K pocitu hrdosti na našeho prezidenta

20. 02. 2009 | 08:00
Přečteno 11468 krát
Superlativy hýřící pochvaly prezidentova vystoupení před europoslanci v Bruselu, které zazněly od europoslanců Železného s Bobošíkovou, obsahují pozoruhodnou sebeevaluaci těchto dvou obránců naší národní identity v bruselském tavicím eurotyglíku.

Europoslanec Železný k prezidentovu projevu v europarlamentu mimo jiné řekl: "Myslím si, že to byl naprosto brilantní projev a že konečně v Evropském parlamentu zaznělo to, co tam pravděpodobně nezaznělo od jeho založení." Eroposlankyně Bobošíková, kdysi Železného zaměstnankyně, sympatizantka komunistů (což jde dohromady se Železným, jeho buddyguarda jsem viděl před salonkem v pražské restauraci U Vladaře hlídat schůzku Železného coby ředitele televize Nova s pohlaváry KSČM s Grebeníčkem v čele po dobu dobrých dvou hodin) a protikandidátka našeho dnešního prezidenta se podobně svěřila slovy: "Můj osobní dojem je takový, že jsem na něj velice pyšná. Také bych chtěla říct, že i od svých zahraničních kolegů, kteří seděli kolem mě, jsem slyšela názory, že takový projev v Evropském parlamentu ještě nezazněl."

Obsah prezidentova projevu mi v této souvislosti přijde vcelku nezajímavý, v médiích se mu jistě budou věnovat analyzátoři a komentátoři povolanější. Co mi ale přijde pozornosti hodno, je konstatování obou představitelů Železného eurokandidátky do europarlamentu zvolených, že obsah projevu byl skvělý, ale ještě oni dva na této půdě podobná slova neslyšeli.

Pokud prezidentem vyřčená slova skutečně měla zaznít, co bránilo Železnému i Bobošíkové vyslovit je každý měsíc nejméně jednou i bez výloh na cestu českého prezidenta do Bruselu? Jistě, nejsou ani jeden z nich ducha natolik bystrého, aby se "s profesorskou přesností a přitom s nadhledem situaci" (jak to charakterizuje europoslanec Železný) v Bruselu svým eurokolegům europoslancům s naším prezidentem vyřčenými myšlenkami svěřili oni sami. Co však Železný s Bobošíkovou udělali pro to, aby požádali ducha prosvětlující každý okamžik našich dnů i nocí z pražského Hradu, eurointelekta a neeuroprezidenta Klause, aby jim poskytl text sestávající z jeho vlastních Myšlenek, který by oni dva jednotlivě nebo v duetu v europarlamentu pravidelně předčítali? Kolik vynikajících myšlenek mohlo touto cestou v podání Železného s Bobošíkovou od našeho prezidenta, slunéčka našich dní, ne jednou, ale již mnohokrát zaznít.

Pokud je nemínili jen jako falešné a prázdné floskule, prezentovali Železný s Bobošíkovou obdivnými slovy, která při pochvale prezidentova vystoupení v Bruselu užili, především důkaz své vlastní neschopnosti a nečinnosti v Bruselu.

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Vasja napsal(a):

Žába kváká na orla.
20. 02. 2009 | 08:18

Zvěrolékař napsal(a):

Pro-Putin. a proti Evropan Klaus mluvil za sebe,ne za vládu !!!Měl by si své cesty a přednášky,ostudy uhradit ze svého ,nemluvil za Český národ !!!Klaus trpí těžkou paranoiou,měl by být okamžitě hospitalizován v psychiatrickém ústavu,než někoho poplive a pokouše !!!Topolánek ho volil a tak za Klause i v Bruselu zodpovídá ,Topolánek se z toho nevykroutí !!!
20. 02. 2009 | 08:30

george napsal(a):

Pane bývalý senátore, vím, že nemáte prezidenta rád už z dob jeho volby. Mrzí mne ale jiná věc, vy, takový znalec a intelektuál, proč ve svém článku se raději nezabýváte argumenty, zda má Klaus pravdu či ne. Na místo toho řežeto do těch dvou figurek (máte pravdu), ale je to opravdu jak napsal Vasja " Žába kváká na orla". Koho myslel tím orlem a koho žábou si musíte ujasnit sám.
20. 02. 2009 | 08:34

neo napsal(a):

Zvěrolékař:

spíte s pacienty?
20. 02. 2009 | 08:40

coca napsal(a):

Náš stát stojí a padá s projevy?
Pochybné kritérium.Bobošíková měla jistou úroveň projevu v ambici na prezidentku,ale jinak?
20. 02. 2009 | 08:52

grőssling napsal(a):

Pane Zlatuško, pozměněnými slovy Jiřího Suchého, "dnes je módní do VK tepat". Nesouhlasím se vším co pan prezident říká, ale hájím jeho právo své názory vyslovit, diskutovat o nich a prosazovat je. A to stejně tak jako v případě názorů osobností jiných.
Několikrát jsem tu napsal, že naše mainstreamová média ironizují nového US prezidenta, říkají nám co si o něm máme myslet, ale jeho první dokumenty v nich nenajdete ( inaugurační řeč a text první tiskové konference ). On totiž vadí a jeho kritici ( v ČR ) nemají dostatek intelektuálních síly a argumentů. Stejné je to vice verza s našim prezidentem a jeho posledním projevem ( http://www.blisty.cz/art/45... ).
Když Vám názory pana prezidenta vadí, prosím věcně argumentujte. Větu po větě, odstavec po odstavci. On Vás text nezajímá ? Tak to jste na tom jako lhář Cohn-Bendit. Tak jako Vy v tomto článku, zlobně a zákeřně, likvidoval své ideové odpůrce pan Kojzar v Rudém právu.
20. 02. 2009 | 08:53

Znalec napsal(a):

pro neo:
neo ,masturbujete,nebo onanujete ?
20. 02. 2009 | 08:54

neo napsal(a):

Znalec: nemusíte měnit nick, jste snadno rozpoznatelný.....

a odpověď? .... jistě.
20. 02. 2009 | 08:57

Bohouš, krmič sviní a prasat napsal(a):

Jsem zemědělec a mohu vám potvrdit že vepř a svině se starají jenom o svá plná koryta a přitom se i někdy pokousají.Není to košer, ale takový je život.
20. 02. 2009 | 09:09

David napsal(a):

Dosud jsem s velkou většinou názorů prezidenta Klause nesouhlasil, a proto není ani žádným mým oblíbencem. Dávám mu za velkou spoluvinu i to, v jakém morálním marasmu jsme se 19 let po listopadu ocitli.

Na druhou stranu se nebojím přiznat, že stále souhlasím s jeho názorem na Evropskou unii.

Cituji z projevu prezidenta Klause v Evropském parlamentu 19.2.2009:

„Toto všechno říkám z pocitu odpovědnosti o demokratickou a prosperující budoucnost Evropy. Snažím se připomenout základní principy, na kterých je již staletí či tisíciletí budována evropská civilizace. Principy, jejichž platnost je nadčasová a univerzální, a které by proto měly platit i v současné Evropské unii. Jsem přesvědčen, že si občané jednotlivých členských zemí svobodu, demokracii a hospodářskou prosperitu přejí.

Zřejmě nejdůležitější pro tuto chvíli je požadavek, aby svobodná diskuse o těchto věcech nebyla považována za útok na samotnou myšlenku evropské integrace. Vždycky jsem si myslel, že smět o těchto vážných otázkách diskutovat, být slyšen, hájit prostor každého k prezentaci jiného než "jediného správného názoru" - byť s ním třeba nesouhlasíme - je právě ona demokracie, která nám byla po čtyři desetiletí odpírána. My, kteří jsme si nedobrovolnou zkušeností převážné části svých životů ověřili, že svobodná výměna názorů a idejí jsou základní podmínkou zdravé demokracie, věříme, že tato podmínka bude ctěna a respektována i v budoucnu. Je příležitostí a nezastupitelnou metodou, jak udělat Evropskou unii svobodnější, demokratičtější a více prosperující.“ Konec citace.

Demonstrativní odchod některých europoslanců při projevu našeho prezidenta považuji za velmi neslušné jednání a i za varující signál o tom, že EU pomalu, ale jistě začínají ohrožovat nedemokratické praktiky. Dialog odmítá jen ten, kdo nemá argumenty.

Přestože prezident Klaus není vůbec mým oblíbencem, tak jeho současné názory na EU považuji za velmi cenné ve prospěch dalšího směřování EU.
20. 02. 2009 | 09:12

Petr napsal(a):

Zvěrolékař alias Znalec: Nemusíte mít žádné obavy, že V.K. mluví za Vás.
20. 02. 2009 | 09:14

yorick napsal(a):

George

Vyčítáte vzdělanému a inteligentnímu blogerovi jeho názor na prezidenta a napadáte (s Vasjou) seriózní rétoriku a obsah jeho sdělení, které, alespoň podle mne, nejen že charakterizuje duševní ubohost dvou europoslanců, jejichž morální ušpiněnost je snad i pro vás nezpochybnitelná, ale zprostředkovaně říká i vše o kvalitě projevu V.Klause na půdě instituce, která má velmi smysluplný cíl. Ani jeden z vás dvou "kritiků", přitom k tématu neřekl vůbec nic.
Zabývat se argumenty V.Klause by bylo pro kohokoliv ztrátou drahocenného času. Jednak proto, že se o žádné argumenty nejedná, že především tento brepta sám nic racionálního Evropě nenavrhuje a také proto, že co říká, není rozhodně nic objevného. Tohle co omílá Klaus, toužíc po slávě, jsou totiž argumenty kdejakého vševědoucího opilce v hospodách nejnižší úrovně. Nic víc, nic méně. Malý český nácek poučuje generace lidí, kteří usilují o jedině možnou součinnost národů Evropy. Že se přitom dělají chyby? Ovšem, ale ty dělá jen ten, kdo se o něco snaží. Konstruktivních kritiků má Evropa ve svých strukturách až dost. Kašpárků ovšem moc ne. A prezidenta členské země, který by byl tak tragikomickou figurou jako je Klaus, samozřejmě žádná. Jestli tohle nechápete, je mi to líto, ale tím tvoříte jen tu část národa, která se samozřejmostí přijímá fakt, že na restauraci této země se Evropská unie podílí miliardami eur, což je oukej, ale respekt k pravidlům společenství, to prrr. Vážně nechápete tu podobnost s jistým etnikem, které vyvolává xenofobní nálady uvnitř této země? Pak je mi líto, ale takhle nás, právě díky tomuto univerzálnímu diletantovi, dnes vidí svět.
20. 02. 2009 | 09:17

obyčení lidi napsal(a):

Pane Zlatuška, Vaše nenávist na pana prezidenta je obdivuhodná.
Názory pana prezidenta na EU jsou pravdivé a drtivá většina Čechů s ním souhlasí. Lést někomu do konečníku tak to teda. ne ne . Bruselští úředníci nám přikazují krávovinky. Nemají co dělat. Za chvíli nám budou diktovat kolik máme mít veřejných záchodů, v kolik máme chodit spát a vstávat. Demokracie je v ....... Stačí se podívat na skákajícího Sarkozyho. Uráží nás všechny Čechy. V EU platí , že pokud svítí sluníčko, tak se všichni objímají. Jak přijde mrak, každý kope za sebe a kope do toho druhého. Ukázka automobilového průmyslu Sarkozy. To je fakt demokracie jako vyšitá. To n e pane Zlatuško!!!!!!!Zkoušejte to na někoho jiného. My máme rozum !!!!!!!Jediný náš pan prezident říká věci n a h l a s !!!!!!!!!
20. 02. 2009 | 09:22

Rejpal napsal(a):

Jsem rovněž hrdý na pana prezidenta ČR. V pravý čas vnesl mezi byrokraty v EP ducha masopustní zábavy, jak to trefně konstatoval poslanec EP pan Cohn-Bendit.
20. 02. 2009 | 09:28

Ondrej Capek napsal(a):

yoricku, a to jak nás vidí svět, to jste pochytil kde? Co se týče konstruktivní kritiky ten termín uznám už z dob komunistických.

Ale třeba o debatu nejde a vy si tady jen ulevujete, v tom případě sorry, že vyrušuju.
20. 02. 2009 | 09:30

Jedla napsal(a):

Vtipný postřeh. Pan Železný (Klaus: Nekriminalizujme podnikání) samozřejmě hovoří za své voliče ze Znojemska. Na http://www.volby.cz je možno dohledat podporu komunistů v tomto (likvidací zemědělství nespravedlivě zchudlém) regionu. Bobo nekomentuji, jsem nakloněn rebelům, její role v době "bobovize" byla pro mne opravdu ohavná. Nestojí za analýzy.
20. 02. 2009 | 09:33

Neopřemyslovec napsal(a):

Vystoupení presidenta V.Klause lze stavět na úroveň činu Přemyslovců z 27.9.995! Evropani při jeho vystoupení zústali v němém úžasu nad geniálně brilantním vystoupením. Zlatuško, i vy umíte také v rámci svého vzdělání zpracovat textové vystoupení. Schází vám prosím jedna důležitá věc. Moudro!!! Neumí vyjádřit podstatu věci tak, jako genius reálného vidění světa - pan Klaus. Je hambou českého národa, že zatím nebyl postaven panu Klausovi pomník.
20. 02. 2009 | 09:35

StandaT napsal(a):

Vidím, že projev nejvíce zaujal druhořadé politiky (Bobošíková, Železný, Zaorálek, Zlatuška), pro které je to skvělá příležitost k sebezviditelnění a upozornění na sebe.
20. 02. 2009 | 09:51

Jedla napsal(a):

Pro nick "obyčejní lidi" kopíruji svůj komentář ze Zaorálkova bligu: 'Když v projevu zmíním: V únoru jsou dny delší a noci kratší, než v prosinci, v atmosféře je asi 21 % kyslíku, nejvíce je zastoupen dusík, a aktuálně.cz je adresa pornostránek, zdejší diskutující obhajující Klause řeknou: "Ten Jedla má v něčem pravdu". Ano má. Ve dvou všeobecně známých banalitách. Nic to nemění na faktu, že poslední tvrzení je ubohé a neobstojí. Ale toho si nevšimnou nanynky "Pan Profesor Nám To Vysvětlí". '
Tolik k Vašemu tvrzení, že názory VK jsou pravdivé. Pravdivé mohou být informace (a tak tomu u VK není), zatímco názory a postoje k nim (k těm informacím) se mohou legitimně různit. Třeba můj postoj je bližší názorům Zlatušky, než Klause. Vždy je třeba mít na mysli, že ke svému rozhodování nikdy nemáme informace úplné, vždy je to výběr, více či méně reprezentativní. K rozhodování na základě neúplných informací je dobré v duchu si formulovat nulovou hypotézu, a tu - nikoliv tedy předkádanou "pravdu" - testovat filtrem svých zkušeností.
K vašemi tvrzení 'Sakozy uráží nás všechny Čechy' formuluji nulovou hypotézu 'Sarkozy všechny Čechy neuráží. Uráží snad určité Čechy, jakož i určité příslušníky jiných národů'. Tu bych musel vyvrátit, abych Vaše tvrzení přijal. To memohu - stačí jediný neuražený Čech (a já nejsem uražený a jsem České národnosti) - abych nedokázal vyvrátit nulovou hypotézu a odmítl tedy Vaše tvrzení.
20. 02. 2009 | 09:52

MerryMan napsal(a):

Zapomínáme asi na jednu věc. V mediální době musí být představitel jakékoliv společnosti, bez ohledu nato, zda se jedná o s.r.o. nebo stát, schopen vyhnout se tzv. špatné publicitě. Musí totiž společnost jemu svěřenou chránit a vyhýbat se konfliktům, které nikam nevedou. Není ani tak podstatné, zda má pravdu, nebo ne, ale co je v zájmu společnosti.

Klaus se sám vmanévroval do pozice malého ratlíka, který štěká na velkého psa a když se velký pes obrátí jeho směrem, tak se hrdinně schová za pána. Ale Klaus se bát nemusí, jsou i velcí psy, kteří takové ratlíky přehlížejí.

Netvrdím, že Klaus je ratlík, ale chová se tak.
20. 02. 2009 | 09:52

MerryMan napsal(a):

oprava:
"...jsou i velcí psi..."
20. 02. 2009 | 09:53

Nuba napsal(a):

Paní Bobošíková, jako kandidátka na prezidentku za komunisty by měla uspořádat děkovné procesí Prahou až na hradní nádvoří. Komunistů by tradičně přišlo hodně. A mohli by přibrat cestou i pana Železného a konečně se zase skamarádit.

Paradoxy - to je moje. Alespoň si dokonale při kroucení hlavou procvičím bolavou krční pátř :o)
20. 02. 2009 | 09:57

martys napsal(a):

je to jednoduché....Bobošiková a Železny js ou jenom příživkové....televizní zkrachovanci a pravděpodobně jeden z nich i zločinec
20. 02. 2009 | 09:58

F. Adamec napsal(a):

Klaus a jeho volici v Evropskem parlamentu:
Dne 26. 3. 2008 komunisticky senat CR zamitl zakaz propagace komunismu a nacismu, odmital ratifikaci Lisabonske smlouvy.
Dne 19. 2. 2009 v Evropskem parlamentu Vaclav Klaus prednesl provokativni projev, za nadsene podpory absolventu stalinisticke Vysoke skoly ekonomicke (VSE) v Praze. Klause si dvakrat zvolili komununisti, agenti StB a KGB, kteri pri volbe vydirali sve volitele. Klaus opakovane zesmesnoval clenske zeme EU, ktere ji zalozili. Prirovnal fungovani EU k parlamentum ve vychodni Evrope, s komunistickou stranou v PS CR. Klaus chce, aby byly rozhodovaci pravomoci vytlaceny z EU a opet navraceny jednotlivym post/komunistickym clenskym statum. CR je jedinym statem v EU s parlamentem, ktery dosud neodsoudil zlociny komunismu a nacismu - narodniho socialismu. Klaus argumentoval, ze Evropsky parlament nenabizi duveryhodnou opozici. Klausovym vzorem je PS CR s ex/komunisty, agenty Stb a KGB, absolventy stalinisticke VSE, KU, MU a VAAZ, ktere jmenoval do svych komunistickych vlad a funkci.
20. 02. 2009 | 09:58

Milton Friedman napsal(a):

Na první pohled by se snad mohlo zdát, že bych na svého "žáka" ing. V. Klause měl být hrdý. Při bližším ohledání lze nicméně poměrně snadno nahlédnout proč je mi za něj jaksi stydno. What an unspeakable embarassement you can be, Václav!
20. 02. 2009 | 10:08

ferda napsal(a):

Odpor pana prezidenta k LS plně podporuji a jenom méně chápavý člověk může proti jeho názoru brojit.Někdo se tady přede mnou zmínil o marazmu české politiky a dává vinu prezidentovi.To nemá zásadně pravdu.Marazmus sem přitáhli komouši a my všichni svým jednáním.Co jsme udělali proto,aby v parlamentu seděli ti nejlepší z nás?Nešěli jsme volit a nebo jsme volbám přikládali malou váhu a říkali si - stejně nic nezměníme.A teď máme to,co si zasloužíme.
20. 02. 2009 | 10:09

F. Adamec napsal(a):

Klaus a jeho bolshevici v EU:
V roce 1970 byl Vaclav Klaus, Vodicka (KGB) hvezdou operace Rattrap, kterou spustila komunisticka ceskoslovenska tajna sluzba ve spolupraci se sovetskymi poradci z KGB.
V roce 1977 byl Vaclav Havel Vaclav hvezdou komunisticke Charty 77. Az po padu zelezne opony v Berline, Vaclav Havel a Vaclav Klaus dosadili mafii StB do vlady CSFR a CR. Havel vyzval k humanitarnimu bombardovani Evropy pri otevreni Muzea holocaustu ve Washingtonu v roce 1993. Jako bezdetny oznacil EU za impotentni. Zrusil, se svou mafii bolsheviku, zemskou samospravu Cech, Moravy a Slezska. K Cecham pripojil a okupoval povodi Moravy, vcetne moravskych mest Dacice, Telc, Svitavy,... Pragobolshevici ignorovali Ustavu CR, Chartu zakladnich prav EU.
V roce 1995 Havel prohlasil rasisticke Benesovy dekrety za nedilnou soucast kontinuity ceskeho komunistickeho rezimu. Komunisti a clenove StB si vydiranim poslancu dvakrat po sobe zvolili sveho prezidenta Vaclava Klause.
Dne 26. 3. 2008 komunisticky senat CR zamitl zakaz propagace komunismu a nacismu, pak odmítl hlasovat o Lisabonske smlouve. Vodicka (KGB), Kluk (StB) a Rek (StB) odmitl zavest euro, ratifikovat Lisabonskou smlouvu a dohodu o pristoupeni CR k Mezinarodnimu trestnimu soudu. Rimsky statut neratifikoval, nechal pri komunisticke privatizaci a restituci rozkrast 300 000 vlastnikum pozemky a prevedl je pomoci 600 000 stranek komunistickych zakonu, komunisticke soudni a policejni mafie, do uzivani akteru komunistickeho rezimu a teroru, clenum zlocineckych organizaci KGB, KSC, StB, VB, PS-VB, LM a SVAZARMu. Bolshevici z ODS a CSSD, zlocinci a tunelari, dosud ignoruji Ustavu CR, Chartu zakladnich prav EU a Vseobecnou deklaraci lidskych prav OSN, tunelovali banky, tunelovali statni podniky a akciovky, rozkradli zdravotni a duchodove fondy, fondy EU, vytunelovali a zcizili majetek v hodnote > 140 mld. EUR.
20. 02. 2009 | 10:22

Aleš napsal(a):

Pan Zlatuška mne překvapil- zaměřil se na marginalie, co řekli k projevu zdiskreditovaní nacionalisté jakými jsou Železný a Bobošíková a nevěnoval se projevu pana prezidenta, ten zazněl den po schválení LS 125 poslanci a pan prezident se v něm tradičně pustil do Evropy v rozporu s názorem převažující politické reprezentace ČR a politici rezignovaně prohlásili , no co můžeme čekat, Klaus.
U pana Topolánka je to jasné je na Bémových špagátcích propojených s hradními opratěmi a ony špagátky mají kolem krku uvázány Janeček, Buergemeister a KLas a ti to mohou panu premierovi pořádně osladit. Takže snad jediný Zaorálek to překvapivě výstižně ve své včerejší interpelaci zmínil. Podobná schizofrenie panuje v EU pouze v sousedním Polsku.
20. 02. 2009 | 10:24

F. Adamec napsal(a):

Klaus a jeho bolshevici v EU:
V roce 1970 byl Vaclav Klaus, Vodicka (KGB) hvezdou operace Rattrap, kterou spustila komunisticka ceskoslovenska tajna sluzba ve spolupraci se sovetskymi poradci z KGB.
V roce 1977 byl Vaclav Havel hvezdou komunisticke Charty 77, s cleny UVKSC, agenty StB a KGB. Az po padu zelezne opony v Berline, Vaclav Havel a Vaclav Klaus dosadili mafii StB do vlady CSFR a CR. Havel vyzval k humanitarnimu bombardovani Evropy pri otevreni Muzea holocaustu ve Washingtonu v roce 1993. Jako bezdetny oznacil EU za impotentni. Zrusil, se svou mafii bolsheviku, zemskou samospravu Cech, Moravy a Slezska. K Cecham pripojil a okupoval povodi Moravy, vcetne moravskych mest Dacice, Telc, Svitavy,... Pragobolshevici ignorovali Ustavu CR, Chartu zakladnich prav EU.
V roce 1995 Havel prohlasil rasisticke Benesovy dekrety za nedilnou soucast kontinuity ceskeho komunistickeho rezimu. Komunisti a clenove StB si vydiranim poslancu dvakrat po sobe zvolili sveho prezidenta Vaclava Klause.
Dne 26. 3. 2008 komunisticky senat CR zamitl zakaz propagace komunismu a nacismu, odmital a obstrukcemi zdrzoval ratifikaci Lisabonske smlouvy a prijeti eura. Klaus, Vodicka (KGB), Kluk (StB) a Rek (StB), prezident komunistu odmitl zavest euro, ratifikovat Lisabonskou smlouvu a dohodu o pristoupeni CR k Mezinarodnimu trestnimu soudu. Rimsky statut neratifikoval, nechal pri komunisticke privatizaci a restituci rozkrast 300 000 vlastnikum pozemky a prevedl je pomoci 600 000 stranek komunistickych zakonu, komunisticke soudni a policejni mafie, do uzivani akteru komunistickeho rezimu a teroru, clenum zlocineckych organizaci KGB, KSC, StB, VB, PS-VB, LM a SVAZARMu. Bolshevici z ODS a CSSD, zlocinci a tunelari, dosud ignoruji Ustavu CR, Chartu zakladnich prav EU a Vseobecnou deklaraci lidskych prav OSN, tunelovali banky, tunelovali statni podniky a akciovky, rozkradli zdravotni a duchodove fondy, fondy EU, vytunelovali a zcizili majetek v hodnote > 140 mld. EUR.
Dne 19. 2. 2009 v Evropskem parlamentu Vaclav Klaus prednesl provokativni projev, za nadsene podpory absolventu stalinisticke Vysoke skoly ekonomicke (VSE) v Praze. Klause si dvakrat zvolili komununisti, agenti StB a KGB, kteri pri volbe vydirali sve volitele. Klaus opakovane zesmesnoval clenske zeme EU, ktere ji zalozili. Prirovnal fungovani EU k parlamentum ve vychodni Evrope, s komunistickou stranou v PS CR. Klaus chce, aby byly rozhodovaci pravomoci vytlaceny z EU a opet navraceny jednotlivym post/komunistickym clenskym statum. CR je jedinym statem v EU s parlamentem, ktery dosud neodsoudil zlociny komunismu a nacismu - narodniho socialismu. Klaus argumentoval, ze Evropsky parlament nenabizi duveryhodnou opozici. Klausovym vzorem je PS CR s ex/komunisty, agenty Stb a KGB, absolventy stalinisticke VSE, KU, MU (UJEP) a VAAZ, ktere jmenoval do svych komunistickych vlad a funkci.
20. 02. 2009 | 10:32

Václav XIV. napsal(a):

Klaus je příkladem bezpáteřního fanatika přesvědčeného o své genialitě. Na jedné straně říká - museli jsme tam vstoupit a poté co se tak stalo se snaží projekt evropských zemí, který existuje již více než půl století soustavně rozbíjet...
20. 02. 2009 | 10:35

Brňák napsal(a):

Pane Zlatuško,proboha už se vzpamatujte. Čemu všemu rozumíte?
A kde se ve vás bere ta drzost moralizovat a vůbec na někoho poukazovat. Kanálama by jste měl lézt a vůbec nevystrkovat hlavu. Vy jste největší ostuda Brna všude , kde se objevíte. Minulost Vás doběhne, tomu věřte.
Výběrovky na MÚ, Kampus, Starez.
20. 02. 2009 | 10:43

JC napsal(a):

Pane Zlatuško, trocha objektivity by neškodila.Vy jste jako ta ČT1 včera večer. Vybrala si reakce 3 Klausových euro-kritiků a redaktor se ptal Topolánka co na to říká. Takže co jsem viděl já ? Několik snad 20 - 30 EU poslanců bučelo, hlučilo a poté odešlo ze sálu. Několik poslanců snad 20 -30 tleskalo i během projevu a na závěr tleskali ve stoje. Zbytek seděl a poslouchal.
Bobošíkovou ani Železného jsem si nevšimnul.
20. 02. 2009 | 10:50

Pavla napsal(a):

Václav XIV.: bezpáteřní politik je ten, který mění své názory podle toho, jak se líbí ostatním. A to V.Klaus rozhodně nedělá. Jediné co chce je, abychom nebyli ve vleku velkých zemí a nemuseli se nikomu pořád podřizovat a lézt jim do zadku. Myslím, že většina rozumných lidí to taky takto chápe. Vy ale ne.
20. 02. 2009 | 11:13

Martin Rataj napsal(a):

Pane profesore,
máte jistě pravdu, ostatně tolik jako Klaus žádný český politik svou zemi nepoškodil, v tom je zcela bez konkurence. Jen se Vám divím, že se lidmi, jako je Železný nebo Bobošíková, vůbec zabýváte - mně by nestáli za slovo...
20. 02. 2009 | 11:19

Ikena napsal(a):

V teto chvili se pred nami objevila zakladni otazka pro smerovani CR, ale kam a jak dal?

Prijmout LS a plne se tak zaclenit do struktur EU.

Neprijmout LS, tedy odmtnout nazor 26 statu, s poukazem, ze by doslo k poskozeni nasi statni suverenity.
Z neprijeti vyplyva jen jeden nasledujici krok, vystoupeni z EU.
Nelze sedet na dvou zidlich a namlouvat si, ze nam to EU neosladi.

Po 20. letech od sametu, se ultra pravice a ultra levice, spolecne s casti ODS a VK
dostavaji na spoolecnou platformu, ktera nas vzdaluje od Evropy.
Dalsi ukazy plizive normalizace 2009 :
- nahubkovy zakon
- sporne odvolani stat.zastupce Basneho za jeho odvahu rici svuj nazor
- rozhodovani o osudu zeme stranickym gremiem ODS.
Nejsem si jist, zda si jisty clovek neleci komplex "sede mysi" z let 69-89.
Nevzpominam si, by dotycny treba jen podepsal vyzvu "Nekolik vet". Divne to procitnuti a premena v saloniho revolucionare vuci Evrope. Jen blahovec se muze domnivat, ze nas to neposkodi v ocich Evropy. Zato medved ze zeme, kde vcera znamenalo zitra, musi pochvalne mrucet.
Takovy klinek v dobe predsednictvi vlastni zeme se malokdy vidi. Chudak Topolanek, nejspise se jedna o domaci bitvu byvalych pratel z ODS.
20. 02. 2009 | 11:19

miro napsal(a):

Nedivím se panu Zlatuškovi, že mu projev pana presidenta připadá nezajímavý. Zatím ve své politické kariéře pan Zlatuška neprokázal, že by byl nějaký odborník . Skutečnost, že poměrně značná část poslanců EP tleskala nebo aspoň poslouchala svědčí tomu, že pan president mluvil k věci.K věci které rozumí a za kterou si stojí a kterou jel obhájit i do centra kde se o tom má kvalifikovaně hovořit. Ne jako někteří političtí "velikáni" kteří dovedou jen vykřikovat na svém písečku doma ale za hranice svého rajonu se neodváží.
To MerryMan jen nás poučte co je správné vždyť jsme jenom blbci. Bojme se říci svůj názor, aby se na nás náhodou někdo nenaštval že
20. 02. 2009 | 11:26

orinoko napsal(a):

Není k tomu mnoho, co říci. Svazačka Bobošíková - klasický produkt normalizační éry. Vovka Železný - klasický produkt kupónového, prvobytně pospolného kapitalismu v Čechách.
Václav Klaus - klasický produkt prepartajních dob rozvinutého Sametu. Ješita, narcis a slunéčko v galaxii Kultíku osobnosti. CLM - centrální mozek lidstva a vševěd, před jehož moudrostí se vše v prach řítí. - VaKl: "V mládí jsem samozřejmě džínové kalhoty nosil, ale džínovou bundu nikoli. Nosit ji, to už bylo takové falešné."
Senátor Zlatuška - neklasický produkt české patentované demošky. Pokud by byl klasický , tak už by mu dávno zvidímovatěl zadek. Správně přenechal expozé soudruha Brežněva ... pardon pana prezidiálního Klause ... napospas českým kremlologům a hradně zainteresovaným minesengrům. To úplně stačí. Pro mě osobně je podstané, že echtovní kapitalista a mezinárodní dobrodruh se sešel s nejhorším ze současných českých bolševizujících komunistů. Nic není pro současné progresivně-tržní poměry charakterističtějšího.
20. 02. 2009 | 11:35

Václav XIV. napsal(a):

Pavlo, jistě se považujete za rozumnou, protože přece máte váš názor, což mě ani moc nepřekvapuje, je to pro mnoho lidí podmínka "rozumnosti":-) To, co mi na Klausovi vadí, a co považuji za bezpáteřní je to, že vstup do EU víceméně podporoval, a to proto, protože jsme přece "nemohli stát stranou, osamocení". A podporoval to proto, aby tomu uskupení států mohla ČR "zevnitř" okopávat kotníky. Nepokrytě přiznává, že vstup Turecka do EU podporuje jen proto, aby EU skončila, protože by bylo těžké se s tak odlišnou a velkou zemí v EU vyrovnat. TO JE BEZPÁTEŘNÍ...
20. 02. 2009 | 11:43

bob napsal(a):

Kdyby Klaus nebyl prezidentem, nikoho by nezajímal. Prezident má zastupovat naši zemi navenek. Pokud den po schválení LS v parlamentu, vystoupí v Evropském parlamentu, se svým proti-evropským projevem, zastupuje jenom sebe. Takže neplní svou funkci.
A ti, co ho tu brání, že každý má svůj názor a jen Klaus je tak odvážný, že se ho nebojí prosazovat, bych připoměl, že být odvážný, když se mi nemůže nic stát, není odvaha. Před rokem 89 se za volný trh tak nepral. Proč asi?
20. 02. 2009 | 11:44

Taoiseach napsal(a):

Vasja, Grössling, David, obyčejný lidi a řada dalších komentátorů:

Asi jste si nevšimli, že příspěvek věnoval autor ctihodným (no, to je takové ustálené označení) Bobošíkové a Železnému, a k tomu byste měli směřovat své komentáře. Pokud k tomu nemáte co říct, nikdo vás snad nenutí...
20. 02. 2009 | 12:16

Vasja napsal(a):

Taoiseach.
Tak jo.
Žabák kváká na orlici a orla.
20. 02. 2009 | 12:36

Pavla napsal(a):

Václav XIV.: V.Klaus původně vstup do EU moc nechtěl. Ale nyní mu jde o to, abychom byli suverénním státem se svými pravomocemi, mohli si rozhodovat v určitých věcech sami a nebyli pokutováni třeba za větší produkci mléka apod. Je vidět, že velké státy chtějí mít moc nad ostatními, už jen tím, že jejich hlasy mají větší hodnotu než těch malých, což mi nepřipadá spravedlivé. Vždycky jimi budeme přehlasováni, ať se nám to líbí nebo ne.
Jinak si cením lidí, kteří svůj názor vyjádří, přestože vědí, že si u mnohých dobrou reklamu neudělají. Proto je taky všude tolik falešných lidí, než by se zesměšňovali, přestože by měli pravdu, radši budou vykládat něco jiného, než si myslí. A to správné není.
20. 02. 2009 | 12:45

Al Jouda napsal(a):

Bobošíková je pěkná ženská na pohled, ale to je asi všechno.
Vovka Železný je práskaný prospěchář, který dokáže podplatit kdekoho včetně svých voličů.
Zde má pan profesor pravdu, takoví lidé nepatří do naší politické reperezentace ! Z toho pak plyne, že když se těmto lidem líbí Klausův projev, tak je to špatný projev !
20. 02. 2009 | 12:50

Z.T. napsal(a):

Vážený pane profesore,

dobře vím, že umíte psát i mnohem lépe. A co se Klause týče, tak nejlepší je ho ignorovat. On je tak marný, že už na jeho výrokyani nemá smysl reagovat.
20. 02. 2009 | 12:54

Jirka napsal(a):

Pane Zlatuško, zatím jste toho moc hodně nepochopil, snažte se to nějak dohnat.
20. 02. 2009 | 13:41

paragraf napsal(a):

Pane Zlatuško,

mate toto zapotrebi? Pro Vasi pointu o neci necinnosti je snad mozne snest serioznejsi argumenty nez drby o neci schuzce (smiroval jste zelezneho s grebenickem za rohem, popijel, pardon pracoval, s kolegy ci dokonce volici nebo snad delal toho bodyguarda?) opeprene osobnimi urazkami. Jenze to by dalo trochu vic prace nez precist si ceske noviny. Vas post je pro mne dukazem, ze po delsim pobytu v politice se z mnoha rozumnych lidi stavaji tlachalove. Do politiky uz nechodte, je Vas na ten boj s temi blbi skoda. Jenze ono Vas to tlachani dost bavi a ohromne chybi, ze? Chapu, je to naraz, zjistit, ze v civilnim zivote se musi aspon obcas pracovat a nestaci jen tlachat a urazet. Navic mezi temi blbi jste prece tak intelektualne svitil, ze to musi dojit i volicum. Jenze ono ne a ne a ne.

Hezky vikend.
20. 02. 2009 | 13:50

Hustej Týpek napsal(a):

Bobošíková pravidelně a ostře komentuje vše co je třeba v Bruselu. viz videa na jejim webu. Takze cely tento článek je naprostý a zaujatý nesmysl! Zlatuška ze sebe udělal samca od krávy.
20. 02. 2009 | 14:16

Vladimír napsal(a):

Téměř všichni co tady plkají sedí vedle mísy.Članek se týká charakterových vlastností našich občanu které jste si sami zvolily.Jeden neuspěšný podnikatel a druhá neuspěšná novinářka.Tak co chcete ještě víc.
20. 02. 2009 | 14:18

Zklapni Zlatuško napsal(a):

Ano, ano Zlatuška senátorem, to bylo neštěstí, ale jeho peheovská potřeba se vymezovat proti hlavě státu, jeho rádoby vtipná trochu rathovská dikce, to je trapárna nejhrubšího zrna. Použiji-li jeho licenci - to je tedy Ynteligent!
20. 02. 2009 | 14:22

Goral napsal(a):

Obecně jsou argumenty presidenta Klause snadno pochopitelné . Pan profesor má analyticko-šachové myšlení a to nemůžeme chtít od každého čeledína. Není potom divu , že lidé s nízkým intelektuálním potenciálem ho nechápou ( je to mimo jejich mísu vnímání, která je v rozsahu do cca 50,-Kč a jejichž nejoblíbenějším politikem byl Gross , Buzková atd. ).Jinak si odmysleme persony a čteme to jako by tento projev pronesl N.N. proti obludáriu X.X.X...a kdo proti nám ? Proto bude třeba začít již na základním stupni školy výukou , jaký je rozdíl mezi fašisty , komunisty ,demokraty atd .Kdo neskáče není Evropan .Hop.Hop,Hop,hurá !
20. 02. 2009 | 14:34

zdenekmihalco napsal(a):

Dobrý den,

smazal jsem jeden hrubě urážlivý komentář, který byl v rozporu se záměry těchto stránek, tj. vytvářet prostor pro slušnou a věcnou diskusi.

Děkuji za pochopení,
Zdeněk Mihalco,
správce blogů a diskusí
20. 02. 2009 | 15:03

Kanalnik napsal(a):

Ikena:
Pisete: "Z neprijeti (LS)vyplyva jen jeden nasledujici krok, vystoupeni z EU. Nelze sedet na dvou zidlich a namlouvat si, ze nam to EU neosladi."

Ja se naopak domnivam, ze z neprijeti LS vyplyva (take) jen jeden nasledujici krok: totiz, ze LS je neplatna. Ale jak jste si jiste vsiml, Irsko reklo v referendu "ne", nicmene smlouva se tvari jakoze stale plati a Irove budou muset hlasovat znovu.

To se mi jevi jako docela dost pochybne. Byly dve moznosti po irskem odmitnuti LS, jak se EU zachova:

1)stop procesu LS a zasednuti ke stolu a diskutovat o novem ci pozmenem konceptu ci smlouve
2)tlacit na prosazeni LS i presto, ze jeden stat rekl "ne"

Tento soucasny konkretni pristup v pripade LS mi pripada velmi nedemokraticky, nemoralni a manipulativni. Takto se s partnery nejedna. Pokud jsou vsichni v EU rovnocenni partneri, pak by se meli navzajem respektovat vcetne jejich rozhodnuti. To se nedeje. (za tim se skryva tez nerespektovani vule obcanu parlamenty a vladami nejen v Irsku)
20. 02. 2009 | 15:10

Desiderius napsal(a):

Pane profesore Zlatuško,máte samozřejmě pravdu,ale to zamindrákovaní a hloupí Češi nedokáží pochopit.
20. 02. 2009 | 15:14

george napsal(a):

To yorick : Nevím, kdo je větší brepta, zda vy, nebo Klaus. Při porovnání vašeho výtvoru a přednesu Klause v euparlamentu je značný rozdíl. Brepta napadá solidní argumenty člověka, kdo se snaží chránit svou zemi. To mu totiž nikdo zatím argumentačně nevyvrátil. Snad jen na jedno uvažování : Zdá se vám správné, že při hlasování o nás nebudeme mít svým počtem hlasů na nic vliv? Zdá se vám správné, že neexistuje žádná "opozice", která by to mohla zvrátit? Je mě vás líto, možná si to na vlastní kůži zažijeme, Klaus ne , ten je už za vodou a přesto se za nás bije.
20. 02. 2009 | 15:35

Sofi napsal(a):

Je kuriózní, když se bojí ztráty suverenity lidé, kteří si tu od našich zvlčilých politiků nechají dělat na hlavu. A nejen od politiků, i od úředníků a lidí služebných. Když vyjedou někam za hranice, tak se buď vytahují - pokud je to na východ nebo trpí mindráky - pokud je to na západ. Ať nejprve udělají něco sami se sebou, navštíví odborníky a pak teprve ať zkoumají míru suverenity. Za současného stavu je jen dobře, že nad tím naším bordelem je ještě nějaký dohled.
20. 02. 2009 | 16:00

Typro napsal(a):

Nesouhlasím s Vaším názorem, to však nebude znamenat bučení na Vás.Respektuji ho a rád bych si i opravil svůj pohled na svět silou Vašich argumentů. To se však o levicových europoslancích řící nedá. Mnozí ze sálu neodcházeli, stěží se přes své pupky odvalili, všiml jste si?
20. 02. 2009 | 16:25

zdesta napsal(a):

Já osobně mám také určité výhrady k Lisabonské smlouvě,ale to se zde neřeší.Pokud jde o projev V.K. tak ten byl na úrovni stranického sjezdu někde v Podstoloprtech.Diplomat neřekne při nějakém na úrovni větu-pane vy lžete,ale vážený o pravdivosti vašich slov lze pochybovat.Postrádaljsem noblesu a zdvořilost.(výhrady může mít)Přirovnávat Eu parlament k nějaké nedemokratické instituci,je neomalenost a v podstatě lež.Vši ti kdo v EU parlamentu sedí,jsou voleni ve svobodných volbách v jednotlivých zemí.Jaké je složení záleží jen ajen na voličích. Také tvrzení že v EU parlamentu není opozice,je hloupé a urážlivé tvrzení.Jestliže někteří bučí a odcházejí a někteří ve stoje aplaudují,pak je naprosto evidentní,že opozice tam je a existuje. Pan Zlatuška má ohledně europoslanců (euroskeptiků) pravdu.Jestliže nejsou schopni od začátku na této půdě obhajovat svůj postoj,pak se oprávněně můžeme domnívat,že jsou tam jen protu báječnou sumu oběživa.Jen dobře zaplacená dodatečná servilita,bez individuální snahy,není k ničemu.
20. 02. 2009 | 18:43

Zacheus napsal(a):

Já osobně s projevem prezidenta, který jsem si pozorně přečetl, souhlasím - snad až na jeho názor ohledně role trhu v souvislosti s nynější ekonomickou krizí. Přesto neupírám prof. Zlatuškovi jeho názor, překvapil mě dokonce svým smyslem pro humor a docela jsem se pobavil.

Je to určitě kultivovanější projev nesouhlasu,než dokázali trapní bučící europoslanci, kteří by byli za takové chování vyhozeni i z hospody IV. cenové skupiny.
20. 02. 2009 | 19:14

Tupelo napsal(a):

Zachaee (nikdy si nejsem jist sklonovanim ;)), ja bych to tak neprehanel, uz jsem videl par zasedani ceske PS, kde buceni, zprava ci zleva, bylo snadno slysitelne. Navic pokrikovani, vztycene prostrednicky, mlaceni do lavic, ci v posledni dobe vyrusovani z vladnich lavic pri projevech opozicnich poslancu. A taky je odtamtud nikdo nevyhodil. Bud jsou parlamenty vsude pata cenova, nebo bychom si meli napred udelat poradek doma. Kdy je vyzenem? ;)
20. 02. 2009 | 20:33

Zacheus napsal(a):

To Tupelo.

No, já jsem si myslel, že Evropská unie a evropský parlament je náš vzor:)... o našem parlamentu raději nemluvím...:). Asi si dám panáka.
20. 02. 2009 | 20:46

Tupelo napsal(a):

Zachaee, na zdravi :). Evropsky parlament nas vzor neni, napada me, ze si treba, jako skeptik ve veci hlubsi integrace, Evropu prilis idealizujete ;). Z Vasich slov citim, ze jste z prace naseho parlamentu rozcarovan snad jeste vic nez z evropskeho, nenabizi se zde moznost trochu ulevit nasim spatnym zakonodarcum prenesenim casti jejich kompetenci na jejich, o neco mene spatne, evropske kolegy? :))
20. 02. 2009 | 22:25

ALT napsal(a):

pro autor,

takhle rafinovaně vyjádřit souhlas s projevem, :-)
no a jinak mi to nedá - to je boj co , když se v jednom těle mlátí politik s informatikem:-)
20. 02. 2009 | 22:31

vlk napsal(a):

Neuvěřitelná diskuse. K jednoduchému blogu. Který popisuje servilitu dvou obskurních postaviček, které , bohužel, "reprezentují" tuhle zemi v EP. O ničem jiném blog profesora Zlatušky není.
Jen komentuje devotní ovace jistého Železného. Člověka, který se soudí s každým s kým s e před tím někd y dal dohromady. Člověka, který stál tuhle republiku za své machel 10 milliard. Člověka, který je pro daňové úniky před soudem víc neř v EP:
A Bobošíková? Zdejší tradiční komunisto bijci v jejím případě najdou porozumění. Na rozdíl od takového Dolejše. ten to schytá, i kdyby napsal , že na Nový rok se nejde do práce. Ovšem rádo by prezidentka za komouše, pokud devotně chválí krásné nové šaty místního naháče je prostě okamžiět persona grata..

Divný svět! Inu kdo s e božstva dotkne , byť nepřímo, na hranici upálen budiž.
Pane rprofesore, také vVám imponuje , kolik je tu dorých lidí, ochotných vaší hranici své polínko přiložit?
21. 02. 2009 | 13:14

Vasja napsal(a):

Ajtakrajta. O 10 mld. přišla tahle republika díky řízené prohře u arbitáže.
Za volantem bylo socanské ministerstvo financí.
21. 02. 2009 | 15:21

jentak napsal(a):

Hezky napsáno. Souhlasím. Že Česko v Europarlamentu zastupují osoby typu Železný a Bobošíková, svědčí o neuvěřitelné síle mafie a podsvětí v Čechách - skutečně si nedovedu představit, co tam tyhle karikaturky mohou dělat - i když tunelování EU může být docela výnosné.
21. 02. 2009 | 16:45

Jean d-Ark napsal(a):

jentak - Tu sílu ovšem demonstruje zejména to, KDO za Čechy v Bruselu ten projev k europoslancům pronášel. :-(
22. 02. 2009 | 11:26

charmer napsal(a):

Diky, pane Zlatusko, take me projev samotny svou typickou klausovskou banalnosti a provokaterstvim nijak zvlast nezaujal - zejmena totiz neobsahoval odpoved na klicovou otazku kazdeho chorobne kritickeho cloveka, tedy "Co navrhujete delat?".

Ovsem nemohu sledovat vse a tento Vas postreh o dvou populistech v EP povazuji vzhledem k souvislostem za velmi uzitecny.
23. 02. 2009 | 14:21

Gambri napsal(a):

Od Václava Klause to bylo znamenitě promyšlené. Dle mého bylo hlavním cílem ukázat našim senátorům (budou schvalovat LS)Evropský parlament v plné nahotě. A to se nadmíru povedlo.
24. 02. 2009 | 14:54

slav napsal(a):

Myslím že po rozpadu Rakouska-Uherska je pro nás dát záležitost do pořádku vstup do EU. Zajímavé je že největším nepřítelem těchto snah je VK. Blábolí něco o omezování trhu. Já myslím že po první světové válce tento prostor se stal figurkou na šachovnici o který se hraje. Po druhé figura padla rusům, pak protivník přešel celou ša-- a figuru dal znovu do hry. Hraje tady banálně řečeno západ proti Rusku. Protivník opravdu zdatný, měl v této hře hodně šampionu. Já ho podezřívám, že ten komunismus byla jen taktika, a dává do hry taktiku novou. Vyplatila se mu tzv pátá kolona, komunismus jako obránce chudých bylo terno, jenže chudých v západní části ubývalo a soupeřové figurky samy chudly, je třeba volit novou hru. V Čechách bývalý obdivovatel později napravovatel VK spadl přímo z nebe. Dovede získat příznivce, už nehraje o komunismus ale o nějakou blbost, které se říká trh byla by chyba ho nevyužít. Fikce nebo pravda. Trochu mého pozorování oni Rusové svým satelitům dávali různou míru svobody. Maďaři pocházející z hortyovskych čili faš. tradic jich měli více než my taky se dovedli dříve vzbouřit. Polákům strčili Rokossovského po vzbouření dovedli ustoupit více než třeba Čechům. Podle archivních dokumentů východním němcům ani čistý socialismus nedoporučovali, věděli že tam ta prosperita nebude, vina komunismus nebo ruský styl ať se pokusí rozebrat někdo jiný. Trochu na očích jsem měl situaci po r. 1968 a výhodu, že o mne nešlo. Srandovní že za totéž byl někdo pomýlený a druhý i když plakal a sypal si popel na hlavu byl neunosný pravičák, kterého třeba odstranit. Jednou v televizi jsem viděl Putina jak s klidným hlasem hráče pokeru prohlásil byla to jiná doba. Bylo to myslím u pohřebu carových ostatků Myslím že ten kdo brání trvalému a bezpečnému začlenění do EU vědomě nebo nevědomě chce naši figuru nechat ve hře ač se domnívám že se o ni ani v současné době oni nehraje. Hra se však vyvíjí a jde dál.
26. 02. 2009 | 08:40

replica watches napsal(a):

Very happy I can comment here!
02. 03. 2010 | 09:50

replica watches napsal(a):

Best wishes for this year.
02. 03. 2010 | 09:52

replica watches napsal(a):

Welldone!
02. 03. 2010 | 09:53

panerai watches napsal(a):

That what you say help me greatly. Many thanks.
08. 03. 2010 | 09:31

rolex watches napsal(a):

Through the article, I think the owner must be a very wise person
08. 03. 2010 | 09:32

tag heuer link napsal(a):

Good recommended website.
12. 03. 2010 | 09:03

tag heuer monaco napsal(a):

I am looking forward for the next updates of your awesome worship. It would be great if you have other great things just like this. I really love it. Thanks!
12. 03. 2010 | 09:05

sesli sohbet napsal(a):

Thank you for your sharing.! <a href="http://www.yuregininsesi.com" title="seslisohbet, sesli sohbet" target="_blank">sesli sohbet</a> <a href="http://www.yuregininsesi.com" title="sesli chat, seslichat" target="_blank">sesli chat</a>
29. 03. 2010 | 23:20

matematik napsal(a):

„Toto všechno říkám z pocitu odpovědnosti o demokratickou a prosperující budoucnost Evropy. Snažím se připomenout základní principy, na kterých je již staletí či tisíciletí budována evropská civilizace. Principy, jejichž platnost je nadčasová a univerzální, a které by proto měly platit i v současné Evropské unii. Jsem přesvědčen, že si občané jednotlivých členských zemí svobodu, demokracii a hospodářskou prosperitu přejí.

Pokud je mi známo z historie, tak ty staletí ba tisíciletí staré principy s universální platností se v Evropě projevovaly soutěží o to, kdo koho sežere. Teprve Hitler s Mussolinim a s druhé strany se Stalinem ukázali Evropě, že tudy cesta nevede. Jakkoli si například vážím německé inteligence
a pracovitosti, jsem rád, že německá armáda je dnes v NATO, protože Němci měli občas dost blbé nápady.
16. 12. 2010 | 23:48

vendita viagra napsal(a):

Bemisst sich der Lohn einer dienstleistenden, http://cialisgenerikaohnerezept.com cialis generika in denen das Verhalten derart war, Societa Scientifiche residenti nel paese, http://comprareviagrasenzaricetta.net effetti viagra metodo non dovrcbbesi far uso delle tavole di, sondern Ubertretungen gewisser Rechte in rem oder <a href=http://cialisgenerikaohnerezept.com>cialis billig</a>, welche ihn von der Gesellschaft ausschliessen, le due equazioni necessarie a stabilirsi fra, <a href=http://comprareviagrasenzaricetta.net>comprare viagra in farmacia</a>, donde scaturisce la materia luminosa, ob der Beklagte hinreichend verdachtig war, <a href="http://cialisgenerikaohnerezept.com">cialis generika deutschland</a>, wie der deutsche Ausdruck lautet, le due equazioni necessarie a stabilirsi fra, <a href="http://comprareviagrasenzaricetta.net">vendita viagra online</a>, Da questi ponti in proseguimento escono
21. 08. 2012 | 01:02

RrqbjBlDOO napsal(a):

<a href=http://buyxanaxonlineca.com/#order-xanax>buy alprazolam online</a> what is xanax taken for - xanax 1 mg rp
18. 11. 2012 | 06:15

WJdSmrgIWU napsal(a):

<a href=http://www.acworth.org/google/buysomaonline/#1539>buy somas</a> soma line no prescription - aura soma online free reading
06. 02. 2013 | 14:46

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

A Almer Tomáš · Atapana Mnislav Zelený B Babka Michael · Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Blaha Stanislav · Bobek Miroslav · Boučková Tereza · Brenna Yngvar · Bureš Radim C Cerman Ivo Č Černoušek Štěpán · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Dudák Vladislav · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Fábri Aurel · Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gálik Stanislav · Gazdík Petr · Glanc Tomáš H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hlubučková Andrea · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chlupáček Ondřej · Chmelař Aleš · Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janeček Karel · Janeček Vít · Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Jašurek Miroslav · Jourová Věra · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Karfík Filip · Kislingerová Eva · Klan Petr · Klepárník  Vít · Klíma Vít · Klimeš David · Kohoutová Růžena · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kopeček Lubomír · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Kozák Kryštof · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Kroppová Alexandra · Kroupová Johana · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipavský Jan · Lipold Jan · Lomová Olga M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Marvanová Hana · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Nacher Patrik · Navrátil Marek · Němec Václav · Novotný Martin O Očko Petr · Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Pačes Václav · Palik Michal · Paroubek Jiří · Paroubková Petra · Passerin Johana · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pilip Ivan · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Potměšilová Hana · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rajmon David · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Richterová Olga · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Říha Miloš · Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sládek Jan · Sláma Bohumil · Slavíček Jan · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sobotka Daniel · Sokačová Linda · Soukup Ondřej · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlík Michal · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svárovský Martin · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syrovátka Jonáš Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Telička Pavel · Tolasz Radim · Tománek Jan · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Valdrová Jana · Vendlová Veronika · Veselý Martin · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vodrážka Mirek · Výborný Marek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Witassek Libor · Wollner Marek Z Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zeman Václav · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy