Modlením k vědeckým úspěchům

27. 02. 2010 | 16:17
Přečteno 11035 krát
Jak známo, „jsou věci mezi nebem a zemí“.

Před několika lety se mi jedna taková věc přihodila. Do jednoho z nejprestižnějších světových odborných časopisů jsme zaslali rukopis naší publikace, ve které jsme referovali o výsledcích dvouleté práce na nově objeveném signalizačním proteinu bílých krvinek.
Měli jsme zprávy o tom, že na stejné věci pracovala jedna korejská (hádejte, jestli severo- nebo jiho-) skupina a tak jsme byli opravdu nervózní, aby nás Korejci nepředběhli.

V nejlepším případě jsme čekali, že tak asi po měsíci přijdou přísné posudky recenzentů, které budou požadovat řadu úprav a doplňků. V horším případě nám řeknou, že náš rukopis je sice zajímavý, ale konkurence jiných kvalitních rukopisů je u nich příliš veliká, a ať to tedy pošleme někam jinam.

Na takové věci je většina vědců zvyklá. Ale co se nestalo – za pět dní přišlo oznámení, že rukopis berou tak jak je, bez jakýchkoli změn a doplňků. To je opravdu něco naprosto nevídaného. Jak se to mohlo stát?

Jak se posléze ukázalo, k rychlému otištění přispěl hlavně fakt, že v redakci měli už půl roku text od té konkurenční korejské skupiny, která musela splnit ty obvyklé požadavky recenzentů. Jejich článek měl být otištěn v nejbližším čísle onoho prestižního časopisu.
Naštěstí jim tam ale chyběl jeden velmi zajímavý výsledek, na který jsme přišli my, ale ne oni. Nakonec otiskli v tom nejbližším čísle oba články vedle sebe.

Měli jsme tedy skutečně neuvěřitelné štěstí – stačilo jen poslat ten rukopis o několik dní později a mohl být pozdě – Korejci by nás předběhli a my bychom to dostali asi jen do nějakého mnohem horšího časopisu.

Taková šťastná náhoda jistě není jen tak sama od sebe. Však mi také hned došlo, co za tím vězí: asi týden před odesláním toho rukopisu jsem cestou z práce pomohl dvojici starších manželů, kteří spěchali na oslavu narozenin vnučky a porouchalo se jim auto. Naložil jsem je tedy a zavezl až na místo. Když jsem kategoricky odmítl nabízenou stokorunu, pravila ta paní: „Tak já se za vás budu modlit!“.
A vidíte – zafungovalo to...

Od té doby už nám nikdy rukopis článku tak rychle nepřijali – vždycky to byla ta známá několikaměsíční přetahovaná s recenzenty. Nejspíš se ta paní už za mě přestala modlit...

Komentáře

Aktuálně.cz má zájem poskytovat prostor jen pro korektní a slušně vedenou debatu. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se zároveň zavazujete dodržovat Kodex diskutujících. Pokud Váš text obsahuje hrubé urážky, vulgarismy, spamy, hanlivá komolení jmen, vzbuzuje podezření z porušení zákona, je celý napsán velkými písmeny či jinak odporuje zdejším pravidlům, vystavujete se riziku, že jej editor smaže.
Přejeme Vám zajímavou a inspirativní výměnu názorů.
Libor Stejskal, editor blogů (blogy@aktualne.cz)

Milouš napsal(a):

Modlete se tedy sám, tím nemůžete nic zkazit. Také není problém najít někoho, kdo se za vás a vaše kolegy bude pravidelně modlit za malý poplatek. I svíci můžete občas v kostele zaplatit a zapálit. Třeba to pomůže víc než další pokusy a propočty.
27. 02. 2010 | 16:37

Tomáš Stříhavka napsal(a):

Pane profesore Hořejší,
co když zafungovalo modlení někoho jiného kdo Vám neprozradil, že se za Vás bude modlit? :-)
27. 02. 2010 | 16:45

Kolemjdoucí (J.Š.) napsal(a):

Takže jedna neznámá babička zřejmě dokáže víc než celý slavný kostel u nejsv.Salvátora plný supermoderních vědecky smýšlejících křesťanů hromadně se modlících týden co týden. : -))) ?
27. 02. 2010 | 16:48

Adam napsal(a):

Vidíte, jak muslimka dokáže modlením řití k Mekce a pšouknutím pomoci. Katolička to určitě nebyla. Jsem rád, že máte z kažké objevené prkotiny radost. Víte, AV žádné modlení nepomůže. Rozčlenění akademiků na mladé produktivní a staré akademiky, musí dojít.
27. 02. 2010 | 16:49

denda napsal(a):

Pane profesore. Bokem.
Myslíte si, že story se zrušením přednášky profesora Normana Finkelsteina, prospěje AV:
a) u vlády
b) u veřejnosti
c) vůbec, není to normální.
Je humorné, že premiér obvinil Petra Uhla ze lži. Dovedu si představit hodně, Uhla jako lháře ne.
Všichni vědí, že jeho interpretace jsou někdy divné, s mnohými třeba nesouhlasíme, ale lhát?
Jsem zvědav na pondělí.
Jinak se za AV určitě někdo bude modlit.
27. 02. 2010 | 17:28

vaclavhorejsi napsal(a):

denda:

Ja myslim, ze v te zalezitosti s Finkelsteinem udelalo vedeni AV chybu, a je mi to lito.
Na druhe strane bych rad slysel dukazy, ze vedeni AV skutecne jednalo na nejaky pokyn "shora", jak tvrdi N.Finkelstein a P.Uhl (ktereho si jinak vazim jako jednoho z mala cestnych a statecnych novinaru).

Dokud takove dukazy nebudou predlozeny, nemam duvod neverit zduvodneni vedeni AV, ze se AV zasadne snazi byt nepolitickou a ze tedy duvodem toho zruseni bylo, ze spoluorganizatorem byla politicky aktivisticka organizace (Pratele Palestiny) a moderatorem mel byt jiny politicky aktivista, J.Majicek.

Verim, ze vedeni AV by postupovalo stejne, pokud by nejakou obdobnou akci poradalo sdruzeni Pratele Izraele.

Pokud jde o to modleni, rekl bych, ze dnes k tomu byla prilezitost v synagogach.

..
27. 02. 2010 | 17:44

debda napsal(a):

Vážený pane profesore.
Děkuji Vám za odpověď. Asi jsem něco takového čekal.
Jde právě o Petra Uhla
Jenže obdobný komentář, ne-li tvrdší napsal již 23.2. pod názvem:
Akademie věd se poněkud zalekla (původně tam bylo podělala, ale Čulík to opravil) Štěpán Kotrba v BL. Vzhledem k tomu, že to stále nestáhl, asi bude mít i jiné informace. To je to na co se těším po neděli. Někdo kecá.
Jinak ona aktivistická organizace, vznikla teprve nedávno. Nebyla také jediným pořádajícím, to celé měl být panel, vystoupit měli i další lidé.
A´t byl nátlak nebo to bylo samopři.. vůbec se mi to nelíbí.
27. 02. 2010 | 17:58

Rumcajs napsal(a):

"Od té doby už nám nikdy rukopis článku tak rychle nepřijali "...

Vzhledem výše uvedenému mi profesore vychází,
že od té doby jste neudělal jediný dobrý skutek.

Hamba !

Když mi slíbíte, že nebudete volit socany, taky se za Vás pomodlím. A to terve uvidíte divy !
27. 02. 2010 | 18:04

Kritik napsal(a):

Co k článku dodat? Snad jen poznatek mnoha a mnoha znovuzrozených o tom, jaké úžasné věci se dějí kolem nás.

V jednom pořadu ČRo se moderátor ptal křesťanského pastora, zda prožil nějaký zázrak či setkání s andělem. Na to se každému velmi špatně odpovídá, vše lze téměř vždy vysvětlit souhrou nějakých událostí, byť výsledek je přímo zázračný. Ten kazatel odpověděl (za přesnost neručím, za smysl ano): "Šel jsem po chodníku a chtěl jsem přejít silnici. Byl jsem již jednou nohou téměř na silnici, když tu jsem za sebou slyšel, jak mě někdo volá jménem. Zastavil jsem se a otočil, když tu v bezprostřední blízkosti kolem mne přejelo velkou rychlostí auto. Nikoho, kdo by mě mohl volat jsem neviděl, zato jsem poznal, že kdybych se na zavolání nezastavil a šel dál, skončil bych pod koly toho bezohledného řidiče."

Náhoda neexistuje. Náhoda je jen jedním z mnoha smyšlených božstev, jako je Fortuna či hebrejský Gat.
27. 02. 2010 | 18:12

tng napsal(a):

"Také není problém najít někoho, kdo se za vás a vaše kolegy bude pravidelně modlit za malý poplatek."

No tak to nema chybu ! Buh ma zjevne pochopeni pro delbu prace ! Ale proc nejit s dobou a modleni neoutsourcovat do Ciny, kde by se Cinani modlili za hrstku ryze 10-12 hodin denne v pray-shopech ? Nebo zprovoznit vykonny pocitac, ktery by se tichym robotickym hlasem modlil paralelne za tisice lidskych dusi ? Hlavne abychom se s tim nemuseli zdrzovat my sami.
27. 02. 2010 | 18:32

vojtěch napsal(a):

Tak už konečně chápu, proč je tolik úspěšných vědců právě ze Spojených států, země prodchnuté vírou v Boha (občas až fundamentalistickou) jako málokterá jiná. Za každým nobelistou je zkrátka celý zástup upřímně se modlících.

Co na to Richard Dawkins? (I když teď mě napadá, že nejvíc modliteb by teoreticky mělo orodovat za všechny ty přezbožné kreacionisty a popírače evoluce. Proč i oni nedostávají Nobelovy ceny? Zřejmě nějaké zednářské spiknutí...)
27. 02. 2010 | 18:33

agent Smith napsal(a):

Rumcajs a Hořejší: Jestli pan profesor nebude volit socialisty, tak se za něho budu modlit taky.
27. 02. 2010 | 18:35

tng napsal(a):

Zajimalo by me, ktery zmetek se modlil za Hitlera, ktery tesne nahodou unikl nekolik atentatum ?
27. 02. 2010 | 18:35

Michal Hocek napsal(a):

Houby modleni - klika to byla.
Skvele a dulezite vysledky jsou pro prijeti do top zurnalu podminka nutna, ale nikoli postacujici. K tomu je treba reptace a vehlas, aby se tim redaktor vubec zabyval a nevyhodil to bez recenze. No a navrch musi byt notna davka kliky. Kdyz se tech dobrych veci dela vic a zkousi se to, tak statistika pomuze a nektere veci se tam dostanou.
Nekdy to chce se i z dilciho neuspechu nepodelat a treba mirit i vys - nekolikrat se nam to vylatilo a dostali jsme rukopis zamitnuty v jednom casaku do jeste lepsiho.
27. 02. 2010 | 18:44

Tomáš Stříhavka napsal(a):

Za Hitlera se modlil někdo od satanistů.
27. 02. 2010 | 18:44

vlk napsal(a):

Pane profesore,
přiznávám - dnes jsme hluboce zklamán. Selanka a žádná obvyklá dynamitová nálož...
Ještě že tady máme exhbici s AV vers. Filkenstein Rumcajse ochotného se modlit. Tedy za jistých podmínek.
No Rumcajs ještě zkus panu prof. Hořejšímu doporučit tu správnou kandidátku. Abys měl důvod s e za něj modlit ještě daleko více. Pak už pan profesor, při současném krácení prostředků na věddu bud e moci rozpustit ústav, zavřít s edoma v koupelně a prestožní časopisy budou čekat ve frontě před jeho domovními dvěřmi. NA články, které budou anoncovat obřím titulkem vždy na titulce.
27. 02. 2010 | 18:47

tng napsal(a):

"Také není problém najít někoho, kdo se za vás a vaše kolegy bude pravidelně modlit za malý poplatek. I svíci můžete občas v kostele zaplatit a zapálit. Třeba to pomůže víc než další pokusy a propočty."

Koukam, ze i panu bohu je dneska mozne strcit prachy bokem. V dnesni zkazene dobe korupce dosahuje az na nejvyssi mista.
27. 02. 2010 | 18:50

Stan napsal(a):

Pane profesore,

musím se přiznat, že jsem od Vás čekal spíše článek k tomu Finkelsteinovi, ale chápu, že jako šéf jednoho z Ústavů byste se pohyboval na velmi tenkém ledě.

Osobně to celé chápu jako neomluvitelné selhání naší vědecké obce, ať už to odřeknutí bylo z vnitřního popudu nebo na nátlak shora. Strašně nerad to píšu a generalizuji, ale už jenom za tohle si vy vědci to neslušné zacházení ze strany vrchnosti zasloužíte!

A Re captcha dodává: darts Brezhnev
27. 02. 2010 | 19:09

vasja napsal(a):

No, vyhodili jste Finkelsteina a to je minimálně jako 100 otčenášů.
Nebojte.
27. 02. 2010 | 19:29

n.o.s napsal(a):

inu akademie věd respektive její histerická část před nedávnem pořádala výstavku "ŽIDÉ V BOJI A ODBOJI"

které se mimo jiné zúčastnil "žid" (přirozeně semita, ostatně jak jinak všichni jsou to semité při konverzi se stanou náhle semity) a bývalý komunista od 1980 - 1989! Jan Fischer

umíte si představit ten skandál, ani ne za měsíc přijede do Prahy jiný žid a řekne, tito lidé nejsou jen oběti ale také agresoři a vrazi, a teroristé (židovskými agresemi, lhaním, terorismem a vražděním vznikl Izrael). Takové ostudě musíme zabránit! místo aby se k záležitosti postavili jako chlapi argumenty sáhli 20 let zpátky do historie a vytáhli osvědčenou zbraň (nejen) minulého režimu - censuru

Navíc máme věřit nesmyslu: akademie věd není zpolitizovaná, dobrá takže...
doc. Mgr. Jaroslav Šebek, PhD. vystoupil na na slavnostním zasedání Celostátní konference KDU-ČSL, na téma Josef Lux

Je to absurdní a ty výmluvy jsou směšné
27. 02. 2010 | 20:39

Nestranný pozorovatel napsal(a):

Vyvozování z jednoho případu má skutečně daleko od vědeckého důkazu. Ale příběh je skutečně zajímavý - i bez modlení.
27. 02. 2010 | 20:42

Frante napsal(a):

Vaclavhorejsi

Pro definitivní závěr by asi bylo potřeba udělat více experimentů/pozorování. Ony již nějaké byly prováděné a závěry vyznívají spíše opačné:

http://www.osel.cz/index.ph...
27. 02. 2010 | 20:50

n.o.s napsal(a):

Václav Hořejší

vyzkoušejte někdy modlitbu na někoho kdo má nějakou část těla amputovanou (prst, nohu, ruku, ucho atd.) jestli mu to nějak pomůže, protože jestli ne tak mám dojem že celé to modlení nějak nezabírá

jinak řečeno je fuk k čemu se modlíte jestli k prázdnému kelímku od jogurtu, nebo modle na totemu...
27. 02. 2010 | 20:51

n.o.s napsal(a):

zajímavé

http://www.foxnews.com/stor...

Police: Girl Dies After Parents Pray for Healing Instead of Seeking Medical Help

The girl's parents, Dale and Leilani Neumann, attributed the death to "apparently they didn't have enough faith," the police chief said.

They believed the key to healing "was it was better to keep praying. Call more people to help pray," he said.

možná ten Váš bůh raději pomohl vám než tomu děvčeti
27. 02. 2010 | 20:58

wbgarden napsal(a):

Budu neustále opakovat, čistému vše čisté, jak je v kraji jistě zvykem...
veselé krizování a vepřové chřipkování...
http://wbgarden.com/nove/wb...
27. 02. 2010 | 21:04

Vaclabv Horejsi napsal(a):

n.o.s:

Inu, zatim se jasne prokazalo, ze to funguje na ty publikace, ted by to chtelo zamerit se na to dorustani amputovanych koncetin.
Dame se do toho! ;-)

A hele:
ReCAPTCHA rika - druid declared...

..
27. 02. 2010 | 21:14

n.o.s napsal(a):

Vaclabv Horejsi

Ježíš jim odpověděl: "Amen, pravím vám, budete-li mít víru a nebudete pochybovat, učiníte nejen to, co se stalo s fíkovníkem; ale i kdybyste této hoře řekli: 'Zdvihni se a vrhni se do moře' - stane se to. A věříte-li, dostanete všecko, oč budete v modlitbě prosit." Matouš 21:21-22

Proto vám pravím: Věřte, že všecko, oč v modlitbě poprosíte, je vám dáno a budete to mít. Marek 11:24

Budete-li mne o něco prosit ve jménu mém, já to učiním. Jan 14:14

takže to musí fungovat protože pokud ne, tak je zde problém...
27. 02. 2010 | 22:23

Lena napsal(a):

Každopádně by to chtělo znát adresu té paní. V účinek rumcajsova modlení nevěřím ani v nejmenším a ve splnění žádané podmínky taky ne.

K úspěchu gratuluju!

Někteří zde by nadsázku tohoto oznámení neměli brát až tak vážně.

....
A s dovolením se trošku přiživím s jinou vědou:
nechtěl by se někdo zapojit do nenáročné kampaně ohledně světelného znečištění?
Bližší informace zde:
http://neureiterova-astrono...

Šiřte, prosím, odkaz - minulý rok jsme měli několik set pozorování, tak ať máme letos ještě víc.
28. 02. 2010 | 00:06

Jan Vaculík napsal(a):

wbgarden -
- moc pěkné fotky, a pravdivé; hned bych tam chtěl být, a vidět na vlastní oči, znovu...
28. 02. 2010 | 01:04

Vladimir Kren napsal(a):

Asi ne modleni, ale tvrda protestantska moralka = tvrda prace. Presne jak rika Michal Hocek, v lepsich casopisech maji lepsi recenzenty, tedy pokud jste opravdu presvedceni o kvalite sve prace a vyhodi Vam to (treba z nejakeho americkeho zurnalu, protoze jste uplivnutihodny balkanec), pak to poslete do neceho lepsiho, maji lepsi recenzenty, kteri vam to konecne a kvalifikovane oceni a nakonec ... make the Blazka happy...
Modleni mi nikdy nepomohlo, ale dobre skutky se zuroci samy i bez upozornovani na ne modlenim.
28. 02. 2010 | 02:11

Hurá napsal(a):

Ve světě je tolik utrpení a nejvíce tam, kde se modlí úplně všichni. Tak nevím, ale kéž by to tak bylo. Článek (výzkum) je samozřejmě úspěchem.
28. 02. 2010 | 03:03

Tino napsal(a):

Modlení pomůže věřícímu. Nevěřícímu pomůže, když pořádně mákne ve směru svého přání. Ono modlení je o motivaci či úlevě.
Pan Hořejší zjevně není křesťansky věřící a je to jeho věc. Stejně jako je věcí těch, co věří v Boha. Napadat ironicky skupinu věřících je poněkud nepřejícně trapné.
Považme, že věřící se modlí a získává klid ducha. Nějak mu přání vyjevené v motlitbě vyjde a on věří, že toho dosáhnul modlením. A tak je otázka, zda mu víru vymlouvat, když je jen jeho a nikoho jiného? Také, lidé modlící se za jiného, modlitbu myslí zcela upřímně. To značí, že jsou přející a dobrotiví. Mít jim to za zlé?
V Česku je už tradicí materialismus. Z věcného pohledu jde také o víru. Hodně materialistů pohromadě udělalo z tohoto filosofického náhledu na svět pekelné prostředí a byly z toho i hromady mrtvol a utrpení. V tomhle nepřejícném prostředí materialistů, věřící v Boha - křesťané přežili i ty nejhorší možné a nemožné ústrky, protivenství, bolesti i nouzi a díky právě své víře. Materialisté dosud napadají křesťany pro jejich víru v Boha, ač vlastně zklamali, svými skutky a výsledky, veškeré občany, a to nejen křesťany. Jakým právem stále vystrkují do popředí svou "pravdu" a snaží se dehonestovat věřící?. Já vím! Právem provinilých, co potřebují zakrýt svou naprostou neschopnost vést společnost ve spravedlnosti, poctivosti k vyšším principům mravnosti a ne k otroctví mamonu a lidské zlobě.
Nechci být nepřejícně trapný a tak panu Hořejšímu nehodlám vymlouvat jeho víru v materialismus. Jeho ideje jsou jeho a já nemám právo mu znásilňovat náhled na svět a život. Jsem tolerantní k nevěřícím a své bližní nemíním natahovat na skřipec. Jen ho upozorňuji na fakt, že ona osoba, co mu snad chtěla pomoci modlitbou, to myslela v dobrém a bez postraních zlomyslných úmyslů. A takových bychom si měli vážit, ikdyž nevěříme, že nám budou schopni pomoci. Protože to jsou právě ti, co tvoří morálně lepší část naší společnosti. Bez dobrých lidí tady zbude jen peklo mamonu.
28. 02. 2010 | 07:33

Pepa Řepa napsal(a):

To n.o.s.
no vidíte, kolego, ještě to s Vámi není tak zlé.

Máte vycházky, můžete psát a bádat, vydat se na dobrodružnou skautskou stezku "Po stopách Fridricha Nietzscheho".

Půl života strávil tento genius dokazováním, že Bůh není.Co všechno mohl vymyslet.Odšťavňovač, kosmodisk a tak.

Závěr jeho života byl krutý
........se nervově zhroutil a zbytek života strávil v polovědomém stavu jako duševně nemocný (progresivní paralýza).

Nechci radit, ale vyhýbal bych se sexu. Není už pozdě?
28. 02. 2010 | 09:30

n.o.s napsal(a):

Pepa Řepa

nevím proč Nietzsche zešílel těžko říct, jeho filosofie měla jednu chybu vyžadovala člověka, ten ale zemřel! před více než 1700 lety.
28. 02. 2010 | 09:47

Vaclav Horejsi napsal(a):

Pepa Řepa:

No, v zajmu objektivity nutno poznamenat, ze se zblaznili i taci, kteri se naopak snazili dokazat, ze Buh je:

http://cs.wikipedia.org/wik...ödel

..
28. 02. 2010 | 11:16

tng napsal(a):

Tino:

Za prve, autor neni pouhy materialista, jak pravidelni ctenari jeho blogu vi.

Co vas vede k myslence, ze zrovna materialiste jsou ti stojici za nespravedlnosti, nepoctivosti, nemravnosti ?

Podivejte se na zdaleka nejvroucneji verici vyspelou zemi - USA - a uvedomte si, ze je to zaroven zeme nejvic egoisticka a nejvic nasilnicka a tamni verici byvaji prave casto zaroven kovani pravicaci, bojujici proti lekarske peci pro vsechny, podporujici kazdou valku atp. Proti nim jsou materialisticke Cechy rajem solidarity a pacifismu.

Jakym pravem se materialiste snazi dehonestovat verici ? Pravem svobody slova, pravem poukazat na absurdity nabozenstvi ? Doufam ze vy jste se nikdy nevyjadril negativne o islamu, hinduismu, pohanstvi, ...

Proc jste tak strasne precitlively na vtipkovani o vasich nazorech ? A zaroven naopak obvinujete sve nazorove oponenty ze vsech spatnosti sveta ? Nedopoustite se trapnosti spis vy ?

A nakonec poprete vse, co jste napsal predtim: "Nechci být nepřejícně trapný a tak panu Hořejšímu nehodlám vymlouvat jeho víru v materialismus." "Jsem tolerantní k nevěřícím."

Uz se stalo.
28. 02. 2010 | 11:30

vaclavhorejsi napsal(a):

Tino:

Mate pravdu, ze v tomto clanku trochu ironizuji pripadnou prostoduchou viru v ucinnost modleni (kupodivu, nekteri to nepochopili a naopak mi legracne vytykaji, ze na takovy ucinek modlitby verim...).

Pokud jde o moji "viru v materialismus" - v jistem smyslu mate pravdu, ale je to trochu slozitejsi - podle me to nevylucuje urcity typ nabozenske viry.
Psal jsem o tom zde mnohokrat:

http://blog.aktualne.centru...
http://blog.aktualne.centru...
http://blog.aktualne.centru...
http://blog.aktualne.centru...
http://blog.aktualne.centru... vanocni
http://blog.aktualne.centru... velikonocni
http://blog.aktualne.centru...
http://blog.aktualne.centru... vanocni

..
28. 02. 2010 | 11:54

buldatra napsal(a):

Malý podotek ku správnému modlení.

Kdyby býval byl pan profesor řádným katolíkem, nikoliv katolíkem na baterky a modlil se s železnou pravidelností tak, jak se vzorný katolík modlit má (za použití příslušné modlitby pro účely financování), bývala by nebyla AV ve finanční nejistotě.

Inu, přistupuje-li kdos laxně k nádobce se svěcenou vodou ve svatostánku, nemůže se pak divit, že i jeho bůh laxně plní přání a úpěnlivé prosby. Jakej pán, takovej krám.
28. 02. 2010 | 11:54

Jemnický napsal(a):

Hořejší

Pane profesore, Bohu je i váš objev celkem fuk, stejně to dávno věděl.
Možná, že editor-emigrant je vnuk té babičky, která mu napsala, že nějaký pan profesor Hořejší, asi moc hodnej člověk, ji svezl, a to zadarmo. No a shodou okolností si to dal vnouček do souvislostí a řekl si: "Jak já se tomu Vaškovi odvděčím. Á hele, má tady rukopis, tak ať to stihne ještě do RIV. Šup s tím do tisku a svezu s tím i ty Korejce, abych je měl z krku".
Vy, skalní sysifosec, a dáte na babské modlení, když je vše tak prosté. Zkuste to příště do Nature nabo Science. Za téma dejte třeba " Effect of noble deeds on editor´s evaluation of my manuscripts"
Jedno irské přísloví říká: "Dobré skutky jsou jako semena, ze kterých vyrůstají dobré skutky".
P.S. Funguje vám to také u GAČR?

Jemnický
28. 02. 2010 | 12:09

vaclavhorejsi napsal(a):

Jemnický:

My ted (nejen u GACR) rozhodne najedeme na system navrhovany vyse nickem tng (outsourcovat modleni do Ciny, kde by se Cinani modlili za hrstku ryze 10-12 hodin denne v pray-shopech).

..
28. 02. 2010 | 13:02

Pepa Řepa napsal(a):

To buldatra
nedokážu posoudit, zda je autor katolíkem solárním či zda je podporovám firmou Energizer.

Myslím, že editorem zmíněného odborného časopisu je spolužák pana Hořejšího, ten s kterým se na pískovišti posekal lopatičkou a který ho tady několik měsíců trápil z USA (nick si nepamatuji).

Přesně jak říká pan Jemnický:
I zželelo se kamarádovi Vaška, jak matince z mateřídoušky dítek svých.

Co má pan Hořejší na tom světě za radost?

Obama nepřekoval bombardéry na mávátka, Bibi nedal Mishálovi klíče od Knessetu, Paroubek se svými drátheníky nezabránil zdanění stravenek, ani Kočka nezlevnil houpačky, tak mu udělám radost já,řekl si spolužák.

Tak to má být.
28. 02. 2010 | 13:25

skeptický napsal(a):

Pro neznalé :
Vitamin Bé za Nietzcheho genialitou,chcete-li zešílením, byla terciální syfilida.

Odmítnutím stokoruny autor porušil zákony,neboť je to v této zemi zákonné platidlo.

Modlit se musí umět.Je to celá věda.Modlitby závistivých či zištných nejsou oslyšány.

To rychlé otisknutí mi připomíná moji dětskou výchovu.Facky jsem dostával já,na moji mladší sestru pak už nezbylo.

Závěrem : s několikaletým odstupem,měl Váš objev nějaké jiné kladné důsledky krom otištění,a byl onen chybějící a Vámi dodaný výsledek správně?

Autor si může pro nedostatek času přečíst alespoň extrakt z románu Nemodlenec,a kam to vede.

Vytahují na vás poddanský patent kvůli nedostatku uvědomělosti často?

Pokud modlení nepomáhá,zkusil bych zaříkávadla,nebo woodoo.
28. 02. 2010 | 13:31

skeptický napsal(a):

P.S.
Při modlení nutno obrátit oči v sloup,a vylézt po něm do nebe.A musí se klečet,antož brána je nízká,přes metr neberou.
28. 02. 2010 | 13:40

skeptický napsal(a):

P.P.S.

Krom modlením za úspěchy rovněž existuje boj za mír a jebání za panenství.
28. 02. 2010 | 14:09

Jemnický napsal(a):

Hořejší

To děláte dobře, protože zatím má asi čínské modlení na GAČR pramalý vliv. Možná to bude účinnější v TAČR.
Doporučil bych Vám ku ctěné pozornosti grantovou agenturu našeho ministerstva obrny nebo obrany. To bude pravý Klondike pro hochštaplery z resorťáků. Možná, když z toho vašeho superčlánku uděláte papírovou čepici, vezmete flintičku na ramena a pěkně zasalutujete, tak z té půlmiliardy taky něco na vás zbude. Doufám, že jste neměl modrou. Na vlastní oko jsem viděl, jak při obeznámení se s touto sumou začali někteří akademičtí harcovníci slintat, vybíhali ze sálu a na mikrovlnách sháněli narychlo někoho, s kým by něco podali za takových 25 -30 milionů. V GAČR by ji nakopali prdel (bohužel jen abstraktně).
No řekněte sám, má se to nechat těm blbejm lampasákům a troubům z resorťáků.
No ale dosti, modleme se: Lampasáčku můj strážníčku, pust nás také ke grantíčku, budeme bádat ve dne v noci, armádě naší ku pomoci. Ávé, Áve ČR naše, žije jen ze prosné kaše. Do korýtka nasypte mi, zbraně mocné dáme zemi.
To by v tom byl čert, aby jste něco nevymodlil.

Jemnický
28. 02. 2010 | 15:37

Vaclav Horejsi napsal(a):

Jemnický:

Kdepak, nejlepsi je MPO - 29 mil. na vyvoj zarizeni zalozeneho na senzibilovi a virguli:

http://blog.aktualne.centru...

(i kdyz vam se asi takovy "alternativni" vyzkum muze docela zamlouvat, ze...)

..
28. 02. 2010 | 18:39

VOM napsal(a):

No jo no. Hořejší se prezentuje jako dobromyslný popleta, ale obávám se, že skutečnost je tristnější.
Snaží se stylizovat do role biochemického Járy da Cimrmana, ale úspěchy jsou toliko dílčí. Nejprve vymyslí klasifikační systém. Pak ho exekutiva začne využívat, akademiky oznámkuje a chystá se jim sebrat peníze. Hořejší promptně otočí a k svému vypiplanému dítku se nezná. To není tah hodný génia.
A teď tohle. Jako s tím náboženstvím. Zase taková nejistota. Přitom by stačilo přečíst si pár přednášek profesora Feynmana a přenášení kontemplativních myšlenek řádně experimentálně doložit.
Navíc je zřejmé, že levicově orientovaný intelektuál páchá dobré skutky jaksi nahodile a jen velmi zřídka.
Opravdu mám o Hořejšího obavy. Společně s profesorem Fiedlerem se ptám: Hořejší - fachman oder diletant?
28. 02. 2010 | 23:23

XYZŽ napsal(a):

Pane Hořejší,

Nehlásím se k žádnému náboženství...však ctím a učím se znát duchovní zákony - zákony vesmíru (ˇzákon energieˇ by Vám mohl nejlépe vyhovovat, tam se shodujete nejvíce s vědou). Jsou totiž věčné...neměnné...platí pro všechny.
*****************************************
Když někdy někomu pomáhám, a chtějí se mi pak odvděčit (ve Vašem případku dokonce stovkou, považte!:-)), s úsměvem až smíchem jim povídám:
"Ale jděte, to nestojí za řeč...denně musím vykonat jeden dobrý skutek, abych nepřišla do pekla:-))"
Což je uklidní a já mohu frčet dál,
odměnou je mi jejich úsměv na mou větu, popř. jejich veselý smích:-))

A čemu se jinak divíte? Vaši andělé jsou přece stále s Vámi a pomáhají Vám. Všimněte si jich také občas a pochvalte je za svou práci, kterou, jak koukám, odvedli dobře.:)Milují Vás a jsou tu pro Vás...opatrujte se.
01. 03. 2010 | 00:26

Jemnický napsal(a):

Hořejší

Omyl, pane profesore. Vědecké hochštaplerství je vědecké hochštaplerství. Bohužel, vidím ho kolem sebe více než je únosné.

Jemnický
01. 03. 2010 | 01:36

Jemnický napsal(a):

Hořejší

Ještě k tomu MPO grantu, který vás tak vyvádí z klidu. Podal již někdo žalobu nebo podnět k prošetření výsledků a hospodaření projektu? Snad si nemyslíte, že v zemi topných olejů, pandurů, gripenů, plzeňského práva a etc., lze postihnout takové hochštaplerství. Všichni zúčastnění si přišli na své, vyšetřování skončilo, zapomeňte. Jede se dál pod praporem vědy aplikované i přečisté.
Věda se stala obětí tunelářů a také tak dopadne.
A vaše výsledky v impaktovaném časopise. Pár lidí vám to upřímně bude přát ( to je přece krásné), desetkrát tolik vám to bude závidět (to je zde normální) a většině (včetně politiků) je to fuk (to je realita).

Jemnický
01. 03. 2010 | 08:26

buldatra napsal(a):

Zkostnatělá instituce je taková instituce, která nestačí pružně reagovat na požadavky dnešní doby. A že doba hektická je, že je to fičák je jasné i u nás na vesnici.
Jen v AV si toho ještě nevšimli.

Ne tak v AČR, v instituci veskrze moderní, pružné až gumové, ryze profesionální. Tu by si měla naše milá akademie vzít za vzor.
Ano, naše armáda pochopila, zač je toho loket a protože jejím cílem je dokonalé vítězství, rozhodla se tomuto cíli podřídit všechny své kroky.
K dosažení úplného vítězství tedy využívá všech dostupných, jak nehumánních, tak i humánních prostředků. A tak tam, kde dnes nepomohou ani nejdokonalejší zbraně hromadného ničení, může vždy ještě nastoupit feldkurát. Potažmo, celá jednotka feldkurátů a ti pomocí profesionální modlitby mohou zvrátit nepříznivý vývoj na válečném poli.

Což AV nemůže, ana nemaje kurátů, jest odkázána v tomto materialistickém světě jen na
milost a nemilost různě se měnících politiků a jejich názorů.
Přitom, základní výzkum akademické modlitby by mohl zcela změnit nezáviděníhodnou akademickou situaci. Avšak absence tohoto výzkumu o akademii ledacos vypovídá.

Jako náhradní řešení (alespoň pro začátek) by snad bylo možno dohodnout s AČR zapůjčení několika feldkurátů, kteří by ve svém volném čase, tak nějak brigádnicky, mohli zakleknout a pomodlit se za lepší financování.
01. 03. 2010 | 10:11

Light napsal(a):

Věci mezi nebem a zemí neexistují a jsou zjevně vykládány principem HOAX či jiných vševědných "praktik". Vědecky je vše pojmenovatelné a exaktně vysvětlitelné fyzikálními jevy a zákony a to co vysvětleno není, popíráme, zaujímáme většinou negativní stanoviska a činíme tak, jakoby to či ono ani nebylo hodno přehlíživému vnímání nás „rádoby vědců“. Proto neexistuje něco takového, jako je pojem karma, reinkarnace, neexistují shody okolností, neexistují souhry vyšších náhod, vše „šoupneme do společného pytle duchařina“ a s opovržením myslitele vyřkneme vědecký ortel – hahaha. Proto to, co zde autor popisuje je jen pouhá POVĚRČIVOST, nepřesvědčivě předkládaná kalkulativní ZBOŽNOST, snad pošetilost vlastní vyvolenosti přímého svědectví takovéto situace, kterou nám autor sdělil, čili nic, co se zakládá na etickém přístupu vědce, který je skutečným vědcem všech a to tělem i duší.

Protože neexistuje astrální cestování, člověk nemá éterické vysokovibrační duchovní tělo - duši (a je pouze elektrochemickým, bioenergetickým a biorobotickým souborem prvků hmoty), znamená, že člověk je tím pádem implicitně bez duše. I proto si nejen Židé myslí, že neexistuje stvořitel - není žádný Bůh a stačí jen předstírat modlení či holdovat nejrůznějším očistným rituálům, protože jen moc a peníze jsou onou hybnou pákou? Proto neexistuje pyramidální vliv prostoru jehlanu a platí jen globální prostorová mlha??? Mlha je ten GRÁL??? To divadlo snad??? :-) Zamračený pohled šedé kouzelnice...

Protože vědec v zájmu vědy "popírá duši", popírá sebe, popírá své vnitřní pochopení systému harmonie ducha i těla. Popírá astrální cestování i zjevně viditelné chemické umění toxického závoje a znaků na obloze, protože skrytá souvislost nemá být viděna. Protože mysl profesora je jen nesvobodnou energií uvězněnou v těle, svírající materialistický přístup chtíče duchovního hávu, snad pro krista pána dobro všech. Přetvářka je hmatatelná realita - maska. Vše ostatní iluzorní, samomatoucí, nepřesné, ... Vědec tedy musí otevřít mysl a ne oči směřovat ještě více pod mikroskop aby pochopil. Ať vědec tedy nahlédne i do makroskopu a učiní největší objev vesmíru, že zde člověk již nějakou dobu není sám.

Dar se ta situace mohla jmenovat. Jev, kdy vesmír přikročí blíž ke svým dětem a ukáže jim, že nenávist a hněv není ono vzájemné pouto, které nás učí sbližovat. Je to tvář draka a lidí samých ve svých zrcadlech a pomůže všem i tobě k lepšímu světu uvnitř vlastního pochopení. Proto modlením spíš cestou níž a modlitbou výše, souzněním a oduševnělostí k lepšímu člověku a lepšími lidmi k věrnějšímu jsoucnu nás všech.

Články hořejšího typu mnohdy jen nabádají na scestí, modlete se a choďte do kostelů, však ono to už snad nějak zafunguje a oblbnuté ovečky vlkům lehce naběhnou:-) Probuďme se proto v reálném zjištění, kdože je nyní naším kardinálem??? Zjišťujeme, že bludná ovečka to jistě není...
01. 03. 2010 | 12:10

hanah napsal(a):

Přiznám se, že jsem se také jednou modlila.
Při poslední prezidentské volbě.
A Bůh nebo to cosi mezi nebem a zemí mě vyslyšelo.
Vyšlo to, Klaus zase vyhrál :-)
01. 03. 2010 | 14:59

vaclavhorejsi napsal(a):

hanah:

Ano, ja jsem se tehdy modlil taky, ale za opacny vysledek. Asi to umite lip...

..
01. 03. 2010 | 15:29

hanah napsal(a):

Pane Hořejší,
při těch dalších volbách holt budete muset zase povozit nějakou babičku :-))
01. 03. 2010 | 16:18

skeptický napsal(a):

hanah

Radši ne,mohli by nás tentokrát převézt.
01. 03. 2010 | 16:37

hanah napsal(a):

skeptický

když tak nad tím rozvažuji, tak on by patrně pan Hořejší musel povozit celý domov důchodců a ještě není jasné, jestli Zemákem, Bobobusem, panďourem,Vykolejeným Vlakem,něčím ODStaveným, či něčím terénním z Magistrátu a kdo by pak umodlil koho....
Tak nevím.
01. 03. 2010 | 17:11

Vysedllina pathologická napsal(a):

Václav Hořejší,
Vy mě bohužel nikdy nepřekvapíte. Kdybyste věděl v Koho věříte, nebyl byste si dělal z problematiky srandu.
Vůbec byste si to nedovolil. Jako když jsem slyšela jednoho vzdělaného římského katolíka říct (mimochodem pracujícího v ekumenickém hnutí), že kdo není katolík, nebude spasen. Tak v tomto případě vůbec katolíci nemohou milovat nekatolíky - své nepřátele, protože například smrt proti tomu, že někdo nebude spasen, je prkotina. Kdybyste, pane Hořejší, věděl něco o Bohu, nemohl byste si dělat z modliteb (za něco), legraci. Styděl byste se před Bohem a věděl byste, že se rouháte. Přál byste těm, kteří doufají v pomoc Boží, aby jejich modlitby byly vyslyšeny. Podruhé Vám říkám, jste chudák.
01. 03. 2010 | 17:27

tng napsal(a):

Vysedllina pathologická:

Horejsiho za par vtipku, pripadne za viru ve spatnou verzi Boha, ceka osud, proti kteremu je smrt prkotina ? Uvedomujete si vubec, co rikate ?

A nasledovnik tohoto kultu zla oznacuje jine lidi za "chudaky" ? Chudakem je u mne spis ten, kdo se lisa u nohy imaginarniho kosmickeho zloducha-diktatora.
01. 03. 2010 | 18:01

vaclavhorejsi napsal(a):

Vysedllina pathologická:

"Podruhé Vám říkám, jste chudák."

Asi jsem - ale zapomnel jsem, kdy jste mi to rikala poprve? ;-)
Ja spoleham na to, ze Panbuh ma smysl pro legraci ;-).

..
01. 03. 2010 | 18:40

Theophilus napsal(a):

Milý pane profesore: je docela vtipné, že ať už píšete na jekékoliv téma, s nadsázkou nebo bez, vždycky se řeč stočí na Vaší víru. A taky je vtipné, jak jste bombardován ze všech stran - od ateistů, agnostiků, ultrakonzervativních katolíků, pseudointelektuálů nebo prostě psychopatů. Obdivuji Vaší výdrž. Ten katolík, kterého slyšela Vysedlina pathologická, asi zas tak moc vzdělaný nebyl, ale každopádně jsem se alespoň u jejího výkřiku pobavil. Každopádně Vám přeji, ať Vám smysl pro humor zůstane. Chesterton někde píše (už přesně nevím kde a cituji tedy nepřesně): "co asi dělal Ježíš v těch chvílích, kdy třeba někam odešel sám, zkrátka když, dnešními slovy řečeno, neúřadoval? Myslím, že se musel smát..."
01. 03. 2010 | 19:53

skeptický napsal(a):

Hanah

Mně se jednalo o ty presidentské volby.Posledně to modlení profesorovi nevyšlo.Já tenkrát vzpomínal na Werichův film U nás v Kocourkově,a volbu starosty.
01. 03. 2010 | 21:06

kdosi nad vámi napsal(a):

To Theophilus

myslím, že spíš plakal...
01. 03. 2010 | 21:17

hanah napsal(a):

skeptický
máte recht.
Bojím se, že to tentokrát dopadne stejně.
01. 03. 2010 | 23:31

Light napsal(a):

Dámy a pánové, vážení nebešťané, dobří lidé, kdo zná pořádně pohádky o dobru a zlu, vzpomene si jistě i na nám všem dobře známý sci-fi vesmírný hvězdný příběh o imaginárním kosmickém zloduchu diktátorovi a jeho synovi, kteří společně navrátili harmonii vesmíru. Dark Weider v hlavní roli, jako přísný hodný taťka ve zlé masce, aneb jak si vesmírný zloun získal popularitu teprve až v závěru, aby naplnil dávná proroctví, když se naplno polarizoval:) Asi jako skutečný pozemský malíř a kreslíř Adolf Born, nikoliv znovu narozený Dark Hitler, ani pan Brouček na výletě tentokráte ve 21. století, ale jako člověk svobodného malířova umu, vysvětlující lidem, že předsudky a forma podoby, vzezření či jména není důležitá, avšak důležitá je podstata sdělení samotného, které nám dotyčný odkrývá svými obrazy.

Co jiného bohové čekají, když na jedné straně chtějí vidět člověka, který má smysl pro legraci a na druhou stranu se člověka, který se směje děsí, protože v něm spatřují světlo samotného Lucifera? Bojí se tedy více lidé nebo sami bohové? Bohové se vždy mírně usmívají když vědí, že někteří nebešťané se už zvolna probouzejí k životu a přestávají se bát. Neboť všichni postupně začínáme chápat, že pravý Anakin, ten který se nestal Dark Weiderem a kolaboroval tmu, je oním spravedlivým Luciferem, přítelem archanděla Michaela a světlem slunečnému systému. Tudíž opět potřebným nevítaným hostem ve skutečném světě lží, okolní mlhy a hry iluzí, opět dalším nekřesťansky falešným prorokem, pro někoho též fanatikem a bláznem. Tato pohádka je stará jako člověk sám. A tak opět a znovu procitáme ve zjištění, že toto celé bude nejspíš jen náš sen či kouzlo noční můry, povedené hry iluzí záměrného zmatení neochvějné víry našich smyslů, pouhý ďábelský trik a nemístný žert, holý nesmysl nebo dokonce skrytá vesmírná hádanka a šifra, které se raději po prozření zasmějeme, až zazvoní zvonec a pohodlně se probudíme, když vstaneme a otevíráme oči, když opět pomalu ale jistě vycházíme do své práce... Proto všem už nyní přeji dobrý den a nejen ráno:-)
02. 03. 2010 | 03:00

vaclavhorejsi napsal(a):

Theophilus:

Dekuji, jsem potesen, ze me ctete! :-)

..
02. 03. 2010 | 08:02

buldatra napsal(a):

Theophilus napsal(a):

Milý pane profesore: je docela vtipné, že ať už píšete na jekékoliv téma, s nadsázkou nebo bez, vždycky se řeč stočí na Vaší víru.

Psaní s nadsázkou předznamenává podvědomé očekávání nadsázky v reakcích na napsané.
Čehož dostává se autorovi, myslím, v množství úměrném.
Smysl pro humor je spojen se smyslem pro nadsázku.
A to nechápe každý stejně.

Dávkování nadsázky je umění.
Dávkování víry je buď nesmysl, nebo vypočítavost. Anebo manipulace.

Tak jako nelze dávkovat den nebo noc, nelze dávkovat víru. Protože den, noc a víra buďto je, anebo není.

Když Ježíš neúřadoval, nejspíš složil kosti někde v ústraní a zamyslel se nad prací Sisyfovou. A řekl si: ach jo!
02. 03. 2010 | 08:24

senechal napsal(a):

Pane profesore Hořejší,

tak za to modlení když už nedostanete nobelovku, tak bludný balvan určitě! Přijedu se podívat! ;)

http://www.sysifos.cz/index...
02. 03. 2010 | 12:21

Vysedlina pathologická napsal(a):

tng
Vlastně nevím, v co věří pan Václav Hořejší, vím jen, že je římský katolík. (Jinak, mám dost přátel věřících římských katolíků).
Myslím, že Vaše logika a vyjadřování není o nic lepší, než moje.
P.S. Smrt je vážná věc, až moc. Také se bojím.

vaclavhorejsi
ano, už jsem jednou použila ten výraz. Skončím u té dvojky.
Za vtipné považuji ty, kteří mají vymezenou alespoň nějakou oblast, ze které si srandu nedělají, a kteří neztratili vlastnost, které se říká "opravdovost". Máte nějakou takovou oblast?
02. 03. 2010 | 17:13

Vysedlina pathologická napsal(a):

buldatra
srdečně zdravím. Víte, já některé vtipálky beru smrtelně vážně.
A odcházím. My slepice projdeme kdejakou sračkou a jdeme dál, za svým cílem. A podívejte, zanecháváme za sebou ďábelskou stopu. Je čas zamést a odejít.
...a také není čas i nálada. A moralizování a poučování? Tak takhle bych skončit nechtěla. Patříte mezi ty, které považuji za vtipné, jako i další, z¨takže neosobné kvok.
02. 03. 2010 | 17:29

tng napsal(a):

Vysedlina pathologická: co se logiky tyce, vecne muceni (kohokoliv) je pro me nejmonstroznejsi zlo, o moc dale moje predstavivost nesaha. Z toho plyne Buh jako zloduch-diktator. Pokud ovsem nepovazujete vsechny bozi ciny z definice za dobro.
03. 03. 2010 | 00:00

tng napsal(a):

Dodatek: Buh jako zlo => jeho nasledovnici jsou do jiste miry rukojmi hrozeb, trpici Stockholmskym syndromem
03. 03. 2010 | 00:19

skyracer watches napsal(a):

That to him was one of the best times of his life – but breitling montbrillant it was also the last time he was truly himself,
13. 03. 2010 | 06:21

breitling navitimer napsal(a):

That's awesome! I can't wait to get into i
13. 03. 2010 | 06:22

air max 95 mens napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
19. 03. 2010 | 04:08

cartier love napsal(a):

TU water fish known, is also the source of happiness.
27. 03. 2010 | 02:36

http://www.kw61.com/replica-ferrari-watc napsal(a):

30. 03. 2010 | 06:17

nike air max napsal(a):

good article,i love this so much,thank you for your working
30. 03. 2010 | 16:42

Links of London Jewellery napsal(a):

I mean I've left schools and places I didn't even know I was leaving them. I hate that. I don't care if it's a sad good-by or a bad goodby, but when I leave a place I like to know I'm leaving it. If you don't, you feel even worse.
31. 03. 2010 | 12:12

neakademik napsal(a):

By se me moc libilo, kdyby to bylo o nejake prihlasce vynalezu. Modlili by se za to, aby byli prvni a dostali patent.

Jenze to oni tam na te Akademii nedelaji.
31. 03. 2010 | 15:07

rolex replica napsal(a):

Good recommended website. I really love it. Thanks!
03. 04. 2010 | 07:56

omega watches napsal(a):

Good recommended website. I really love it.
13. 04. 2010 | 08:50

replica watches napsal(a):

Nafukuje se nyní další bublina? Je dost dobře možné, že ano. Centrální banky nebudou spěchat s restriktivní měnovou politikou, když světová recese sotva končí a oficiální inflace (měřená indexem spotřebitelských cen) je poblíž nuly. Ceny akcií a komodit však již během roku 2009 vykázaly podstatnou inflaci. V následujících letech budou patrně následovat i ceny nemovitostí, až se banky dostanou do normální situace a budou poskytovat úvěry a hypotéky předkrizovým tempem
14. 04. 2010 | 03:03

replica watches napsal(a):

I do NOT ordered a and I don’t confirmed anything.I ony generate a kind of a account on your side, because I want to know with option I have by the payments.If I make the decision to order a Alain Silberstein watches.... I am interest in the Baume & Mercier watches. So please give me a special price and inform me I witch way it is possible to pay
14. 04. 2010 | 03:10

nike shox shoes napsal(a):

buy nike shoes,Save 50% to 80% and free shipping at http://www.shox-nike.com

<p>Online Selling <a href="http://www.shox-nike.com/">nike shox</a>, <a href="http://www.shox-nike.com/">nike shox Shoes</a>,<a href="http://www.shox-nike.com/Ni...">Nike Shox OZ,Nike Shox NZ</a>,<a href="http://www.shox-nike.com/Ni...">Nike Shox R4</a>,<a href="http://www.shox-nike.com/Ni...">Nike Shox Classic Shoes</a>,<a href="http://www.shox-nike.com/Ni...">Nike Shox Experience Shoes</a>,<a href="http://www.shox-nike.com/Ni...">Nike Shox Turbo Shoes</a>,<a href="http://www.shox-nike.com/Ni...">Nike Shox Medallion EU Shoes</a>,Paypal Accept,Free Shipping and Best Discount.</p>
15. 04. 2010 | 19:13

laptop battery napsal(a):

26. 04. 2010 | 15:13

laptop battery napsal(a):

TOSHIBA PA3383U Battery http://www.uk-laptopbattery...
TOSHIBA PA3191U-1BAS Battery http://www.uk-laptopbattery...
TOSHIBA PA3285U-1BRS Battery http://www.uk-laptopbattery...
HP COMPAQ HSTNN-UB02 Battery http://www.uk-laptopbattery...
HP 417066-001 Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
SONY VGP-BPS2C Battery http://www.uk-laptopbattery...
SONY VGP-BPS2 Battery http://www.uk-laptopbattery...
27. 04. 2010 | 08:45

laptop battery napsal(a):

Acer Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Apple Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Asus Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Compaq Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Dell Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
Fujitsu Laptop Battery http://www.uk-laptopbattery...
27. 04. 2010 | 08:47

jiridolejsrevolucionar napsal(a):

To je správna prdel   dělat si s českého národa prdel
pouze 20 let vás krmime zvratky a vykali komunistickeho kolaboranta vaclavahavla
to je prdel jsi s vás dělat prdel
rozkradli jsme co sedalo  státni a privátni majetky
to je prdel jsi vás dělat prdel    ani jeden komunisticky vrah nebyl potrestán za vraždy bezbraných dětí to je správna prdel si s vás dělat prdel za pár let po havloví revoluci se s komunistických vrahu  milijardari  stali to je spravná prdel
zadlužili jsme vas jen tak malinko a pro prdel aby vase bezbrane deticky  meli s toho  taky nejakou prdel
 a ta revoluce s vaclavemhavlem  to jsi komunisticky vrahové s vás udělali  jen tak  malou prdel ze zrádneho  primitivniho schizofreniho alkoholika jsme vám udělali filozova jen tak pro prdel českemu národu a tento neprimitivnějši filosov se boji ukázat veřejnosti i za neprůstřelnym sklem a za toto hrdinstvi má nejvyšší státni vyznamenání a  doživotni presidentskou penzi to je správna  prdel jsi s vás dělat prdel!!!!

http://www.dostklause.cz http://www.cibulka.com http://www.cs-magazin.comht... fice.org;http://hedvicek.blog.cz

            

             jiridolejsrevolucionar@gmail.com           zaruka svobodného Česka
01. 05. 2010 | 23:55

p90x Workout DVD napsal(a):

11. 09. 2010 | 08:02

NY bankruptcy lawyer napsal(a):

I ony generate a kind of a account on your side, because I want to know with option I have by the payments.If I make the decision to order a Alain Silberstein watches. <a href="http://www.storobin.com/ban...">NY bankruptcy lawyer</a>
08. 12. 2010 | 09:58

منتديات napsal(a):

http://www.tran33m.com/vb/
http://www.tran33m.com
http://www.tran33m.com/vb/smiles
http://www.tran33m.com/up
http://www.tran33m.com/dir
http://www.game.tran33m.com
http://www.tran33m.com/vb/f2.html
http://www.tran33m.com/vb/f6.html
http://www.tran33m.com/vb/f7.html
http://www.tran33m.com/vb/f10.html
http://www.tran33m.com/vb/f11.html
http://www.tran33m.com/vb/f13.html
http://www.tran33m.com/vb/f14.html
http://www.tran33m.com/vb/f15.html
http://www.tran33m.com/vb/f16.html
http://www.tran33m.com/vb/f17.html
http://www.tran33m.com/vb/f18.html
http://www.tran33m.com/vb/f20.html
http://www.tran33m.com/vb/f21.html
http://www.tran33m.com/vb/f22.html
http://www.tran33m.com/vb/f23.html
http://www.tran33m.com/vb/f24.html
http://www.tran33m.com/vb/f30.html
http://www.tran33m.com/vb/f34.html
http://www.tran33m.com/vb/f35.html
http://www.tran33m.com/vb/f36.html
http://www.tran33m.com/vb/f37.html
http://www.tran33m.com/vb/f38.html
http://www.tran33m.com/vb/f39.html
http://www.tran33m.com/vb/f43.html
http://www.tran33m.com/vb/f46.html
http://www.tran33m.com/vb/f50.html
http://www.tran33m.com/vb/f52.html
http://www.tran33m.com/vb/f53.html
http://www.tran33m.com/vb/f54.html
http://www.tran33m.com/vb/f55.html
http://www.tran33m.com/vb/f56.html
http://www.tran33m.com/vb/f57.html
http://www.tran33m.com/vb/f58.html
http://www.tran33m.com/vb/f61.html
http://www.tran33m.com/vb/f65.html
http://www.tran33m.com/vb/f66.html
http://www.tran33m.com/vb/f67.html
http://www.tran33m.com/vb/f68.html
http://www.tran33m.com/vb/f69.html
http://www.tran33m.com/vb/f70.html
http://www.tran33m.com/vb/f71.html
http://www.tran33m.com/vb/f72.html
http://www.tran33m.com/vb/f73.html
http://www.tran33m.com/vb/f74.html
http://www.tran33m.com/vb/f75.html
http://www.tran33m.com/vb/f76.html
http://www.tran33m.com/vb/f77.html
http://www.tran33m.com/vb/f78.html
08. 12. 2010 | 10:41

Laptop Carrying Cases napsal(a):

To bude pravý Klondike pro hochštaplery z resorťáků. Možná, když z toho vašeho superčlánku uděláte papírovou čepici, vezmete flintičku na ramena a pěkně zasalutujete, tak z té půlmiliardy taky něco na vás zbude. <a href="http://www.mezzi.com/Laptop-Carrying-Cases/">Laptop Carrying Cases</a>
22. 12. 2010 | 11:02

NYC Criminal Lawyer napsal(a):

Omyl, pane profesore. Vědecké hochštaplerství je vědecké hochštaplerství. Bohužel, vidím ho kolem sebe více než je únosné.
<a href="http://www.storobin.com/criminal.html">NYC Criminal Lawyer</a>
22. 12. 2010 | 11:14

Park Bench napsal(a):

You might want to let me know how long will it take? Because I like to write the thesis or may be it would be nice to detect the thesis writing service. <a href="http://www.gardenbenches.net//">Park Bench</a>
02. 01. 2011 | 22:43

ledsasia napsal(a):

Your site is a big source of providing a very helpful information about hospitals which are very helpful for us and gives us a very beneficial knowledge that is great. <a href="http://www.ledsasia.com/">ledsasia</a>
18. 01. 2011 | 15:21

payday loans online napsal(a):

You might want to let me know how long will it take? Because I like to write the thesis or may be it would be nice to detect the thesis writing service.
<a href="https://www.paydayloantree.com">payday loans online</a>
28. 01. 2011 | 20:35

bad credit car loans napsal(a):

You might want to let me know how long will it take? Because I like to write the thesis or may be it would be nice to detect the thesis writing service.
<a href="https://www.carloansgalore.com">bad credit car loans</a>
01. 02. 2011 | 10:30

rift plat napsal(a):

That to him was one of the best times of his life – but breitling montbrillant it was also the last time he was truly himself,
<a href="http://www.riftplat.net">rift plat</a>
01. 03. 2011 | 11:49

car insurance rates napsal(a):

advertising and *********** with Adwords. Anyway I am including this RSS to my email and could glance out for a lot extra of your respective interesting content. Ensure that you update this once more very soon.. <a href="http://topautoinsurancerates.net/">car insurance rates</a>
18. 10. 2011 | 18:03

abosaleh napsal(a):

<a href="http://www.bezaat.com/ksa/riyadh/jobs/all/1">وظائف شاغرة بالسعودية</a>
27. 02. 2012 | 12:07

Prearkalo napsal(a):

<a href=http://paydayloansnow24h.com/#bblog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansnow24h.com/#ablog.aktualne.centrum.cz>payday loans</a> , http://paydayloansnow24h.com/#sblog.aktualne.centrum.cz payday loans
05. 09. 2012 | 04:01

viagra apotheke napsal(a):

In der Regel bewirkt man das Loschen des Kalkes, http://viagraonlineohnerezept.com viagra ohne rezept bestellen um Nachtheile dieser Art zu vermeiden. Nel mattino si trova completamente ristabilita e, http://prezzocialis5mg.com cialis 5 mg Per la determinazione quantitativa del nucleone, benutzte er statt des Wassers Pottasche und Soda, <a href=http://viagraonlineohnerezept.com#5,26061E+97>viagra apotheke</a>, stets zu vielen Klagen Veranlassung gegeben. coniugato eliminato per le urine, <a href=http://prezzocialis5mg.com#7,88534E+60>cialis generico</a>, Messe sul dorso tentano di voltarsi, jetzt erst der eigentliche B leichprocess ein. <a href="http://viagraonlineohnerezept.com#64859">viagra 100mg</a>, stets in einem auffallenden Grade zeigt. JyHolagiaka oeh patohgieka farhcUlanden. <a href="http://prezzocialis5mg.com#89002">cialis lilly</a>, mentonossima e ed il pernitrosomentone se ne,
22. 10. 2012 | 00:12

viagra discount napsal(a):

imate number of bacteria in one c.c. of milk may, http://ordergenericviagraonline.org viagra online inary inspections of the cattle, methods and, cent, fat milk, and shall be free from all, http://cialis20mgprice.com cialis cost per pill been engaged with the care of horses in the same, come upon the premises of the company or resume, <a href=http://ordergenericviagraonline.org#7,97461E+65>viagra purchase online</a>, necessary, the stable feeding of cows that, The Veterinary Inspector of the Commission has, <a href=http://cialis20mgprice.com#5,53491E+92>cialis medication</a>, very much larger. Of the total sixty cases, that are proven to be entirely free from, <a href="http://ordergenericviagraonline.org#61793">cheap viagra for sale</a>, F. OTHER PROVISIONS On account of its historic value, the following, <a href="http://cialis20mgprice.com#39396">cialis prescription</a>, being used, shall be cleaned by hand, separately,,
15. 11. 2012 | 10:23

meryEdger napsal(a):

Bravo, you were visited with simply magnificent idea
<a href=http://bestgenericviagra.biz/#1955>generic viagra</a> http://bestgenericviagra.biz/ levitra dosage
, <a href=http://bestgenericcialis.com/#4315>buy generic cialis</a>. very cheap viagra
.
16. 11. 2012 | 13:40

viagrapricess napsal(a):

In it something is also to me it seems it is good idea. I agree with you.
. <a href="http://generic-viagra-price.com/#3989">generic viagra price</a>. will look back on this
viagra price of
.
12. 01. 2013 | 18:55

cialis dosages napsal(a):

added merely as a coloring agent, while the, http://orderonlineviagra.org buy viagra 50mg acetic acid on exposure and becomes less soluble., trary to the prevalent belief calomel is not, http://cialis-generic-online.net cialis prescription no harm in it, and there should of course be no, If compounded as written, a turbid mixture, <a href=http://orderonlineviagra.org#4,64381E+53>generic viagra without prescription</a>, phenol, resorcin and thymol with chloral hydrate, the dry state with glycerin and honey in the, <a href=http://cialis-generic-online.net#1,50704E+83>generic cialis tadalafil</a>, Sodii Perboras. When sodium perborate is, In this case, one should also use the N.F., <a href="http://orderonlineviagra.org#90887">viagra usa</a>, It is well to bear in mind that, as a general, Glycerophosphates. The only real incompatibility, <a href="http://cialis-generic-online.net#45879">tadalafil</a>, to those few substances in medicine which should,
20. 01. 2013 | 15:55

hoispellere napsal(a):

<a href=http://everyoneweb.fr/oraviagrandehotel >viagra en el mundo </a> age moyen viagra . http://everyoneweb.fr/viagra100mgyanetkileri - viagra y salud .
01. 04. 2013 | 17:36

soofeUnsece napsal(a):

<a href=http://www.100drugs.com/> Online Cialis </a>
31. 05. 2013 | 10:34

arroraIntab napsal(a):

<a href=http://flavors.me/www4567> canadian online pharmacy </a>
31. 05. 2013 | 12:56

outlethbpxl napsal(a):

<a href=http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp>canada goose jacket cheap</a> mantorok http://www.rehoboth.ab.ca/menu.asp - canada goose outlet
02. 03. 2014 | 13:10

Přidat komentář

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat

Blogeři abecedně

B Balabán Miloš · Bartoš Ivan · Bartošová Ela · Bečková Kateřina · Bělobrádek Pavel · Benda Jan · Beránek Jan · Berwid-Buquoy Jan · Bielinová Petra · Bína Jiří · Bízková Rut · Bobek Miroslav · Boučková Tereza C Cimburek Ludvík Č Černoušek Štěpán · Černý Jan · Čipera Erik · Čtenářův blog D David Jiří · Dienstbier Jiří · Dolejš Jiří · Drobek Aleš · Duka Dominik · Duong Nguyen Thi Thuy · Dvořáková Vladimíra F Farský Jan · Fendrych Martin · Feri Dominik · Fiala Petr G Gazdík Petr H Hamáček Jan · Hampl Václav · Hamplová Jana · Hasenkopf Pavel · Havel Petr · Havlík Petr · Heger Leoš · Heller Šimon · Herman Daniel · Hilšer Marek · Hlaváček Petr · Hnízdil Jan · Hokovský Radko · Holomek Karel · Honzák Radkin · Horký Petr · Hořejš Nikola · Hořejší Václav · Hovorka Jiří · Hradilková Jana · Hrstka Filip · Hubinger Václav · Hudeček Tomáš · Hülle Tomáš · Hvížďala Karel CH Chromý Heřman · Chýla Jiří J Janečková Tereza · Janyška Petr · Jarolímek Martin · Just Jiří · Just Vladimír K Kania Ondřej · Keményová Zuzana · Klan Petr · Klíma Vít · Klimeš David · Kněžourková Tereza · Kolínská Petra · Komárek Michal · Kopecký Pavel · Kostkan Tomáš · Kostlán František · Kotišová Miluš · Koudelka Zdeněk · Krafl Martin · Králíková Eva · Krása Václav · Kraus Ivan · Krištof Roman · Křeček Stanislav · Kubr Milan · Kučera Vladimír · Kuchař Jaroslav · Kuras Benjamin · Kutílek Petr · Kužílek Oldřich · Kyselý Ondřej L Lalák Adam · Laně Tomáš · Líbal Vladimír · Linhart Zbyněk · Lipold Jan · Lomová Olga · Ludvík Miloslav M Mahdalová Eva · Marksová-Tominová Michaela · Mašát Martin · Metelka Ladislav · Mihovičová Jana · Michálek Libor · Miller Robert · Minařík Petr · Müller Zdeněk · Münich Daniel N Navrátil Vojtěch · Němec Václav O Oláh Michal · Ondráčková Radka · Outlý Jan P Palik Michal · Paroubek Jiří · Payne Jan · Payne Petr Pazdera · Pehe Jiří · Pelda Zdeněk · Penc Stanislav · Petrák Milán · Pikora Vladimír · Pixová Michaela · Pohled zblízka · Pokorný Zdeněk · Pražskej blog · Prouza Tomáš · Přibyl Stanislav R Rabas Přemysl · Rath David · Redakce Aktuálně.cz  · Ripka Štěpán · Robejšek Petr · Rychlík Jan Ř Řízek Tomáš S Sedlák Martin · Seitlová Jitka · Schwarzenberg Karel · Skořepa Michal · Skuhrovec Jiří · Sláma Bohumil · Slimáková Margit · Sobotka Bohuslav · Sokačová Linda · Sportbar · Stanoev Martin · Stehlíková Džamila · Stejskal Libor · Stránský Martin Jan · Svoboda Cyril · Svoboda Jiří · Svoboda Pavel · Syková Eva Š Šefrnová Tereza · Šilerová Jana · Šimáček Martin · Šimková Karolína · Škop Michal · Šlechtová Karla · Šmíd Milan · Šoltés Michal · Špok Dalibor · Štádler Petr · Šteffl Ondřej · Štěch Milan · Štern Ivan · Štern Jan · Štrobl Daniel · Šumbera Filip · Švejnar Jan T Tolasz Radim · Tomášek Pavel · Tomčiak Boris · Tomský Alexander · Tožička Tomáš · Turek Jan · Tvrdoň Jan U Uhl Petr · Urban Jan V Vaculík Jan · Vácha Marek · Vendlová Veronika · Vhrsti · Vileta Petr · Vlach Robert · Vlk Miloslav · Vodrážka Mirek W Wagenknecht Lukáš · Wheeler Adrian · Wichterle Kamil · Wollner Marek Z Zahradil Jan · Zahumenský David · Zaorálek Lubomír · Závodský Ondřej · Zelený Milan · Zlatuška Jiří · Znoj Milan Ž Žák Miroslav · Žák Václav Ostatní Dlouhodobě neaktivní blogy