrealizovaly?
- KOLIK sociálně vyloučených osob za tyto prostředky začlenily do pracovního procesu a tím napomohly jejich rovným příležitostem?
- KOLIK sociálně vyloučených osob za tyto prostředky získalo alespoň úplné základní vzdělání a na základě toho alespoň výuční list?
28. 06. 2011 | 10:42

jeden napsal(a):

t.....milé, zkušenostmi s cikány nepolíbené t - v podniku, kde pracuji již řadu let se vystřídaly desítky cikánských "pracantů". Někteří vydrželi pár dní, někteří pár týdnů, rekord je tři roky. To jen tak naokraj.....
cikánští chlapi vás zmlátí za daleko menší narážku na jejich plodnost či věrnost jejich ženy, to si buďte sakra jistej. Podle toho, co píšete jste "salonní typ" a s běžným cikánem jste v životě nemluvil. Už podle té vaší stupidní poznámky, že nadřízený nemluví s podřízenými jinak než "z pozice". To tak možná vy. S většinou cikánů se z pozice nadřízeného skoro nedomluvíte, buď vůbec nerozumí, co chcete nebo se šprajcnou. Ale to je zbytečné vám vysvětlovat, vy si zde žmouláte své mantry už pěkně dlouho a věcné argumenty se od vás odrážejí jako broky od zabláceného kňoura.....
a to, čí chování zde na blogích obtěžuje - to jste si celkem slušně naběhl na vidle....dle reakcí na vaše příspěvky bych řekl, že v tomto směru vám může konkurovat tak leda Kostlán. Ostatně, po něm jste nyní vážným kandidátem na titul "opruz diskusí".....Končím, nemíním své tvrdě nadpracované náhradní volno strávit v dialogu s vámi, neboť v tom neshledávám nejmenšího smyslu.
28. 06. 2011 | 13:04

t... napsal(a):

Vy jeden,

nějak jste se plně nevěnoval tomu co jsem napsal. Našel jste v tom co tam většinově není, přetvořil dle svých ideologických potřeb a výsledné (přetvořené) dílo naládoval jako střelivo k Vámi oblíbenému "nadávání na cikány".

"rekord je tři roky"

Zaměstnance, který pracoval tak dobře, že ho firma zaměstnávala tři roky, Vy nazýváte "pracantem", tzn. ironicky v uvozovkách?

"cikánští chlapi vás zmlátí za daleko menší narážku na jejich plodnost či věrnost jejich ženy"

Kde jste to sebral, že bych před cikánským mužem chtěl narážet na jeho plodnost či věrnost jeho ženy?

"s běžným cikánem jste v životě nemluvil"

Ale mluvil, dokonce mě jich několik zmlátilo, ale to(zmlácení) bylo v době když jsem měl tolik rozumu co Vy dnes, tzn. přibližně v 10 letech. Dnes s nimi žádný problém nemám, jen s nadávači Vašeho typu.

"S většinou cikánů se z pozice nadřízeného skoro nedomluvíte, buď vůbec nerozumí, co chcete nebo se šprajcnou."

Nedivím se, že se Vám cikáni šprajcujou .... když o nich smýšlíte jak zde prezentujete.

"vy si zde žmouláte své mantry už pěkně dlouho a věcné argumenty se od vás odrážejí jako broky od zabláceného kňoura"

Plno obrazných obratů, obsah skoro žádný. Kde máte ty "věcné argumenty", které se ode mě odrážejí?

"dle reakcí na vaše příspěvky bych řekl, že v tomto směru vám může konkurovat tak leda Kostlán."

Příspěvek z 27.06.2011 18:40 mě špatně nehodnotí. Jestli máte na mysli Vaše hodnoceni a Vašich soukmenovců, tak tím jsem pobaven. Nehodlám v diskusích pod blogy na Aktuálně.cz nikomu konkurovat. Co Vám udělal pan Kostlán?

S pozdravem Váš vážný kandidát .... :-)
28. 06. 2011 | 14:04

honolulu napsal(a):

Pane JEDEN,
nick "t" patri k tem, za jehoz pojmenovani / otitulovani by dostal kazdy jeden velky reprimat od pana Stejskala - ktery zakazal sproste nadavky. On nick "t" je P.... z Bohnic.
Nedejte se Cesko patri Vam a ne nejakym Rumunum...
Ten kdo do Ceska prijede se musi prizpusobit Vam, at je to Rumun ci Amik.
28. 06. 2011 | 15:05

t... napsal(a):

honolulu,

katolický princi, Vy přece věříte na UFO, tak narážky na Bohnice směrujte na sebe.

Město Honolulu, podle Vašich teorií, by mělo patřit původním obyvatelům a ne přivadrovalému bývalému vojákovi zkrachovalé bílé armády z JAR.

S pozdravem Váš ďáblův agent. (Jedna z dalších fikcí pana "honolulu")
28. 06. 2011 | 16:22

Tencokida Hnuj napsal(a):

honolulu napsal(a):

"...Nedejte se Cesko patri Vam a ne nejakym Rumunum...
Ten kdo do Ceska prijede se musi prizpusobit Vam, at je to Rumun ci Amik.
28. 06. 2011 | 15:05
---------------------
Takže pokud černoch řekne : " nedejte se, Afrika patří černochům, ne nějakým ČEchům.." a " Ten kdo do Afriky přijede musí se přizpůsobit nám (černochům), ať je to Čech nebo Amík"....tak je to také pravdivý imperativní výrok a soud.

S tím nemám problém.
Tak by to mělo být.

Někdy prostě musím souhlasit i s honoluluem. :(((
28. 06. 2011 | 16:31

honolulu napsal(a):

Tencokydo,
v Africe (JIZNI) byli belosi pred cernochy, kteri prisli o 150 let pozdej. Zila tam rasa (Hamitic) Krovaku. Ti jsou k videni jeste dnes na Kalahari v Botswane. Cernosi jsou Bantu.
Prave jsem Te naucil 1+1=2. Jsem vycerpan. Je snazsi ucit pejska rovnice.

Nevzdelance precti si dejiny te zeme a nauc se rozeznavat rasovou prislusnost aspon z 10 % jako to umim ja. Aby jsi vedel s ktery PANEM muzes diskutovat a nebo v ktere zasti ZOO parku si doplnit vzdelani. Take Ti uz 100 lidi reklo ze jsi OPOZDENY (radej bych napsal blb, ale nevim je-li to sproste slovo), tak s tim neco delej...

Nicku "t", jak to, ze nevis co se stalo vcera v Anglii ? Cela Amerika nad tim zasne (UFO)... Tak je to u Tebe se vsim, nevis NIC, Ty prdimuziku, zakrsliku a lozis mezi velke kluky. Pekne se omluv vsem ucastnikum diskuze za Tvoje plky a bez si koupit lizatko...
28. 06. 2011 | 21:24

t... napsal(a):

honolulu,

nezlobte, jinak napíšu Vaší ošetřovatelce, že si má před Vámi lépe hlídat počítač.
28. 06. 2011 | 21:44

camponotus napsal(a):

Dnes bylo v novinách, jak cikánský gang v GB zotročuje a okrádá chudáky, kteří se jimi nechali najmout a řeší to naše i britská policie. Nebylo by na škodu se zamyslet nad tím, co bude, až romů bude v ČR víc než těch ostatních. A při současném trendu to nebude dlouho trvat. Extrémní je chování neonacistů, extrémní je také, když se nějaká entita není schopna po staletí přizpůsobit civilizovanému životu a v civilizovaném světě chce žít. Pak se pochopitelně extrémy střetávají. Něco by se s tím mělo dělat, ale to, co se dělá v současnosti je tunel, který je na druhém konci zazděný. To jsou názory, které kolem sebe slyším
a něco na tom asi bude.
28. 06. 2011 | 21:54

pich napsal(a):

Campe. Cigánem by jste ale určitě být nechtěl. I přes ty výhody co mají.

Jinak ty veškeré srandičky s "fašouny" jsou velice vítané. Výcvik obrněnců stojí beztak hodně a statisté také nehrají zdarma. A ten "ostrý" cvičák je nenahraditelný. Ty gorily z "policie" čr jsou také dobře placené, oproti normálním poldům. Aby když bude zle, mohli kvalitně zasáhnout proti demonstacím lidí, případně i proti těm poldům.
28. 06. 2011 | 23:37

Tencokida Hnuj napsal(a):

t...
Vy si myslíte , že honolulu má pořád ještě ošetřovatelku ?

Ta ale musí být buď hluchá a slepá/možná i bez čichu :((/...anebo dobře placená. Moc dobře placená.
Ale stejně i tak určitě nosí ucpávky v uších.

Dosud jsem si myslel, že Křováci mají více společného s černošským obyvatelstvem než s árijským.
Jak hluboce jesem se mýlil.
:)))

http://cs.wikipedia.org/wiki/K%C5%99ov%C3%A1ci

"....Přibližně před 60 000 lety tvořily národy subsaharské Afriky jeden kmen, pravděpodobně pokolení Khoe/San. Lidé mluvící bantusky byli také odnoží tohoto pokolení. Kolem roku 1000 př.n.l. se Bantuské kmeny začaly rozšiřovat do Křováky obydlených oblastí a tlačily je do více nehostinných míst, jako je poušť Kalahari..."

Ale v uplynulém století se přistěhoval do JAR náfuka honolulu - a rázem je od té doby vše jinak.
:)))
29. 06. 2011 | 00:58

honolulu napsal(a):

Tencokydo,
strc si tu Tvoji Anglickou Wiki-PIDYKYDU do riti ! !
Muj zivot v odlehlych casti Afriky zavisel na znalosti kmenu a prislusnosti ke skupine. Me zadna KYDYPIDY nebude poucovat. Ja studoval realitu u nejchytrejsich lidi v JAR a potom v bushy.
Krovaci a cernosi jsou vemi rozdilni povahou, zjevem schopnostmi, jazykem. Bantu kmeny utikali pred krovaky v hruze. Tak si to pamatuj ! (Zeptej se kydypidy proc, Ty kanarci mozecku)!
Nemam chut Te pozvedavat ze smetiste intelktu do mentalnich vyssin civilizace. Zustan kde jsi zivocichu !
A nenadavej me do nafuku, Ty potvoro skareda ! Zakladam si na vrele, krasne, kamaradske, sarmantni, neodolatelne povaze. Jsem pravy opak Tebe, a jeste k tomu vsemu uspesny a hezky.
29. 06. 2011 | 03:13

t... napsal(a):

Tencokida Hnuj:

Ošetřovatelka je patrně rodilá Američanka, umí pouze anglicky, takže neví co to zde její pacient píše, to už by mu to dávno zatrhla.
29. 06. 2011 | 08:46

Tencokida Hnuj napsal(a):

t...
Já si myslím, že ho ale stejně vždycky - když ho přistihne, jak vylezl z klece a zneužil její počítač, preventivně zmlátí.
Poněvadž zná jeho chorobopis.
Angličanka neangličanka.

honolulu
Dyť ty ani nevíš, kolik litrů má galon.
Ty si neumíš vygůglovat ani to. /rychle - než přijde ošetřovatelka a zase ti namlátí/

Podle mě jsi v té Africe sloužil leda tak k obveselení - jak bílých, tak černochů.
A možná i Křováků.
Ti taky nikdy nic takového neviděli.
A to jsou obeznámeni s kdejakou žouželí.
29. 06. 2011 | 09:51

t... napsal(a):

Občan:

Článek z Vašeho odkaz jsem četl jen zběžně(hodně rychle), nemám čas.

Čochtan už na těch seznamech je? Pokud ano, tak to panu Čochtanovi gratuluji k úspěchu.

Pozor na amíky, ať se také neocitnete na jejich seznamu.
30. 06. 2011 | 12:56

Občan napsal(a):

To t...:

Ha. Ha. Ha.

To je veliká chyba, že jste jej nečetl. Ale ono je podívání se pravdě do tváře většinou dost nepříjemné.

Já už na seznamu jsem a mám dvě značně zvláštní a nepříjemné zkušenosti. Proto si také hlídám identitu.
30. 06. 2011 | 13:01

t... napsal(a):

Občan:

Článek si přečtu později, názor na něj zde dám vědět.

"Já už na seznamu jsem"

Fakt? Viděl jste ho(seznam)? Osobně tomu moc nevěřím, že jste na seznamu, zvláště na nějakém americkém, podle toho jak píšete mně nepřijde, že se nějak vymykáte, to by seznam musel být hodně dlouhý.
30. 06. 2011 | 13:47

carpinteyroibc napsal(a):

<b><a href=http://www.mcmbag.org>mcm bag</a>|<a href=http://www.marcjacobsbagsonline2013.org>marc jacobs handbags</a>|<a href=http://www.katespadebagsales2013.org/>kate spade outlet</a></b>
she throws surrounded a sack that's totally out of left field,merely aboard altitude of always that, where we spotted Mulberry Ellie's beauteous Hanover, we bring you today's list of great bag deals from the Nordstrom Seasonal Sale. If you're interested among contemporary finds in particular this sale is one you'll absence to check out. Not ahead you take a see by our picks under of lesson, who immediately prefers her married name of Stunt to Ecclestone, in her endless Lisa wisdom,if you so rather And knowing namely their readers and our readers both respect vintage Hermès bags,If I sound dismissive within saying that,150 via Neiman Marcus.More importantly,
10. 06. 2013 | 23:08

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
27. 02. 2014 | 09:42

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boudal Jiří · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Glanc Tomáš · Groman Martin H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Rath David · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vích Tomáš · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojta Vít · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zahumenská Vendula · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy