Nejlepší poslanec

25. 05. 2010 | 23:40
Přečteno 7841 krát
Psáno pro aktualne.cz

Nejlepší poslanec
Václav Žák

Má pokus vybrat nejlepšího poslance z dvousetčlenného zastupitelského sboru smysl? Vždyť politika nespočívá na individualitách, jak se mohl přesvědčit Václav Fischer, když osamoceně a zbytečně trávil roky v senátu, je záležitostí politických stran. Takže pokus vybrat nejlepšího poslance je zřejmě předem odsouzen k nezdaru.

Teoreticky je to pravda. V situaci, kdy volby vedou k patovému složení sněmovny, jak se to stalo v roce 2006, však význam jednotlivých poslanců roste. Nemám teď na mysli pány Melčáka a Pohanku, kterým se dostalo hanlivého přízviska přeběhlíci, ačkoliv realizovali svoje ústavní právo rozhodovat se podle vlastního svědomí. Chápu argument, že byvše zvoleni za jednu politickou stranu, měli by respektovat její program. Sama nepřítomnost při hlasování o důvěře vládě by se dala interpretovat jako pokus o vyvedení země z evidentně krizové situace, ovšem dohoda o podpoře zcela jiného programu už skutečně přesahuje férový vztah poslance ke svým voličům.

Ale to ponechme stranou. Práci poslance je možné hodnotit ze dvou hledisek: jednak toho, čemu napomohl či se o to výrazně zasloužil, nebo čemu zabránil. Vzhledem k tomu, že během celých čtyř let probíhal – pod heslem „reforma zdravotnictví“ dosti úporný útok na samu podstatu veřejného zdravotnictví, byla jeho obrana mimořádně cennou aktivitou. Ne, nejde o poplatky, i když v jisté míře také, o čem se zmíním dále. Jde o to, že dosud uzavřený systém, v němž se peníze vybrané zdravotními pojišťovnami nemohou ze systému vyvést, se měl nahradit systémem, který vyvedení předpokládal. Měla to být prémie za lepší hospodaření pojišťoven vyvolané jejich konkurencí. Po reformě by si určitou část ze zisku mohly čerpat pro svoje akcionáře.

Doufám, že je zbytečné odůvodňovat, o jak riskantní zásah do stávajícího systému by šlo. MUDr. Linda Peeno uvedla před výborem Kongresu USA, že jako revizní lékařka brala ročně šestimístný plat za to, že zamítala návrhy na drahou léčbu, např. transplantaci srdce. „Vytvořili jsme systém,“ řekla výboru, „v němž se ‚prací‘ lékařů a sester, kteří pracují pro zdravotnický průmysl, stalo omezování a odpírání lékařské péče - přesný opak toho, co by medicína měla dělat.“ Důvod? Čím víc se ušetřilo, tím víc připadlo akcionářům. Platí totiž zvrácená logika mrtvé kočky z povídky Karla Michala: léčení je drahé a výsledek nejistý, zatímco smrt je levná a výsledek jistý. Kvůli motivaci šetřit zemřelo podle doktorky Peeno mnoho lidí, kteří mohli žít dál.

Tato změna, nikoliv poplatky byla ve skutečnosti bitevním polem, na němž se vedl zápas o budoucnost veřejného zdravotnictví. Na okraj poplatků: v koaliční smlouvě druhé Topolánkovy vlády se píše: „Podpoříme motivaci občanů k zodpovědné spotřebě zdravotní péče - mj. zavedením regulačních poplatků za recept, den hospitalizace, návštěvu pohotovosti a návštěvu ambulantního specialisty. Současně bude stanoven maximální roční limit finanční spoluúčasti občanů.“ To jsou skutečně regulační poplatky. Co se z nich ale stalo při formulaci zákona? Paskvil, poplatek za vstup do systému a nejen za recept, ale položku na receptu. U všeobecného lékaře se žádné poplatky platit neměly. Upozornil na to nějaký novinář?

Ne, zato se problémům reformy začal věnovat Ludvík Hovorka, poslanec za KDU-ČSL, inženýr, starosta obce Šumice ve Zlínském kraji, posléze krajský zastupitel, od roku 2002 poslanec. Naučit se rozumět konstrukci zdravotních systémů vyžaduje stovky hodin práce. Hovorka je tomu evidentně věnoval, navíc, když zjistili, že se jedná o poslance, který není ve vleku žádné z „bílých lobby“, mu pomáhali specialisté na veřejné zdravotnictví. A Hovorka, přes obrovský tlak, který na něj místy vyvíjela i vlastní strana, zaujal vůči Julínkově reformě skeptické stanovisko. Doslova se dá říci, že zachránil veřejné zdravotnictví. Odmítl totiž transformaci pojišťoven na akciové společnosti stejně jako transformaci fakultních nemocnic.

Dočkal se za to vděku nezalobovaných občanů? Ani náhodou. Obávám se, že jenom málokdo z novinářů rozuměl tomu, o co se v reformě hraje. Média ho vykreslila v lepším případě jako rebela, v horším jako kverulanta, který torpéduje tolik potřebné reformy zdravotnictví. Redaktorky se vyptávaly předsedy klubu Severy a předsedy Čunka jenom na to, jak Hovorku umravní.

A co strana? Ta Hovorku po zásluze odměnila. Umístila ho na čtvrté, prakticky nevolitelné místo na kandidátce KDU-ČSL ve Zlínském kraji. V minulých volbách tam KDU-ČSL měla dva mandáty. Tak ve sněmovně zřejmě skončí poslanec, který byl prokazatelně naprosto nezkorumpovaný, který nehlasoval ani pro „dárek“ 68 mld Kč firmě ČEZ vydáním emisních povolenek zdarma, který odvedl obrovskou práci tím, že se naučil rozumět zdravotním systémům. Co na to veřejnost? Bez kvalifikovaných médií? Škoda mluvit.

*-*-*-*-*
Disclaimer:
Nejsem s poslancem Hovorkou ani v příbuzenském vztahu, ani na jeho výplatní listině, ani na žádné jiné výplatní listině, kterou by ovlivňoval. Uvádím pro jistotu předem pro některé diskutující.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Suchec napsal(a):

S Hovorkou souhlas. Bez dodatečných podmínek.
A ta media jsou ostudou naší civilizace.
25. 05. 2010 | 23:51

Kelt napsal(a):

Bohužel pan Hovorka bude zapomenut,pokud voliči ve Zlínském kraji nevyužijí masivně kroužkovací hlasování.
Co se týče našich médií kromě snad jedněch nezávislých novin je tristní,jak viděly v receptech
Šnajdr/Julínek spásu našeho zdravotnictví.
Bylo to na poslední chvíli a bohužel ne naposled.
Celou situaci dokresluje akce Šnajdr na snížení doplatků na léky se strany zdr.popjištˇoven.Došlo ke skokovému růstu doplatků od pacientů.Ovšem paní ministrině má opačné poznatky.
Opět císařovy nové šaty.
Šnajdr patří do tepláků a paní ministrině na směný provoz do LDN.
26. 05. 2010 | 00:07

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Ano, v tom je bída ´demokracie´ ve složité státní struktuře. Partajní sekretariáty si parcelují pozice v dobytých institucích a idealističtí Hovorkové jsou po zásluze potrestáni. Volby jsou ryze formální záležitostí, neboť 1) bez informací není racionální voby; 2) namísto teoretické deklarované odpovědnosti poslanců vůči státu jsou fakticky odpovědni svým partajím. Je cosi shnilého v tomto způsobu demokracie.
26. 05. 2010 | 00:18

vlk napsal(a):

Na chlup přesně!
už jsme to tad y psal několikrít - totiž že poslanec Hovorka zabránil rozkradení zdravotního pojištění svým osobním nasazením.
Nikdy jsme si neuměl představit, že bych volil lidovce. Kvůli právě tomuto pánovi zvažuji, lestli nakonec přeci jen nepůjdu volit a že jako poděkování psolanci Hovorkovi a z fandovství ke konsekventním postojm paní Hybáškové to lidovcům hodím.

A přiznám, že jsme netušil, že lidoci postaví právě Hovorku na 4. místo kandidátky v jeho kraji.....
Dokonalý nonsens a naprosto dementní strategie stavby kandidátek!!!
Nechápu, že není jasnou jedničkou a že Hovorku nevyužili v celostátní kampani pod heslem - s námi s e nemusíte bát , že dojd e k rozkradení zdravotního pojištění Poslanec Hovorka tomu zábránil už jednou a zabrání tmu znovu...
No - zjevně lidovci dali přednost nějakému místnímu daleko zasloužilejšímu soudruhovi.. Pardon bratrovi.
Takže ... no takže s e do sněmovny nedostanou a já nemám důvod vyrazit k volbám.
26. 05. 2010 | 01:00

Kanalnik napsal(a):

A co tedy zpusobil, pane Emissary? Zkuste neco konkretniho, protoze z vaseho prispevku, ktery neobsahuje zadne argumenty, krom tohoto jednoho obecneho, se to totiz vycist neda.
26. 05. 2010 | 03:03

karulin napsal(a):

no vidíte,pane Žáčku, Hovorka - pracovitý poslanec, který si dokázal stát na svém a tím si vykoledoval, že se za něj parlametu Kalousek omlouval stylem, že Hovorka je prostě blbej, je na čtvrtým místě . Kalousek se stal místopředsedou TOPky a zase, jako celých dvacet let, nám bude kultivovat českou společnost.
26. 05. 2010 | 05:25

trubač napsal(a):

Pane Žáku, máte pravdu až mne zamrazilo. Trubač
26. 05. 2010 | 06:45

David napsal(a):

Pane Žáku,

děkuji. Vaše příspěvky mají vždy vysokou úroveň.
26. 05. 2010 | 07:14

vlk napsal(a):

Emisárku

tohle už asi léčitelné není.
Anijeden argument. všechno pocitové. Že bys pochopil Žákův text? Ani zdání. Soudím, že jsi ho vůbec nečetl. protože pokud ano, jsi zřejmě schopen pochopit už jen reklamní letáky.

Ale že bych nějak zásadně zaskočen? tak to tedy ne! Po tvém nesmrtelném vyjádřené , že socani kazí krásný čistý kapitalismus už sto let už od tebe dávno nic nečekám. Ovšem koncentrovaná emisariata přeci jen jednoho nepříjemně zaskočí.S tak destilovanou se přeci jen člověk nesetkývá každý den.
26. 05. 2010 | 07:32

Ládik napsal(a):

Nejlepšímu poslanci patří titul "Hrdina socialistické práce".
26. 05. 2010 | 07:32

Admirál napsal(a):

Pane Žáku, s Hovorkou máte recht.

Málo kdy vděčilo milióny lidí za tolik jednomu člověku. Panu Hovorkovi.

O tom,že byl odměněn nevolitelným místem na kandidátce, jsem nevěděl.

Mění to můj pohled na lidovce. Váhal jsem, zda jim to tam nehodit. V podstatě kůli Hovorkovi. To ale po téhle informaci rychle rozchodím. Pakáž.

Pokud se pan Hovorka nedostane do parlamentu, byl by pro mne vhodným kandidátem na ombucmana.
26. 05. 2010 | 07:40

JF napsal(a):

děkuji za info k panu Hovorkovi - opravdu mám asociaci "potížisty". Jinak jsem jej příliš nezaznamenal.

Ano, na reformě zdravotnictví mnohé zajímá ta kapačka peněz (nepřiměřených zisků), která bude mít protihodnotu v nedostatečné péči. (např. USA)
Politické strany za to dostanou pár metrů čtverečních oblbovacích ploch navíc se "slevou"... to je tak když se nechají ovládat penězi.
26. 05. 2010 | 08:02

Suchec napsal(a):

Emisárek Komisárek:
Jo, když Pán Bůh rozdával rozum, Ty jsi zrovna stál frontu na banány, co?

Zblbneme časem asi všichni, ale v Tvém věku? Tak brzo?

Ječmínku, Ječmínku.

Tohle si kdysi říkalo MYSTr a R4il.

Ještě štěstí, že se občas najdou mezi poslanci i takoví jako třeba Hovorka.
P.S. Hele, Ty náš velkopodnikateli v teplárenství. Jak to dopadlo s tou miliardou, kterou jsi před 4 lety schovával před zlotřilou vládou socdem na Slovensko (jak jsi se cachal na Atlasu)?
26. 05. 2010 | 08:13

pgjed napsal(a):

Pane Žáku,

Děkuji za velmi pěkné hodnocení mého kamaráda z politiky Ludvy Hovorky. Jediné, s čím nesouhlasím je poslední odstavec. Je třeba si uvědomit, že Zlínský kraj je lidovecky jedním z nejsilnějších krajů a má přetlak osobností - starostů, krajských zastupitelů. Ludvova pozice na kandidátce je jenom výsledkem demokratické soutěže v primárních volbách. Jaký bude skutečný výsledek, to rozhodnou voliči a jejich preference.
26. 05. 2010 | 08:18

vlk napsal(a):

pqjed
byl jsem zvědav, jestli se ozveš.

Myslet s i, že na Zlínsku dostanete nejméně 4 mandáty , to může jen bezbřehý optimista .
Prosět jste Hovorku odstavili a zařízli.

Jedin čistá tvíř minulého parlamentu.

Ten kdo koncipuje vaší volební strategii je absolutní zoufalec.
26. 05. 2010 | 08:44

F.Srbek napsal(a):

Pan Hovorka byl "po zásluze" odměněn. Vybočil z řady a to se v Čechích nenosí. Dokonce ani nepřestoupil do TOP09, když ho ma kandidátce posunuli směrem dozadu. Z jeho vystoupení jsem měl dojem, že mu jde o věc, nikoli o peníze a pozici, už proto bych pana Hovorku rád viděl i v novém parlamentu. Ve Zlínském kraji ale nevolím, budou to muset za mne udělat ti druzí. Jinak "soutěž" o nejlepšího poslance mi připomíná film Nejlepší člověk s Vlastou Burianem.
26. 05. 2010 | 08:50

neo napsal(a):

vlku ,Suchče,

vyřiďte si průkazky, zajeďte se mrknout do Zlína a zakroužkujte Hovorku. Není nic jednodušího.
26. 05. 2010 | 09:01

kancelarska_mys napsal(a):

Na Zlínskou je jedničkou místopředsedkyně strany M. Šojdrová......
26. 05. 2010 | 09:01

pgjed napsal(a):

Vlku,

Bylo by docela dobré, kdybys vyšel z šerosvitu svých očekávání svinstva a lumpáren všude a ze všech stran. U nás se opravdu kandidátky sestavují výhradně primárkami. Něco o tom vím, protože jsem je prosadil já, poté, co mě jedna skupinka kamarádů v r. 96 zařízla před senátními volbami. A ve Zlínském kraji se nestalo nic jiného, než že byla svolána nominační konference a její delegáti seřadili špici kandidátky tak, že Šojdrová je 1. a Ludva 4. a mezi ně se vmezeřili 2 krajánci. Tuším právě z Hradišťska. Jistě sis všimnul, že na našich kandidátkách se kroužkuje významně více než na jiných. Je to tím, že naši voliči opravdu nejsou ovce a řídí se svým přesvědčením. Dnes stačí na posun dopředu cca 7% odevzdaných hlasů pro kandidátku. Budou-li chtít, dostanou voliči Ludvu i na první místo.

Jinak nepodléhej iluzi zmoravcovaných průzkumů. Na zlínsku jsou preference nad 12%. to jsou cca 3 mandáty.

Jinak zdravím a nezapomeň. Každý hlas pro KDU kdekoliv v republice je i hlasem pro Ludvu! ;-)
26. 05. 2010 | 09:33

Václav Žák napsal(a):

To pgjed
Co je prospěšnější pro demokracii? Aby se sestavovaly kandidátky na krajské úrovni, kde rozhoduje obvykle leccos, jen ne kvalifikace kandidáta, nebo kvalitní poslanecký klub? Podle mne klub. Hovorka disponuje expertízou, které si strana měla vážit. Nic proti tomu, že na prvním místě je první místopředsedkyně Šojdrová. Ale na druhém místě měl být Hovorka. Jinak to vypadá, že sama KDU v něm viděla "potížistu". Vlk má pravdu: Hovorka měl být centrální tváří kampaně.
To neo:
Souhlas, ještě dnes je možné si vyzvednout voličský průkaz.
26. 05. 2010 | 09:41

jj napsal(a):

Protože jsem reformě zdravotního systému nevěnoval stovky hodin, nevím, jestli byla k lepšímu nebo horšímu (.. od ČSSD se to nedozvím). Závidím všem, kteří v tom mají jasno. Od toho se odvíjí hodnocení pana Hovorky.
26. 05. 2010 | 09:47

Pocestny napsal(a):

Jojo, "blbec" Hovorka se odpovídal voličům, ne partaji, tak skončil...

Čemu se divíte, vždyt je to přece člen té koalice pro lidi, je to přece politik ye strany, která to s lidem myslí socialisticky a dobře....

K čemu je partaj, která jde do voleb rovnou pod heslem - "nevyhrajeme, ale své si utrhneme?

Pan Hovorka má problém, myslel si, že jeho mandát má váhu, hlupák.

Váhu má přece jediné - primárky, tam se přece partaj rozhodne, koho dá na místa, která automaticky poskytnou mandát a kdo se "nehodí".
Zdá se, že pan poslanec totiž nemá "týmového ducha", "smysl pro realitu", chybí mu ta správná Standova "politická vůle" a vůbec nechápe "priority naší politiky"........

Nojo no, ono je pro lidi v českých partajích sakra málo místa, ale pro lobotomické vlajkonoše máme dveře dokořán.

Je ho škoda, ale jak říkám, on byl nejprve Hovorkou a až potom černoprdelníkem a to se neodpouští.....

Jsme strana, dej nám své srdce, svou duši, svou páteř a my ti zařídíme bezpracné koryto na doživotí.
Hovorka holt není Čunek, tak nemá šanci.
26. 05. 2010 | 09:49

void napsal(a):

to Hovorka:

pokud vim, tak se do Zlinskeho kraje krouzkovat chysta docela dost lidi, sam jsem zvedavy kolik jich nakonec opravdu dorazi. Osobne by mi bylo lito kdyby jste pristi 4 roky nesedel v parlamentu, takze drzim palce.
26. 05. 2010 | 09:57

Pocestny napsal(a):

Autor
Jak to, že toto nevidí jeho kolegové v partaji?
Jak je možné, že toto nevidí občané - voliči v jeho obvodu?
Jak je možné, že takto kvalitní poslanec je náhle čelem k nulám ve svém okolí sám a sám?

No protože je tu ovčan straník, který ví, že nahoře vědí lépe a nevzdoruje.

Chybí tu občan, který si ho vyvzdoruje....

Foldyna kontra Paroubek, Nevimkdo kontra Hovorka.

Holt platí pravidlo, "Straníku, s voliči se nám paktovat nebudeš!"

Ale jako politický nekrolog to bylo dobré....-)
26. 05. 2010 | 09:57

zdesta napsal(a):

Emíssary: Mám teď pocit,nebo spíše cítím,že bych měl jít na velkou stranu.Po větším usilí ze mne vypadne nevábný smrdutý produkt.(lidově řečeno hovno)Berte to jako takový příměr k vašemu cítění.Navíc bych dodal,že ten můj odpad lze zdůvodnit fungováním zažívacího traktu. Ten váš odpad nelze zdůvodnit ničím.
26. 05. 2010 | 10:00

Honza napsal(a):

Musím se k něčemu přiznat. Jsem voličem pravicových stran a k p. Hovorkovi jsem měl rezervovaný vztah. Nedávno jsem si udělal přehled na www. kohovolit.eu (velmi silně doporučuju!), a to ten, kdy na zaklade minulych hlasovani Poslanecke snemovny vybirate stranu a poslance, kteri hlasuji tak, jak byste hlasoval vy. K memu prekvapeni vysli na prvnim miste lidovci a osobne poslanec Hovorka...
Priznam se, ze me to prekvapilo. Ty stranky velmi doporucuju, medialni obraz stran a politiku se opravdu velmi lisi od jejich skutecne cinnosti. Mozna by i jine diskutujici prekvapilo, ze jejich zajmy ve skutecnosti zastava nekdo jiny, nez si sami mysli.
26. 05. 2010 | 10:04

kancl_myš napsal(a):

Dneska je POSLEDNÍ den, kdy si lze vyzvednout voličský průkaz.

Souhlas s pp. Vlkem a Žákem, KDU zaspala, měla v kampani využít Hovorkův neochvějný postoj, který mu získal řadu příznivců.
26. 05. 2010 | 10:08

Jar. Šimek napsal(a):

Jana Hybášková a zejména pak Ludvík Hovorka jsou lidé, kvůli kterým letos půjdu poprvé volit KDU-ČSL (dalším faktorem je odchod pánů Kalouska a Severy). Jen je mi hluboce líto odměny panu Hovorkovi za jeho obdivuhodné nasazení a pevný charakter. Na zlínské kandidátce ho zařadili až na čtvrté místo! Pevně doufám, že tamní voliči budou jeho jméno kroužkovat, protože spolu s autorem tohoto článku se naprosto shoduji v tom, že Ludvík Hovorka byl jednoznačně nejlepším poslancem tohoto období.
26. 05. 2010 | 10:17

vlk napsal(a):

pqjed

no já psal že je nezřízeným optimismem si myslet, že na kandidátce na Zlínsku uděláte 4 poslance. Ty mi říkáš, že to vypadá až na 3-. tak to mne a Hovorku děsně uklidnilo.

A že je jedničkou šojdrová? No to je úžasné. Copak udělala ta dáma významnějšího než Hovorka? že měla stejně silné řeči jako on. Tak to měla. Ale když došlo na lámání chleba, tak s eohnula. Na rozdíl od Hovorky. proto bved e kandidátku..
A před Hovorkou jsou ještě dva zasloužilí strejcoví z Hradišstka.. Ale dmeorkaticky..
Už jsme to psal - takhle s e dokonale organizuje volební sebevražda!
Koukám, že hlavnní volební stratég vaší partaje je nějaký zakuklený ahodně nas. ý Kalouskovec, který vám to chce dokonale spočítat. Takže s emu to povedlo!
Neměli jste na kampaň nic. Prachy, nápady , dobrovolníky, prostě nic. měli jste jen Hovorku. a místo toho abyste jej mimořádně vytěžili a udělali z jeho boje zásadní volební kazu, flákli jste ho na nevolitelné místo. Aonáníte s e vnitrostranickou dmeokracií... Tak jo. zpomeň si na t , až budou v sobotu ve 14,01 zeřejněny první odhady a cyrda bud e fňukat do mikrofonu, že jd e jeno o nepřesné odhady preferencía že si počkáte na ostríé výsledky.
A ty výsledky ukáží 4,5%.
Pak už bude jasno, jakou cenu má vnitrostranická demokracie se Šojdrovou a dvěma stréci z Hradišstka.
Nepřeji ti to. Protože to nepřeji ani sobě. Celá léta jsem s i myslel , že jste jen škodná. Poslední volební období to Hovorka všechno odpracoval za všechny předchozí lidovce.
26. 05. 2010 | 10:20

tb napsal(a):

Váš názor, pane Žák, je zajímavý. Jenže já obdobným způsobem vidím naopak spíše chování ODS k exministru Julínkovi, který dnes už nejspíš není kandidátem této strany na funkci ministra zdravotnictví. Přitom on se mi jevil skutečně prvním ministrem, který zdravotnictví důsledně nastudoval, reformu předem ohlásil a představil voličům ve své knize (tedy tak má odpovědný politik postupovat) a pak ji jako ministr zkusil realizovat. Netvrdím, že jeho postupy byly bez chyb a že by se o nich nedalo dál diskutovat (poplatky za položku?). ale obávám se, že poté, jakým způsobem byl z vlády odstraněn a celkově politicky upozaděn, už na ministerstvo zdravotnictví nenastoupí žádný ministr s jakýmkoliv reformním úsilím a odhodláním. Předtím jsem ještě dílčí pokus zaznamenal u ministra Kubinyiho z ČSSD, ale ten byl vlastní stranou hned preventivně odstraněn. Obávám se proto, že politické zlikvidování Julínka bylo největším trestem a rizikem pro budoucí kvalitu našeho zdravotnictví. Navíc Julínek, jak jsem ho trochu poznal, byl přece jen dost kvalitou jiný typ člověka než někteří zdravotničtí šíbři z ODS i ČSSD (Rubáš, Rath atd.)
26. 05. 2010 | 10:28

Charlie napsal(a):

pgjed

na příkladu pana Hovorky je vidět jací jste i uvnitř strany KDU-ČSL - všehoschopní.Volič ve vás nemá nikdy jistotu co uděláte.

A to, že jste právě Ludvíka Hovorku neudělali tváří volební kampaně svědčí o tom, že jste i hloupí.
Zajisté zde hrála roli i závist všeobecného obdivu a uznání pana Hovorky. Ta se ani slovutným křesťanům nevyhýbá.

Souhlasím s panem Žákem. Podle mne je pan Ludvík Hovorka hrdinou posledních dvaceti let.
A na jeho příkladu je vidět, že voliči nejsou hloupí a ví jaký typ poslance by měl v parlamentu sedět.
26. 05. 2010 | 10:39

občan napsal(a):

tb.: Pokud byli( po Rubášovi) Julínek, Šnajdr
a Cikrt výstavní tváří reformního úsilí
ve zdravotnictví,ohlaste prosím
když bude hrozit zase jejich
zařazení na MZ abych si v předstihu koupil ten rubáš!
26. 05. 2010 | 10:39

Hans napsal(a):

Pane Žáčku, velmi vám děkuji za váš článek. Plně s váma souhlasím. Pan Hovorka je opravdu největší bojovník za lepší zdravotnictví a jen se divím, že je stále ve straně, která ho v jeho bohulibé činnosti tak málo podpořila. A je ostuda lidové strany, jeho zařazení na 4 místo na kandidátce. pak nejde věřit snaze Cyrila Svodbody a Šrojdrové o obrození strany po odchodu lumpů do TOP.
26. 05. 2010 | 10:42

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem jeden urážlivý text ("kreatury"), který byl v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou debatu.
Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
26. 05. 2010 | 10:42

Zbyněk Matyáš napsal(a):

Pocestny:
"Hovorka holt není Čunek, tak nemá šanci" Čunek kandidoval na poslance?
26. 05. 2010 | 10:44

Karel (taky) napsal(a):

tb: Pokud by ODS po tom, co předvedl, nadále tlačila pana Julínka do funkce ministra zdravotnictví, skončila by zřejmě s jednociferným volebním výsledkem. Zbavila se jej tedy v souladu s vůlí voličů, což je samozřejmě hrozné svinstvo, které by se nemělo tolerovat.
26. 05. 2010 | 11:21

veverka napsal(a):

Takže bohužel jsou i lidovci nevolitelní,místo poctivého Hovorky kvůli kterému jsem o lidovcích dodnes vážně uvažoval tam bude sionistka Hybášková a radarovej Svoboda.Humus.Pan Hovorka byl jediný lidovecký poslanec, který nezradil vlastní národ a nechtěl podpořit další cizí vojenskou základnu na území ČR a rozkradení zdravotnictví.A ti exoti ho dají na nevolitelné místo.Prostě humus na entou.Sbohem lidovci,tímto si vás ze svého seznamu možných škrtám.
26. 05. 2010 | 11:29

Emissary napsal(a):

Když lidovec či zelenáč bortí svoji vlastní stranu, až ji rozdělí, tluče do pozice, rozvrací ji a svrhne vládu, jež měla mandát daný voliči na 4 roky, je to čestný, poctivý a pracovitý člověk -socialista jásá a Žáček také. Když totéž dělá pravicový poslanec, socialista opět jásá. Když to dělá socialista své straně, je to zrádce a zloděj. Holt svědomí socialistů je velmi selektivní.

To by nebylo, aby se neozvali různí vlkové. Jeden má až takový komplex, že si ho musí připomínat soustavně.

Komu je nadáváno, co říká, dobře říká. Když lidovce vychvalují socialisté, je to určitě špatné. Žák napsal blog pro socialisty. Je starý a na budoucnosti mu nezáleží. Není sám, takových přibývá. Taková je dnešní doba.

Hovorka – proč se ten člověk uchází o pozici, aby opět mohl škodit nejen své straně, ale celé vládní konstelaci? I dubová hlava dobře ví, co dělá. To ví přece každý, že jeden podraz stačí. Proč nešel Hovorka do ČSSD? No proto, že tam by podrazy dělat nemohl. Tam by podepsal smlouvu a směnku. Tak to je, socialisté. :)
26. 05. 2010 | 12:16

Honza napsal(a):

To Veverka:
p. Hovorka hlasoval pro radar (aspon podle mych zaznamu) - jinak by mi ostatne v mem przkumu na www. kohovolit. eu nemohl vyjit jako poslanec s hlasovanim pro mne nejvice prijatelnym, protoze ja povazoval hlasovani o radaru za klicovy test statnickeho rozumu a nepopulismu nasich poslancu (bohuzel v nem vetsinou selhali).
Pro Emissary: pan Hovorka Topolankovu vladu nepolozil, to udelali poslanci Tlusty, Raninec (na radu Vaclava Klause) a poslankyne Jakubkova a Zubovova (na radu sveho sponsora Soukupa). Pan Zak ma pravdu, ten Hovorka z toho opravdu vychazi jako slusny clovek....
26. 05. 2010 | 12:24

Emissary napsal(a):

Ano pane Honza,

položil. Každý, kdo hlasoval proti vládní koalici a byl její součásti, položil. To jen socialista v tomto výběrově přemýšlí. To říkal i Paroubek, že nepoložil. Ale nedávno přiznal, že položil. Prý koalice ohrožovala socializmus v krajích. To byl prý důvod. Můžete si to na aktualne.cz dikonce i přečíst.
26. 05. 2010 | 12:34

Káča napsal(a):

Fakt zajímavé čtení
"Jak se protlačovala reforma zdravotnictví"
http://umlaufoviny.com/www/...
26. 05. 2010 | 12:53

veverka napsal(a):

honza

No těžko mohl hlasovat pro radar,když Topolánek na poslední chvíli to hlasování stáhnul(neb věděl že nemá dost hlasů).
26. 05. 2010 | 12:59

adéla napsal(a):

Díky, pane Žák, za skvělý článek, jen měl být napsán o něco dříve, aby si někteří voliči stihli vyřídit voličský průkaz a přijeli volit pana Hovorku na Zlínsko. Už na to mají jen 3 hodiny.
26. 05. 2010 | 12:59

Jenyk napsal(a):

Hovorka je, pokud jsem ho dokázal sledovat, ultralevicový amatér, který napáchal hodně škody. Nidky není možné dávat všechno všem podle jejich přání, zdroje jsou vždy omezené. Diskuse musí být o co nejlepším mechanismu jak tato omezení řešit. To Hovorka nikdy nepochopil, jen boural a lepší systém nenavrhl. Skončí-li, jen dobře. Můj pohled na lidovce to mění k lepšímu, i když volit je stejně nebudu. O jednostranném textu pana Žáka se vůbec nebudu vyjadřovat, nestojí za to. A ti, kdo tady tak nadšeně jásají - jsem zvědavý, co budete dělat, až jako za socialsmu oficiálně budeme mít všichni všechno a ve skutečnosti nidko nic (kromě papalášů a těch nejbohatších, kteří utečou).

Lidi, proč proboha vůbec nemyslíte??????
26. 05. 2010 | 13:01

Tencokida Hnuj napsal(a):

Pokud ve Zlínském kraji neběhá pouze nečesaná, nemytá luza, tak se Hovorka do sněmovny dostane.
A doufám, že bude v sabotáži hlasovacích automatů pokračovat dál.
Já být ze Zlína, tak volím KDU-ČSL.
26. 05. 2010 | 13:05

stále rebel napsal(a):

Čeho si já na Ludvíkovi Hovorkovi nejvíce vážím je to, že zůstal klukem z dědiny, kterého nezlomila politika. Dokud pro něj bude důležitější jeho svědomí než místo na kandidátce, má můj respekt a to bez ohledu na to, zda s jeho konkrétním názorem souhlasím nebo ne.
26. 05. 2010 | 13:26

jos napsal(a):

To zdenek mihalco,
pane cenzore, byl byste tak laskav a vysvětlil mi, proč vám nevadí nadávky (trotl, idiotky) v hrubosti překypujících příspěvcích pod zn.Emissary, zatímco, jak uvádíte, kýmsi použité "kreatury" se nehodí?Děkuji.
26. 05. 2010 | 13:46

Vico napsal(a):

pgjed : To, že jste z Hovorky neudělali "vinětu", jak Kalouskovci z knížete, vás bude ještě mrzet.

Hovorka se stal respektovanou ikonou při všeobecném znechucení ze všech těch šíbrů.

Oprávněně Kalouska kritizujete, ale v něčem byste se mohli od něho učit.
26. 05. 2010 | 13:57

Joska napsal(a):

Souhlasím s autorem. Hovorka se postavil proti zlodějům z ODS a zabránil, aby mohli kšeftovat s naším zdravím a potažmo i majetky (každý v existenciální tísni obětuje vše). Patří mu za to dík. Prosím všechny voliče lidové strany ve zlínském kraji, aby kroužkováním poslali Hovorku do Parlamentu. Prosím!!!!!!!!!!!!!!!!
26. 05. 2010 | 14:01

pgjed napsal(a):

To Tencokida Hnuj:

To lze kdekoliv. Každý hlas pro KDU, kdekoliv v republice je zaroveň hlasem pro Ludvu Hovorku. Vyplývá to z logiky D¨Hondtova systému.

To spravedlnost:

Hovorka není žádný trotl a levicový už vůbec ne. Je konzervativec, který trvá na tom, aby spoluúčast byla řízená a ve zdravotnictví byl řád a pořádek. A to je zájem všech, kromě těch co chtějí lovit v kalných vodách.
26. 05. 2010 | 14:04

pgjed napsal(a):

To Honza: Nepochybně. Pro KDU je spolupráce s USA v obraně docela zásadní věc při nesplehlivosti ostatních členů NATO.
26. 05. 2010 | 14:07

Admirál napsal(a):

Emissary, spravedlnost - vy jste také měli mít z připravovaném TUNELU do zdravotnictví profit?

To vám musí teda ten Hovorka hodně ležet v žaludku, že to nevyšlo...
26. 05. 2010 | 14:10

pgjed napsal(a):

To Emissary

Tak Hovorka rozbíjel stranu? Hmmmm, vidíte, já seděl u toho a byl jsem přesvědčen s většinoučlenů, že ji rozbíjí kalouskovci. To bude asi tím selektivním vnímáním.
26. 05. 2010 | 14:10

Emissary napsal(a):

To proto jose,

že to byly výrazy nikoliv urážlivé, ale expresivní a pan Mihalco jako inteligentní člověk, to tak i pochopil, na rozdíl od té „kreaury“, kterou jsem neměl možnost ani přečíst, ale tuším komu byla adresována a od koho přišla.

Jinak přeji lidovcům všechno nejlepší a pevně věřím, že se z nich do PS nedostane ani jeden. To bude spravedlivá odměna, kterou by měli utrpět, za jejich dvojakou politiku posledních 20 let, která přinesla a podporovala jen chaos a zhrubnutí nejen politické scény.
26. 05. 2010 | 14:15

pgjed napsal(a):

To Charlie:

Vy si prostě potřebujete nějak zchladit žáhu. Jací jsme, to se můžete podívat třeba na

http://www.denikreferendum....

Analýza je dost slušná a za pozornost stojí poznámka J. Zajíce, která je velmi zasvěcená.

Rozhodně neplatí, že s námi volič neví, na čem je. Krátkou dobu nevěděl na čem je s kalouskovci a jaký mají skutečný vliv uvnitř KDU. Ale to je dnes vyřešeno.
26. 05. 2010 | 14:17

Jos napsal(a):

Děkuji pane Emissary, ovšem vás jsem se neptal.Od vás objektivitu nikdo nemůže požadovat a také ji nečeká. Proto klidně můžete své nadávky nazývat "expresivním výrazivem". Ovšem kriteria pana cenzora by mne zajímaly. A vlastně to ani příliš nesouvisí s vámi.
26. 05. 2010 | 14:25

pgjed napsal(a):

To Jenyk:

Hovorka je velmi schopný konzervativní profesionál. Je docela trapné, že jste nepochopil o co jde, protože nešlo jenom o poplatky. Klika kolem Julínka se pokusila několikrát vytvořit podmínky pro to, aby jediným rozhodovatelem, bez odvolání, co zaplatíte, nebo nezaplatíte byl doktor v ordinaci, nebo na sále. Navíc v závislém poměru k privátní pojišťovně vlastněné dodavatelem léčiv, nebo přístrojů. Nic pravicového ani levicového, prostě skupinová malá domů. A Hovorka, Šojdrová, Carbol, Kvapil, dnes bohužel vážně nemocný, a další, přes odpor kalouskovců, ale s podporou CK, členů a zdravotní komise KDU řekli, přes odpor kalouskovců stop! Jasné zdravotní standarty, dostupnost zdravotní péče na pojišťovnu, řízená spoluúčast s cílem regulovat zneužívání péče, bezdoplatkový lék v každé kategorii. Pokolikáté od převratu to již lidovci řekli?! Kdyby toho nebylo, tak jste si dnes, když začne bolet zub začal šetřit. Tak neplácejte nesmysly o levicových amatérech, když nevíte, o čem je řeč.
26. 05. 2010 | 14:29

veverka napsal(a):

pgjed

"To lze kdekoliv. Každý hlas pro KDU, kdekoliv v republice je zaroveň hlasem pro Ludvu Hovorku. Vyplývá to z logiky D¨Hondtova systému."

To by se ti líbilo co aby vám to tam naivkové házeli jen kvůli sympatiím Hovorkovi,kterej se tam stejně nedostane páč jste ho šoupli na nevolitelný místo.Je to sprosté zneužití Hovorky k lepšímu výsledku lidovců,ale už bez Hovorky.Využít a odkopnout.Pokud nebude Hovorka přímo na jasně postupovém místě kandidátky,tak nemáte nárok šíbři.Hnus.
26. 05. 2010 | 14:36

pgjed napsal(a):

To Víco:

Nejsme jenom úzce zaměření. Ludva je dnes členem širšího vedení KDU. Jeho pozice je velmi dobrá.

Po konzervativcích můžete těžko chtít populistický oportunismus. Zvlášť když u nás rozhoduje členská základna. A volič nechť si rozhodne, jestli chce mít ve vedení státu repasované šíbry v šiku za laureátem zlatého ruxaku politického přeběhlíka, nebo méně populární konzervativce, kterým lidi zdola kontrolují a hodnotí každé škytnutí. To se ukáže v sobotu odpoledne.
26. 05. 2010 | 14:38

Emissary napsal(a):

Také děkuji pane Jose,

ovšem týkalo se to. Kdybyste byl tak laskavý a vysvětlil mi, co znamená výraz "objektivita" v podání zde diskutujících místních socialistů. Aha, už vím.
Když dělá podrazy Hovorka a zelení v prospěch socialistů, jsou to pracovití, poctiví a čestní lidé. Když je dělá Melčák nebo Pohanka a další, jsou to zrádci. Kolik o tom v tomto duchu tady socialisté už napsali?

Prý Hovorka zabránil tunelování zdravotnictví. Nikoliv, masivní tunelováni budoucnosti i díky němu probíhá a bude se muset jednou zaplatit. Hovorka, ten platit nebude, zaplatí zapomenutím - doufám. Stejně jak zaplatil Tlustý a jiní. Vlastně Kott utrpěl za věrné služby pro dobro ČSSD trafiku od ČSSD. No, i opilec může řídit pobočku VZP.
26. 05. 2010 | 14:45

Emissary napsal(a):

Pro: pgjed,

tak vidíte, Vy jste u toho byl, mate tedy zcela jistě závislý pohled. Jak orientovaný, je mi zcela jasné.
26. 05. 2010 | 14:52

pgjed napsal(a):

Vlku, nebuď netrpělivý. V sobotu večer si povíme. Předpovídám v Zlínském kraji mandáty Šojdrová, Hovorka, Někdo.

Šojdrová se neohnula. Neuhla ani když ji kalouskovci zbavili předsednictví poslaneckého klubu za podporu Hovorky a spol. To ti přece nemohlouniknout, to mě netvrď! Je to ženská jako křemen! Nejenom na zdravotnictví, ale na školství, sociální věci...

A s tím dalším také nemáš pravdu. Samozřejmě, nápady byly a jsou viz akce ploty, viz regionální podpora, plakátujeme si sami, roznášíme sami, podívej se na http://www.volebniportal.cz, to dělají naši mlaďoši, peníze jsme si složili ze svého, protože děláme věci kterým věříme a bojujeme za lidi, které jsme si prověřili a vybrali... Nechej na hlavě. Kdyby lidi nebyli mouky a místo kdejakých hochštaplerů, kteří jim za jejich peníze poví, kde jim vezmou na důchod a kolik za co mají zaplatit, volili lidi ze svého středu, byla by problémů rázem polovina. Jenže každý má kopu planých řečí ale pak si lapne na zadek před kdejakým "admirálem" od pirátů, nebo bradavičníky, kteří si parcelují medvěda, kterého voliči ještě ani nestřelili. A tak se rádo hledá chmýrko na lidoveckém saku a to že těm druhým sako po...l pták se nechce vidět. Ale každý svého štěstí strůjce.
26. 05. 2010 | 14:56

pgjed napsal(a):

To emissary:

A do přízně jste, prosím, s Goebelsem, nebo spíše s Kopeckým nebo Kalininem?
;-)
26. 05. 2010 | 14:58

Honza napsal(a):

To Emissary: pan Hovorka Topolankovu vladu opravdu nepolozil, jinymi slovy, pri hlasovani o duvere vlady v polovine predsednictvi EU hlasoval PRO. To je pro mne podstatne, jeho predchozi kritika vlady nehraje roli. Topolankovu vladu polozil na prvnim miste Paroubek, na druhem Klaus, na tretim Soukup. Hovorka ani nikdo z lidovcu nikoli.
Co se "dvojake politiky lidovcu " tyce, mluvi z Vas fotbalovy fanousek, ne volic. Jen fotbalovy fanousek chce, aby vyhrali ti "jeho". Ve sprave veci verejnych snad jde predevsim o politicky program. Lidovci efektivne prosazovali svuj vlastni program, jednou se socany (a brzdili je zprava), jindy s ODS (a brzdili je zleva). Delali presne to, k cemu jim jejich volici dali mandat, a delali to efektivne. Kultivaci nasi politiky to jednoznacne prospelo.
26. 05. 2010 | 15:01

Aleš napsal(a):

No pgejede, co si nelidovci mohou myslet o lidovecké dvojce na Zlínsku? Čunkův člověk?
Daniel Fojtů * 5. 3. 1966,
Zastupitel města Vsetína (KDU-ČSL), ředitel agentury. V roce 2002 byl zvolen členem Zastupitelstva města Vsetína. V současné době zde jako zastupitel předsedá Mediální komisi Rady a je členem Kontrolního výboru. Od roku 2004 působí jako jednatel a společník ve firmě EXO4US, s.r.o. Od roku 2005 byl dva roky členem správní rady Agentury pro ekonomický rozvoj Vsetínska, o.p.s., ve které byl v letech 2007-2009 ředitelem a předsedou správní rady. Od roku 2008 je jednatelem ve firmě Městské lesy Vsetín, s.r.o. Jako člen KDU-ČSL kandidoval v plánovaných mimořádných volbách do Poslanecké sněmovny PČR.
26. 05. 2010 | 15:04

Optimista napsal(a):

S velikou nadějí doufám, že lidovci už konečně v politice skončí. A totéž samozřejmě přeji z celého srdce i paní Hybáškové a panu Svobodovi.
26. 05. 2010 | 15:08

Emissary napsal(a):

Pane Honzo,

je to tak, že fotbalovým fanouškem jste nejspíš Vy. Já jsem o tom nepsal nic, na rozdíl od Vás, komu fandím, ale komu nefandím. A nefandím přesně kvůli tomu, kvůli čemu fandíte Vy. Vy to považujete za tvoření, já za schizofrenii a boření. Ponechme si oba své názory, čas pravdu vždy odhalí. Obloha je modrá a planeta zelená. Opačně ani prostředně to být nemůže.
V podání lidovců ovšem může. :)

Některé manšafty hrají na plichtu, až to překombinují a prohrají, ale fanouškům se to nelíbí, že?
26. 05. 2010 | 15:28

jepice napsal(a):

Souhlasím s tvrzením autora, že jen málokterý novinář se opravdu zajímal, o co jde, a jen naprosto výjimečně to pochopil. Svědčí o tom stovky článků, které buď klouzaly po povrchu a zabývaly se nepodstatnými detaily reformy, anebo obsahovaly nebetyčné pitomosti.
A jinak? Pan poslanec Hovorka je z těch blahoslavených, jimž bude patřit království nebeské. Přeju mu to. Jeho vstupy do schvalování reformy zdravotnictví sice toto nebeské poslání hezky potvrzovaly, ale měla jsem pocit, že tady na zemi by svým bližním prospěl více v nějakém jiném oboru,
přiměřeně daru, přidělenému mu z Boží milosti.
Pan Žák, třebaže na budoucí účinkování v nebeském kůru pravděpodobně neaspiruje, není na tom co do chápání podstaty reformy zdravotnictví o moc lépe.
Nejlépe o tom svědčí příklad americké revizní lékařky, který je naprosto mimo. Vsadím cokoli, že Američané by Julínkovu reformní regulaci zdravotních pojišťoven /např. užití zisku/ považovali za čirý socialismus, neprosaditelný i z hlediska tamní nejlevější levice.
No co, asi se brzo dozvíme, co na nás chystají jiní.
26. 05. 2010 | 15:30

Emissary napsal(a):

Pro: pgjed

Můj nick je Emissary, do přízně jsem se vetřel jedné ženě a na rozdíl od lidovců, Bůh je mým soudcem. :)
26. 05. 2010 | 15:32

Petr Hoblik napsal(a):

Naprostý nesmysl, Hovorka naopak patřil mezi nejhorší poslance, kteří si něco umanou a prosazujou svou s umanutostí tříletého fracka. Přečtěte si volební program KDU, za niž byl Hovorka zvolen - jasně se tam mluví o všech poplatcích, které pak Hovorka tak "zásadově" odmítal. Spolu sojdrovou a KSČSSD se protiústavně snažil přenést do Poslanecké sněmovny exekutivní rozhodování o slučování konkrétních zdravotních pojišťoven, které probíhá ve správním řízení a absoluitně nic do toho Parlamentu není. A když správní rozhodnutí (ve zpožděných lhůtách) proběhlo, navrhoval odovlání ministryně. Což vyděsilo i jeho jinak tolerantní spolustraníky, protože to vůbec s nikým nekonzultoval.
Myslím, že nejvíc své frackovství předvedl u poplatků za řízení u kastrálního úřadu. Všichni se shodují, že příjmy katastru se musí zvýšit, čehož lze dosáhnout dvěma způsoby. Vláda navrhla jeden, Hovorka prosazoval druhý. Jeho pozměňovák neprošel, tak zneužil momentální plichty ve Sněmovně a shodil celý zákon... Takhle se chovají opravdu jenom rozmazlení haranti a blázni.
Bude jen dobře, pokud přestane škodit na celostátní úrovni.
26. 05. 2010 | 15:39

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,
smazal jsem 4 hrubě urážlivé texty, které byly v rozporu se záměry těchto stránek, což je vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Pane Emissary, označení osob za "idiotky" či "trotla" zde netolerujeme.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco
správce blogů
26. 05. 2010 | 16:04

Emissary napsal(a):

Co nadělám, pane Mihalco.

Snesu to a přijímám s pokorou.

Ale když jste to smazal, nikdo se teď nedozví, proč nadávají mně. :)
26. 05. 2010 | 16:12

Bunda napsal(a):

S panem Hovorkou jsem párkrát osobně mluvil a ano, je to asi hodný, slušný, tichý... blázen. Protože jak jinak charakterizovat člověka, který s umanutou myslí jde proti zájmům své vlády, své strany, programu, za který byl zvolen, a navíc ještě není schopen svůj postoj vlastně ani vysvětlit a obhájit jinak než spoustou frází a hypotéz. Copak neumí číst, nebo mu snad lidovci volební program zatajili? Dostat se do sněmovny za určitou stranu, požívat řady výhod, to ano, nést zodpovědnost a umět uznat závažné argumenty a ustoupit, to ne. Kdyby kandidoval za komunisty či ČSSD, dal by se jeho názor pochopit. Jediným opravdu čestným řešením v jeho případě - pokud nesouhlasil se svou stranou a vládní koalicí - bylo složit mandát. Ne stát proti všem a navíc hlasovat s opozicí.
26. 05. 2010 | 16:13

Dana Hauerová napsal(a):

Politickou scénu nesleduji soustavně, asi proto, že nemám dostatečně pevné nervy. Ale systematickou práci poslance Hovorky pro naše zdravotnictví jsem ale velmi dobře zaregistrovala, kromě jiného proto, že pracuji jako zdravotnice. Děkuji panu Žákovi za objasnění podrobností, které mi unikly. Mrzí mě, že novináři nejsou schopni práci pana Hovorky pochopit, natož pak ocenit. A jestli je to možné, chtěla bych panu Hovorkovi poděkovat alespoň touto cestou.
26. 05. 2010 | 16:21

Emissary napsal(a):

Pro: Bunda

To je marné pane, je to marné. Nakonec Vás vlk obviní, že jste blog nejenže nečetl, ale ani nepochopil a předtím se ještě opil.

Pan Žák uvádí, jak by se část prostředků ze zdravotnictví odčerpala, ale jaká, to už neřekl. Že ne reforma může znamenat odčerpání mnohem větší, o to Žák cudně mlčí. Asi si už nepamatuje, jak posledně stát oddlužoval nemocnice. A stálo to miliardy. No, proč by si to mněl pamatovat, když si to žádný socialista nepamatuje a jejich špičky dokonce tvrdí, že reforma není třeba. To není tunelování, to je záchrana á la Hovorka.

No, a Hovorka je v jejich očích hrdina. Neříkám, že reformy svržené vlády byly stoprocentní, ne všechno se musí podařit hned a napoprvé. Ale ponechat status quo je nebezpečné. Komu to vyhovuje, to asi víte.
26. 05. 2010 | 16:48

stále rebel napsal(a):

Pro Bunda.
Tvůj příspěvek o tobě říká, že jsi nejen intelektuálně značně omezený, ale že jsi taky lhář. Ludvík Hovorka dokáže svůj postoj věcně obhájit a zodpovídá se především svým voličům.
26. 05. 2010 | 17:06

Jana napsal(a):

Děkuji p. Žákovi, vyslovil uznání pevnému charakteru a odvaze p.poslance Hovorky za mnohé z nás. Tisk se k jeho osobě vyslovoval nespravedlivě, ale hlavně hloupě.
26. 05. 2010 | 17:06

Admirál napsal(a):

pgjed - proboha, proč jste (Lidovci) zůstávali v koalici, když si s vámi Kalousek ve spolupráci ODS (několikrát jste to v pod blogy zmínil) vytíral zadek jak s plyšovým medvědem?

Na co jste čekali? Co jste očekávali?

Nedává mi to smysl.
26. 05. 2010 | 17:07

Admirál napsal(a):

Bunda - KDU měla ve svém programu privatizaci zdravotních pojišťoven?

Pokud vím, tak ne stejně jako ostatní strany koalice. Tak v čem šel Hovorka proti programu své strany?

Zkuste mi to vysvětlit.
26. 05. 2010 | 17:11

Emissary napsal(a):

Pro: Admirál

Strana 42 až 44, formát pdf.

Tak mi povězte, zda Hovorka ten program vůbec znal, když dělal všechno proti. :)

http://www.kdu.cz/Dokumenty...
26. 05. 2010 | 17:30

Admirál napsal(a):

Emissary - Vy jste tam našel někde záměr privatizovat zdravotní pojiťovny? Já ne.
26. 05. 2010 | 17:55

dusandvorak napsal(a):

Přestože černoprdelníky nesnáším stejně jako komunisty nebo socany s odéeskou, pan Hovorka, ale i Šojdrová nebo Tomáš Kvapil jsou důkazem, že mezi lidovci jsou osobnosti a lidé, pro které je politika služba, nikoli kradení. Pochopitelně i v těch výše jmenovách partajích se najdou takoví lidé, ale lidovcům jde letos o kejhák.
Nedostanou-li se do parlamentu, bude to dobrým testem tradice lidovců, což osobně považuji za škodu, i když je nevolím.
26. 05. 2010 | 18:05

Emissary napsal(a):

Pro: Admirál

No, nenašel, ale o tom Bunda nemluvil. Vy jste se ho zeptal na něco, co on neuváděl. :)

Problém je v něčem jiném. KDU-ČSL šla do koalice s ODS na základě nějaké koaliční smlouvy. Když nechtěla v oblasti zdravotnictví skoro v ničem podpořit ODS, pak do koalice neměla vstupovat a Hovorka by se nestal hrdinou a nejlepším poslancem všech dob. :)
26. 05. 2010 | 18:05

PDG napsal(a):

Přestože je poslanec Hovorka dobrým kandidátem,není možné tolerovat právě jeho zneužití k zisku hlasů pro jeho pokrytecké spolustraníky .Pan spravedlivý měl ale možnost kandidovat za jinou stranu a svůj potenciál nabídnout ve prospěch hájených, avšak trvale podceňovaných voličů.
26. 05. 2010 | 18:06

Kolbaba napsal(a):

To je zajímavé, proti fungování privatizované nemocnice v Brandýse není u jejích klientů námitek, zato lze slyšet spoustu keců o "nepovedené privatizaci" od lidí, kteří se proslavili akorát tím, že podepsali chartu.

Nerozkradené, tedy státní zdravotnictví, stálo, stojí a bude stát za hovno, hovorka-nehovorka, šejdrová sem, šejdrová tam.
26. 05. 2010 | 18:08

Admirál napsal(a):

Emissari - Bunda píše: "Copak neumí číst, nebo mu snad lidovci volební program zatajili?"

Tak o čem je řeč?

Jinak Hovorka hlasováním podpořil všechny ostatní věci včetně poplatků, co se s programem KDU příkře nerozcházely.

Hovorka poctivě hájil své voliče, byl si schopný dát tu práci prokousat se fungováním financování zdravotnictví a vyvodil z poznatků jediný možný správný závěr: Tak, jak byla reforma připravena, se jednoznačně jednalo o přípravu na MEGATUNEL.
26. 05. 2010 | 18:55

stále rebel napsal(a):

Pro Admirál.
Hovorka podporuje poplatky německý model a pokud si přečtete volební program KDU, tak uvidíte, že hovoří o nějakém podobném modelu. O šulínkovi tam nic není.
26. 05. 2010 | 19:10

vlk napsal(a):

pqjede

víš co . nědělej ze mne sklerotika! Pamatuji si totiž , kdo zvedl ruku PROTI! A pamatuji si i kdo o tom jen mluvil.
Já si ženskou jako křemen představuji tak, že co říká, pro to zvedái ruku.

Jo v sobotu uvidíme.
a úplně jsi men dostal tímhle:
A s tím dalším také nemáš pravdu. Samozřejmě, nápady byly a jsou viz akce ploty, viz regionální podpora, plakátujeme si sami, roznášíme sami, podívej se na http://www.volebniportal.cz, to dělají naši mlaďoši, peníze jsme si složili ze svého, protože děláme věci kterým věříme a bojujeme za lidi, které jsme si prověřili a vybrali... Nechej na hlavě. Kdyby lidi nebyli mouky a místo kdejakých hochštaplerů, kteří jim za jejich peníze poví, kde jim vezmou na důchod a kolik za co mají zaplatit, volili lidi ze svého středu, byla by problémů rázem polovina. Jenže každý má kopu planých řečí ale pak si lapne na zadek před kdejakým "admirálem" od pirátů, nebo bradavičníky, kteří si parcelují medvěda, kterého voliči ještě ani nestřelili. A tak se rádo hledá chmýrko na lidoveckém saku a to že těm druhým sako po...l pták se nechce vidět. Ale každý svého štěstí strůjce.

ZA nás obyčejné lidi bojujete , prokazatelně tak, že koalujete s každým , kdo je někdy po ruce? Vy lidem nepovíte za peníze , kd y bud e ráj na zemi? vy neporcujete medvědy?
No maně si vzpomínám, na všechny ty orlovny, které pravidelně dostávaly z medvěda vůbec největší peníze...
Mám tě za slušného člověka. Dokonc e tady za kámoše. Nemíním s e po tobě vozit. Ale buď tak laskav, buď ve vztahu k mně nikoli straníkem , ale věcným pqjedem.
Oběma se nám bude snáze spolu hovořit.
26. 05. 2010 | 19:58

Emissary napsal(a):

Admirále,

jak to můžete říct? Vy víte, jaký typ voličů volil speciálně Hovorku? Možná že některé zklamal, jiné potěšil. O jaký MEGATUNEL se mělo jednat, můžete to nějak blíže vysvětlit? Anebo to říkáte proto, že to řekl Paroubek, Rath, Hovorka…

Takto to vypadá v Evropě

http://www.businessinfo.cz/...

A takto u nás či ve Francii

http://hn.ihned.cz/c1-41334...

Takže podle Vás se má větší koaliční partner, zejména trvá-li na tom Hovorka, přizpůsobit tomu malému a musí mu umožnit 100 procentní splnění jeho volebního programu. A co volební program velké koaliční strany? Nemělo by to být náhodou podle váhy, tedy podle počtu poslanců té které strany. Myslíte, že byste někdy volil ČSSD, kdyby umožnila svému malému koaličnímu partnerovi 100 procentní plnění jeho volebního programu na úkor toho svého?
26. 05. 2010 | 20:01

Fialenka napsal(a):

Ludvíkovi Hovorkovi velké dík za záchranu zdravotnictví. Na jeho místě bych udělala to samé. Ale volit bych ho nevolila, protože chtěl ženám vzít právo na interrupci.
26. 05. 2010 | 20:11

ZdeněkJ. napsal(a):

Emissary
"Tak mi povězte, zda Hovorka ten program vůbec znal, když dělal všechno proti."
Pan Hovorka hlasoval podle svého svědomí stejně jako pánové Melčák a Pohanka. Je na tom něco nejasného?
26. 05. 2010 | 20:43

Emissary napsal(a):

Zdeňku.J.,

tak konečně někdo to řekl. Podle svého svědomí. To chápu, tomu rozumím. Máme systém politických stran podobný jako všude ve světě. Otázkou je, do jaké míry svědomí může tento systém potlačit. Svědomí by mělo alespoň přibližně korespondovat se svědomím politickým. Hovorka dobře věděl, že v KDU-ČSL zvítězilo pravicové křídlo. Nic mu nebránilo v souladu s jeho přesvědčením odejít či vstoupit do strany, která by jeho svědomí vyhovovala lépe. Třeba do ČSSD. To by bylo legitimní, to bych pochopil.Kdyby totiž svědomí každého poslance bylo v rozporu se stranou, za kterou poslanec kandidoval, nastal by neprůhledný a všeobecný chaos, vedoucí k rozkladu politických stran.

Třeba svědomí poslanců ČSSD je pojištěno smlouvou a směnkou. Takovou stranu nemohu volit. Nikdy. Všechno má své meze.
26. 05. 2010 | 21:18

LEVAK napsal(a):

Na hlavu nám serou ptáci,
co tu bylo to se ztrácí,
neplatí už Národ sobě (ale)
Národ jim a lejno tobě.
Náš ministr zdravotnictví,
svoji firmu už si jistí,
tvůj osud má ve své moci,
při zdraví i při nemoci
A > zdravotní pojištěnec
může sobě chystat věnec,
pokud > nemá konto tučné,
rozhodnutí bude stručné.
Kdo > nebude na dlaň platit,
tak se může pod zem ztratit,
nemá pro nás žádnou cenu,
proto vláda chystá změnu.
U lékaře bude vhodné
připravit si v kapse drobné,
budeš platit poplatníku,
jako bábě na hajzlíku.
Nedbej na ty co jsou venku
a počkej si na stvrzenku,
lékař doklad vystaví
že jsi platil za zdraví.
Nový > pokyn přišel shora,
záchranka už bez doktora,
aby > plateb ubylo,
stačí plyn a kladivo.
Co tu bylo to se > ztrácí,
dnes nám vládnou funebráci,
neplatí už Národ > sobě ...
Národ jim a lejno tobě.
26. 05. 2010 | 21:35

LEVAK napsal(a):

BŮH VERSUS SATAN ?
Trošku jiný příběh stvoření...
Na počátku pokryl Bůh zemi brokolicí, květákem a špenátem, zelenou a žlutou a červenou zeleninou všeho druhu, aby muž a žena mohli žíti dlouho a zdravě.
A Satan stvořil Algidu a Rafaelo. A zeptal se: "Ještě pár horkých višní k té zmrzlině?"
A muž odpověděl: "Ano, rád!" a žena poznamenala: "Mně prosím ještě horkou vafli se lehačkou .
A tak každý nabrali 5 kilo.
A Bůh stvořil jogurt, aby si žena mohla uchovat figuru, která se muži tak líbila.
A Satan vytvořil z pšenice bílou mouku a z řepy cukr a kombinoval je.
A žena změnila svou konfekční velikost z 38 na 46.
I řekl Hospodin: "zkuste můj čerstvý okurkový salát."
A Satan k tomu stvořil dressing a česnekový toast jako přílohu.
A mužové a ženy si po tomto požitku povolili pásky alespoň o jednu dírku.
Bůh ale vyhlásil: "Dal jsem vám přece čerstvou zeleninu a olivový olej na ni!"
A Satan vytvořil malé briošky a Camembert, humrové chlebíčky a kuřecí prsíčka na másle, k čemuž bylo již třeba druhého talíře.
A hladina cholesterolu lidstva stoupala k nebesům.
Tak Hospodin stvořil běžecké boty, aby jeho děti ztratili nějaké to kilo.
A Satan stvořil kabelovou televizi s dálkovým ovládáním, aby se člověk
nemusel obtěžovat s přepínáním.
A mužové a ženy se smáli a plakali před blikající obrazovkou a počali se
odívati do strečových joggingových dresů.
Nato Bůh stvořil brambory, s nízkým obsahem tuku a bohaté na draslík a další cenné látky.
A Satan odstranil zdravou slupku a vnitřek rozdělil na plátky, které pak smažil ve zvířecím tuku a poprášil pak spoustou soli.
A člověk získal dalších pár kilo.
Pak Hospodin vynalezl libové maso, aby jeho děti nemusely zpracovávat tolik kalorií, a přitom aby se zasytily.
A Satan stvořil McDonalds a Cheeseburger za 99 centů.
A pak se Satan zeptal: "Hranolky?"
A člověk odpověděl: "Jasně - extra velkou porci s majonézou!"
A Satan řekl: "tak to má být."
A člověk utrpěl srdeční infarkt.
Bůh si povzdychl a stvořil čtyřnásobný bypas.
A Satan stvořil Julínka.
26. 05. 2010 | 21:38

Tencokida Hnuj napsal(a):

pgjed

Ve svém volebním obvodu, poznajíc to či ono jednání KDU-ČSL v bratrském svazku s ČSSD, KSČM a ODS, skutečně nemohu.

Ale chtěl bych - ODS + TOP 09 = 30%, ČSSD + herdek, píše se mi to těžko, ale realita je bohužel taková, tedy + KSČM = 30 %

Zbytek lidovci(s Hovorkou) + VV + Zelení + zemanovci + Cibulka + ??? (Strana s kloboukovou mocí zatím ! není zaregistrována)

Mějte se, notorická(ý) zastánkyně(če) prorodinné politiky a křesťanské mravnosti.

P.S. Ale jsou to jen počty. Lidi jim dají (snad) obsah.
26. 05. 2010 | 21:48

Emissary napsal(a):

Tencokida,

tady to Vás zajisté potěší. :)

http://aktualne.centrum.cz/...
26. 05. 2010 | 21:58

Tencokida Hnuj napsal(a):

Emissary
Pane, v kontextu rozmarného počínání Melčáka a Pohanky, o vytunelování poslaneckých mandátů KDU-ČSL ani nemluvě, se mi tato iniciativa jeví jako prozíravou.

Neříkám, že je košer, ale vzhledem ka místním poměrům - prozíravý krok.

Bič. Je ho (bohužel) třeba tu či onde.

Víry a apelů už jsme si užili až až.
26. 05. 2010 | 22:04

skeptický napsal(a):

Označení "kreatury" skutečně není korektní,jak praví pan správce blogů.Neboť jediní stvoření lidé byli Adam,první žena Lilith,která byla hádavá,a pak Eva.

Další pak byli generováni.
Propříště bych navrhoval v diskusi označovat osoby jako generáty,nebo tak nějak podobně.
26. 05. 2010 | 22:54

im napsal(a):

Pane Skeptický,

nechcete pro ně vymyslet nějaké české slovo?

Ti, co čtou rychle a nepozorně, by si mohli generáty poplést třeba s generátory, generály, genetiky, nedej pámbu i s nějakým slovem s předponou de-...atd. a pak by zde jistě mohla nastat řada nedorozumění.... a chudák pan správce má v těchto dnech práce až dost.
26. 05. 2010 | 23:15

Inci napsal(a):

Inci

Hlavním důvodem smazání neškodného textu jímž jsem chtěl podpořit statečný boj poslance Hovorky proti rozkrádačům zdravotního pojištění je averze pana Mihalca vůči mému nicku ...

Mihalcovi prostě vadí můj boj za nezávislost a objektivitu demokratického tisku ... on na mou kritiku jeho kamarádů "novinářů " třeba z MFDnes nemá žádnou relevantní odpověď , a tak si pomáhá faulem ....

Ovšem ani jeho šéf pan Stejskal není to pravé ořechové , jeho nepokrytá podpora Bursíkovské SZ ho vyřazuje z řad novinářů ... sympatizant , nebo placený manipulátor ?!? ... Jó , jó ... z hlídacích psů demokracie jsou jen šakalové ... nebo něco horšího ...

A slovo kreatura , kreace ... no no ... snad si někdo nemyslí , že bych to nemohl napsat jinak , jenže proč bych to dělal ... ???!!!

To že novináři , soudci , obhájci a policisté používají slovo tunelovat , dostalo naši společnost do trpkých konců ... Kde je občanská statečnost hlídacích psů ... ???

Ony se totiž nehloubí tunely ... krade se ...

Demokracie má své ozdravné mechanismy ( jenže fungují se značným zpožděním ) ... Bakala je soudně uznaným gaunerem a soudce Cepl trápí členy justiční mafie ...

Poslanec Hovorka má taky malinkou chybičku , neříká krást , ale tunelovat ... :-)
27. 05. 2010 | 05:47

Inci napsal(a):

Dodatek ...

Vymazání mého textu byla nechtěná podpásovka !!!

Musel jsem si jít vydělat na chleba ... :-)))
27. 05. 2010 | 05:57

IQ napsal(a):

Svědomí.

Poslanec Melčák zradil program strany, tudíž také stranu, své voliče a tím ztratil legitimitu mandátu.

Zůstal osamocen jen se svým svědomím. Zrádným. A zradil tím,že přešel /určitě ne nevýhodně/ na opačnou stranu.

Poslanec Hovorka nezradil své voliče.

Zůstal věrný jim i svému svědomí. Nezradil ani svou stranu s jejím programem, neboť od programu strany se pouze odchýlil. / otázkou zůstává pouze do jaké míry/
Ve straně má další příznivce a ve voličích zázemí.

Poslanec Hovorka je čestným člověkem s čistým svědomím. Rozhodl se bojovat za své voliče v souladu se svým svědomím a získávat i spolustraníky.
27. 05. 2010 | 09:22

skeptický napsal(a):

Imčátko

Když někdo čte nepozorně,jeho chyba.Za blbost se platí.
Jste chápavá jak opice,co dodat.

Párkrát jste mne sice podezírala z blbosti,ale chybovat je lidské.
Také jsem se jednou zmýlil.Myslel jsem,že jsem udělal chybu,a nebyla to pravda.

Kdykoliv vidím v metru sedět nějakou krasavici inteligentní zády ke směru jízdy,říkám si,to bude Ona.
27. 05. 2010 | 09:30

fero napsal(a):

Po přečtení všeho uvedeného jsem získal jasný důkaz jací jsme ťulpasi a že to co tady, v jakémsi česku je, si plně zasloužíme. Jsme národ žvanilů a skutek utek. Tady pomůže jen Žižka nebo Aurora, Opakuji znovu, jsme národ pitomců a navíc ukecaných. Uslintané kidy bývalých hospodských štamgastů, cosi o pravdě.. atd. bylo mazání medu. Národ to ví již 20 let a přesto kýve na všechno jako idioti. Heslo doby: Máme se dobře, dobře nám tak.
27. 05. 2010 | 11:02

stále rebel napsal(a):

Pro IQ.
Od lidoveckého zdravotnického programu se neodchýlil Hovorka, ale naopak Kaloskovo křídlo. Hovorka zůstal věren nejen voličům, ale i programu.

Například poplatky – citace z programu:

„Ve spoluúčasti pacienta spatřujeme nástroj spoluodpovědnosti za užívání zdravotní péče, a nikoli především nástroj pro získávání finančních prostředků. Jako možné oblasti spoluúčasti vidíme např. poplatky za návštěvu u lékaře, zřízení manipulačního poplatku za výdej léků na recept a hospitalizační poplatek.

Zasadíme se o to, aby výše spoluúčasti byla nastavena v takovém rozmezí, kdy již funguje, ale nikomu neškodí, a aby ji nehradili sociálně potřební občané.“
27. 05. 2010 | 11:10

JOK napsal(a):

Plně Váš článek podepisuji, pojedu s Václavem Trojanem volit do Zlína zdraví
27. 05. 2010 | 11:44

IQ napsal(a):

Děkuji stále rebelovi
IQ
27. 05. 2010 | 12:19

Inci napsal(a):

Mihalco

Zbabělče ... neodpovídáš co ?!?

Jó jó ... honem rychle zařadit tento blog do archívů ... on pan Inci jistě nemá náladu a ani energii rozšiřovat protestní texty po netu ... to takovej Adamec je jiný kafe ... :-)))

Máš recht ... náročné povolání a nutnost opustit svůj comp mi neumožnilo okamžitě adekvátně odpovědět na tvůj postbolševický cenzorský a zcela bezdůvodný zásah do svobody diskuze na zdejším blogu ...

Já si za každým svým textem stojím , a jsem schopen své názory vždy podpořit náležitou těžko napadnutelnou argumentací ...

No nic ... do novináře máš chlapče ještě hodně daleko ... uč se ... já už jsem na to starej ... třeba interpunkce je můj hrob , který si nehodlám sám vykopávat ... :-))) ... mám jiný starosti , třeba neposekanou zahradu ....
27. 05. 2010 | 12:20

zdenekmihalco napsal(a):

Inci

Dobrý den, pane Inci, k Vašemu prvnímu příspěvku jsem neměl moc co dodat. Pokud někdo označí někoho slovem "kreatura" považuji to za nadávku a mažu to vždy.

Do archivu nic nedávám, blogy jsou řazeny automaticky od nejnovějších k nejstarším.

Boj za nezávislost a objektivitu tisku mi opravdu nevadí - rád se přidám... V MF Dnes nemám žádné kamarády :)
Zdeněk Mihalco
27. 05. 2010 | 13:24

Inci napsal(a):

Ale no ták ... pane Mihalco ... :-)))

Vaše odpověď mi připomíná dva ztracený roky v armádě totalitního státu hrajícího si na boj o naprostý nesmysl ...

Co je mokrý je zároveň i čistý že ... ?!? .. :-)))

Základem problému je slovo kreatura a kreativní ve smyslu spojení s konkrétními osobami , hanlivý význam ( nadávku ) jste totiž při své averzi vůči mé osobě připsal těmto osobám neobjektivně pouze Vy ... já psal pouze o jejich politickém životě , vše lze dohledat na netu ... :-) Kalousek , Parkánová , Topolánek ... herdek , koho sem tam jenom jmenoval dál ... no , nedisponuji , a ani si nezakládám nějaký archív , sliby politiků a jejich volební programy si pamatuju , chameleony prostě nesnáším ... chameleón je ostatně taky kreatura , nebo ...ní ...

Jen tak mimochodem , nejhorším chameleónem v současné politice je právě Bursíkovská SZ , ta nejspíš zasadila demokracii ránu z milosti ... děj se vůle boží ... ty nejkvalitnější hlasy pro opravdovou demokracii jsou rozmetány do všech stran ... nikdo už v nápravu nevěří ...
27. 05. 2010 | 14:14

Inci napsal(a):

Pane Mihalco ...

Taky přeji hezký den ...

Jsem nekonfliktní mírumilovný člověk , jenže se musím občas bránit ... neberte to osobně ...

Inci
27. 05. 2010 | 14:22

zdenekmihalco napsal(a):

Inci

Opravdu proti Vám nic nemám :-))). Stejná laťka pro všechny.

Taky přeji hezký den
ZM
27. 05. 2010 | 15:30

Jarda napsal(a):

Já bych jen jako člověk, který spolurozhodoval jako delegát o pořadí kandidátů na kandidátce KDU-ČSL ve Zlínském kraji, chtěl říci, že to s umístěním Ludvíka Hovorky na kandidátní listině není tak černobílé jak pan Žák píše - tedy, že by se mu straníci nějak mstili. První místo bylo obsazeno přímou volbou lídra. Toto místo obsadila Michaela Šojdrová, což bylo u některých lidí motivováno i tím, že je první místopředsedkyní a "musí" být tedy lídrem. O dalších místech rozhodovalo další kolo volby a dost rezonovala touha po nových tvářích, čehož uměl spolu s výborným vystoupením využít vsetínský kandidát Daniel Fojtů. I když jsem chtěl na druhé místo Ludvíka Hovorku, tak skončil až čtvrtý - svou roli hrál jednak fakt, že i okresy Vsetín a Zlín přirozeně touží mít svého poslance a také to, že Hovorkův domovský okres Uherské Hradiště je dlouhodobě rozdělený mezi několik frakcí.
PS: Ludvíka Hovorku budu kroužkovat - udělejte to samé.
27. 05. 2010 | 17:44

Delorse Lofink napsal(a):

This is one of http://www.deliver.com.cn the best posts that I’ve http://www.hzzhuoyuan.com ever seen; you may include http://www.hzhtdq.cn some more ideas in the same theme. http://www.china-chunyu.cn I’m still waiting for some interesting thoughts http://www.cnboostercable.com from your side in your next post.I like this kind of very useful http://www.huaan-med.com/fo... articles congratulations I wish you continued success, I hope http://www.huaan-med.com/me... I can do this kind of article。
13. 08. 2010 | 08:05

Logan Cuva napsal(a):

Those http://www.jihepackage.com who want to get the scholarship must http://www.jihepackage.com/... work hard and try their best. http://www.jihepackage.com/... It's exciting to hear this good http://www.huaan-med.com/di...
13. 08. 2010 | 08:07

Cathern Pouch napsal(a):

Excellent article that http://www.ds-jiecheng.com will provide the incentive and http://www.huxi-cable.com/p... basis for my works. http://www.ejaisolar.com I wonder if I can mention the article as http://www.chinajmdq.com a bibliographic reference in my work. Very interesting and http://www.chinalasiji.com useful information! It's pity that such occasions are still exist in the world, but we should act all http://www.huxi-cable.com/s... together for to prevent them. Thanks.
13. 08. 2010 | 08:09

car insurance in virginia napsal(a):

We are a group of volunteers and starting a brand new scheme in our community. Your site offered us with helpful information to work on. You've performed a formidable job and our entire group might be grateful to you. <a href="http://invirginiaautoinsurance.com/">car insurance virginia</a>
10. 08. 2011 | 13:13

viagra online without prescription napsal(a):

In this case, one should also use the N.F., http://orderonlineviagra.org order online viagra vice versa with and its salts is increased by the presence of, http://cialis-generic-online.net cialis pharmacy therefore readily miscible with water, which was, Elix. Simpl J ii <a href=http://orderonlineviagra.org#6,82379E+21>order viagra online</a>, cause serious consequences, by an overdose of the, taining alkaloids, glucosides or tannic acid, as, <a href=http://cialis-generic-online.net#4,95021E+24>buy cialis 10mg</a>, water is added to an alcoholic solution of a, the antipyrin, then when the niter is added it, <a href="http://orderonlineviagra.org#69072">viagra best price</a>, Ac. Tart gr. ccxxx Glyceritum Boroglycerini. The boric acid is in, <a href="http://cialis-generic-online.net#94634">cialis online pharmacy</a>, are chemicals that more or less readily give up,
18. 01. 2013 | 23:16

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Fafejtová Klára · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrbková Lenka · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Trantina Pavel · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy