Poslanec Benda by už měl jít normálně pracovat

04. 11. 2009 | 00:53
Přečteno 46905 krát
Přiznám se, že jsem s napětím čekal, s čím přijde poslanec Marek Benda po odhalení, že fíglem získal titul práv Judr. Jednak použil pro rigorózní práci stejný text jako už jednou pro diplomku, jednak dodal rozsahem zhruba poloviční práci. Ani na vteřinu jsem nepochyboval o tom, že se pokusí situaci takzvaně ustát. A nezklamal mě. Prý udělal formální chybu, ale práce je podle něj tak vynikající a výjimečná, že nárok na titul měl. Svého činu lituje a hned ho chce napravit tím, že na druhý pokus ten kýžený titul obhájí. Ale proč by měl najednou něco dopracovávat, když je to tak vynikající a v pořádku? Tomu nerozumím.
Pan Benda kupodivu také stále nějak pomíjí skutečnost, že zvětšoval písmo té práce tak, aby požadovaných sto stránek dosáhnul. Prý to byla náhoda, počet písmenek ho nezajímal, šlo přeci o podstatu. Jenže Windows má takovou protivnou službu, že vám v oddílu vlastnosti celkem neúprosně ukáže počet znaků, které text obsahuje. A podle skutečného počtu znaků měla práce potřebných normostran (řádek 60 znaků, stránka 30 sloupců, 60x30=1800 znaků na stránku) jen padesát sedm. Jenže takové nízké kupecké počty byly pod rozlišovací schopnost předsedy Ústavně právního výboru poslanecké sněmovny parlamentu České republiky. Jenže člověku se pořád vtírá otázka, proč pan poslanec to písmo zvětšoval, aby to vyšlo na sto stran.
Poslanec Marek Benda je v jistém smyslu esencí toho, co produkuje dnešní politický systém vyznačující se arogancí, pohrdáním pravidly, povýšeností a hroší kůží. Pan Benda se často vyskytoval tam, kde politika uplatňovala svojí aroganci. Byl například jednou z hlavních postav při vyvlastnění půlky Malé strany pro potřeby parlamentu v 90. letech. Pamatuji si, jak reportérovi pořadu Nadoraz, který se vyptával, jestli má spočítané, kolik čtverečních metrů vychází v zabraných palácích na jednoho poslance, odpověděl, že taková úvaha je pod jeho rozlišovací schopnost. Už tehdy hrála rozlišovací schopnost v jeho uvažování velkou roli. Také byl tvůrcem a předkladatelem náhubkového zákona, který měl ochránit politiky před potupným zveřejňováním jejich odposlechů s různými mafiány.
Hlavním problémem pana Bendy je, že vstoupil do politiky už během studií a s výjimkou dvou let (kdy byl zaměstnán jak jinak než u státu v odboru vládní agendy Ministerstva informatiky) jí nikdy neopustil. Nikdy normálně nepracoval a vždy požíval finančních a dalších výhod poslaneckého mandátu. Teď je to s jeho politickou existencí nahnuté, protože neuspěl v primárkách v rodné ODS. Někde prý prohlásil, že by v případě nezvolení do parlamentu uvažoval o pozici náměstka ministra celkem jedno na jakém ministerstvu. Že na ministerstvech pracují stovky špičkových odborníků, kteří pracně budují svojí kariéru už dvacet let ve svobodných poměrech, které by pan Benda s nulovou praxí automaticky přeskočil, to ho vůbec nevzrušuje. Jako politik je přece něco víc než normální občan.
Proto také bez váhání na otázku, zda může dál vykonávat funkci předsedy Ústavně právního výboru, odpověděl, že určitě, protože se předsedou stal v době, kdy ještě titul neměl. Toto časové omezení platnosti morálního prohřešku na dobu určitou mě pobavilo snad ještě víc než jeho návrh, že práci dodatečně dopíše. Neuvěřitelnou bezostyšností ale bylo, když pravil, že se aspoň touto kauzou upozorní na problematiku restitucí, které byly předmětem oné práce. Celé to ukazuje, co dokáže dvacet let strávených v politice s člověkem udělat. A to i s člověkem pocházejícím z vynikající rodiny. Je to smutný pohled.


Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

stejskal napsal(a):

Opět dobrý den, pane PatienteO.T.,

já vím, že to tak je. Nikde jsem netvrdil, že existuje nějaký jednoduchý recept pro denní použití. Prostě není dost lidí, kteří minimálně věří v určité principy (ani to ale nutně neznamená, že se jim časem nezpronevěří, člověk není stroj) a jsou ochotni pro jejich prosazení něco nezištně (tím myslím, že prospěch se nedostavuje ihned a už vůbec ne v hmotných statcích) dělat. Třeba jako občané (viz. můj text panu Bédovi), ne nutně straníci (jsou např. země, kde je dobrovolnictví v nejrůznějších oborech lidské činnosti, včetně politické, rozšířeno způsobem, a jakém se zde většině lidí ani nezdá).

Ale znovu: tohle bude trvat děsně dlouho (a nemíním se tím nijak dramaticky trápit či nechat frustrovat) resp. změnit se to může jen pokud se změní velká část z nás (M. Gándhí: "Chceš-li měnit svět, začni měnit nejdříve sebe" :-)

Nejsme ve sporu, jen upřesňuji, co jsem zde již ipakovaně psal.

Dobrý den, pane zdesto,

to jste si zřejmě špatně vyložil: já psal obecně o výchově v poměrně drsných podmínkách disentu, a také o tom, že případná víra v jakousi dokonalost disidentů či dokonce jejich dětí, je absurdní. Ne o panu poslanci či podvádění při studiu ;-)

I Vám dobrý den, pane Bédo,

no, vidíte, jaký na mne máte vliv. Nakonec začnu psát bez obezliček ;-) Víte, já mám takovou slabost: nepotřebuji opakovat to, co napsal třeba autor blogu či řada jiných přede mnou (např. že by jakýkoliv zastupitel, který ztratí důvěru, měl dle mého soudu odstoupit). Snažím se spíše zamýšlet nad tím, jak tyto fenomény fungují a proč. A zejména přemýšlím o tom, co já konkrétně mohu udělat, aby se věci děly alespoň trochu více tak, jak bych si představoval (a nedrásám se, když se tak nedějí, ani nikomu nespílám, přijde mi to poněkud zbytečné ;-)

Hezký den všem.

Libor Stejskal
05. 11. 2009 | 10:50

stejskal napsal(a):

Bohužel jsem byl nucen smazat další příspěvek obsahující hrubou nadávku ("tupé či otupělé hovado"), neboť tyto jsou v rozporu se záměrem našich stránek, tedy poskytovat prostor pro věcnou a korektní debatu.

Děkuji za pochopení.

Libor Stejskal, editor blogů
05. 11. 2009 | 10:54

StandaT napsal(a):

Rumcajs: to je špatná otázka. Diskuse není o tom, jak moc potrestat, ale o tom, zda potrestat ano či ne. Pokud toho svářeče necháte, zkusí to příště znovu a hlavně - s ním kdokoliv další z dílny. Zatímco u zaměstance máte celou řadu možností, u zastupitele je možný pouze jeden trest - složení mandátu. Pokud Benda svůj mandát ustojí, žádný trest nenásledoval. Otázka, která tu je, je ta, zda toto provinění je dost velké na to, aby po něm trest následoval, nebo zda je tak bagatelní, že trest se naopak stává křivdou.

Můj problém s toutou kauzou je ten, že nedokážu, a vlastně ani nechci, odlišovat vlastní diplomku a to, jak se Benda zachoval, když se tato kauza provalila. Dle mě to jsou dvě natolik spolu provázané roviny, že je nelze posuzovat samostatně. Jsou to jen dvě kapitoly jednoho příběhu. Vy naopak jste to dokázal oddělit, a tak jste tady víceméně sám proti davu, kdy tady máváte kapitolou č.1 a my oponujeme celou knihou. Tento jiný přístup samozřejně nazavdává příčinu, proč Vašemu postoji dávat nějaké záporné znaménko, jak to dělají někteří diskutující, či kladné, které si dáváte sám.

Ano. Vůči Bendovi je svým způsobem nespravedlivé, že se (nejen) mediální pozornost soustředila na něj. Ale někdo musí být první a ten to schytává i za ty druhé, zejména, pokud v davu odsuzujících jsou lidi kterým dělá dobře, když uvidí někoho na pranýři. Tím, že je prvním, se stal jakýmsi chodícím precedentem - pokud tuto kauzu ustojí, tak jí se vší pravděpodobností ustojí i ti druzí za ním. Proto ten tlak.
05. 11. 2009 | 11:07

SuP napsal(a):

Ještě bych si dovolil P.S. k předchozímu vstupu (pár švestiček z valstní zahrádky).
Jenže to by od teďka museli vyhodit KAŽDÉHO ze zastupitelů, kdo se "znevěrohodní". Protože a´t je to jak chce, malej Benda neudělal nic jiného, než co se začalo mezi našimi zastupiteli považovat za normální. A to je průser jak barák.

Z jiného soudku: zvu "spolek MerryManem neoblíbených" diskutérů, aby se podívali na blog pod Rathem, je tam kouzelná básnička od "Otis".
05. 11. 2009 | 11:15

StandaT napsal(a):

SuP: Plošně to snad ani nikdo rozumný nechce. Někteří lidi se dokáží znevěrohodnit svou vlastní mediální nešikovností (viz třeba starý Benda, nebo E. Madler), u řady dalších to může být cílená kampaň organizovaná oponenty. Ale pokud si politik naběhne sám na své vlastní hrábě, tak není co řešit. Ostatně ten tlak na Bendu je na úrovni apelu, nikam dál nejde, resp. já nemám pocit nějakého mediálního lynče.
05. 11. 2009 | 11:34

PatientO.T. napsal(a):

2SuP:
Básničku už jsem četl, teď čekám na reakci MM. Řekl bych, že Otis se stane naším kolegou. Uvidíme...
05. 11. 2009 | 11:49

pavlik napsal(a):

Pane Štern, mluvíte mi z duše.Pěkně napsané.

Mám takové tušení, že 20 let budování demokracie v ČR je málo.

Komunismus, zde nadělil mnoho nebezpečných návyků, které se usadili v mnoha hlavičkách do dnešních dnů.

V dnešní české politice se vše točí kolem klientelismu, lobingu a falešného kamarádství.

Přechod z falešného komunismu na kapitalismus je dlouhodobý proces na dobu neurčitou.
Lepší by bylo přestat volit náš skvělý čtyřlístek - ODS, ČSSD, KSČM, KDU a volit konečně menší slušné strany ještě neskažené politikou.
05. 11. 2009 | 12:23

Ládik napsal(a):

jo, Otis umí...
05. 11. 2009 | 12:54

vlk napsal(a):

Rumcajs+SuP

vám skutečně nevadí , že hlavou pomazanou gescí za ústavnost a právo v českém parlamentu je lžidoktor?
Skutečně je to jako když horizontkář něco blbě vyvrtá?
A skutečně potože nejsou horizontkáři a svařeči ze dne na d en k mání, má nám zákony dávat / od slova zákonodárce/ chycený podvodník?
To už jsme opravdu tak daleko, že když je to podvodník z partaje blízké, tak to zas až tak nevadí?

Tak jo panáčkové, tak jo. Tak potom si všechen tenhle bordel opravdu zasloužíme. Ted y zasloužíte. Ale proč já v tom mám jet s vámi?
A kdy pochopíte ,že to není o tom, že jsme všichni kdysi opisovali ve škole? Ze to je napříkla do tom, že lžidoktor s e vůbec nenamáhal ani opsat novu práci na rígo. . Že to je to tom, že zcela vědomě věděl, že jd e proti regulím. A že si tomohl dovolit,protože byl prostě pro Kindla zajímavý tím, že je šéfem ústavně právního výboru parlamentu! Což napříkald pro Kindla s sebou neslomožnost love. Přes zadávání posudkůa oponentru k návrhům zákonů .Nebo jen vliv na konání tohoto orgánu?! A nitenhle evidentní smrdutej handl vám nevadí?

Rumcajsi ,c okdyby jsis e svěřil Amnce? A požádal ji, jetsli by tě , samozřejmě lehce, trošku profackovala? aby s konečně pochopil vo co go. Stejné bych doporučoval SuPici. ale netuším , jestli nějaká existuje.
05. 11. 2009 | 13:10

SuP napsal(a):

Hele vlku -
Už si zase votíráš vocas do mejch záclon. Takže. Ve škole jsem neopisoval - jako ty a tobě podobní, neb se opisovalo ode mě. To je něco jako v dnešní době. Všichni pracujou v IT, ale nikoho nezajímá, kde se ty Informace pro ty Technologie dělaj. Za druhé - kdyby se neprovalil skandál na fakuli v Plzni, ani by Tě tyhle velkořeči nenapadly.
Za třetí - když horizontkář něco blbě vyvrtá, vznikne konkrétní škoda. Kdežto když právník něco blbě vypráví, NIC se nestane. Rozhoduje soudce a tam je to 50:50 jestli sis ještě nevšiml.
A že naše zákony vypadaj jak z dílen domácích kutilů NENÍ zaviněno tím, že by rigorózní práce měly jen 60% požadované dély textu. To mu totiž měli omlátit o hlavu hned jak to tam přinesl....
A to, že s tímhle nesouhlasím, už jsem zrovna tady napsal několikrát, akorát že ne tak plamenně.

S Tvými konspirativními konstrukcemi se dá souhlasit, ale to jsi překmitnutej zase na druhou stranu.
05. 11. 2009 | 13:45

buldatra napsal(a):

to SuP:

napsal jste:
Byv přistižen TV při lži, málem se rozplakal

Pane SuPe, na tom není v podstatě nic překvapivého.

Anžto je to nejspíš výsledek bohulibého výchovného působení, kdy někteří rodičové v některých rodinách svým ratolestem poskytují ponaučení v tom smyslu, že kdo bude přistižen, bude mu ustřižen.No a pan Benda JUDr a poslanec byl přistižen.
05. 11. 2009 | 14:15

volič napsal(a):

Tito Bendové a spol. nadělali mnoho přemnoho škod. Materielních i morálních. Měli by začínat jako každý mladý člověk od píky, ale nikoliv od poslanecké či jiné celorepunlikové,krajské či okresní. Obrazně řečeno s lopatpou a krumpáčem a zadarmo.
Zůstanou-li ve svých pozicích, pak je to i problém kdo nad nimi drží a držel ruce a proč.
05. 11. 2009 | 14:35

Béda napsal(a):

StandaT,

M.Benda rozhodně není první. Byli tu již před ním kupř. pánové Kalvoda (ODA), Gross (ČSSD) a možná i další. Na některé s hroší kůží se ovšem slova o zodpovědnosti nevztahují (kupř. pánové MT - VAE, Kalousek - velice četné "výhodné" nevypověditelné smlouvy státu na MO...)

p. Stejskal,
Jestli se mi bude chtít, tak se pokusím zalovit v archivech, jestli nenajdu nějaké vaše názory na aféru Grossova strejdy Vika)

PS. Protože jsem se dozvěděl, že vám stanovisko p. Bendy nakonec přece není kóšer, a znám i vaše stanovisko, že člověk musí začít u sebe, chtěl bych se vás tedy zeptat, kdy vystartujete za svým zastupitelem, potažmo za p. Bendou sdělit mu svůj názor.
05. 11. 2009 | 14:40

StandaT napsal(a):

Béda: v této kauze je první na ráně. Už teď se ví o dalších výtečnících, logiské by bylo propírat je všechny. On se stal personifikací a a tím pádem si to on odskáče i za ně. Jiné kauzy by měly být irelevantní, jinak se diskuse rozmělní do nesmyslna - stačí, že v PS založili zametací komis.
05. 11. 2009 | 15:24

vlk napsal(a):

SuPe

ano , kdyby s e neprovalila řad a skandálů ohledně práv Plzni, tak bychom nevěděli že Marek Benda je lžidoktor.
Nicméně věděli bysme , že to je ten nadutý floutek, co předložil náhibkový zákon s naprosto demagogickou a drzou obhajovou. Dál bysme věděli, že byl leta v parlamentu , vlastně od převratu, rozdával moudra napravo nalevo, aniž by udělal alespoň něco viditellně užiteřného a praktického. Věděli bychom že s epasoval na ústavního a právního odborníka v době, kd y ještě studoval. A to veřejně abezostašně.

Noa otárat s e do tvých záclon ? Pokud bude š psát nesmysly typu, že zmetek od horizontkáře je světovej průšvij, kd ežto lžidoktor v čele výboru garantujího ústavu a právo v tomhle státě, tak to bude š mít dost smůlu.
Možná, že kdysi od tebe někdo někdy opisoval..
Tohle taky možná někdo opíše. Jako praktický doklad právního bezvědomí českého voliče a doklad také toho, že navíc ten volič nemá nižádný pid sebezáchovy.
05. 11. 2009 | 16:44

SuP napsal(a):

Vlku -
Klid! to že je malej Benda profesionální "politik" a že to není dobře jsme říkali už od roku 1996. A vyhodil ho někdo? Nevyhodil. Dali mu šanci. Stejně jako Standovi Šš Šš. Nezklamali oba. A takovejch tam je.
Mimochodem, nakousls to. Jakou máš Ty hmotnou zodpovědnost za svoje rady když se tím živíš? já umím zhodnotit akorát horizontkáře....
A poslance. Ale poslanec si myslí, že si může porád dělat co chce. Když moji haranti nedělali, co se od nich chtělo, nedostali kapesný. A působilo to. Už tušíš, kam mířím?
oni ještě budou prosit, abychom vydělali na nějaké daně...... (my s našima horizontkářema)
05. 11. 2009 | 16:55

Rusty napsal(a):

To Al Jouda:
Máte asi pravdu. Já jsem se sice po hlubších, asi 20-letých úvahách rozhodl, že už k volbám nikdy nepůjdu, pokud se nezmění volební zákon. Současný volební systém je totiž nedemokratický a diskriminační. Volby jsou sice svobodné, protože si můžeme vybrat, zda jít volit v sobotu nebo v neděli, ale tím veškerá paralela se svobodným systémem končí. Systém nám umožňuje volit pouze strany, nikoliv osoby, tím méně osobnosti. Z takových pseudovoleb pak vyplyne, že z každé strany jsou na přední místa kandidátek vybráni ti největší lotři, kteří si pak v pohodě mezi sebe rozdělí ty nejlukrativnější státní funkce. A tak se to s malými obměnami opakuje celých 20 let. Dvouhlavá státostrana sice pak celé volební období krmí iluzi demokracie předstíráním, že se její dvě hlavy navzájem koušou, na principiálních věcech se ale vždy navzájem dohodnou. Když už není jiné východisko a hrozí pat, sáhnou po opoziční smlouvě. Historie jim k takovým paktům dává dost inspirace - oposmlouva Molotov-Ribbentrop 1939 přece nebyla v zásadě o ničem jiném, rozdíl je jen v rozměrech. Kromě toho, pokud se nemýlím, jsou v každých volbách nastaveny různé přepočítací koeficienty hlasy/křeslo. Jinými slovy, malé strany mají nastaven limit hlasů pro získání 1 křesla ve sněmovně vyšší než velké, a to je jasná diskriminace. Jediný skutečně demokratický a rovný volební systém by byl ten, ve kterém by bylo možno volit libovolný počet kandidátů ze všech kandidujících stran, ne však více, než je počet poslanců PS, tedy 199. Každý volič by si tudíž ve volbách vytvořil svoji osobní "sněmovnu". Kandidáti by pak získali svá křesla prostým součtem získaných hlasů. O nějakých přepočítacích koeficientech by pak vůbec nemohla být řeč. Existenci stran a jejich strukturu by to nijak neohrozilo.
Pokud jsem správně pochopil vyjádření Miloše Zemana v jeho interview s Eugenem Kordou, i Zeman by byl pro takový volební systém. Neznamená to, že bych si přál Zemanův comeback. Sice mi imponuje jeho brilantní sarkazmus a bonmoty, ale představa, že by mu neustále v patách kráčel jeho jurský park reprezentovaný soudruhy Šloufem, Grégrem a Zbytkem, mě děsí.
Tolik tedy moje představa svobodných voleb. Pokud se volební zákon do voleb nezmění (a to docela určitě)a já bych případně do té doby změnil svůj názor, pak jsem ochoten volit jedině Věci veřejné. Sice o nich dosud vím míň než nic, ale osobnost Radka Johna, kterého si vážím za jeho odvahu v investigativní práci, by byla silným motivem. Pokud by se obklopoval lidmi podobného charakteru a smýšlení, byl by to důvod k vážnému zamyšlení.
Domluvit se na tom, že napříč celou veřejností budeme volit VV, je hozená rukavice. Ale jak to provést ? Už jsem mnohokrát přemýšlel, jak by to asi dopadlo, kdybychom se před listopadem dohodli, že nebudeme volit komunisty, anebo aspoň, že budeme za plentou všechny kandidáty škrtat. Nedopadlo by to nijak. Volební komise by prostě do uren naházely prázdné volební lístky až do naplnění kvóty 99,9%. Teď je situace jiná, a možná naše poslední šance. Ale je to otázka komunikace. Jednou z možností by bylo napsat impresivní článek potažmo výzvu a rozeslat jej řetězovým mailem. Co Vy na to ?
05. 11. 2009 | 17:21

Líný černý pes napsal(a):

to Pepa Řepa :

Ještě nešel ....
05. 11. 2009 | 18:05

vlk napsal(a):

SuPe
svoje místo. V mém věku je to celekm vysoká hodnota. Řekl bych.
05. 11. 2009 | 18:05

SuP napsal(a):

vlku -
A tak to zase jo.
05. 11. 2009 | 18:12

SuP napsal(a):

Líný černý pes -
Nepude......
nic není ideální
05. 11. 2009 | 18:21

Anba napsal(a):

Je to hanba Marka Bendy.Práce opravdu nic moc není, rigorozní práce by zřejmě měla i nezasvěcenému podat komplexní, sevřený pohled na obhajovanou věc (zde restituční proces v 90 tých letech. Nezanedbatelnou součástí je grafická úprava textu, jeho členění, odsazení odstavců, svým způsobem jde přece o studijní pomůcku, proto také je ukládán v univerzitních knihovnách.Člověk, který někdy něco studoval, přece ví, jak mu úprava textu usnadní nebo naopak znesnadní pamatování, výpisky a vůbec logiku problému. Nesmyslé řádkování dělá z práce M.Bendy nezáživný štrůdl a nikdo normální jej nemohl propustit jako rigorozní práci.

Ač nejsem znalec restitucí ani restituent, zajímal by mne například způsob řešení restitucí majetku zabaveného dle Lex Schwarcenberk - nic, ani zmínka, žádná zmínka o navracení činžovních domů, které byly jejich majiteli darovány státu. Nepřipadá mi, že by se M.Benda obtěžoval navštívit některé úřady, které se realizací restituovaného majetku zabývaly, vyhledávaly a připravovaly podklady v archivech. Tam se mohl dozvědět i o úskalích restitučních zákonů a něco smysluplného napsat. Sedět v poslanecké sněmovně bezmála 20 let, mít všechny zákony a výnosy soudů tak říkajíc u nosu a stvořit takový plytký materiál, to chce velkou míru sebestřednosti.
Troufnu sí říct, že doktorát na ZČU v Plzni by mohl získat každý, kdo na těchto blozích napsal více než 20 řádek, LEX by tam mohl z fleku přednášet a rektorovat a POCESTNÝ ten by měl dostat Nobelovu cenu za literaturu.
05. 11. 2009 | 19:17

Anba napsal(a):

Jiným problémem je otázka podvodu, či jiného trestného činu. Darie má svým způsobem pravdu, znění §250 trestního zákona-podvod předpokládá úmysl,získání majetkového prospěchu a poškození majetku jiného.Universita se asi majetkově poškozena nebude cítit a úmysl se u dnešních soudů těžko prokazuje i těm, kdo odvlečou přejetého do lesa a tam ho ponechají vlkům. I nepřímé úplatkářství podle §209 asi použito nebude. Trestní zákon z roku l961 byl cca 40x novelizován a doplňován, je tam postiženo i čmárání sprejerů, ale s podváděním předsedy ústavního výboru parlamentu při psaní rigorozní práce tam ti doktoři práv prostě nepočítali.
Prostě nezbývá než spolehnout na samoočistu, ale koho? Ústavně právní výbor složený ze samých právníků, si zvolil Bendu za svého předsedu i když ještě studoval, Křeček ho má za výborného právníka, Topolánek říká, že je s řešením Bendy spokojen a konečně je to jeho osobní věc. Poslanci to tedy asi nevyřeší.
Doufejme, že plzeňská universita a MŠ najdou nějaké koště, alespoň na ten titul.
05. 11. 2009 | 19:37

topsik napsal(a):

To Rumcajs:
S Vámi to je těžké. Pořád něco vysvětlovat jako malému Jardovi (nejste náhodou Jarda?). Takže, Benda , ač titulem ověnčený, ba neprávem, udělal během poslední doby taky nějaké fau-pax: např náhubkový zákon. Vyhodil ho někdo za to? Vy se práte na špatně odvedenou práci svých oveček. Pokutujte, nadávejte, ale nejdříve si zkontrolujte, jestli mají potřebnou kvalifikaci a ty správné papíry! Třeba oba mají své zkoušky od tatínka! Pak, kdybyste zjistil, že něco není v pořádku, nevyhodil byste je už jen za to, jak Vás obelhali? Věřím, že jo!!! Snažíte se neustále něco bagatelizovat, ale nějak ztrácíte pevnou půdu pod nohama.
05. 11. 2009 | 19:47

topsik napsal(a):

To Rumcajs:
S Vámi to je těžké. Pořád něco vysvětlovat jako malému Jardovi (nejste náhodou Jarda?). Takže, Benda , ač titulem ověnčený, ba neprávem, udělal během poslední doby taky nějaké fau-pax: např náhubkový zákon. Vyhodil ho někdo za to? Vy se práte na špatně odvedenou práci svých oveček. Pokutujte, nadávejte, ale nejdříve si zkontrolujte, jestli mají potřebnou kvalifikaci a ty správné papíry! Třeba oba mají své zkoušky od tatínka! Pak, kdybyste zjistil, že něco není v pořádku, nevyhodil byste je už jen za to, jak Vás obelhali? Věřím, že jo!!! Snažíte se neustále něco bagatelizovat, ale nějak ztrácíte pevnou půdu pod nohama.
05. 11. 2009 | 19:49

topsik napsal(a):

2X? Kruci, už se překonávám. :o)
05. 11. 2009 | 19:50

ostravak napsal(a):

Konečně někdo napsal to co si myslí 90 % občanů naplno a díky za to, že mu to bylo otištěno!! Už před lety jsem přemýšlel jak se může stát poslancem někdo, kdo má problém udělat MATURITU a hups on tento "student" udělá i práva njn. To že Benda je člověk úplně mimo realitu světa, nikdy nepracující, nepřemýšlející reálně a jen se tupě a přezíravě tvářící je bohužel realita, velmi připomínající minulý režim , ale tak ono to tak ODS asi vyhovuje, stačí se podívat na kandidátky do sněmovny, je tam jen málo schopných lidí, prtože Ti schopní se přeci nikomu nehodí do krámu, ODS potřebuje přeci hlavně členy, kt zvednou ruku bez přemýšlení tak jak zavelí velký pes a nebo malí pejskové a feny v jednotlivých oblastech, njn a to je jádro toho proč ODS prohrála volby a jen tak je ve většině krajích nevyhraje, protože se jedná pouze a jen o FLEKY a brebendy a néé o schopnosti, pracovitost apod. to se v ODS nepromíjí, jak se objeví schopní lidé, jsou zašlapáni, protože je to KONKURENCE a riziko a čert vem nějaké volby, čert vem nějaký program, čert vem lidi , hlavně že My tam jsme a My máme plné břicho a ať vládnou třeba marťani, hlavně kdys nás přiberou do svých kšeftů !!!!!! Takže jo BENDA to je hnus, ale je to jen a jen vrcholek ledovce.

Ať žije demokracie po česku !!!!
05. 11. 2009 | 20:41

strýc montér napsal(a):

i já jsem hluboce zklamán. Benda že se má vrátit k práci? on někdy pracoval? jaká licoměrná, odporná lež, typická mediální manipulace!
05. 11. 2009 | 21:06

Rusty napsal(a):

Škoda, že už nežije Václav Benda. Neznal jsem jej tak dobře, abych mohl předvídat, jak by reagoval na tento akt nehorázné drzosti svého synka,ale pokud by se rozhodl stáhnout řemen a před zraky celé sněmovny mu pořádně napráskat, já bych mu to schválil. Marek Benda by měl po svém trapném extempore s Norou Fridrichovou stáhnout ocas (to není vulgarizmus, ale pouze metafora)a zalézt někam do kanálu. Na celé věci není tristní a provokující jen to, že si nelegálně přisvojil mj. titul JUDr., daleko horší je, že si ještě při tom všem hraje na neviňátko a svými argumenty se snaží pasovat českou veřejnost na ještě větší hlupáky než je on sám. Jeho křečovité úsilí přesvědčit reportérku, že normostrana je totéž jako titulární strana textu, mě hluboce uráží. Je to totéž, jako kdyby se snažil tvrdit, že není rozdíl mezi centimetry a palci pokud má poslanec Benda v tomto směru mezery, rád bych jej poučil, že 1 palec = 1 coul = 1 inch = 2,54 cm). Rozdíl mezi NS a titulární stránkou textu zná každý, kdo překládá (texty, nikoliv vagony) i mnoho dalších lidí, kteří běžně pracují s dokumenty všehoí druhu. A většina z těch, kdo tyto termíny nezná, jim bezpochyby porozumí, jakmile obdrží jejich definici. Takže, Marku Bendo, přestaňte oblbovat národ svými pochybnými argumenty, vzdejte se dobrovolně všech svých neprávem nabytých titulů a funkcí a zalezte někam hodně hluboko, nejlépe do tunelu Blanka. I když mám vážné obavy, že i tam byste natropil víc škody než užitku. Takže pro Vás by možná bylo lepší ucházet se o místo u nějakého realitního makléře, tam byste si se svou aritmetikou mohl vybudovat závratnou kariéru. Kupovat např. čtvereční metry pozemku a pak (při stejné jednotkové ceně)prodávat tentýž pozemek na čtvereční stopy, to by byl business žádoucí nade všechno.
Nejhorší na všech těchto kauzách ovšem je, že vystoupení tohoto drzého nedouka je jen špičkou ledovce. Jsou daleko horší kauzy, a je jich téměř tolik, kolik je v ČR prezidentů, poslanců, senátorů, hejtmanů, starostů, vojáků, policistů a soudců. Ať mi nikdo netvrdí, že to už je v Česku normální, protože TO NORMÁLNÍ NENÍ. Není normální, aby celá země byla tak hluboce napadená chobotnicí, že její chapadla nejen že prorůstají všemi sférami života společnosti, ale navíc jsou mezi sebou navzájem tak dokonale propletená, že bude téměř nemožné se jimi prosekat. A pokud bychom s tím začali dnes, budě trvat nejméně dalších 20 let, než se dostaneme zpět do bodu 0, totiž do listopadu 1989.
05. 11. 2009 | 22:06

Arnold Llayne napsal(a):

Pane Stejskale, máte sice pravdu, ale nesdílím vaši víru v reformu skrze politiku a politické strany; PatientOT má pravdu a zjevně ví, o čem mluví. Udržet se na politické palubě lze za cenu toho, že občas někoho skopnete přes zábradlí. Časem přijdete na to, že nechat se skopnout nebo dokonce skočit sám z vlastní vůle je nejlepší výsledek, který se dá uhrát.
Bohužel nevím o žádné vyjímce a neznám jediného slušného politika u nás ve vyšších funkcích.

Lilo,
nenechte se vysmát. Rytíř smutné postavy? Máte vůbec představu, kolik energie musí být vynaloženo na to, aby někdo seděl v ústavněprávním výboru tolik let (a bez příslušného vzdělání?) Nebo víte, co dá práce se vrátit do parlamentu s dvouletou mezerou? Poslouchala jste někdy Bendovy nekonečně sebevědomé a "odborné" výroky na nejrůznější témata, od způsobu rozhodování Ústavního soudu k p.t. justiční mafii? Ten člověk je velmi důležitý a pro jisté lidi zjevně těžko nahraditelný.
06. 11. 2009 | 08:37

Nuba napsal(a):

Copak Marek Benda

Ten v médiích teď působí jako plačka na vlastním pohřbu. Právnická vyčůranost nabytá u pana Kindla mu velí zaujmout pozici čestného člověka, který jednou udělal chybu a je ochoten za ni zaplatit. Moc pěkná expozé, taková až dojemná, je na co se dívat.

Zato pan Kindl, to je jiná klasa, mediální superstar na všech stanicích. Nevím, zda je to nějaký záměr a pokud ano tak jaký ? U mě jeho opakované vstupy zanechávají stále stejný dojem - bláto protékající mezi prsty. Tak snad je ten záměr správný.
06. 11. 2009 | 08:48

SuP napsal(a):

Rusty -
To Vaše ..."Na celé věci není tristní a provokující jen to, že si nelegálně přisvojil mj. titul JUDr., daleko horší je, že si ještě při tom všem hraje na neviňátko a svými argumenty se snaží pasovat českou veřejnost na ještě větší hlupáky než je on sám...." mi nějak nesedí.
Titul si nikdo nepřisvojil, titul mu udělila instituce, která je tu od toho. A udělila ho na základě toho, že posoudila jeho "rigorózní" práci jako práci splňující daná kritéria.
To, že malej Benda svou práci očoudil, je nepochybné. Nevím, komu by beztrestně prošlo vydávat opis jedné práce za práci novou. Že se pokoušel to hájit trapně, je nabíledni. Nicméně věřím, že pokud by ta škola byla tak náročná, na jakou si hraje, asi by její "absolventy" ani nenapadlo švindlovat. Taky by jich asi nebylo tolik a v tolik požadovaných termínech.
Souhlasím s paní "Nuba". Smrdí to někde jinde.
06. 11. 2009 | 10:38

SuP napsal(a):

P.S. a svůj názor na pana docenta Kindla jsem si udělal při jeho prvním televizním vystoupení, kdy nestoudně plácal nesmysly o jím řízené "provokaci". Od té doby vím, že když lže, mluví velmi nahlas. Ale ještě jsem ho normální hlasitostí mluvit neslyšel.
06. 11. 2009 | 10:42

Broňa napsal(a):

Vzkaz pro Marka Bendu- jestli máte ještě alespoň zbytek sebeúcty a ohledu na zásady vašeho otce, který byl právem váženým člověkem, vypadnete z poslaneckých lavic co nejrychleji. Bez úcty Broňa
06. 11. 2009 | 10:55

Pepoun napsal(a):

Všichni členové z ODS by se měli zapojit do pracivního procesu. Však by poznali, jak je ten kapitalismus výborný. Kolik z nich by bez protekce sehnalo vůbec nějakou práci? Vždyť to jsou všechno jenom nemakačenkové a příživníci. To jim vyhovuje, když dostávají plat ze státních a tedy naších peněz anebo za úplatky. Jinak by poznali kdyby pracovali jaké to je, žít jen ze základního min. platu ako ostatní občané této země. Chcípli by, protože pracovat neumějí. Je to je parazitující pakáž.
06. 11. 2009 | 11:42

Oslýk napsal(a):

Pan Stejskal:

PatientO.T. má pravdu - v samotném mechanismu politických stran je něco shnilého, protože jinak by musel existovat alespoň jeden spravedlivý ve vrcholné politice. Udržet se na palubě vrcholné politiky znamená občas někoho skopnout z paluby; časem zjistíte, že pokud jste skopnuti sami, nebo dokonce dobrovolně skočíte, je to vlastně nejslušnější výsledek, jaký můžete uhrát. Každý, kdo vyzkoušel, potvrdí.

Občanská společnost je naděje, ale strany nikoli.

Lila:
Rytíř smutné postavy? Nenechte se vysmát! Máte představu, kolik energie je třeba vynaložit na to, aby byl někdo tolik let členem ústavně právního výboru - bez příslušného vzdělání - a aby se dokonce dokázal vrátit do sněmovny? Četla jste za ta léta sebevědomá vyjádření pana "odborníka" ke kdečemu? Kdepak, žádné nechtěné dítko - to je jeden z těch nenahraditelných. Však počkejte, jak na jeho obranu přikvačí polovička parlamentu.
06. 11. 2009 | 13:18

Luba napsal(a):

Proč je poslanec Marek Benda tak bezostyšný?

Patrně předpokládá stejné, či horší "kvality" i u svých parlamentních kolegů. On přece nepodváděl!

Snažil se pouze dosáhnout pravicového ideálu - maximalizoval svůj užitek při minimalizaci nákladů.

Je důležité umět si svou špatnost uspokojivě racionalizovat - dodatečně zdůvodnit.

Jakožto nejiteligentnější tvor je člověk ze vší fauny ta největší svině.

Prasátkům se omlouvám ...
08. 11. 2009 | 09:36

Luba napsal(a):

Připomínám,
že práce Marka Bendy je veřejně přístupná a k nahlédnutí zde:

http://www.marekbenda.cz/do...

Jak jinak - na způsobilost práce dohlížel pan docent Kindl :)))

Přesto - není modrá jako modrá.
Pan Benda má přece jen více cti v těle, než paní Řápková.
Možná je to v tom, že paní Řápková není jen fofrprávnička, ale je i "ekonomka", jako jistý pan Klaus.

Patří tedy do poddruhu "homo sapiens economicus" - její vnímání světa a morálky je tímto patrně značně ovlivněno.
08. 11. 2009 | 11:02

Petr napsal(a):

Benda je spammer a vyžírka
08. 11. 2009 | 11:06

Anička z Kuřimi napsal(a):

Helejte se,
mě již nezajímá nějaký Benda, Řábková apod., ale jak se k nim postaví soukmenovci !!!
Pokud ho/ji apodobné podvodníky "nevyštípou" sami poslanci a kolegové, tak to lepší nebude, ale opravdu to lepší nebude, chybí totiž sebereflexe.
Wo tom to je, my poslanci je nedáme.
08. 11. 2009 | 14:34

NEMO napsal(a):

Je to jednoduché. Národ se z bahna nezvedne dokud se z bahna nezvedne jeho elita. A ta jak se zdá to zatím udělat nemíní. Než tak učiní politikům doporučuji, ať do doby než jim to dojde vynechají moralizování nad námi. Pokud chtějí morálku po nás tak musí být sami supermorální. Jiná možnost na zlepšení vztahu občanů k demokracii není..!!!
10. 11. 2009 | 07:23

Šalbot Josef napsal(a):

Vážený pane Šterne,

předně Vám děkuji, že jste vůbec do Aktuáně.cz napsal. Váš článek jsem nečetl. Ani jsem nemusel. Vážím si Vás již od dob revoluce a tak mohu s klidným svědomím přijmout jakékoliv Vaše prohlášení. Píšete zřejmě o nelegálně získaných titulech. Vše se nafouklo do obrovských rozměrů a již nyní se pravdy nedobéřeme. Jelikož jsem často u rodiny ve Francii, mohu Vám říci, že o tomto také vědí. A to Francie Česko moc nemusí. A teď čtěte pororně ! Můj strejda v Bordeaux mi položil otázku. "Zabývali se češi někdy o příčiny, nebo jdou jako vždy pouze po důsledcích kauzy"? Správná otázka ! Rozebírat, kdo má falešný titul, jak k němu přišel,co vše s nim ovlivnil, jak si jej udrží ap. To jsou zcela přízemní a už zbytečné otázky. Musíme jít po příčině skutku. To znamená, jít trochu nazpět, do doby totality. Věřte, nebo ne, ale totalitní režim má s tímto druhem podvodů mnoho společného. Váš úsměv a klepání na čelo Vám hned zmrzne. Vysvětlím. Pokud jste zažili komunismus, jistě dobře víte, že jakýkoliv titul byl vstupenkou k politickým výšinám bez ohledu na to, zdali byl jeho držitel vůbec schopen normálního myšlení. Z obyčejného "inžiníra" měli ti starší strach a šli raději dva metry za nim. Obyčejný "doktór" byl polobůh a maturita byla oslavována, jako nějaký vědecký titul(vlastně dodnes). Pokud Vážení v takovém to prostředí vyrůstáte a nasáknete tím, musíte mít tituly zafixované, jako něco nadlického a musíte zákonitě po nich prahnout. A to ještě nevzpomínám tituly, jako byl- vrchní milicionář, pomocník VB, předseda uličního výboru, předseda domovní rady, předseda BSP ap. Zkrátka a dobře. Za totáče měl skoro každý nějaký titul a i dnes se po těchto osloveních - pane doktore, pane inženýre, pane předsedo aj. velice touží. Je to jakýsi bonus navíc a dotyčný si tak může připadat významněji. Na blití viďte. Jenom maličkost. V Evropě a Francii zvlášť se oslovují lidé jmény a příjménimi. Je to zcela normální a nemusejí tak někomu, kdo má tutil lézt do zadnice. Jen u nás se stále nosí, že kdo má titul je něco více, než ostatní. No a vidíte. Mám pravdu v tom, když již mnoho let tvrdím - kdo má titul nemusí být chytrý! Pán Benda nám to zrovinka dokázál . Je opravdu něco více než ostatní, ostatní totiž jsou chytřejší a nepotřebují si krýt tituly vymysleným "náhubkovým zákonem". Jen tak na okraj. Otce Marka Bendy je mi líto- musí se v hrobě obrácet, co to splodil za parchanta.

Takže pane Šterne, ještě jednou děkuji a příště si Váš článek už přečtu, slibuji .

s úctou s díky
Šalbot josef
salbot@centrum.cz
10. 11. 2009 | 13:37

replica watches napsal(a):

<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Watches</strong></a>,<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watch</strong></a> .<a href="http://www.iwcreplicas.com"><strong>iwc watches</strong></a>,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>breitling replica</strong></a>
<a href="http://www.idolreplicas.com"><strong>Swiss Replica watches</strong></a> ,<a href="http://www.breitlingreplica..."><strong>Breitling Navitimer</strong></a>,
<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Replica Rolex</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u.com"><strong>Rolex watches</strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong> Rolex Daytona </strong></a>,<a href="http://www.rolexreplicas2u...."><strong>Rolex Submariner </strong></a>
11. 11. 2009 | 04:32

replica rolex napsal(a):

<a href="http://www.topewatch.com"><strong>Replcia Watches</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/da..." ><strong>Rolex DateJust </strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/da..." ><strong>Rolex Day-Date</strong> </a>

<a href="http://www.topewatch.com/gm..." ><strong>Rolex GMT</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/su..." ><strong>Rolex Submariner</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/ya..." ><strong>Rolex Yacht Master </strong></a>

<a href="http://www.topewatch.com/da..." ><strong>Rolex Daytona</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/ex..."><strong>Rolex Explorer</strong></a>
<a href="http://www.topewatch.com/ex..."><strong>Rolex Milgauss</strong></a>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/be..." >Breitling Bentley</a></strong>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/co..." >Breitling Colt</a></strong>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/na..." >Breitling Navitimer</a></strong>
<strong><a href="http://www.topewatch.com/av..." >Breitling Avenger</a></strong>
11. 11. 2009 | 14:41

kicmiz napsal(a):

Domnívám se že by se slova o odchodu měla týkat 99% poslanců a senátorů,vč jejich týmů a všech tvůrců zákonů v ČR.Je to jedna velká tragedie,jestkiže jsou schvalovány zákony které jsou od prvopočátku nesrozumitelné občanům a již před schválením umožňují dvojí výklad. Je to práce našich politiků kteří se tam vetřeli sami a drží se zuby nechty.Doufám,že brzy bude změna a všechny tyto hašteřivé figurky budou muset začít trénovat s lopatou,protože k ničemu jenéme se nehodí a nic jiného je nevrátí z božských výšin zpět mezi občany.
11. 11. 2009 | 18:55

Benda=korýtko napsal(a):

Veeelká pochvala autorovi. Nelze než souhlasit!!!
12. 11. 2009 | 18:55

Arnold Llayne napsal(a):

Pane Kicmizi, někde je třeba začít. Což takto k výročí 17. listopadu donutit Bendu k odstoupení?

Nebyl by to důstojný způsob oslavy?
13. 11. 2009 | 10:19

nobody napsal(a):

Skvěle napsané. Není co dodat. Otec Benda, kdyby byl živ, musel by synáčka odměnit holí.
14. 11. 2009 | 10:49

arwen napsal(a):

Takoví lidé, jako je pisatel Daria, je naše země v takovém marazmu.Pro ně je podvod, tak něco normálního, jako dýchat. Styďte se!!!
15. 11. 2009 | 16:57

arwen napsal(a):

Miluji Vaše příspěvky! Jsou vždy velice trefné ať se týkají kohokoliv.
15. 11. 2009 | 16:59

Karel napsal(a):

Benda-nezaslouží si ani oslovení pan je prostě podvodník a příživník
17. 11. 2009 | 17:53

ed hardy clothing napsal(a):

This article is really great! I really like, I hope you continue to fuel
24. 11. 2009 | 04:17

mbt shoes sale napsal(a):

If a man empties his purse into his head , no man can take mbt shoes away from him , an investment with mbt shoes review in knowledge always pays the best interest in shoes mbt mwalk . A free man obtains knowledge from many mbt footwear sources 1 besides books . If you doubt yourself for buy shoes mbt ami c , then indeed you stand on cheap mbt shoes .http://www.kicksnike.com/
25. 11. 2009 | 10:10

Arnold Llayne napsal(a):

Narozdíl od pana Stejskala a Lily si myslím, že pan Marek Benda je gauner; ale nikoli skrze svůj trapně zešvindlovaný titul, ale skrze svoji činnost v ústavněprávním výboru ČR a řadě svých návrhů. Například ten znamenitý zákon, který novináři po kratším nadávání poslušně přijali.
09. 12. 2009 | 10:48

cheap Jimmy Choo Shoes napsal(a):

29. 01. 2010 | 08:08

Tencokida Hnuj napsal(a):

Kdyby Benda dělal u mě ve firmě, tak ho vyrazím na hodinu. Doufám, že většina lidí v tomhle státě je soudná natolik, že totéž udělá v blížících se volbách.
P.S. Ale teď už bez kondicionálu.
11. 02. 2010 | 13:39

Poptropica napsal(a):

thanks you very much
12. 02. 2010 | 01:59

Poptropica napsal(a):

thanks for your information
12. 02. 2010 | 02:36

Value City Furniture napsal(a):

thanks you very much
17. 02. 2010 | 00:56

raudensah napsal(a):

good idea ,thanks you
22. 02. 2010 | 22:40

Free Ringback Tones napsal(a):

thanks you very much .
03. 03. 2010 | 15:05

Download mp3 Nasyid napsal(a):

good posting ,i like it thanks you very much for youf information
06. 03. 2010 | 00:43

gucci watches napsal(a):

Interesting thing!
06. 03. 2010 | 08:02

Langley20Noreen napsal(a):

Every one remembers that modern life seems to be very expensive, but some people need money for different stuff and not every one gets enough cash. So to receive fast <a href="http://lowest-rate-loans.co...">business loans</a> or student loan would be a correct solution.
08. 03. 2010 | 02:01

montblanc watches napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
08. 03. 2010 | 15:29

omega watches napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
08. 03. 2010 | 15:31

vitamin shoppe napsal(a):

good article thanks you very much for youf information
09. 03. 2010 | 01:43

vitamin shoppe napsal(a):

good article thanks you very much for youf information
09. 03. 2010 | 01:55

breitling colt watches napsal(a):

And Roger Corman, save a brief recap of a ceremony held in emergency mission November. It wouldn't have been unthinkable in a previous year breitling evolution for Hughes to have been shoehorned into the In evolution Memoriam obituary montage. It's hard not to see the elaborate salute to his breitling mont brillant career as an effort to appeal to Generation X, which might mont brillant have had anyone older asking why.
11. 03. 2010 | 09:02

breitling colt quartz napsal(a):

Interesting thing!
This is my first time comment at your blog.
Good recommended website.
11. 03. 2010 | 09:05

armani classic napsal(a):

Very happy I can comment here!
13. 03. 2010 | 07:14

tag heuer napsal(a):

Through the article, I think the owner must be a very wise person
13. 03. 2010 | 07:16

iPhone Contacts Backup napsal(a):

I have know more about it, very nice article, glad to be here.
16. 03. 2010 | 08:36

bvlgari assiomad napsal(a):

This looks awesome! Thank you for your information!
20. 03. 2010 | 06:59

cartier ballon blue napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
25. 03. 2010 | 03:16

cartier cheap napsal(a):

I am looking forward for the next updates of your awesome worship. It would be great if you have other great things

just like this. I really love it. Thanks!
25. 03. 2010 | 04:04

Karel napsal(a):

jeden z největších zmrdů v české politice.vykopat ho ze všech politických funkcí.Ať jde konečně poctivě pracovat
29. 03. 2010 | 15:35

Download Games PC Free napsal(a):

<a href="http://www.cheapscomputerpa...">Cheaps Computer Parts</a>
<a href="http://www.cheaplcdtvusa.com" title="Cheap LCD TVs">Cheap LCD TVs</a>
<a href="http://www.shopforthelibrar..." title="Shopping Online">Shopping Online</a>
<a href="http://www.samsung-ln40b650.us" title="Samsung LN40b650">Samsung LN40b650</a>
<a href="http://www.bestcheapipods.com">Cheap IPODs</a>
<a href="http://www.allmomstuff.com" title="Bookmarks">Social Bookmarks</a>
<a href="http://www.freedownloadgame...">Download Games</a>
<a href="http://www.besttipstechnolo..." title="Technology News">Technology News</a>
<a href="http://www.thaigamedownload..." title="Download Games">Download Games</a>
<a href="http://www.freeclickdownloa..." title="Download Games">Download Games</a>
<a href="http://www.savetocom.com" title="Download Games">Download Games</a>
29. 03. 2010 | 19:13

replica tag heuer napsal(a):

Interesting thing!
Good recommended website.
just want to add a comment
30. 03. 2010 | 05:32

http://www.kw61.com/replica-u-boat-watch napsal(a):

30. 03. 2010 | 08:57

Links of London store napsal(a):

I ran all the way to the main gate, and then I waited a second till I got my breath. I have no wind, if you want to know the truth. I'm quite a heavy smoker, for one thing--that is, I used to be. They made me cut it out.
31. 03. 2010 | 17:09

Kerala Tourism napsal(a):

This is a great and very valuable information about Poslanec Benda by už měl jít normálně pracovat. Thank you very much for sharing this information with us.

Thanks.
02. 04. 2010 | 08:42

omega watches napsal(a):

Very happy I can comment here!
13. 04. 2010 | 09:19

pje napsal(a):

Pan Benda, který právě vstupuje do dějin byv dáváván příkladem jak nepsat závěrečnou vysokoškolskou práci, byl voličem vyvolen z houští nevolitelnosti. Co k tomu? Mezi voliči i nevoliči je spousta těch, kteří, mohou-li něco ošulit, tak to učiní - přeci jen hlupák dělá více než musí... Nuž, máme tu co dělat s pokračující idiotizací voliče, což velice vyhovuje bendovské kamarile podvodných veřejných služebníků a zlodějíčků. Je skvělé mít velkou rodinu, když nám tatínek nosí tolik penízků - jen se ho nesmíme ptát, odkud a za co je má... Stačí si přečíst Reymonta, jde o starý fenomén...
07. 06. 2010 | 21:48

Magor napsal(a):

Pane Šterne,
vyrůstal jste v rodině komunistického fanatika.V této zemi tvoří dnes elitu bývalí komunisté a jejich parchanti.
Takže Váš tatínek se na zkurvení
českého národa podílel.Nic na tom
nemění, že podepsal chartu.To co
nás poslalo do Ruské náruče se
odehrálo dávno před rokem 1968.
To mějte na paměti až zase budete
kritizovat mladého Bendu.Naše babička byla komunistka, anše babička byla hodná a myslela to dobře.tak ten komunismus nemohl
být tak špatný.co Váš otec a spol
tady zavedli,má vliv i na dnešní
naši společnost.zkuste se nad tím
zamyslet.
26. 07. 2010 | 19:31

Petr Veliký napsal(a):

Marek Benda ve svém životě neintonuje. Bohužel o tom neví.
29. 07. 2010 | 08:12

tes123 napsal(a):

Jak mám rozumět tomu, že ho voliči po tom všem za odměnu vykroužkovali do PS.
01. 08. 2010 | 11:07

p90x Workout DVD napsal(a):

11. 09. 2010 | 08:56

Nocomment napsal(a):

Já pana Bendu nemusím. Jeho zásluhy o tento stát jsou nulové. Jeho jediné dítě - ÚZZK (snad 800 historiků)- stojí ohromné peníze a jeho výsledky jsou pochybné i v celkovém kontextu. Zvláště v situaci, kdy bývalí šéfové StB mají firmy s mnohamilionovými zisky a žijí ze státního, je účel toho gigantického ústavu jen iluzorní.
25. 10. 2010 | 21:09

Nocomment napsal(a):

A co se týče "Magora", tak pokud nevyrůstal bezprizorně, tak vyrůstal každý v nějaké rodině. Když vzpomeneme na r.1948, tak mi otec vypravoval, že pozdější Jezeďáci zvolili v té době komunisty, protože jim slíbili rozdělení pozemků v reformě a tím je dostali na 50 let k moci. A pak z nich byli odpůrci režimu. Takže Magore, podívejte se do krátké vzdálenosti okolo sebe a najdete tam určitě také něco "zajímavého".
25. 10. 2010 | 21:35

anti politik napsal(a):

Mareček Bendů je důležitá podržtaška! Za dvacet let žádná viditelná práce za ním není, ovšem když si panstvo zamane zavřít veřejnosti a médiím hubu je tu Mareček Bendů! I takové tenhle systém zlodějů potřebuje! Být socík sedí Mareček opět u korýtka a dělá co na očích vidí komančům!
22. 12. 2010 | 16:09

ledna napsal(a):

Mate pravdu ,až na jedno,co to znamená pocházet s "vynikající rodiny" a proč zrovna u Marka Bendy ?
05. 02. 2011 | 08:50

Josef Klokočka napsal(a):

Zaslechl jsem, jak si p. Benda stěžuje, jak dopadli se svými platy. Trochu to se mnou hnulo, tak jsem mu chtěl poslat vzkaz. Ale zjistil jsem, že už vše bylo řečeno - napsáno.
ale nemá to relevanci. Tu mají ONI. P. Benda je stejný PRDUKT jako Gros, liší se pouze barvou dresu. Ať už jde dělat něco, co by mělo smysl (nejen pro něho).
Škoda, kdyby bylo možné mu to říct do očí, člověk by alespoň viděl, jestli se dokáže alespoň stydět. Velice pochybuji. Klokočka
11. 02. 2011 | 16:22

Václav Princ napsal(a):

Diskuse dlouhá, ale kolik je v ní kvality? Doporučuji se zamyslet. Hned v úvodu to byl propadák od Daria a potom to napravil Pumprlík.
Podepisuji co napsal Jan Štern, často se divím, jak může někdo 20 let dělat reformy a vydržet jen s antikomunismem.

Podepsiusji i příspěvek Jamima napsal(a):
Mně opravdu zůstává rozum stát - lidé, co kritizovali bolševiky za daleko menší svinstva teď rezignovaně přihlížejí, jak se nám tady etablovala daleko nechutnější svoloč, než si kdy dovedli představit. Podvodné konkurzy, tunelování, klientelismus, politici bez náznaku morálky a studu. Tak za tohle jsem rozhodně v 89 na náměstí nemrzla, to né......jsem zvědavá, kdy se proberem z té letargie a dáme najevo, že tohle platit prostě nebudem!
15. 02. 2011 | 08:39

Václav Princ napsal(a):

Vzkaz Magorovi:
Je velmi těžké napsat něco magorovi. Musím udělat výjimku, protože primitviní antikomunismus já považuji za medvědí službu demokracii. Tím, že se neumíte vyjadřovat a píšete bez myšlenky jen děláte tomu, co chcete obhajovat, skutečně medvědí službu.
Za prvé.
Není zvykem, že by tu s Vámi diskutoval autor a bránil se. Kdybyste byl trochu slušný, tak byste napsal svůj názor bez invektiv.
Napsal jste, že pan Štern vyrůstal v rodině komunistického fanatika. Nevím, jestli je Vám známý pojem fanatik, ale Vy jste musel vyrůstat v hloupé rodině. Napsal jste, že babička byla hodná komunistka. Nepochybuji o tom, že pan Štern si myslí, že měl hodného tatínka. Měřte sobě stejným metrem. Například, podepsala babička Chartu ?
Za druhé.
Nevím koho považujete za elitu. Elitu této země tvoří lidé jako je Benda, Pithart, Ježek, Kočárník, Dyba, Topolánek, Paroubek, Klaus, Bakala, Stehlík, Nečas, Kalousek, Roman, Parkanová a další kamarádi. Jsou to převážně primitivní antikomunisté jako Vy. Máme takovou elitu, jakou si zasloužíme. Zasloužil jste se i Vy.
Za třetí.
To, co nás poslalo do ruské náruče se stalo ještě dříve než v roce 1968. Začalo to v 1.světové válce, která byla příčinou vzniku komunistických stran jako logický vývoj chudoby v našich zemích. Stačilo by si přečíst něco od A.Jiráska nebo od B. Němcové, abyste věděl, jak žila babička Vaší babičky. Po válce v roce 1921 byla založena KSČ. Přišla 2.světová válka a Rusko nás osvobodilo. V té válce přišlo to Rusko, jak se opovržlivě zmiňujete o 27 milionů lidí, celkově zahynulo ve válce 60 milionů lidí. Z toho je vidět, že Rusko nechalo ve 2.světové válce téměř polovinu obětí. Vaše babička ruské vojáky vítala v Praze s radostí. Bída, nedostatek potravin, lístky na potraviny, měnová reforma, Evropa prošpikovaná špiony, doporučuji knihu Zločiny CIA a komunismus od Stevana Stewarda Splenter Faktor. To vše bylo vodou na mlýnská kola rozpínajícího se komunismu. Lidi komunistické straně věřili stejně jako Vaše hodná babička. Jenže do komunistických stran nalezli kariéristé podobní Marku Bendovi. Pomáhali jen sami sobě a zneužívali postavení až dospěli k totalitní moci.
Je přirozené, že slušní lidé mlčí a nemohou uspět pro svou skromnost s těmi, kteří touží po moci. Proto se vždy u moci drží jen kariéristé a lidé ne schopní, ale všeho schopní. V periodě 20 let se slušní lidé u nás postavili zlořádu. Po roce 1948 to bylo poprvé v roce 1968 a potom definitivně v roce 1989. Máme periodu srovnatelnou s rokem 1968 a proto můžeme čekat, že lidé v tomto roce dostanou rozum a probudí se další Charta. Jen věřím, že nebudeme čekat ještě dalších 20 let. To už nebude opravdu co ukrást a napravit křivdy, potrestat viníky bude nemožné.

Pane Magore, doplňte si své vzdělání, prostudujte si na internetu souvislosti a potom teprve pište do diskusí. Omlouvá Vás jen pokud jste mladší 20 let. Školy jsou horší než za socialismu a nic Vás nenaučili.
15. 02. 2011 | 09:48

loula napsal(a):

Myslím, že délka práce opravdu není to hlavní. Jedna z prací, která doslova ohromila svět a znamenala počátek nového věku, měla všeho všudy 6 stránek. Slo o teze k teorii relativity Alberta Einsteina.
Ale Benda opravdu neni Einstein.
21. 02. 2011 | 07:02

jmajaku napsal(a):

Vazeny pane redaktore,diky Vasim clankum jsem ziskal alespon trochu nadeje,ze v tomto state nejsou vsichni koupeni od ODS nebo take i od jinych stran.Jinak vetsina deniku i CT prezentuji
upravenou verzi a siri dezinformace,strach a lzi okolo lekaru
a deformuji mysleni lidi.
Byl bych rad,kdybych Vam mohl nekdy osobne podekovat.
21. 02. 2011 | 10:13

Jarle Halsnes napsal(a):

Tak to by, pane Štern, nešlo. Pan poslanec nikdx nepracoval, nepracuje a ani pracovat nehodlá. A možná, že je to tak lepší, stejně by podělal cokoli, nač by sáhl. Bohužel, ten člověk je absolutně k ničemu.
30. 05. 2011 | 13:33

CathleenAguilar napsal(a):

freelance writer
27. 07. 2011 | 01:22

ajeto napsal(a):

Chtěl bych p. Bendu vidět, zda by vůbec vystudoval, pokud by se nejednalo o poslance vládnoucí strany, cha cha cha.
06. 11. 2011 | 13:17

Petr napsal(a):

Typicke hnidopisstvi, zkratka kdo chce psa biti.....To, ze Benda sel po studiu rovnou do parlamentu prece neni nic v tomto sboru abnormalniho. Poslancu, kteri opravdu pracovali, za coz nepovazuji fukcionareni moc neni.Proc Vas teda nezajima predseda nejsilnejsi politicke strany a pripadny budouci premier, kde je to vada podstatne vetsi??
22. 12. 2011 | 14:57

pan Nikdo napsal(a):

Pan Benda - při vědomí své tulení nemoci, se bude držet parlamentního koryta zuby nechty do konce života. Aspon, že kope stále za stejnou stranu na rozdíl od některých stejně dlouho sloužících poslanců či poslankyn. Asi jediné plus... Když mě volejí, proč tam nebýt..
28. 03. 2012 | 20:21

Halba napsal(a):

Dario,nemohu se ubránit přesvědčení,že ti ten Benda maže vozejk.
07. 08. 2012 | 07:27

Karel D. napsal(a):

Naprostý souhlas. Jeho otec byl statečným disidentem - a přesto to njení zárukou nějaké kvality. Marek Benda by měl VE VLASTNÍM ZÁJMU klesnout ne snad na úplné dno, ale každopádně do REALITY života. Tak jedině snad má naději zbavit se toho zmrzační politikou. On za to vlastně ani nemůže. Ale každopádně nyní ŠKODÍ sobě a hlavně ostatním. A to je hodně smutné.
A jsem rád,že to zaznělo od příslušníka !pravice" na adresu "takzvané pravice" (jak je dodnes ODS nepodloženě a neoprávněně nazývána a zařazována - přitom je to jen cynický zlodějský komsomol)
08. 04. 2013 | 10:23

DennisKr napsal(a):

Everything else is finally only details -- important details, but variations on this theme. index.php is the control, the menu program determins what the "existing page" is, and plenty of occasions get fired in the act of construction that page. Plugin modules can hook in to those occasions and alter the work flow/provide additional advice/etc. That is also a part of the reason so many Drupal resources center on making modules. Without modules, Drupal does maybe not really DO anything other than say, 'Some one asked for a page! Does this exist? No? OK, I will serve up a 404.'

<a href="http://billysrereebiz.com">Corro</a>

http://billysrereebiz.com - lolz
25. 02. 2014 | 22:32

Danielrila napsal(a):

Hello. And Bye.

http://somepaydaylounz.com - mr fitz
26. 02. 2014 | 17:20

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořáková Vladimíra F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Niedermayer Luděk · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel T Telička Pavel · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy