O čem svědčí výsledky voleb?

26. 10. 2013 | 19:20
Přečteno 7094 krát
Jistě nemá vůbec žádný smysl zabývat se tím, jak dopadly dvě bývalé vládní strany ODS a TOP09. To jistě nemohlo dopadnout lépe. Nad čím je třeba se zamýšlet je špatný výsledek ČSSD. Je jasné a dobře známé, že čeští voliči doslova nesnášejí rozhádané politické strany. Pokus Michala Haška a prezidenta Miloše Zemana neustále podrývat postavení předsedy strany Bohuslava Sobotky, část voličů, kteří by jinak zřejmě straně odevzdali svůj hlas natolik znejistila, že raději odevzdali svůj hlas některému z populistických politických subjektů.



To ale není všechno. ČSSD má sice v moha ohledech vynikající program, ale jako strana není ochotna si nechat poradit. Pro stranu pracuje i řada vynikajících lidí, ale kolik z nich se dostane na kandidátky strany? Právě to nejvíce vadí mladým lidem. Když se například před časem díky Jiřímu Dienstbierovi tak dobře umístila pražská kandidátka ČSSD, ale členové pražské organizace ČSSD se proti Jiřímu Dienstbierovi postavili a chtěli vést povolební vyjednávání zcela jiným směrem, projednávalo tento problém ústředí strany. Kdo že se však těchto korupčních živlů (jak se zanedlouho ukázalo) zastal? Přece místopředseda strany Michal Hašek, a to pod záminkou, že ústředí nemá právo stranické organizace poručníkovat.

Vyvrcholilo to tím, že tato politická parta odstranila Jiřího Dienstbiera z pozice místopředsedy strany. Voliči tedy nabyli dojem, že ČSSD se, jako strana, od těch pravicových zas tak příliš neliší. Je sice podstatně sociálně citlivější, má jistě vynikající program, jak jsme již o tom mluvili, pracuje pro ni řada vynikajících lidí, ale její stranické organizace se často podobají polouzavřeným mafiánským organizacím, které si pečlivě hlídají, koho mezi sebe pustí. Natož, koho pustí na kandidátky. Předvolební televizní programy o tom jasně svědčí. Hlavní představitelé krajských kandidátek za ČSSD patřili mezi nejtrapnější postavy vůbec. Jako osobnosti se například s představiteli hnutí ANO obvykle nedaly vůbec srovnat.

Přitom se nedá říci, že by ČSSD měla málo atraktivních kandidátů. Stačilo by, kdyby dala příležitost mladým sociálním demokratům, kteří by navíc přitáhli mnoho mladých voličů. Jenže, mladí sociální demokraté mají smysl pro spravedlnost, většinou nesnášejí podrazy a podporují tedy Jiřího Dienstbiera. A to je jejich největší hřích, alespoň pro tu skupinu, která obdivuje Michala Haška. Jestliže se sociální demokraté včas neprobudí, zničí tito lidé zanedlouho ČSSD. Zničí ji tak spolehlivě, jako prezident Miloš Zeman již spolehlivě a neodvratně zničil svým vystupováním a politickým počínáním svou vlastní stranu. Mizivý počet hlasů, který strana SPOZ v předčasných volbách získala, je především důsledkem jeho způsobu vystupování a snahy prosadit ji před volbami i neregulérními prostředky, jeho snahy českou společnost neustále malicherně rozdělovat, nikoli sjednocovat, to vše kombinováno s jakousi manažerskou natvrdlostí ministrů dočasné vlády, která sama se vydává za vrcholnou odbornost.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Rumcajs napsal(a):

Boze to jsou blaboly. Cssd ze ma vynikajici program ? Tam uz schazi jemom oznameni prichodu Jeziska.
Program Cssd je snuska lzi na urovni obchodniku zvanych Smejdi. Cssd slibuje vsem. Mladym,starym,zamestnancum i nezamestnanym... ALE ZAPOMINA RICI, ZE NEKOMU MUSI VZIT. A tech ar bohatych, kterymi se ohani, ti to nezachrani Program Cssd je jeden velky podvod.
26. 10. 2013 | 19:35

mb napsal(a):

nesouhlasím s rumcajsem ... myslim ze ten blog je dobry ...
26. 10. 2013 | 19:50

Petr z Tábora napsal(a):

Vidím to opačně. Například pan Dientsbier dlouho nerozdýchal porážku v prezidentské kampani. Netajil se příchylností k panu Schwarzenbergovi a někteří voliči mohli znejistět, že se chystá koalice s TOP09 atím podfuk na ně. Tu ostatně její předsesda nevyloučil - řekl, že jí má ČSSD zakázanou od prezidenta.
26. 10. 2013 | 19:54

neo napsal(a):

výsledky voleb svědčí o tom, že lidé nenaletěli na sliby rudooranžových a zatrhli jim koalici. Také usvědčují rudé a oranžové ze lží o nějaké nespokojenosti a to dokonce až 90% s bývalými pravicovými vládami a taktéž dokázaly, že rudí a oranžoví neměli pravdu, když pravicové strany dokonce pohřbívali. Výkřiky o konci pravice a drtivém vítězství levice byly rozumným lidem k smíchu sice již dříve, ale nyní jsou bez pochyb k smíchu všem.
26. 10. 2013 | 19:57

Yosif K napsal(a):

To ale není všechno. ČSSD má sice v moha ohledech vynikající program, ale jako strana není ochotna si nechat poradit.
KONEC CITATU.

Ano CSSD má vynikající propgram, SOCALISTICKY PRACOVAT KAPITALISTICKY ŽÍT.

Malá chyba tohoto programu je že už nefunguje ani ve švédsku, kde hnědošvédové frustrovaní tím že jim přestali létat pečení holubi do huby pravodelně demolují vzorně upravená paneláková sídliště městských subvencovaných bytů v Gotebporrgu, Stockholmu Busby, atd atd.

Tím spíše to nefunguje ani ve Francii znatelně lenošnější než skandinávští proletoši - pět milionů nezaměstnaných hnědofrancouzů, vypálená sídliště a autobusy, Peugeot propouští tisíc dělnasů a v Paříži nelze sehnat francouzsky mluvícího instalatera. Pokrok socalismu na všech frontách.
26. 10. 2013 | 19:59

Kaola Koala napsal(a):

Programová shoda potenciálních koaličních partnerů

Vítěz voleb - ANO

http://www.anobudelip.cz/cs/o-nas/program/zkraceny-program/

Poražená ČSSD

http://www.cssd.cz/volby/volebni-program-cssd-v-kostce/

Zombice KDU-ČSL

http://volby.kdu.cz/volebni-program/ekonomika.aspx

Zaměstnanost:

ANO
Dáme lidem práci. Zvýhodníme zaměstnávání absolventů, lidí nad 50 let a hendikepovaných. Budeme důsledně vybírat daně.

ČSSD
Vytvoříme nová pracovní místa. Nebudeme zvyšovat daň z přidané hodnoty, a zdražovat tím občanům život.

KDU-ČSL
Posílení české ekonomiky a tvorby pracovních míst
Investice do pracovních míst. Posílíme spolupráci škol a zaměstnavatelů – absolventy do práce, ne na „pracák“. Nebudeme zvyšovat daně firmám a pomůžeme českému exportu.
26. 10. 2013 | 20:03

Yosif K napsal(a):

Petr z Tábora napsal(a):
Vidím to opačně. Například pan Dientsbier dlouho nerozdýchal porážku v prezidentské kampani. Netajil se příchylností k panu Schwarzenbergovi a někteří voliči mohli znejistět, že se chystá koalice s TOP09 atím podfuk na ně. Tu ostatně její předsesda nevyloučil - řekl, že jí má ČSSD zakázanou od prezidenta.
26. 10. 2013 | 19:54
Vidíte to špatně jako přátel SPOZistů a oplice na hradě to ani dobře vidět nemůžete.

Voliče od CSSD odradilo více faktorů, nejsilnější byly tyto:
1) Sobotka vypadá a mluví jako loser.
2) Hašek vypadá a mluví jako hochštapler.
3) Velká část proletošů si uvědomila že když volí CSSD takl vvolí Michala Haška, to jest B tým strany prřátel organizovaného zločinu, která získala po bombastické kampani 1% hlasů. Ergo kladívko, opilec na hradě se už začakl zajídat i lumpenproletářům a jiný bavič proletošů než Zeman v SPOZ není.
4) komouši a socani získali 37%, strany hlásící se alespon verbálně k pravici získali 44%. Velká část proiletošů nepodlehla lživé propagandě že lze socalisticky pracovat a kapitalisticky žít.
26. 10. 2013 | 20:08

Kyklop napsal(a):

Kreatura, náhubkář a nemakačenko Marek Benda se opět dostal přes PREFERENČNÍ hlasy do sněmovny. To svědčí jedině o kvalitách voličstva ODS. Na druhou stranu je tu jen něco přes sedm procent zlodějských strak a to je celkem potěšující číslo.
26. 10. 2013 | 20:12

Richard napsal(a):

vidím to úplně stejně, ty staré socialistické kádry netáhnou, to je jen také na dožití ze setrvačnosti, není v tom žádná nová hodnota, tu by mohli socialistům přinést právě mladí, v čele s Dienstbierem...
nevím, ti staří musí asi vymřít, bo oni se koryta nepustí, to sou také jednoduché hroší kůže ...
Mladý Dienstbier má cítění, to je těžko, bo je to pro něj na jednu stranu nevýhoda, v těch v mocenských bojích, na druhou stranu tím ty tupohlavy hodně převyšuje ...potřebuje asi trochu ochrany, aby na něj na ti mamlasové nemohli ze zadu...
26. 10. 2013 | 20:13

Yosif K napsal(a):

Ve volbách před 4 lety volila velká část proletošů CSSD proto že volili proti korupčníkům typu Dalík atp. Nikoliv proto že by věřili na pastelkovné a jiné zbloudilé formy přerozdělování.

Co se stalo od té doby?
1) Aferou Kott Pancová Rath prasklo to že v CSSD se krade ve velkém taky.
2) Vypracováním posudků že "Kott Pancová Rath nepoškodili středočeský kraj" dala CSSD bohorovně najevo že se krade a bude krást v rámci CSSD i nadále. Nakonec Rath sam tvrdí že "shánel peníze pro CSSD ve velkém a pořád".
3) Voličům znechuceným jak komunisty, tak aferou Nagyová-Nečas, zmatkem na MPSV, jakož i aferou Kott Pancová Rath nakonec nezbylo než volit Babiše a Okamuru, kteří krást nepotřebují, at již si vydělali peníze jakkoliv, oba jsou jakž takž věrohodní protivníci korupce.

Není to zdaleka jisté ale je možné že při příštích volbách Babiš skutečně bude první. To bude překvapeníčko......
26. 10. 2013 | 20:19

Občan napsal(a):

O čem svědčí výsledek voleb?
No, marně přemýšlím, jak to napsat a nebýt smazán :o)
Pokud budu velmi diplomatický, pak výsledek svědčí o znatelné mentální indispozici části aktivního elektorátu a celého pasivního elektorátu.
Ale mít místo mozku koblihu může venkoncem být docela příjemné a pohodlné.
26. 10. 2013 | 20:25

Alfa napsal(a):

Právě počínání Dienstbiera odhání ČSSD voliče - hlavně směrem ke komunistům.
To, co předvedl v prezidentské volbě, bylo děsivé.
Pane Žák, vidíte příčiny jinde než jsou.
Domnívám se, že za slabými výsledky sociálních demokratů jsou zejména: soustavná mediální antikampaň, slabý lídr a neúderný program.
26. 10. 2013 | 20:31

Filuta napsal(a):

Za tyto výsledky poděkujte "pravici".
Vládla tak příšerně, že s ní drtivě zametl stbák Babiš a bolševici.
Moc pěkná vizitka.
Šafr si už nejspíš káknul do kalhot, několik dní otravuje s tím, že Babiš nechává skupovat poslední Reflex se "skandálním odhalením".
Až se Babiš opravdu naštve, koupí si rovnou celý Reflex.
Antikampaň vůči ANO a Okamurovi se ukázala jako kontraproduktivní.

Velice mě potěšil výsledek ODS, až na to, že to Mareček Bendů zase uhrál na další čtyři roky. Voliči ODS jsou neuvěřitelní ....
Co se Topek týká, čekal jsem to horší,škoda... ale i tak je to pro ně debakl, přestože se tváří vítězně.
Podobný debakl je to i pro socany, kteří vyhráli, ale výsledek nic moc.

Voliči všem parlamentním stranám (vyjma bolševiků) dali poslední výstrahu. Příště už se do sněmovny dostat vůbec nemusí.
Tak uvidíme,zda si z těchto voleb vezmou nějaké ponaučení.

Zaplať pánbůh, že jsem se té taškařice neúčastnil. Výsledek jsem předpokládal, jen u Babiše jsem nečekal tak vysoké skóre.

Co na to Resl?
26. 10. 2013 | 20:35

Filuta napsal(a):

Neo

Ona vyhrála "pravice"?
Že jsem si nevšimnul?
Pokud tedy pokládáte bolševika Babiše za pravici, tak jste dost mimo.
To je typ ruského oligarchy-ani ryba, ani rak.Někdo, kdo žije z eurodotací, u mě rozhodně není pravičák.

A nevím, jak jste přišel na to, že voliči "zatrhli" koalici socanů a komunistů.
Odhaduju, že koalici nakonec vytvoří Babiš se socany a KSČM je bude tiše podporovat. Babiš se přece nezahodí s outsidery jako ODS a Topka, které dlouhodobě kritizuje.
26. 10. 2013 | 20:41

neo napsal(a):

Filuta:

1) nic takového jsem nenapsal. Mně stačí, že nebude koalice socialistů s komunisty, tj, že nevyhrála levice.

2) Babiš sám svou stranu pokládá za pravicovou.

3) odhadujte si co chcete, KSČM v koalici nebude, takže voliči koalici zatrhli.

4) asi to nedopadne, ale i to je varianta a pokud bude Babiše ČSSD štvát, může utvořit koalici s ODS, TOP, KDU a vyšachovat socialisty úplně. Tygr22 čeká.
26. 10. 2013 | 20:48

Joe Ratata napsal(a):

ČSSD nejvíc poškodilo naznačování knížetepána a kmotřenečka Kuby z ODSTOPu o povolební spolupráci. Lidé to pak raději hodili Babišovi, jen aby se AlKalous zase nevynořil na postu ministra financí.
No, uvidíme jestli Babiš odolá vábení ODSTOPu a kardinálových církevníků, až mu budou levně nabízet k odkupu restituované pozemky, za které by platil penězi z dotací a ušetřených daní.
26. 10. 2013 | 20:49

Carlos V. napsal(a):

Dopadlo to mnohem lépe, než jsem čekal. Levice nemá ústavní většinu, ba dokonce ani zdaleka většinu prostou.

I strany bývalé koalice prohrály. Dobře jim tak, lhali, konali proti programu, hrály na finančníky a církve, zvyšovaly daně dokonce i přímé.

Úspěch Babiše vítám. Je to sice kůň divoký, ale lepší než koně shnilé. Stejně tak vítám návrat KDU-ČSL. Ne snad, že bych je podporoval, jako levicovou altenrativu k (neexistující) pravici ji akceptuji.

Osobně jsem to nehodil mě názorově nejbližším Svobodným. Neměli šanci na úspěch, důležité bylo hlasovat proti eventuelní levicové ústavní většině. K tomu bylo zapotřebí, aby se do Sněmony dostalo KDU-ČSL, nedostali SPOZ a … dostal Okamura. Byť nesouhlasím s mnohým z jeho programu, přímou demokracii podporuji.

Volič již poněkolikráte ukázal, že není ovcí následující ty, co mu slíbí jistotu holubů létajících do úst A jediná ceta k minimálnímu státu nevede přes politiky, kteří si rybník nevypustí, ale přes občany. Proto jsem rád, že i Okamura uspěl.
26. 10. 2013 | 20:57

Filuta napsal(a):

Neo
Já jsem nepsal o koalici socanů a Babiše s komunisty, ale o koalici Ano a socanů s PODPOROU komunistů. Spočítejte si mandáty.

Babiš není vůl, nepotřebuje nějaké drobečky odpadlé ze stolu jako Mareček Benda a nebude se kompromitovat s ODS a Topkou, proti nimž vystupoval.
Tyhle čtyři roky se bude chovat jako Mirek Dušín.
Jeho záměrem je jasně vyhrát další volby a stát se klidně premiérem. Jak je vidět, asi na to, bohužel, má.
A když už mluví o jejich "programu", tak se vyjadřuje jako "sociálně citlivý" lidumil. Zrovna před chvílí dojemně pohovořil o chudině, jež tvoří milion občanů.
26. 10. 2013 | 21:04

Občan napsal(a):

A, pane Žáku, ještě k ČSSD.

Psal jsem to všem socdem politikům, kteří tu mají blog; marně: Dokud se ČSSD nerozhodne pro jednu ze stran pol. spektra, bude dál jen prohrávat, protože je důvěrynehodná.
Nelze být pravolevou partají. ČSSD se o to marně pokouší 150 let a protože je nepoučitelná, zkusila to znovu; právem dostala po držce. Mohla si to ušetřit, kdyby se bývala konečně projevila jako autentická levice, která usiluje o SKUTEČNOU změnu kursu.

Jenže ČSSD místo změny kursu opět nabízela jen droboučké kosmetické úpravy tam, kde zejí hluboké zhnisané rány a situace volá po silných antibiotikách. Nejde navrhovat nadstavbu, když nejsou vyřešeny primární problémy. Jenže když partaj vedou salonní pseudolevičáci, kteří v životě ani nezavadili o realitu "lidí dole", těžko očekávat, že vymyslí recepty na jejich trable - viz. např. zcela stupidní nápad advokáta Sklenáka se zavedením práce za gastroturky a ještě přes privátní agenturu. Něco tak blbého by člověk čekal od Kybersadisty, ale ne od sociálního demokrata; jenže ejhle... Tak takhle ne; s tím se volby opravdu vyhrávat nedají.

Navíc se socdem chovají jako autisté a např. v okolí Prahy jsem nezaznamenal ani snahu o nějakou kontaktní kampaň. Jak potom mohou sestavovat kvalitní program, když ani nevědí, co kde lidi trápí nebo těší?
26. 10. 2013 | 21:11

Amonre napsal(a):

Myslím, že mám řešení té naší situace, vyhlásit válku Japonsku a nechat se obsadit.
Nebo bysme mohli vyhlásit válku Argentině.
26. 10. 2013 | 21:12

neo napsal(a):

Filuta :

ale já ano. Pokud umíš číst. Já psal, že zatrhli KOALICI socanů s komunisty.
26. 10. 2013 | 21:13

lajan napsal(a):

No Marek Benda to uhrál, ale ono sehnat v Praze 5336 na svoji podporu zas tak těžký není. A zaplatit to z toho, co si za ty roky ve sněmovně nasyslil taky těžký není. Asi ho bezdomovci mezi sebe nechtěli, tak mu dali svůj hlas :-)
26. 10. 2013 | 21:16

Joe Ratata napsal(a):

Filuta
Máte pravdu.Kdyby se Babiš spojil s protagonisty ostudné minulé vlády, spáchal by politickou sebevraždu a jediné, na co by se u takových spojenců mohl spolehnout, je nějaký podraz.
Pokud tedy nemá ANO na jadno použití k získání dalšího majetku.
Vedlejším produktem takovéto koalice, ve které by aféry byly na denním pořádku, by byly další předčasné volby a nástup komunistů k moci.
26. 10. 2013 | 21:18

Filuta napsal(a):

Neo

A jak ji zatrhli?
Pokud si dobře pamatuju, oposmlouvu si nepřáli ani voliči pravice ,ani voliči levice. A byla.
Pokud je mi známo, Sobotka s bolševiky před volbami jednal.
Nějaké bohumínské usnesení už dávno neplatí.
Však uvidíme.
26. 10. 2013 | 21:18

Občan napsal(a):

Filuto,

Babiš má jeden takový skrytý hák - JEHO politický program nikdo nikdy neviděl. Nemyslím tím populistická hesla, kterými zavalil republiku, ale propracovaný konkretizovaný politický program.
Na webu "ANO" není, Babiš sám se o něm nikdy nezmínil a ani nikdo z babišoidů o něm nikdy nemluvil.
Babiš navenek vykládá co ho zrovna napadne a dělá ze sebe tak trošku pitomečka a hrozně lidového lidumila, ale pod tím mimikry maká on a jeho několik věrných mravenečků a piklí pragmatické pikle. "Hnutí" samo o sobě neexistuje, protože to je jen servisní firmička a bouda na voly-če.
26. 10. 2013 | 21:19

Filuta napsal(a):

Joe
Další volby a další vyhozené peníze? Ježíši, jen to ne.

Babiš to snad dělá spíš pro prestiž - chce být premiérem jako toužil být Kárl prezidentem. Miliardy už má. Ale netvrdím, že si nějaký ten šikovný zákon neprolobbuje.
26. 10. 2013 | 21:20

doonay napsal(a):

Tři politické strany ,o které se po roce 1948 opíral Klement Gottwald -KSČ,ČSSD (sloučené),Lidovci-mají dnes součtem 7+15+21 totéž volební procento jako po roce 1948. Pravda tehdy v tom podíl komunistů byl větší-38,9 %.A byli v tom zahrnuti i Slováci.Lidovci,pravda v letech 1938-1948 udělali pohyb-k Hitlerovi a od něj po osvobození ke Gottwaldovi.Dnes všichni křesťané celkem urvali Babišovi 19% (TOP09+KDU-ČSL).
Ovšem to je "statika".V "dynamice" to může být mnohem složitější a skrytější později.To již není volební tabule.Dnes nás součtem křesťané přibližují mimikrou k Německu,kde dostali 40%.

Kdo byl Miloševič? Jeho žena pravila kamarádce:Slobodan bude presidentem.
Kdo byl Lawrentij Berija :Muž s jehož smrtí zanikla i jeho funkce komisaře pro inovační technologie (po válce).Chruščev prý vůbec nedokázal po jeho násilné smrti pochopit co je to ta vodíková bomba vyvinutá za komisařství žijícího ještě Beriji.Dnes by si myslel,že H3 místo O3.Na to je lépe se poptat Havlase (2500 statí v zahraničí),Holého (lék proti HiV,za níž dostali Nobelovku Němci),třetí-patenty vydělávají genetice miliony)-Hořejší říká závorku ,všici z ČSAV-AV ČR.Čuba-genetik v JZD -hadr.Pomiluje Zeman krom Čuby Babiše? Gospodine pomilujny.U nich- H3 z AV ČR -by se Chruščevovovi-sputnikovci- ani nedivil podivu . On by se nedivil-kukuřín jeden u Čuby.
26. 10. 2013 | 21:20

neo napsal(a):

Filuta:

vy jste natvrdlý, nebo jen hloupý?
Jak se vůbec můžete zeptat, jak ji zatrhli, když i sám píšete, že ta koalice nebude? Navíc pokud umíte počítat a opět sám píšete o mandátech, tak musíte vidět, že socialisti a komunisti nemaj vetšinu.
26. 10. 2013 | 21:22

Filuta napsal(a):

Občan

Taky ho volili v nejchudších krajích s nejvyšší nezaměstnaností.
Ale chytří tam asi moc nebudou, když očekávají lidumilnost od miliardáře.
A to názorně viděli, jak dopadli horníci s Bakalou.
Však oni spláčou nad výdělkem. Tipuju ,že čtyři roky bude Babiška vzorňák.
26. 10. 2013 | 21:23

Filuta napsal(a):

Neo
Nevím, kdo je tady hloupej.
Vy neumíte číst? Mluvím o koalici Babiše se socany a Okamurou s podporou bolševiků. Nevyloučil bych ani podporu lidovců, ti šli vždycky s každým a Topka je pro ně nepřijatelná,kvůli Kalouskovi, který je téměř zlikvidoval.
Vy si spočítejte, kolik má ODS a Topka.
Jsem zvědavý, který sebevrah by šel s těmi zoufalci do holportu.
26. 10. 2013 | 21:25

D. napsal(a):

Ať žije král Andrej I.!
Ať žije monarchie!
:D
26. 10. 2013 | 21:26

Libertad napsal(a):

Tento blog nemá chybu.
Všem členům ČSSD, především Haškova křídla/frakce, bych tento blog nechal na Štedrý den 100x opsat.

S upřímým pozdravem

Sidonio Libertad
26. 10. 2013 | 21:26

neo napsal(a):

Filuta:

no vždyť jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

píšete s podporou, to není koalice.

takže pro vás specialně jak pro dítě ve školce. Jablíčko + Jablíčko není totéž jako Jablíčko + Hruštička + Švestička s podporou druhého Jablíčka.
26. 10. 2013 | 21:28

xerox napsal(a):

pane žák ... celkem dobrý , ale zapomněl jste na to nejdůležitější ...
socdemáci udělali jednu zásadní chybu před volbami ... vyhýbali se spolupráci s komunisty , neustále blekotali cosi o kdu-čsl , až těsně před volbami sobotka laskavě připustil možnost jednání s komunisty ... ale to už bylo pozdě ...
připomínám , že komunistům jako jediným narostl počet voličů ...
jinak socdemáci toho mají hodně na triku , stejně tak jako bývalá koalice ... takže pokud neprojdou skutečnou katarzí , čeká je podobný osud jako modráky ...
takže pokud si nyní chtěj zachovat levicovou tvář , udělají s ksčm a okamurou nějakou dohodu ... nebo se budou chovat dál jako středopravá strana a udělají s babišem a kdu-čsl koalici a ještě chvíli se udrží u moci ...
26. 10. 2013 | 21:29

fungující stát - silný slávečkuv úd napsal(a):

opakuje se uplně přesně situace z roku 2010, akorát ted nalevo. b ude vládnou čssd, kdu a hnutí ano, za nějaký čas se ano rozpadne , babišovi utečnou levicově smýšlející poslanci a sobotka možná dovládne s jejich podporou, jako nečas s lidem. že je ano věci veřejne v bledě modrem, to snad musel pochopit i ten největší trouba. a přesto se našlo 19% čechů....
26. 10. 2013 | 21:33

Jícha napsal(a):

Občan

ANO je bouda na voliče, VV byla bouda na voliče, vlastně celá minulá koalice byla bouda na voliče. Taky ÚSVIT je bouda na voliče. Nepochybně i KSČM chystá boudu končící znárodněním. O Zemanovcích ani nemluvě.
Velká koalice ČSSD s ODS byla taky pěkná bouda na voliče. O Bursíkovi snad ani nemá cenu se bavit a snad největší boudu na voliče ušila paní Bobošíková.

Možná byste nám mohl raději poskytnout taxativní výčet těch, kteří žádnou boudu neušili.
26. 10. 2013 | 21:33

kormoran napsal(a):

'Pokus Michala Haška a prezidenta Miloše Zemana neustále podrývat postavení předsedy strany Bohuslava Sobotky, část voličů, kteří by jinak zřejmě straně odevzdali svůj hlas natolik znejistila, že raději odevzdali svůj hlas některému z populistických politických subjektů.'
------------------------------------------------------------
Autore , tim jste chtel rici , ze CSSD neni populisticky subjekt?))))

Vy jste neuveritelni samani!))))
26. 10. 2013 | 21:36

ZdeněkJ. napsal(a):

Neo
"2) Babiš sám svou stranu pokládá za pravicovou."
To nic neznamená, Vy se taky sám jistě pokládáte za chytrého...
26. 10. 2013 | 21:40

kormoran napsal(a):

Miluji ty komunisticke fraze na bazi castecne vlastni kritiky ,ale baletne pretanci na dve souviseji okolnosti .Bud jeste neuvedomely volic ,ktereho je treba prevychovat , nebo mandelinka bramborova.
Avsak cistku vlastnich rad , resi vymenou simpanze za baboona.
26. 10. 2013 | 21:47

xerox napsal(a):

teď jsem si uvědomil , že na počet mandátů to stejně nebude stačit ta varianta - čssd - ksčm - okamura ... takže snad varianta menšinové - tedy samotná čssd s podporou napříč , ale to si moc nedovedu představit ...
jinak to co píše nick - fungující stát ... o možných přeběhlících je taky ve hře ...
26. 10. 2013 | 21:50

F.Srbek napsal(a):

Voliči rozdělili moc ve státě a v podstatě řekli nově zvoleným zástupcům: Jednejte a dohodněte se nám žilo lépe než s ODS a TOP09. Zároveň jasně dali najevo, že jedna věc je volit prezidenta a druhá věc je volit do parlamentu politickou stranu, která se schovává za jeho jméno. V dnešní večerní, pro mne naprosto bezobsažné televizní debatě, se ukázalo že tradiční strany chtějí opět hlavně mluvit a "skutek utek". Zábavný film by byl lepší.
Zcela zvláštní kapitolou voleb je naše "neangažovaná" veřejno-právní televize. Kdyby to šlo, odhlásím se a nebudu platit ani korunu.
26. 10. 2013 | 21:54

Jícha napsal(a):

Filuta

"Taky ho volili v nejchudších krajích s nejvyšší nezaměstnaností.
Ale chytří tam asi moc nebudou, když očekávají lidumilnost od miliardáře!.

Filuto, nepochopil jste je. Tady nejde o žádnou chytrost. Jednoduše nemají co ztratit. Jinými slovy, Babiš jim s hóóódně malou pravděpodobností může dát práci, ale vzít jim nemůže ZHOLA NIC.

Taky by mohli volit Khárla. Třeba by jim po vzoru Alexandra Thurna-Taxise věnoval nějakou ze svých nemovistí, třeba jako školu nebo jesle, poté, co by je zaměstnal ve svých lesích.

Podstatné je, že ti chudí MAJÍ NA VYBRANOU a to je MÓÓÓC DOBŘE.
26. 10. 2013 | 21:57

siven napsal(a):

ZdeněkJ. 26. 10. 2013 | 21:40 - Vy jste mě zabil :)))))))))

S textem autora lze souhlasit, ještě bych doplnil, že dokud budou kandidovat takové dinosauří kreatury, jakou je např. Škromach, nebude ČSSD volitelná pro většinu (inteligentních a solidnost vyžadujících) levicových voličů.
26. 10. 2013 | 22:22

Bob napsal(a):

Docela by mě zajímal průzkum, koho volili nezaměstnaní a ti s podprůměrným příjmem (cca 2/3).
Asi nechtějí být "socky", a chtějí být "in".
Je mi těch nezaměstnaných, nizkopříjmových, exekuovaných, zadlužených... atd upřímně líto.
Ale kdo chce kam, pomozme mu tam...
26. 10. 2013 | 22:37

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, vyjádřím to jako obvykle stručněji ...
https://www.youtube.com/watch?v=W4Y1cN-qIeI
Veselé krizování.
26. 10. 2013 | 22:42

Filuta napsal(a):

Bob

Tihle inteligenti volili miliardáře.
Největší elektorát měl na Sev.Moravě a v libereckém kraji.
Blahoslavení chudí duchem.

Možná čekali, že je za 12 tis.hrubého zaměstná v uzenářství.
Lidumil...
26. 10. 2013 | 22:43

eevix napsal(a):

Filuta napsal(a):
Občan
Taky ho volili v nejchudších krajích s nejvyšší nezaměstnaností.
Ale chytří tam asi moc nebudou, když očekávají lidumilnost od miliardáře.
A to názorně viděli, jak dopadli horníci s Bakalou.
..........................
Taky to nechápu :-(
Média tu neustále vykládají, že horníci jsou neschopní cokoliv jiného dělat a ti voly-či jim věří. Kdyby se opravdu psalo v médiích seriozně, věděli by, že jsou horníci vyřazování ze zdravotních důvodů u přijímacích zdravotních prohlídek. A stejně dopadají lidé vyřazení z Nošovic (nepsané pravidlo je, že berou lidi do 45 let) a z jiných montoven. Přitom nikoho nezajímá co ti lidé budou dělat, když mají zdraví poškozené.
26. 10. 2013 | 22:45

Filuta napsal(a):

Neo

Zrovna asi před hodinou měl Babiš projev - prý jsou rozumní lidovci i Okamůra. A Sobotka se prý musí taky chovat rozumně. Pro mě to je jasný náznak námluv.
Nakonec - věříte tomu, že se v případě nouze nemůžou spojit v koalici komunisti, socani a Babiš? Vždyť je to jedna sortička.
Abyste nebyl překvapen.
Sobotka to může klidně oddůvodnit politickým patem, svou "zodpovědností" za stabilní vládu a hrozbou předčasných voleb.
Pochybuju,že by komunisti odolali lákadlu sedět ve vládě.
Nic není nemožné.

ODS i Topka jsou mimo hru. S nimi se nikdo nebude chtít umazat.
26. 10. 2013 | 22:49

marxík napsal(a):

neo
I letošní divadelní představení potvrdilo, jak je v zásadě jednoduché uspět ve 'svobodných' volbách.
Stačí mít, stejně jako Babiš, dostatečný volební potenciál a úspěch je zaručen.
Tleskající neo si jako obvykle neuvědomuje souvislosti, a nedochází mu, že příštím multimiliardářem může být ne bývalý komouš, ale komunista současný, se zřetelným nádechem budoucnosti.
Nenech se holenku mýlit, že se volič obecný nechá přesvědčit pouze smêrem doprava, respektive faktický a nečitelný vítěz voleb (jako Babiš) se teoreticky může začít chovat jako plnokrevný komunista, a ty nestihneš ani emigrovat (maximálně prchneš sám a zanecháš tady své nebohé děti).
26. 10. 2013 | 23:18

Reveil napsal(a):

Autor

Z všeho pohledu mi vyplývá, že osud ČR přímo závisí na politickém osudu Jiříhoi Dientsbiera, který je v tom ohledu snad ještě cennější než bývalý následník trůnu František Ferdinand d´Este.
Viděl bych to jinak.
Předně je třeba říct, že skutečným vítězem voleb je Kalousek, přesto, že se mu podařila jen část jeho intriky. On musel, po pádu Nečase, rychle nějakým způsobem především zredukovat zisky přirozeného vítěze, kterým v té době byla nesproně ČSSDF. Vymyslel proto legendu o "štěpení ČSSD"! a o"ovládnutí" Zemanem. Média čilem spolupraovala a zeKalopuskovy strategie se brzy stal medialismus. Je samozřejmě vinou sociální demokracie, že tuto argumentaci ponechala zcela bez povšimnutí a nevystoupila proti ní. Nejbližší vývoj nejspíš ukáže, že šlo o naprostý blaf, tím spíš je těžko pochopitelné, proč ČSSD s tím něco neudělala, proč nečinně přihlížela, jak médias znejisťují jejich potenciální voliče a zahání je ke KSČM, ke KDU a trochu i k Babišovi . Ani mrtvolný dojem, kterým působí předseda strany Sobotka, to nemůže zcela omluvit.
Pokud jde o Dienstbiera, ten byl úhelným kamenem Kalouskova "plánu B" - sázelo se na ochotu "Sobotkova" křídla (ve skutečnosti křídla Dienstbierova) ke spolupráci s TOP 09. Z toho ovšem nyní, vzhledem k nízkému zisku obou, sešlo. Už to nemá cenu.
Babišův výsledek je náhodným vedlejším produktem Kalouskovy strategie. Proto od Babiše žádný zázrak neočekávám, není to žádný stratég.
26. 10. 2013 | 23:28

Karel Mueller napsal(a):

Filuta:

Být Filipem, tak bych s členstvím ve vládě hodně váhal.

KSČM má pozici snů. Byla v izolaci, tak se nemohla do ničeho namočit a tedy může vystupovat jako nezkorumpovaná a "čistá" strana. Svoje má jisté a nehrozí jí, že by o to přišla (spíš naopak). Může tvrdě a neomezeně kritizovat a nehrozilo jí, že by musela prosazovat alternativu. A nejen to, leccos mohla ovlivnit, od komunální politiky po volbu presidenta.

Pokud vstoupí do vlády, tak od ní voliči budou čekat malé zázraky. Určité věci si bude muset dát jako bezpodmínečný požadavek už v rámci jednání o členství ve vládě. Partneři musí být alespoň dva a odkývají to? Sotva.

Lehce by pak mohla v dalších volbách přijít o tu jistotu, kterou dnes má.
26. 10. 2013 | 23:39

marxík napsal(a):

Reveil
Myslím, že se o vás zmiňoval Občan ve svém úvodním příspévku.
Na rozdíl od něj ale vím,že vy, a vám podobní, jste nezbytným základem každé fungující demokracie, tedy i té komunistické.
26. 10. 2013 | 23:47

Karel Mueller napsal(a):

Revel:

Víte, Jiří Dienstbier podpořil ve finále presidentských voleb K.S. Tím podpořil hlavního představitele vlády, které socdem asi 7x vyjádřila nedůveru. Když k tomu přičtete, že vedení socdem doporučilo současného presidenta, tak ze strany udělal tímto doporučením sranda kabaret.

Přesto nepadl, byt měl proti sobě jak zemanovce posílené výsledkem presidentské volby i vedení vlastní strany. Asi někdo velmi vlivný si jeho pád nepřál.
27. 10. 2013 | 00:01

modrý edvard napsal(a):

No, ČSSD možná nějaký program má. Možná ho prozradila teď před volbami, opravdu nevím, ale tři roky předtím byl celý program "Nečas to dělá blbě".
27. 10. 2013 | 00:08

Yosif K napsal(a):

Občan napsal(a):
O čem svědčí výsledek voleb?
No, marně přemýšlím, jak to napsat a nebýt smazán :o)
Pokud budu velmi diplomatický, pak výsledek svědčí o znatelné mentální indispozici části aktivního elektorátu a celého pasivního elektorátu.
Ale mít místo mozku koblihu může venkoncem být docela příjemné a pohodlné.
26. 10. 2013 | 20:25
Víte proč lidi volili Babiše místo CSSD? Babiš totiž na svý triko řekl párkrát v TV čiročirou pravdu, že Dalík chtěl moc ale že se úplatky vybíralz i za CSSD, jako bývalý kamoš Grosse to musí dobře vědět.

Babiše volili lidi kteří jsou opravdu proti korpupci, která se rozmohla až příliš.
Socany volili trubky kterým nevadí že CSSD kradla za Kotta, Pancové a Ratha "oni kradli ale kradli tak trochu i pro nás" a nevadí jim že se takto - méně a nenápadně ale stále krade dál. A nevadí jim že ku shánění fondů vyzýval i Sobotka a nevadí jim že CSSD oficielně tvrdí že "činností Kotta, Panocvé a Ratha nenastala středočeskému kraji žádná škoda".

Socany volí lidi kteří chtějí socalisticky pracovat (nejlépe jako za totáče 4 hodiny denně) a kapitalisticky žít (něco jako švédsko nebo finsko ovšem bez švédské a finské pracovní morálky a discipliny).
27. 10. 2013 | 00:22

Yosif K napsal(a):

Musím se smát. Velmi velmi srdečně se bavím. Hahaha.....
Vidím že se falešní přátelé proletošů mohou z Babišova výsledku podělat vzteky.
Dokud Babiš prokrmoval socalisty, tak byl pro ně genius, prodali mu dvakrát za sebou Unipetrol, pokaždé s ještě větší slevou. Jeho minulost, retorika, morálka, managerské schopnosti atd atd byly pro socany (dokonce i pro Zemanistickou garnituru bóží) to nejlepší na světě.

Když se Babiš na prokrmování socalistů vykašlal, a jeho strana se dostala do Parlamentu, tak se z něj stal nebezpečný zločinec a zloduch. Jsk to? Vždyt je to ten samý člověk?????? Je to ten samý člověk kterému prodali Unipetrol se slevou???? Odpoved - Babiš je zločinec nebot "ukradl" hlasy se kterými tak nejak dopředu počítali jako se základem svého živobytí korytáři z CSSD.........
27. 10. 2013 | 00:50

jogín napsal(a):

Karel Mueller: Nešlo zdaleka jen o Dienstbiera a taktiku popisování rozpadu socdem. Kavárenská tmavozelená levice měla jen program rozdělování peněz a jediné, co i druhá část ČSSD byla schopná vyplodit bylo progresivní zdanění a registrační pokladny. To se spoustě lidí se slušným příjmem nelíbilo, zatím co dalším došlo, že tohle navýšení rozpočtu nestačí. Jasné je, že udržet prachy v ekonomické kolonii je problém.
27. 10. 2013 | 00:56

Kanalnik napsal(a):

Zase je v diskuzi ta zkazka, ze Dienstbier nerozdychal porazku v prezidentske volbe. To jako po vecne a tvrde kritice Zemana a jeho zaskodnickych praktik (napr. organizace prebehliku Melcaka a Pohanky; nebo napojeni na Slouf) mel projevit rosolovitou pater a hopkat podle toho, jak Haskovci zaveleli, a Zemana podporit? Jste spadli z visne, ne?

Jestli tohle je nerozdychani porazky, tak ja asi ziji v nejake alternativni realite.
27. 10. 2013 | 01:52

Yosif K napsal(a):

Pane reveil

to že Zeman je mstivý jako divoké prase není žádná Kalouskovská legenda, to je holý fakt.
27. 10. 2013 | 01:53

Yosif K napsal(a):

Pane reveil, s Babišem jsem se několikrát osobně setkal. Je inteligentnější než celý UV CSSD dohromady.

Prokrmoval socalistické parazity včetně Grosse, Gregra, Urbana atd dokud musel, když privatizoval Unipetrol, ted už je má na háku. Socani jsou z něj podělaní zcela oprávněně, ví na ně dost věcí.
27. 10. 2013 | 01:58

Yosif K napsal(a):

PANE Filuta, ta koalice o ketré píšete je možná. Pokud je Babiš bude podporovat tiše, nebude to tak že by si socalisti mohli vyvádět v rozhozu peněz proletošům jak naslibovali.

Pokud bude Babiš ve vládě, tak bude chtít sedět na penězích, nejspíše socani bez něj nebudou moci pustit ani floka. S trochou štěstí pak socany za 4 roky roznese na kopytech. Sosalisticko-komoušská idyla je pro falešné přátele proletošů definitivně v p....eli.
27. 10. 2013 | 02:03

Sylva Šauerová napsal(a):

Motto : " Občas se říká, že jsem na váš sjezd přijel proto, abych rozložil sociální demokracii. ... Přátelé, proč bych to dělal? (potlesk) Proč bych rozkládal sociální demokracii?" (potlesk vestoje).
Nejdřív stručně k výsledkům :

1) Projekt spojené levice prohrál, LIDÉ ODMÍTLI POSUN K JEJÍ VLÁDĚ. Přesto působil B. Sobotka již v prvním vstupu do vysílání ČT vcelku spokojeně a uvolněně. Proč asi ? Zbavil se komunistů (spolupráci s nimi nepreferoval, již dávno hovořil o možné spolupráci s KDU-ČSL a SZ), s prezidentem oslabil Hašek a celé Zemanovo křídlo, pracovně mu můžeme říkat ČSSD(b). V. Filip byl naopak již od prvního vstupu do ČT kožený a ztuhlý, přání se začala rozcházet s realitou. Není pravdou, že komunisté posilují, jak ledaskdo píše. V r. 2002 byl jejich zisk 18,5%, v zásadě jsou tedy znovu na svém.
2) Dál to visí na Babišovi, nechť se chlapec předvede. Pravo-středová koalice 103 mandáty, levo-středová koalice 111 mandátů. Vláda je odpovědnost, už se nedá jen slibovat a nadávat na zloděje, dávat se dá málo, musí se šetřit. Volební výsledek ANO2011 jsem podcenila.
3) KDU ve sněmovně. Skvělé.
4) TOP09 : Úbytek voličů oproti r. 2010 cca 200 tisíc (čekala jsem zhruba 300 tis, viz názor pod předvolebním blogem K. Janečka). Velmi dobrý výsledek. Spokojen může být i M. Kalousek, ve Střč kraji udělal vyšší výsledek než je celostátní zisk strany, např. v okr. Praha-východ 20,80% a Praha-západ 24,43%, dobrá práce. Nadávky a dehonestace z levé části politického spektra významně nezabraly. Zlosyn Kalousek, jenž byl "zastaven SPOZ", se má dále čile k světu.
5) SZ : Skvělé, strana dosáhla na pravidelný příspěvek státu (s Bursíkem by to bylo lepší).
6) ODS : nechť zpytuje svědomí, dobře si prohlédne své volební zisky, jakož i zisky jednotlivých lídrů) a zamyslí se nad dalším angažmá Václava Klause. Z diskuse na pravicových fórech je zřejmé, že se ještě někteří blouznivci nevzdali.
7) Nejlepší nakonec, výsledek prezidentských stran ! :-) Zemanova spanilá cesta po krajích, loutková vláda, masivní kampaň, nepomohlo nic a peníze jsou v nenávratnu (tak bratru 100 mil. ?). Navíc poškodil i ČSSD podporou některých konkrétních lidí a dále prohloubil (předvolební) rozkol v soc.dem. M. Šlouf rozdává rozhovory (Česká pozice a LN) a směje se, až se za břicho popadá. Bobošíková s Klausem (2200 billboardů s Klausem vystrčených za poslední týden či odhalené Janino poprsí) nestojí za další komentář.

Tak to by bylo. Volby dopadly - v rámci možného - vlastně velmi dobře. Zejména v tom, že a) voliči znovu vrátili karty tam, kam patří, tedy do rukou Poslanecké sněmovny a 2) že odmítli posílení prezidenta a jeho autoritářských sklonů.

A teď dál : 6 lídrů stran, jež se probojovaly do sněmovny, se shodlo v názoru, že je třeba začít ihned jednat a že prezident nemá co do vyjednávání o vládě mluvit. S tím nesouhlasí komunisté (myslí, že jim Zeman ještě může pomoct ?) a - kupodivu (!) - také někteří členové ČSSD. Takový pan Škromach se např. domnívá, že více rozdělená sněmovna zvyšuje "mnohem víc" roli prezidenta při jednáních o nové vládě. Jen ten pan Hašek, který ještě v průběhu sobotního odpoledne požadoval "sebereflexy strany", později už příliš nebyl vidět. Co by Zemanovi nabídl ? Kdybych měla tipovat, jak bude rozkol dále pokračovat, řekla bych, že se ČSSD(b) pro tuto chvíli zase hezky rychle uklidní a počká, zda se B. Sobotkovi podaří sestavit vládu. Mám za to, že je třeba mu při tom držet palce.
27. 10. 2013 | 03:20

S.Š. napsal(a):

Hašek, proboha, požadoval sebereflexi strany, stydím se.
27. 10. 2013 | 03:22

Bořek z Miletínka napsal(a):

Výsledky voleb v porovnání s výsledky předvolebních průzkumů jsou tristní a nelze se ubránit metafoře výsledkům pohybu ovcí v minovém poli. Všechny do jednoho vyřachly. Vzniká otázka zda zadavatelé jsou oprávněni podat trestní oznámení na jednotlivé agentury pro šíření poplašných zpráv a vysoudit na nich zpět nemalé peníze, které do průzkumů předtím vložily. Každý, dokonce i papuánský matematik totiž ví, že metodika průzkumů pro posuzování a hodnocení názorů a postojů lidí na cokoli je z gruntu falešná. U lidí lze např. měřit váhu, výšku a další měřitelné hodnoty jako krevní tlak nebo vitální kapacitu plic. Ale názory všeobecně a vůbec lidské chování nelze, neboť chybí něco, čemu v matematice říkáme míra.
27. 10. 2013 | 04:41

otaznik napsal(a):

Nevi nekdo jestli se do snemovny dostal Vitek Barta?
27. 10. 2013 | 05:14

S.Š. napsal(a):

otazník :
Nedostal. Z Plzně za Úsvit nepostoupil nikdo.
http://volby.cz/pls/ps2013/ps11?xjazyk=CZ&xv=2&xt=1
27. 10. 2013 | 05:29

otaznik napsal(a):

diky za informaci S.Š.,
Docela me mrzi ze Parlament bude o nej ochuzen.-). Byl to dobrej sasula. Mozna ho nahradi Zavadil.
27. 10. 2013 | 05:49

honza napsal(a):

Myslím, že se kluci o nové vládě dohodnou, je otázkou, vzhledem k tomu, že ČSSD a ANO potřebují buď lidovce, nebo Úsvit, tak to vypadá, že případný vydírací potenciál lidovců je poněkud oslaben, dost možná překvapivě budou o podpoře vlády vyloučeni bolševici, což je dobře, o ODS a TOP nemá se cenu bavit. Teď už jim, vzhledem k počtu mandátů nejaká nulová tolerance bude k ničemu. Neví někdo něco o bývalém premiérovi Petrovi Nagy? Kalouskova demagogie bude nyní výrazně slabší s spící maskot se patrně ani nedožije dalších voleb, tím pádem i Kalousek bude mít v příštích volbách co dělat, aby se dostal so sněmovny. Vyjádření jakéhosi blázna, že pravice dostala víc mandátů, než levice jen dosvědčuje, že ti "rozpočtově odpovědní" jsou úplně mimo realitu.
27. 10. 2013 | 05:55

pepa napsal(a):

ceskej honzo,
Odkud cerpas informace ze se ANO a lidovci pridaji k socialistum? A jak si myslis ze tim CSSD bude plnit sve sliby? Vzdyt je Babis a krestane budou drzet za gule. Prvni co vidim je ze CSSD nedokaze upravit cirkevni restituce jak to slibovala. Dalsi ustupky prijdou, dane atd. Silna vlada CSSD je oxymoron :-).
27. 10. 2013 | 06:39

muromec napsal(a):

A pak že třídy neexistují: Pan Yosif Vissarionovič K. tady hází "proletošema" běžně a pravidelně. Takže je jasné, že on sám je úplně jiná klasa. Klasa je přece třída. A z komentářů pana Yosifa Vissarionoviče K. je celkem jasné, že tady vede zarputil třídní boj. Divil by se někdo těm proletošům, kdyby takovým jako pan Yosif Vissarionovič K. chtěli jednou utrhnout koule? Já teda ne. Díval bych se radši bokem, nenám rád krev, ale měl bych pro to porozumění.
27. 10. 2013 | 06:55

Petr z Tábora napsal(a):

to Yosif K 20:08:
Když reagujete na mne, tak proč tam pletete SPOZ o nichž jsem nenapsal ani slovo? Nejsem volič levice, ale Zemana jsem volil, nikdo lepší nebyl.Já jsem fandil novějším stranám a tak jsem s výsledkem voleb velmi spokojený.
27. 10. 2013 | 06:56

honza napsal(a):

pepíku, umíš číst? Psal jsem, že vydírací potenciál lidovců je oslaben, o nějakém přidání se k socialistům jsem nepsal. K ANO, jejich volební výsledek a prohlášení Babiše, že se nikdy nespojí s kmotrpartajemi ODS a TOP mu moc možností, že by byl v opozici nedává, navíc byl kdysi se soc. dem. v době Standy Křišťála celkem zadobře.
27. 10. 2013 | 06:58

olga napsal(a):

"odstranila Jiřího Dienstbiera z pozice místopředsedy strany."
To je velká škoda. To si myslím i já.
27. 10. 2013 | 07:03

all of them napsal(a):

Po těchto volbách si Pražáci oddechnou: tíživý pocit,že chodí po ulici mezi samými panbíčkáři z TOP09 nebo ideology z KSČM mohou u sebe vynechat.Již neplatí.

Lidé volili a kroužkovali především "vúdce" řady stran o sto šest po celé ČR,všichni ve svých okrscích mají vysoký počet preferenčních hlasů:třeba Filip,Němcová,Schwarzenberg,Kalousek,Babiš.
Jiní známí lidé levice jako Dolejš.Grospič a Semelová jsou zvoleni.Dolejš v Praze osmý nejpopulárnější,za knížetem a Němcovou dost pozadu.

Naprostá ztráta důvěry v "kultivovaného" Klause spolu s naopak s velkou důvěrou k "buransky vypadajícímu" Babišovi.Zdání klame.Na Babiše věří tradiční dělnicko-proletářské okresy,kde bývala výše ČSSD nedávno (hejtmanská moc prvorepublikových "sociálfašistů"-ČSSD spolu s Babišem ?) ,kde činnost u StB je plus.U Klause ale vzhledem ke stáži v USA jistě bylo též StB.Bez Stbáků ani ránu,a přesto 7 posledních let se ekonomika propadla způsobem jak to nedokázala za tisíc let své existence.A přesto tolik hlasů spolutvůrcům toho anti-zázraku vyjma Klause a Zemana-ti pohřbeni zaživa.I s vodním kanálem-rájem kopáčů.Takže dekvalifikaci lidí už postrkuje jen zvolený Babiš se Zlatuškou.
Bylo by záhodno v souvislosti s Klausem a Babišem promyslet význam slova "primitivismus" a v souvislosti se Zemanem a Babišem "strejc".Strejc z lidu.

Plody tisu a jalovce.Tiso-duběnková Lydie von Klaus(ewitz).

Denken,denken,ja,ja ..Wir sind.....aus den .........anschaulich jetzt---spaeter ...Morgen kommt der Tag!!!!!!!! 70 -siebzig Jahren erwartete Zeit,Ja Ja Mein Fuehrer
27. 10. 2013 | 07:06

šašek z Jihlavy napsal(a):

Yosif K napsal(a):
Pane reveil, s Babišem jsem se několikrát osobně setkal. Je inteligentnější než celý UV CSSD dohromady.

Prokrmoval socalistické parazity včetně Grosse, Gregra, Urbana atd dokud musel, když privatizoval Unipetrol, ted už je má na háku. Socani jsou z něj podělaní zcela oprávněně, ví na ně dost věcí.
27. 10. 2013 | 01:58
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
S tímto příspěvkem se dá souhlasit.
Prokoval jsem Velkému Andrejovi úspěch, předpovídal jsem 20%, takže jsem se moc nesekl. Teď jde o to, koho si z nových poslanců přidá na svou výplatní listinu. Očekávám, že mu dobře poradí paní Jourová, má vhled do poměrů V ČSSD.
Tomio příjemně překvapil, jen s tím Vítkem se sekl (i když na druhé straně mohl Bárta svou hubatostí a v důsledku zhrzených nadějí pěkně zatápět pozůstalým po bývalé koalici. Snad na tom vydělá jeho anděl s ďáblem v těle, asi ji dost zanedbával).
Výsledek voleb považuji za konec jedné kdysi nadějné, pak nechutné a nakonec vyčpělé politické éry. Po výměně generací bude snad líp a naše děti tu budou zase chtít žít. Andrej se časem vrátí do byznysu, jeho lidé budou tu káru tlačit jím naznačeným směrem. Osobní angažmá v politice by ho nudilo, lepší zábavou je tahat za drátky.
27. 10. 2013 | 07:40

Lila napsal(a):

Sylva Šauerová

Vynikající komentář. Díky.
Čekala jsem to mnohem mnohem horší... :-)
27. 10. 2013 | 07:41

Filuta napsal(a):

muromec

S tím Yosifem a "proletoši" to byla docela trefa do černého.
Já nevolil nakonec vůbec, ale tyhle nadřazené kydy mě neuvěřitelně vytáčí.
Yosif s částí "pravicového" voličstva pokládá Babišku za pravičáka, část levicového za levičáka.
Jen jestli to nebude něco jako Kadel - jednou levičák, podruhé pravičák, potřetí konzervativec, počtvrté anarchista?
Jsem přesvědčen, že Babiš bude tyhle čtyři roky vyšlapovat.
Jeho cílem není sedět v nějaké zaplivané sněmovně - nepotřebuje těch pár tisíc ,na které se klepe Mareček Bendů. Ten míří mnohem výš.
A jsou-li zde lidé natolik tupí, že ho volí, budou jednou čumět na drát.
Babiš míří jednoznačně do premiérského křesla. Pokud tady neproběhne nějaký zásadní politický převrat, tak toho taky dosáhne.
Levouni i pravouni jsou blbější, nežli jsem se až dosud domníval.
Pustili do sněmovny ten parlamentní inventář Bendu a skočili na lep Babišovi.
To není ani pravičák, ani levičák - je to především PODNIKATEL.
A právě teď si koupil celou českou republiku.
Blahopřeju všem naivním voličům.
27. 10. 2013 | 07:49

martin_ka napsal(a):

jak já to vidím tak nám není pomoci. kam až bychom musel padnout aby se lidi poučili a začali volit zodpovědně?
27. 10. 2013 | 07:53

taky člověk napsal(a):

Souhlasím s :
"Občan napsal(a)":
O čem svědčí výsledek voleb?
No, marně přemýšlím, jak to napsat a nebýt smazán :o)
Pokud budu velmi diplomatický, pak výsledek svědčí o znatelné mentální indispozici části aktivního elektorátu a celého pasivního elektorátu.
Ale mít místo mozku koblihu může venkoncem být docela příjemné a pohodlné.
27. 10. 2013 | 08:02

jura napsal(a):

máte pravdu autore, má upozornění štábu čssd, aby se zbavili Urbanů a podobných nepadla na úrodnou půdu, proto se volit nedají. Buď mladí soc.dem. udělají ve straně převrat, nebo jsou ztraceni
27. 10. 2013 | 08:06

Duroy napsal(a):

Prohra levice? Moc tomu nerozumím, ve všech volebních kalkulačkách mi vycházela ČSSD společně s ANO. A teď najednou zjišťuji, že ANO jsou vlastně pravičáci. Stejně tak mi ODS slibovala nerůst daní, zatímco KSČM slibovala jejich snížení.
Kuwa, tak fakt už nevím, jak se pozná pravičák od levičáka? Yosife, prosím pomoc!
27. 10. 2013 | 08:17

výsledek voleb říká, že napsal(a):

lidé odmítli další zvyšování již tak progresivního zdanění ...... odmítli jasně minulý rozhádaně-podrazácký styl vládnutí ODS+TOP+nějaká strana na jedno použití ........ odmítli jasně vládu ČSSD-KSČM (na kterou se třepali pupkatí, hodnoty netvořící, strejdové ze sekretariátů, kteří to brali jako hotovou věc)...... odmítli prezidentův DanieloHůlko-projekt SPOZ ......Klaus dle mne odhadoval co bude a proto velice rychle dal jakýsi předem domluvený polibek smrti oddané,nezničitelné a pružné prezidentské exkandidátce za KSČM Bobošíkové (sám má ve stáji jiné koně)

zatím se to jeví tak, že šanci dostalo naopak rozhýbání ekonomiky a velkohubá slova jistého obtloustlého stranického soudruha vyžírky s velkou kapsou o parazitech v tom mohla sehrát maličkou roli
27. 10. 2013 | 08:21

K.V- napsal(a):

Ze stran které byly v minulém parlamentu dostali jedině komunisté víc hlasů v než minulých volbách. Do vlády se nedostanou, ale ten fakt něco říká
27. 10. 2013 | 08:27

Gudka napsal(a):

Volby nedopadly pro lidi zrovna nejlíp, díky Praze. Pražáci to naší zemi zavařili už mnohokrát. Tak například Gottwalda a s ním bolševismus vnutili zemi oni. Totéž s Havlem, Schwarzenbergem, s Klausem, se Zemanem.
Zeman není, jak tvrdí pražská kavárna, žádný "velký stratég" a rovněž žádné "velké nebezpečí", je to naopak člověk poměrně naivní a dost hloupý. Ty boty, co udělal v poslední době, zcela zbytečné a neužitečné voloviny, svědčí o omezeném horizontu a o těžkém narcismu, kterým ostatně trpěli dosud všichni čeští prezidenti, Havlem počínaje.
V současném guláši, který přinesly tyto volby, se Zeman nejspíš utopí. To nedá dohromady ani Kalousek, kterému se sice podařilo oslabit socdem, ale už ne vytáhnout sám sebe na pozici vlivné síly. Vlastní katastrofou, kterou si pořádně vychutnají jak sněmpovní politice, tak s nimi i celá země, je návrat lidovců. Opět mají roli jazýčku na vahách a vzhledem k jejich vrozené ochotě podržet každému, a to na střídačku, se máme na co těšit.
A Babiš? Na toho všichni útočili, teď mu už pěkně v ČT mažou med kolem úst. On ovšem není na nic připravený. Je to bohatý strejda. Oni mu ti jeho řeknou... pak on řekne nám.
27. 10. 2013 | 08:32

jarda napsal(a):

Ono je jedno kdo vyhrál, hlavně že nevyhrálo KSČM,jak mnoho lidí před volbama slibovalo že jim dají hlas.Jsou sice překabátění v jiných stranách , ale to jsou tvrdí a oddaní kapitalisté,kteří se ve VUMLu naučili jak kapitalismus funguje. Taky mnoho lidí si nevšimlo jak výborně funují S-karty, IZIP,2. důchodový tunel a kdo to má na svědomí. To nahrává těm populistům ,pravověrným komunistům a zapomětlivým, kteří vzpomínají na doby minulé.
27. 10. 2013 | 08:36

antisoudruh napsal(a):

Výsledky voleb svědčí o třech věcech.
1) lidé už ví, koho nevolit (agent 0,07, bobo & klaun, zavirózovaní)
2) lidé (krom Pražáků)ještě pořád neví koho mají volit (zelení, TOPka)
3) to, že nespokojenost s politikou mnozí Češi řeší bojkotem voleb se bohužel nezměnilo
Tak snad příště.
27. 10. 2013 | 08:51

Filuta napsal(a):

Gudka

Nesouhlasím, Zeman není hloupý!
Uvidíte, že z toho nakonec vytěží maximum.
Teď má pádný důvod nejmenovat event.Sobotku předsedou vlády-ČSSD nijak extra neuspěla, Hašek ho převálcoval.

A pseudopravičáci konečně možná pochopí, že volba Zemana byla opravdu volbou protestní, jíž se voliči (včetně mě) vymezili vůči nepřijatelnému Barelu dobrot.
SPOZ totiž drtivě prohrála a osobní preference Zemana nehrály u voleb absolutně žádnou roli.
Všichni známí, kteří volili Zemana, říkali, že je pro ně SPOZ nevolitelná.

Pražáci jsou neskutečná ......., ale ať mají, co chtějí.

Ti, kteří pokládají Babiše za "pravičáka", budou nejspíš dost překvapeni.
Koalici s ODS i Topkou naprosto vylučuje. Tak ať si to přeberou.
27. 10. 2013 | 08:52

Filuta napsal(a):

antisoudruh

To myslíte vážně?
Volit Barela s Kalouskem???
Po církevním tunelu, miliardové škodě způsobené Drábkem, zdevastovaném zdravotnictví, občanech i živnostnících?
Zelené můžou volit taky jedině pořádní voli. V Praze.
Volit někoho, kdo mi každoročně vytáhne z peněženky tisíce (cena energie-fotovoltaika, biobenzín) a škodí ,kde může (včetně Šumavy), by mohl jedině oligofrenik.

A nečekejte, že příště půjdou volit ti, kteří nevolili dnes.
Pokud se situace nezmění, kašlu i na volby příští. Ať se to řeže mezi sebou, je mi to putna.
Pro mě žádná solidní alternativa zatím neexistuje.
Stávající pol.strany mě okrádaly a novým nevěřím.
27. 10. 2013 | 08:57

antisoudruh napsal(a):

Neúspěch ČSSD spočívá ve dvou věcech.
1) proklamovaná ochota spolupracovat s komunisty
2) tlaku části ČSSD směrem k hradu, který taktéž nemá proti spolupráci s komunisty problém. I když Zeman s komunisty spolupracuje tak, že je pouze zneužívá.
27. 10. 2013 | 09:00

Džony napsal(a):

Volte voli,volte krávi,volte hlavně klérikáli.Svět to neviděl,pes to nežral.
27. 10. 2013 | 09:04

antisoudruh napsal(a):

Filuta,
to je prostě můj názor. Vy asi budete moc chytrý, podle reakcí na názory druhých, a nebo taky ne.
27. 10. 2013 | 09:05

jura napsal(a):

výsledky voleb mne přesvědčily, že ti, co vykroužkovali nahoru Bendu, nejsou soudní lidé
27. 10. 2013 | 09:06

Skogen napsal(a):

Filuta,

Hašek ho (Sobotku) nepřeválcoval. Převálcoval ho Babiš, protože Babiš k sobě stáhl protestní hlasy. Vykreslením svého obrazu jako idylického schopného hospodáře, který pěstováním řepky a produkcí biopaliv dosahuje možnosti rozdávat koblihy a skoro se nechat i pohladit.

SPOZ je třeba chápat jako loutkový background pro Zemana, umožňovala mu ve všeobecně hostilním prostředí základní zázemí a názorovou prezentaci. Nikdy ničím jiným nebyla.

Protestní volbou Zeman skutečně byl. A vzhledem k tomu, jaké možnosti nakonec vůči zacementované bakalici českému joudovi reálně nabídl, to zas tak špatná volba nebyla.

Jak s tím naložil politicky negramotný volič, to je věc druhá.
27. 10. 2013 | 09:10

zdenekb napsal(a):

neo napsal:

"Také (volby) usvědčují rudé a oranžové ze lží o nějaké nespokojenosti a to dokonce až 90% s bývalými pravicovými vládami a taktéž dokázaly, že rudí a oranžoví neměli pravdu, když pravicové strany dokonce pohřbívali."

Prohlásit, že hlasy pro ČSSD, ANO, KSČM a Úsvit svědčí o spokojenosti s bývalou srandapravicí... to mi přijde jako dost pomýlená analýza. ODS není ještě pohřbená, ale leží na márách, i s premierkou pro rozbouřené doby.
27. 10. 2013 | 09:11

..... napsal(a):

Všeho znalý český internetový diskutér a volič pláče, kde mám k sakru své levo, kde mám svou milovanou levici, měla přece teď vládnout .....fńuk fňuk. A kde já mám svoji pravici, moje pravice se krčí v koutě.....fńuk fňuk.

My chceme své berličky levo-pravo a ten, kdo nám je sebere je zlý a hloupý volič...fňuk fňuk.
27. 10. 2013 | 09:19

Gudka napsal(a):

zdenekb

Na márách leží, ale smuteční pozůstalí napříklasd zresüscitovali Bendu, neodmylslitelnou figuru z pražské kavárny.Včera jsem s uspokojením konstatoval, že "premiérka" si pořídila nové oblečení, takže nevypadala tak ušmudlaně jako jindy. Inu, na pohřeb ve svátečním, jak jinak.
27. 10. 2013 | 09:21

Filuta napsal(a):

Zdenekb
Když si přečtete výpotky Nea, Supa, Yosifa (ještě chybí řáholecký mužík), nabydete dojmu, že volby s přehledem vyhrála "pravice".
ODS je dle mého soudu mrtvá, protože v příštích volbách se možná do sněmovny ani nedostane. Bude nést stigma zkorumpované strany a volič se bude obávat propadnutí hlasu.
Na nějakou obrodu s Marečkem Bendou, Němcovou, Kubou a dalšími exoty to nevidím.
Nyní nastane obrovský odliv členů ODS, ti se přelijí tam, kde cítí peníze.
Až se od ní odvrátí i zbylí podnikatelé, můžou to zabalit.
Už před volbami jsem říkal, že uvidíme tolik názorových přemetů a přeběhlíků k Babišovi, že se nepostačíme divit.

To, že se zvetila zmehlá KDU, neznamená,že se to povede ODS.
Podobně ovšem můžou dopadnout i socani (i když to v jejich případě bude trvat déle)- tohle byla výstraha i pro ně.
ODS, Topka i socani můžou zmizet z politické scény a nezůstane po nich ani stopy.
Bolševik ovšem zcela jistě přežije.
27. 10. 2013 | 09:28

poškozený Klausovou amnestií napsal(a):

Došlo k totálnímu roztříštění "pravice". A k jejímu demoralizování - jejich vůdcem se stal bývalý normalizační člen KSČ a spolupracovník StB.
"Pravice" můře spekulovat jak chce, žvatlat cosi o rozdělené ČSSD, o Zemanovi jako loserovi atd....ale ve skutečnosti se ponořila do sraček takového kalibru , ktaré měly obdobu snad jen za dob, kdy jí vládli lidé jako člen KSČ Dlouhý, člen KSČ Dyba, člen KSČ Kočárník anebo Vodichka.
Premiérka stojedničky bude možná Babiše občas kárat /koho tato Babička naší politiky nekárá !!!/, ale to Babiš je i její skautský vedoucí, s tím se holt musí smířit.
Po 24 letech má pravice za vůldce bývalého člena KSČ a spolupracovníka StB, to nezažila snad ani Itálie, takový karneval....to se může stát snad jen v Rusku.

Komický je Bělobrádek, kdy s formálními komunisty, členy polistopadové KSČM nechce nic mít, ale stranu pod vedením předlistopadového člena normalizační KSČ a spolupracovníka StB podpořit chce. Takového slizouna abys pohledal, chudáci tetky a strejci z KDU ČSL - tedy ti z nich, co ještě mají zbytky svého rozumu a v srdci nemají pouze stranickou průkazku, teď si tak maximálně musí odplivnout, pokud nejsou stejnými slizoury jak jejich předsednictvo.

No nic, za pár měsíců se Babišovo ANO začne rozpadat, podle mě pak "vůdce" pravice skončí u levice a premiérka stojedničky může zkusit skočit přes plot pro to své bčrko...ale to už je v rovině spekulací, zatím vycházejme z povolebních faktů, kdy je jednak "pravice" ve stavu prasklého jelitana, jednak má nejkomičtějšího vedoucího ve svých polistopadových dějinách.

Na zadek dostal explicitně i Klaus, např. Piráti jsou dnes pro veřejnost mnohem přijatelnější než Klaus, Klaus je cca na úrovni Vandase. To je jeden z velmi pozitivních výsledků voleb. Ty ostatní jej sice dost mažou, ale i tak.
27. 10. 2013 | 09:30

doplnění napsal(a):

Bohuslav Sobotka utrpěl po tvrdé volební konfrontaci výhru. Prezident M.Zeman by ho měl urychleně pověřit sestavením vysněné menšinové vlády, kterou bez jakéhokoli obchodu umožní např. ANO+KDU. Složení vlády bude čistě v kompetenci vítězné ČSSD. Složení parlamentu je naopak natolik zajímavé, že se tam napříč spektem dají 4 roky schvalovat nejrůznější potřebné důležité zákony stejným způsobem, jako například zákoník práce v letech 2002-2006 atd.
27. 10. 2013 | 09:37

zdenekb napsal(a):

... napsal(a):
"My chceme své berličky levo-pravo a ten, kdo nám je sebere je zlý a hloupý volič...fňuk fňuk."

Můžete se tomu vysmívat, ale takové berličky se hodí. Ne že by vypovídaly o všem, ale dají alespoň základní představu o tom, co chce ten který spolek prosazovat a čím vlastně drží pohromadě. Prachy a vliv jsou tím pojivem vždycky, ale nějaká myšlenka navíc je fajn. Jinak se nejdená o hlasování, ale loterii.

Filuta:

Nevěřím, že TOP (na rozdíl od ODS) jen tak zmizí. Pražská kavárna sama sebe úspěšně přesvědčila, že volit Karla jaksi patří k bontonu. A vymluvit si to jen tak nenechá. Když miluješ Kalouska, není co řešit...
27. 10. 2013 | 09:41

Lop napsal(a):

Výsledky voleb svědčí o jediném. Tento národ je politicky negramotný.
27. 10. 2013 | 09:43

Kyklop napsal(a):

2 Jura: Bendu mohli kroužkovat jen voliči ODS. A volit zprofanovanou ODS a zakroužkovat náhubkáře Bendu mohli jen lidé zapojení do odéesáckých rozkrádaček a nebo přisátí k cecíku státních zakázek.
27. 10. 2013 | 09:45

šašek z Jihlavy napsal(a):

Taky semsišim, že při krátkém intrview na střeše Rodolfina, byl Dvořák jak přešlý mrazem. Asi mu dochází, že nová TV rada bez Uhde ho brzy sesadí. A to bude móc dobře.
27. 10. 2013 | 09:47

dotaz napsal(a):

Lop napsal(a):
Výsledky voleb svědčí o jediném. Tento národ je politicky negramotný.

Jaký výsledek tedy považujete za projev politické gramotnosti? Např. výhru populistických stran ČSSD+KSČM 55%?
27. 10. 2013 | 09:48

Filuta napsal(a):

poškozený

Pokud Babiš dokázal jako pol.novicka takhle drtivě vyhrát, protože de facto vyhrál on a nikoliv socani, je zřejmě docela schopný (všeho).
Ne, že bych ho chtěl srovnávat s Berlusconim, ten patří do docela jiné intelektuální kategorie, ale spočítejte si, jak dlouho vyhrával Silvio volby.
Kdyby ho nesoudili, seděl by tam dodnes.
ANO se rozhodně nerozpadne, to nejsou Veveřice s nějakým majitelem obskurní firmy. Babiš jim může pořádně dosypat do krmelců a oni nebudou mít důvod ze strany odcházet. Naopak očekávám masový příliv konjunkturalistů do ANO.
Mně je z lidovců nejvíc odporný flanďák Herman. Bělobrádka ještě skousnu, není tak militantní katolík. Když jsem kdysi četl ty jeho vejšplechty veterináře, docela pobavil.
Ale kdo to mohl po tom církevním tunelu volit, to opravdu netuším. Měli by dostat papíry na hlavu, pokud nejde o voliče katolíky.A těch snad ani tolik není.

Zdenekb

Uvidíme.
Jakmile zaryjí v Práglu "držkou v zemi" jako zbytek republiky, má Barel po žížalkách.
Jak dlouho myslíte, že stařík vydrží aspoň minimálně při smyslech?
Jakmile opustí stranu, je Kalousek nahraný.
Bez svého maskota je to jenom starý šejdíř.
27. 10. 2013 | 09:50

myrta napsal(a):

Neúspěch ČSSD spočívá z velké části v osobnostech. Lídr Sobotka už lidem "leze krkem" a nedá se poslouchat. Jeho frázovité bláboly nudí a po pár vteřinách mozek voliče automaticky vypíná.A pokud se strana nezbaví dinosaurů a kreatur jako Urban,Škromach apod.,v příštích volbách jsou bez šance.
27. 10. 2013 | 09:56

jpp napsal(a):

Dlaší předčasné volby nic nevyřeší. Kdo je vyvolá, je mrtev. Vítěz ať si vesele hraje na svoji vládu, parlament ať schvaluje zákony napříč politickým spektrem. Voliči karty rozdali slušně.
27. 10. 2013 | 10:02

Zdenda napsal(a):

Nevím, kde se v těchto vědeckých hlavách stále bere "pokus Michala Haška a prezidenta Miloše Zemana neustále podrývat postavení předsedy strany Bohuslava Sobotky". Postavení lídra strany nepřichází samo o sobě, je stálým soubojem o prvenství, zvláště když postavení oné osobnosti je už ze samé podstaty labilní. To ale musí vyřešit členská základna. Pokud toho není schopna, výsledek se dostaví.
27. 10. 2013 | 10:09

zdenekb napsal(a):

Filuta:

Rád bych se mýlil. Ale zatímco teď fejsbůkový svaz mládeže volí Karla, příště bude volit památku Karla. S plackami 'Punk is not dead!' Kalous už nějakou opičárnu vymyslí a značku "aristokrat" vytěží klidně i posmrtně.
27. 10. 2013 | 10:12

Filuta napsal(a):

zdenekb


Tak tohle mě fakt nenapadlo.
Ale u Barelovců je možné cokoliv. To je pravda.
Dost jste mě tou vizí vyděsil.
Nevíte někdo ,jak dopadl Kalousek?
Doufal jsem, že ho vykroužkujou. Asi ne, že?
27. 10. 2013 | 10:17

Filuta napsal(a):

Myrta
Přesně tak.
Zaorálek, ŠKromach!, Hašek a dlaší borci- to je hotové neštěstí.

Přitom "dole" by se jistě našli schopní a inteligentní lidé, nikoliv žvanilové. Proč nehledají lídry v komunálu? Tam nestačí jenom žvanit.
Nemám problém volit slušnou levicovou stranu (se schopnými lídry), jakož ani solidní pravicovou stranu. Zatím jsem levici volit nemohl a letos tedy ani tu pseudopravici.
27. 10. 2013 | 10:21

k zamyšlení napsal(a):

Nepracující politický inteligent Jan Mládek, který uznačil živnostníky za parazity, by měl být Bohuslavem Sobotkou vyznamenán. A chtít v dnešním světě ekonomický pokrok ve spolupráci se stranou, která chce pouze obnovit zkrachovaný socialismus, jak live prozradil sám její předseda, to je smrtící koktejl jehož výsledky se včera dostavily a budou dostavovat i při příštích pokusech. Tenhle byl již nepochopitelně druhý při volbách do PS a se stejným výsledkem. Minule 82 mandátů, nyní 83. Kolikrát to ještě budou muset voliči dát najevo, než to někdo pochopí?
27. 10. 2013 | 10:21

neo napsal(a):

ZdeněkJ:

to znamená dost. Minimálně to, že pravice získala slušný výsledek a levice pohořela, bo očekávala drtivé vítězství, které opět nepřišlo.

Já chápu, že se vám to nelíbí, ale volby jsou volby.
27. 10. 2013 | 10:37

neo napsal(a):

Filuta:
jsem o tom přesvědčen, že ani Babiš ani socan nepůjde do koalice s extremistickou komunistickou stranou. Samotné oranžové by to lákalo, ale takhle ne.
27. 10. 2013 | 10:39

neo napsal(a):

marxík:

neboj, stihnul bych to.
27. 10. 2013 | 10:41

k zamyšlení napsal(a):

neo

Vzkaz voleb z r. 2010 a 2013 je jasný. Když se sjednotí pravo až po střed, bude mít pohodlnou většinu. Ale nejde to dělat stylem "každý týden nový aféra, špína, pomluvy, hádky" atd. Vzkaz pro ČSSD je taktéž jasný. Čistě s KSČM toužícím po obnovení socialismu si uhrajete +- 83 mandátů. Na to už ČSSD vypotřebovala nepochopitelně 2 pokusy a jak se při nich nadřela, slova o zbídačeném lidu i zemi atd. jela 24 hod. denně.
27. 10. 2013 | 10:45

neo napsal(a):

zdenekb:

velmi špatná interpretace psaného zdenku.

Já psal, že hlasy pro ony strany které jsi vyjmenoval, nekorespondují s 90% nespokojeností. To by tyto strany měly 90% hlasů.

Také jsem psal, že hlasy pro pravicové strany nekorespondují s nespokojeností 90%. To by pravicové strany musely mít 10% hlasů.
takže jak se na to dívám, skutečnost je zcela odlišná a máme tu opět zhruba vyrovnané síly, kde by pravice klidně mohla koalici vytvořit.
27. 10. 2013 | 10:49

Joe Ratata napsal(a):

Jsem velmi rád, že se na poslance za ODS na poslední chvíli proháčkoval Marek Benda a bude ODS poškozovat dál.Že by se ODS podobných příživ dokázala zbavit, se neobávám. Marginalizace může pokračovat.
27. 10. 2013 | 10:56

Joe Ratata napsal(a):

neo
Babiš není na hlavu padlý, aby se spojoval s tak provařenými týpky, jako jsou v ODSTOP. Leda,že by se chtěl provařit stejně, což myslím nechce. Navíc dobře ví, že by se od nich dočkal zcela určitě nějakého podrazu.
27. 10. 2013 | 11:02

Filuta napsal(a):

Neo

Jisté je, že nepůjde s ODS a Topkou, protože by popřel sám sebe.
To ostatní je ve hvězdách.
Nakonec, Babiš je přece exkomouš, typický produkt dnešního polistopadového "kapitalisty".

Kdyby ti "pravicoví" inteligenti chtěli opravdu zdiskreditovat komunisty, mohli to udělat už dávno. Stačilo je namočit a vtáhnout do vlády.
27. 10. 2013 | 11:02

Yosif K napsal(a):

Zdenda napsal(a):
Nevím, kde se v těchto vědeckých hlavách stále bere "pokus Michala Haška a prezidenta Miloše Zemana neustále podrývat postavení předsedy strany Bohuslava Sobotky". Postavení lídra strany nepřichází samo o sobě, je stálým soubojem o prvenství, zvláště když postavení oné osobnosti je už ze samé podstaty labilní. To ale musí vyřešit členská základna. Pokud toho není schopna, výsledek se dostaví.
27. 10. 2013 | 10:09
Sobotka je necharismatický pišišvor, Hašek je necharismatický hochštapler a hraboš. Zeman je populární bavič proletošů, ale lidem se začínají jeho alotria a alotria jeho dcerunky zajídat, zaplatánbůh. Poradci z Lukoilu už Kaččce zatrhli její facebookový stránky.

SPOZ je marketingově=zůločinekcý syndikát, který pro tentokrát naštětsí selhal.

Babiš at je jaký chce zcela jasně říká toto:
1) nechce zvyšování jakýchkoliv daní.
2) CSSD brala taky , i kdzž méně než Dalík.

A milí levicoví soudruzi se diví že Babiš (kdo jiný?) urval pořádný balík hlasů socalistům. Příště to bude může být ještě víc - specielně pokud Rath ze sebe začne sypat detaily o financování CSSD.
27. 10. 2013 | 11:05

neo napsal(a):

Joe Ratata:

píšu, že je to klidně možné, ne, že se to stane.
Já beru tyto volby za úspěch, prootže nevznikne koalice s komunisty a socialisty. Nemají většinu a tudíž nehrozí návrat krvavého totalitního režimu.
27. 10. 2013 | 11:07

Yosif K napsal(a):

Milý pane Filuto, Babiš byl u komunistů pdobně jako 50% socdemokratů, ale komunistou nebyl. Ani socalistou nikdy nebyl. Jeho tichá podpora socalistů byl obchodní tah - potřeboval zprivatizovat Unipetrol. To se mu za socalistů do jisté mítry povedlo.

Lásku k socailsmui nikdy nepředstíral a nyní už má socalisty na háku. A ví na ně dost zajímavé věci.
27. 10. 2013 | 11:08

k zamyšlení napsal(a):

Joe Ratata napsal(a):
neo
Babiš není na hlavu padlý, aby se spojoval s tak provařenými týpky, jako jsou v ODSTOP. Leda,že by se chtěl provařit stejně, což myslím nechce. Navíc dobře ví, že by se od nich dočkal zcela určitě nějakého podrazu.

On není Babiš ani povinen vládnout S ČSSD. Může občanům řici, že situaci na základě volebních výsledků částečně přehodnotil, bez jakéhokoli obchodu UMOŽNÍ vznik její menšinové vlády ČSSD a zákony bude schvalovat napříč poslaneckou sněmovnou (to janě naznačil opakovaně). On chce příští volby vyhrát a tohle je cesta. Ne plichtit se a hádat ve vládě. Z Bohuslava udělat statickou figurku v roli předsedy vysněné vlády bez možnosti cokoli změnit. Už jen stačí, aby prezident Zeman dokonal dílo, on je totiž na tahu a může si Bohuslava definitivně vychutnat a pověřit ho. Příští hodiny ukáží co a jak. Odmítne Bohuslav tuto roli a uteče? Vždyť tak moc chtěl menšinovou vládu a opakoval to každý den, každou hodinu.....
27. 10. 2013 | 11:10

Filuta napsal(a):

Yosif


A že jste taktně "zapomněl" na odeesáčky.
Tam se to po převratu bolšány jen hemžilo.

Ještě nedávno jste tady tvrdili, že bývalý bolševik je něco jako bývalý černoch. A najednou to neplatí?
Přání otcem myšlenky.


Neo

Umíte něco jiného, nežli nadávat lidem ,co kritizují oprávněně tuhle "pravicovou" sebranku, za bolševiky? Narážím na vaše zcestné a směšné žvásty pod blogem Stejskala.
Sebekritika vám opravdu není vlastní.
Každý, kdo má v kebuli funkční mozek, asi z mých příspěvků pochopil, že rozhodně bolševiky nepodporuju.
Já nefandím nikomu, všichni stojí za starou belu.
Proto jsem taky nevolil.
27. 10. 2013 | 11:15

Filuta napsal(a):

oprava - nadávat do bolševiků
27. 10. 2013 | 11:15

Filuta napsal(a):

Neo

Podle Nea je "slušný" výsledek - ODS z 22 procent - 7 procent (stejně jako zesměšňovaný "Pitomio") a Topka ze 17 - 12 procent.
Co k tomu říct.
Demagogie a neschopnost přiznat vlastní porážku.
ODS ji nakonec přiznala sama a Topka se s křečovitým úsměvem snažila předstírat, že jde vlastně o výhru.
Ani nevíte, jak jste komický. I s Yosífkem a Supem.
27. 10. 2013 | 11:19

k zamyšlení napsal(a):

Filuta napsal(a):
Neo

Podle Nea je "slušný" výsledek - ODS z 22 procent - 7 procent (stejně jako zesměšňovaný "Pitomio") a Topka ze 17 - 12 procent.
Co k tomu říct.
Demagogie a neschopnost přiznat vlastní porážku.
ODS ji nakonec přiznala sama a Topka se s křečovitým úsměvem snažila předstírat, že jde vlastně o výhru.
Ani nevíte, jak jste komický. I s Yosífkem a Supem.
K zamyšlení je hlavně to, proč koncept ekonomického pokroku a návratu k socialismu (ČSSD-KSČM) po tom všem dění ODS-TOP má opakované kolem 82 mandátů. Jen slepý nevidí.
27. 10. 2013 | 11:21

gentlemoun napsal(a):

Hubený výsledek ČSSD je důsledkem její vnitřní názorové nejednotnosti, která už déle než deset let je veřejnosti známa. Pan Žák ve svém blogu tento jev popsal stručně a přesně a navíc doporučil, aby do nejvyššího vedení ČSSD byli přizváni mladí členové strany. Správnost názoru pana Žáka potvrzuje volební výsledek ČSSD. Pokles preferencí ČSSD za jeden měsíc ve výši okolo 10% je ohromující. Část elektorátu dala hlasy pravici z obavy před příklonem ČSSD ke KSČM a druhá polovina dala hlasy
komunistům z obavy, že se ČSSD přikloní k pravici. ČSSD dosáhla Pyrhova vítězství, bude dál v parlamentu působit jako neškodný Kašpárek a Andrej může se sobě rovnými slavit a konzultovat, jak pokračovat v komedii o demokracii v Čechách.
27. 10. 2013 | 11:32

Filuta napsal(a):

k zamyšlení
Protože socani byli toho všeho součástí.
Projely to všechny etablované strany, vyjma KSČM. Ta jim taky s Babiškou a vyžrala hlasy.
Byl to jednoznačný protest obyvatelstva.

Pokud chcete naznačit, že to bylo proto, že občané tak věří "pravici", tak jste vedle, jak ta jedla.
27. 10. 2013 | 11:37

k zamyšlení napsal(a):

Filuta napsal(a):
k zamyšlení
Protože socani byli toho všeho součástí.
Projely to všechny etablované strany, vyjma KSČM. Ta jim taky s Babiškou a vyžrala hlasy.
Byl to jednoznačný protest obyvatelstva.

Pokud chcete naznačit, že to bylo proto, že občané tak věří "pravici", tak jste vedle, jak ta jedla.

Částečně tomu oby výsledky voleb napovídají. Ale levo-pravo začíná být na druhé koleji. Občané opakovaně odmítli samostatnou koalici ČSSD-KSČM a vládu rozhádaně podrazáckých praktik v podání ODS-TOP-někdo na chvilku. To už je naprosto neokecatelné. Koncept ČSSD-KSČM propadne stejně i příště.
27. 10. 2013 | 11:42

neo napsal(a):

Filuta:

ano je to velmi slušný výsledek a ANO je také pravicová strana.
Velmi slušný vzhledem k těm falešným přáním a průzkumům o drtivém vítězství levice. Je to skvělé vidět tváře socialistů a komunistů, jak jim padaj brady a kanou slzičky, že si neupachtí společnou vládu a nezadrátují to tady společně ke světlým zítřkům pod rudým praporem.
27. 10. 2013 | 14:08

zdenekb napsal(a):

neo:

Myslím, že moje interpretace psaného je v pořádku.
Kdybys chtěl poměřovat "spokojenost s dříve vládnoucí pravicí", musel bys počítat hlasy pro strany "dříve vládnoucí pravice".
Tzn. spokojenost 19% / nespokojenost 81%. Ne 90%, to máš pravdu.
Samozřejmě ze zúčastněných, spokojenost nevoličů je velmi spekulativní.

Prohlašovat ANO či Úsvit za pravicové strany je znouzectnost. Rozhodně jsou to strany protestní, o jejichž programu (pokud je) se můžeme bavit až v budoucnu. Ale pamatuji tvůj jásot nad "bezpečnou pravicovou většinou" 118 z roku 2010, a nedivím se, že jako dřívější volič VV ti podobné politické byznys-projekty nevadí.

S tou hrozbou zadrátování hranic už mi připadáš trochu nemocný. Je po volbách, strašit se můžeme zas příště.
27. 10. 2013 | 15:52

ach napsal(a):

ad Karel Mueller, který napsal(a):
"Revel:
Víte, Jiří Dienstbier podpořil ve finále presidentských voleb K.S."

??

Jiří Dienstbier K.S. nepodpořil, pouze prohlásil, že v druhém kole volit nebude, anebo vhodí bílý lístek. To bylo také jediné rozumné.
V prezidentské kampani se vymezoval proti Zemanovi a jeho stylu politikaření... tedy kdyby poté téhož Zemana podpořil = voličům doporučil(!), úplně by popřel sám sebe. A jeho voliči by se z něj museli pozvracet. Naštěstí to neudělal.
27. 10. 2013 | 16:15

neo napsal(a):

zdenekb:

ANO je pravicová strana, ÚSVIT je levice až extremistická, jako bobošíková, lev, dsss, komunisti.

komunistům se nedá věřit, takže hrozba zadrátování hranic pramení ze 40leté zkušenosti.
27. 10. 2013 | 16:35

S.Š. napsal(a):

Lila, 27. 10. 2013 | 07:41

Jenže, vidíte, zmýlila jsem se. Myslela jsem, že ČSSD(b) dá na chvíli pokoj. Po poradě se Zemanem se ale rozhodli zaútočit hned. Zeman chce jmenovat toho, koho mu doporučí PŘEDSEDNICTVO. A v předsednictvu má své jisté Hašek. Stanovisko ÚVV je jiné, to ale Zeman ztohledňovat nechce. Je to vlastně jako dříve s Jiřím Paroubkem. Taky mu přátelé mydlili schody, jak popsal před volbami v rozhovoru pro deník Referendum (cit.: "Lidé, které jsem tahal nahoru, které jsem dostal do hejtmanských úřadoven či do krajské politiky po volbách v roce 2008, se ke mně po té, co jsem sám, na základě vlastního rozhodnutí, odešel z funkce předsedy sociální demokracie, zachovali nechutně. Nechci s nimi mít nic společného ani lidsky, ani pracovně. ... Byl jsem víceméně donucen odejít, takže nevím, proč bych měl něčeho litovat."). Byl víceméně donucen odejít. To dosud obecně známo nebylo.
Takže boj, O.K. Nedají pokoj. Že poškozují zemi ? No a ?
27. 10. 2013 | 16:49

S.Š. napsal(a):

neo :
ANO že je pravicová strana ? A jak se to pozná ? Že jsou ochotni ještě v den, kdy jsou vyhlášeny výsledky voleb, akceptovat návrh Vojty Filipa na "pozastavení" účinnosti zákona o církevních restitucích ?
27. 10. 2013 | 16:53

neo napsal(a):

S.Š.

Vede ji podnikatel, miliardář a sám v debatě řekl, že ANO je pravicová strana.
27. 10. 2013 | 17:11

Karel Mueller napsal(a):

Pane ach,
pokusím se to dohledat. Ale už v rozhovoru pro i-dnes se dočtete, že bude volit podle svého svědomí a rozumu. Výroky na adresu obou politiků jsou takové, že je ta podpora daleko silnější, než kdyby hole prohlásil, že podporuje KS. Mimo jiné prohlásil, že se s KS shoduje v zahraniční politice (leckdo to interpretoval jako skutečný důvod útoku na Zemana).

Otázky politikaření v české politice bych nerad pitval.
27. 10. 2013 | 17:24

S.Š. napsal(a):

neo :
Chyba, chyba. Vy věříte tomu, co politici ŘÍKAJÍ ? A nebylo by snad lepší dívat se spíš na to, co DĚLAJÍ ? Věčná chyba a lidé si říct nedají a nedají. Co je a co bude představovat ANO2011, teprve uvidíme. Včerejší debata lídrů už něco málo napověděla. Uvidíme.
27. 10. 2013 | 17:38

neo napsal(a):

SŠ:

ano uvidíme. Já jim hlas nedal, ale jsou pro mě přijatelnější než socialisti a komunisti.
27. 10. 2013 | 18:28

Filuta napsal(a):

Neo

Jenže levicovým voličům to prezentoval kapku jinak.
Vykuk.
Tipoval bych, že zapláčou všichni.
27. 10. 2013 | 20:04

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Aktuálně.cz Blog · Atapana Mnislav Zelený B Baar Vladimír · Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoníček Radek · Bartošová Ela · Bavlšíková Adéla · Bečková Kateřina · Bednář Vojtěch · Bělobrádek Pavel · Beránek Jan · Bernard Josef · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Blažek Kamil · Bobek Miroslav · Boehmová Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim · Bůžek Lukáš · Byčkov Semjon C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Česko Chytré · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Davis Magdalena · Dienstbier Jiří · Dlabajová Martina · Dolejš Jiří · Dostál Ondřej · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořák Jan · Dvořák Petr · Dvořáková Vladimíra E Elfmark František F Fafejtová Klára · Fajt Jiří · Fendrych Martin · Fiala Petr · Fibigerová Markéta · Fischer Pavel G Gálik Stanislav · Gargulák Karel · Geislerová Ester · Girsa Václav · Glanc Tomáš · Gregorová Markéta · Groman Martin H Hájek Jan · Hála Martin · Halík Tomáš · Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hapala Jiří · Hasenkopf Pavel · Hastík František · Havel Petr · Heller Šimon · Herman Daniel · Heroldová Martina · Hilšer Marek · Hladík Petr · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holásková Kamila · Holmerová Iva · Honzák Radkin · Horáková Adéla · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hrabálek Alexandr · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hřib Zdeněk · Hubinger Václav · Hülle Tomáš · Hušek Radek · Hvížďala Karel CH Charanzová Dita · Chlup Radek · Chromý Heřman · Chýla Jiří · Chytil Ondřej J Janda Jakub · Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jelínková Michaela Mlíčková · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Karlický Josef · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Pavel · Klíma Vít · Klimeš David · Kňapová Kateřina · Kocián Antonín · Kohoutová Růžena · Kolaja Marcel · Kolářová Marie · Kolínská Petra · Kolovratník Martin · Kopeček Lubomír · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Koutská Petra Schwarz · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Krása Václav · Kraus Ivan · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Josef · Kučera Vladimír · Kučerová Karolína · Kuchař Jakub · Kuchař Jaroslav · Kukal Petr · Kupka Martin · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Laně Tomáš · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Máca Roman · Mahdalová Eva · Máchalová Jana · Maláčová Jana · Málková Ivana · Marvanová Hana · Mašát Martin · Měska Jiří · Metelka Ladislav · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Mittner Jiří · Moore Markéta · Mrkvička Jan · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Nachtigallová Mariana Novotná · Návrat Petr · Navrátil Marek · Němec Václav · Nerušil Josef · Niedermayer Luděk · Nosková Věra · Nouzová Pavlína · Nováčková Jana · Novák Aleš · Novotný Martin · Novotný Vít · Nožička Josef O Obluk Karel · Oláh Michal · Ouhel Tomáš · Oujezdská Marie · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Pavel Petr · Pavelka Zdenko · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Peksa Mikuláš · Pelda Zdeněk · Petrák Milán · Petříček Tomáš · Petříčková Iva · Pfeffer Vladimír · Pfeiler Tomáš · Pilip Ivan · Pitek Daniel · Pixová Michaela · Plaček Jan · Podzimek Jan · Pohled zblízka · Polách Kamil · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rakušan Vít · Ráž Roman · Redakce Aktuálně.cz  · Reiner Martin · Richterová Olga · Robejšek Petr · Rydzyk Pavel · Rychlík Jan Ř Řebíková Barbora · Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schneider Ondřej · Schwarzenberg Karel · Sirový Michal · Skalíková Lucie · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Smoljak David · Sobíšek Pavel · Sokačová Linda · Soukal Josef · Soukup Ondřej · Sportbar · Staněk Antonín · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stránský Martin Jan · Strmiska Jan · Stulík David · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Sýkora Filip · Syrovátka Jonáš Š Šebek Tomáš · Šefrnová Tereza · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Šindelář Pavel · Šípová Adéla · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špalková Veronika Krátká · Špinka Filip · Špok Dalibor · Šteffl Ondřej · Štern Ivan · Štern Jan · Štětka Václav · Štrobl Daniel T Táborský Adam · Tejkalová N. Alice · Telička Pavel · Těšínská Tereza · Titěrová Kristýna · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomek Prokop · Tomský Alexander · Trantina Pavel · Tůma Petr · Turek Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vacková Pavla · Václav Petr · Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vančurová Martina · Vavruška Dalibor · Věchet Martin Geronimo · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vích Tomáš · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Vojtěch Adam · Vojtková Michaela Trtíková · Výborný Marek · Vyskočil František W Walek Czeslaw · Wichterle Kamil · Wirthová Jitka · Witassek Libor Z Zádrapa Lukáš · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zima Tomáš · Zlatuška Jiří Ž Žák Miroslav · Žák Václav · Žantovský Michael Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy